eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › "Usługi realizacji szkoleń specjalistycznych dla uczniów i szkoleń zawodowych dla nauczycieli w ramach projektu "Kształcimy profesjonalistów" UDA-RPPD.03.03.01-20-0227/19 - cz. I-IX"



Ogłoszenie z dnia 2022-04-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usługi realizacji szkoleń specjalistycznych dla uczniów i szkoleń zawodowych dla nauczycieli w ramach projektu „Kształcimy profesjonalistów” UDA-RPPD.03.03.01-20-0227/19 - cz. I-IX”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: BIAŁOSTOCKA FUNDACJA KSZTAŁCENIA KADR

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050503972

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Spółdzielcza 8

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-441

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.7.) Numer telefonu: 85 653 77 00

1.5.8.) Numer faksu: 85 732 95 05

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: fundacja@bfkk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bfkk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/bfkk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Usługi realizacji szkoleń specjalistycznych dla uczniów i szkoleń zawodowych dla nauczycieli w ramach projektu „Kształcimy profesjonalistów” UDA-RPPD.03.03.01-20-0227/19 - cz. I-IX”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9a1b2155-4852-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00139855

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005525/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Realizacja kursów i szkoleń dla uczniów w projekcie "Kształcimy profesjonalistów"

1.3.10 Realizacja kursów specjalistycznych dla nauczycieli w projekcie "Kształcimy profesjonalistów"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Kształcimy profesjonalistów” UDA-RPPD.03.03.01-20-0227/19

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00274086/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 16/KUR/KP/RPOWP/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 151250,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I część zamówienia – szkolenie z udzielania pierwszej pomocy
• Grupa docelowa: uczniowie z Zespołu Szkół nr 4 w Suwałkach
• Miejsce realizacji: Suwałki.
• Termin realizacji: od podpisania umowy do 31 października 2022r.
• Liczba uczestników: od 27 do 30 osób- zajęcia prowadzone w 2 grupach od 13 do 15 osób.
• Wymiar godzin: szkolenie w wymiarze 16 godzin szkoleniowych. Zajęcia powinny odbywać się w dni wolne od nauki szkolnej (np. weekendy) lub w godzinach popołudniowych, aby umożliwić uczestnictwo osobom uczącym się.
• Minimalny program szkolenia: prawne aspekty udzielania pierwszej pomocy oraz przeciwdziałania występowania wypadków w miejscu pracy, zarządzanie na miejscu zdarzenia, stany zagrożenia życia, zadławienie, utrata przytomności, postępowanie przy zatrzymaniu oddechu, postępowanie z ciałem obcym, urazy kostno- stawowe, opatrywanie zranień, krwotoków, oparzeń, zatrucia pokarmowego, ukąszenia, kleszcze, nagłe stany chorobowe (padaczka, cukrzyca, zawał, udar, astma, wstrząs anafilaktyczny), resuscytacja krążeniowo- oddechowa i użycie defibratora AED, apteczka pierwszej pomocy, komunikacja z dyspozytorem ratownictwa medycznego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80210000-9 - Usługi edukacji technicznej i zawodowej na poziomie szkoły średniej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 5250,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

II część zamówienia – Kursy gastronomiczne

1. Kurs barmański
• Grupa docelowa: uczniowie z Zespołu Szkół nr 4 w Suwałkach
• Miejsce realizacji: Suwałki
• Termin realizacji: od podpisania umowy do 31 października 2022r.
• Liczba uczestników: 8- 10 osób,
• Wymiar godzin: min. 32 godziny szkoleniowe Zajęcia powinny odbywać się w dni wolne od nauki szkolnej (np. weekendy) lub w godzinach popołudniowych, aby umożliwić uczestnictwo osobom uczącym się.
• Zajęcia praktyczne powinny stanowić minimum 80% czasu przeznaczonego na realizacje szkolenia.
• Minimalny zakres programu szkolenia powinien obejmować: techniki pracy i funkcje sprzętu barowego (m.in. omówienie sprzętu barowego, miary barowe, rodzaje i podział szkła barowego, wyposażenie baru), podstawy miksologii ( m.in. rozróżnianie typów koktajli oraz moktajli, koktajle klasyczne, receptury i historia), użycie różnych technik do przygotowywania koktajli (shake, stir, blend, building, Throwing), techniki pracy za barem przy użyciu (jiggera, łyżka, shaker), wprowadzenie Working Flair (free pouring, wykorzystanie sprzętu barmańskiego), praktyczne podstawy zagadnień home made oraz infuzowania, dekorowanie - jak dobrać odpowiednie składniki dekoracji do wybranego szkła oraz koktajlu.
• Wykonawca powinien zapewnić sale na przeprowadzenie kursu. Zajęcia praktyczne powinny odbywać się w placówkach gastronomicznych, restauracjach lub odpowiednio przystosowanym i wyposażonym pomieszczeniu gastronomicznym.
• Wykonawca powinien zapewnić niezbędne narzędzia i produkty gwarantujące odpowiedni poziom szkolenia.
• Egzamin i certyfikaty/ zaświadczenia: Po zdanym egzaminie uczestnik otrzymuje stosowne certyfikaty/ zaświadczenia ukończenia kursu

2. Kurs kelnerski
• Grupa docelowa: uczniowie z Zespołu Szkół nr 4 w Suwałkach
• Miejsce realizacji: Suwałki
• Termin realizacji: od podpisania umowy do 31 października 2022r.
• Liczba uczestników: 8- 10 osób
• Wymiar godzin: min. 32 godziny szkoleniowe Zajęcia powinny odbywać się w dni wolne od nauki szkolnej (np. weekendy, ferie) lub w godzinach popołudniowych, aby umożliwić uczestnictwo osobom uczącym się.
• Zajęcia praktyczne powinny stanowić minimum 80% czasu przeznaczonego na realizacje szkolenia
• Minimalny zakres programu: Wizerunek kelnera i podstawy savoir vivre, stanowisko pracy, podział na rewiry i przygotowanie lokalu do przyjęcia gości, zastawa stołowa, prawidłowe nakrycie stołu, elementy dekoracyjne, technika noszenia naczyń i tac, techniki kelnerski: zasady serwowania dań (serwis a’ la carte), obsługa konsumenta przy podawaniu przekąsek, podawania zup, zasady serwowania dań zasadniczych, obsługa konsumenta przy podawaniu śniadań, podawania napojów bezalkoholowych: gorących i zimnych, podawania napojów alkoholowych, organizacja przyjęć, systemy rozliczeń kelnerskich
• Wykonawca powinien zapewnić sale na przeprowadzenie kursu. Zajęcia praktyczne powinny odbywać się w placówkach gastronomicznych lub odpowiednio przystosowanym i wyposażonym pomieszczeniu np. pracowni szkolnej.
• Wykonawca powinien zapewnić niezbędne narzędzia i produkty gwarantujące odpowiedni poziom szkolenia.
• Egzamin i certyfikaty/ zaświadczenia: Po zdanym egzaminie uczestnik otrzymuje stosowne certyfikaty/ zaświadczenia ukończenia kursu.

3. Kurs Baristy:
• Grupa docelowa: uczniowie z Zespołu Szkół nr 4 w Suwałkach
• Miejsce realizacji: Suwałki
• Termin realizacji: od podpisania umowy do 31 października 2022r.
• Liczba uczestników: 8- 10 osób
• Wymiar godzin: min. 32 godziny szkoleniowe Zajęcia powinny odbywać się w dni wolne od nauki szkolnej (np. weekendy, wakacje) lub w godzinach popołudniowych.
• Zajęcia praktyczne powinny stanowić minimum 80% czasu przeznaczonego na realizacje szkolenia.
• Minimalny zakres programu: Organizacja pracy na stanowisku baristy, charakterystyka zawodu baristy sposoby sporządzania kawy, narzędzia w zawodzie baristy, obsługa klienta, sprzęt baristy, metody parzenia kawy, techniki przygotowywania : dozowanie, dystrybucja, tamping, przygotowanie idealnego espresso jako podstawa każdej kawy, nalewanie i wykańczanie kawy oraz napojów mlecznych i możliwości latte art., alternatywne sposoby zaparzania kawy, łączenie kawy z alkoholem
• Wykonawca powinien zapewnić sale (pracownie gastronomiczne/cukiernicze) na przeprowadzenie kursu z niezbędnym wyposażeniem np. pracowni szkolnej.
• Wykonawca powinien zapewnić wszystkie składniki i produkty spożywcze do przeprowadzenia zajęć praktycznych.
• Egzamin i certyfikaty/ zaświadczenia: Po zdanym egzaminie uczestnik otrzymuje stosowne certyfikaty/ zaświadczenia ukończenia kursu

4. Kurs dekorowania potraw:
• Grupa docelowa: uczniowie z Zespołu Szkół nr 4 w Suwałkach
• Miejsce realizacji: Suwałki
• Termin realizacji: od podpisania umowy do do 31 października 2022r.
• Liczba uczestników: 8 – 10 osób
• Wymiar godzin: min. 32 godziny szkoleniowe. Zajęcia powinny odbywać się w dni wolne od nauki szkolnej (np. weekendy, ferie) lub w godzinach popołudniowych, aby umożliwić uczestnictwo osobom uczącym się.
• Zajęcia praktyczne powinny stanowić minimum 80% czasu przeznaczonego na realizacje szkolenia.
• Zakres ramowy kursu: zasady i techniki rodzajów cięć i rzeźbienia, prezentacja narzędzi i metody ich używania, rzeźbienie motywów w warzywach i owocach, wykonanie dekoracji sztuki dekorowania poprzez łączenie poszczególnych rzeźb, zabezpieczenie i pielegnacja wykonanych prac.
• Wykonawca powinien zapewnić sale na przeprowadzenie kursu. Zajęcia praktyczne powinny odbywać się w placówkach gastronomicznych lub odpowiednio przystosowanym i wyposażonym pomieszczeniu gastronomicznym np. pracowni szkolnej.
• Wykonawca powinien zapewnić niezbędne narzędzia i produkty gwarantujące odpowiedni poziom szkolenia.
• Egzamin i certyfikaty/ zaświadczenia: Po zdanym egzaminie uczestnik otrzymuje stosowne certyfikaty/ zaświadczenia ukończenia kursu.

5. Kurs kuchnia molekularna
• Grupa docelowa: uczniowie Zespołu Szkół nr 4 w Suwałkach.
• Miejsce realizacji: Suwałki
• Termin realizacji: od podpisania umowy do 31 października 2022r.
• Liczba uczestników od 8- 10 osób
• Wymiar godzin: 32 godziny szkoleniowe. Zajęcia powinny odbywać się w dni wolne od nauki szkolnej (np. weekendy, wakacje) lub w godzinach popołudniowych.
• Wykonawca powinien zapewnić miejsce na przeprowadzenie warsztatów w miejscach odpowiednich tematyce kuchni: lokale gastronomiczne, restauracje itp.
• Zajęcia praktyczne powinny stanowić minimum 80% czasu przeznaczonego na realizacje szkolenia.
• Minimalny program kursu: poznanie i wykorzystanie w praktyce produktów wykorzystywanych w kuchni molekularnej (agar, ksantana, lecytyna, maltodekstryna itp.),przygotowanie nowoczesnych potraw metodą sous vide, praktyczne wykorzystanie technik: piankowanie, żelowanie, dekonstrukcja itp.
• Egzamin i certyfikaty/ zaświadczenia: Po zdanym egzaminie uczestnik otrzymuje stosowne certyfikaty/ zaświadczenia ukończenia kursu

4.5.3.) Główny kod CPV: 80210000-9 - Usługi edukacji technicznej i zawodowej na poziomie szkoły średniej

4.5.5.) Wartość części: 60000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

III część zamówienia- Szkolenie negocjacje w biznesie

• Grupa docelowa: uczniowie Zespołu Szkół nr 4 w Suwałkach
• Miejsce realizacji: Suwałki
• Termin realizacji: od podpisania umowy do 31 października 2022r.
• Liczba uczestników w każdym warsztacie od 13 do 15 osób
• Wymiar godzin: 32 godziny szkoleniowe. Zajęcia powinny odbywać się w dni wolne od nauki szkolnej (np. weekendy, wakacje) lub w godzinach popołudniowych.
• Minimalny program szkolenia: komunikacja w negocjacjach, cechy dobrego negocjatora, test Thomasa- Kilmanna, jak przygotować się do roli negocjatora, podstawowe pojęcia w negocjacjach, zasady panujące w negocjacjach i jak je wykorzystywać, jak prowadzić negocjacje handlowe, zakupowe, biznesowe; jak świadomie rozpoznać etapy i procesy negocjacyjne, jak radzić sobie w trudnych sytuacjach, techniki i scenariusze negocjacyjne, głosy wspierające i sabotujące pozycję w negocjacjach, rozpoznawanie intencji partnera w negocjacjach, strategie i techniki pierwszej fazy negocjacji, techniki stosowane w środkowej fazie negocjacji, techniki fazy końcowej i fazy po negocjacyjnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80210000-9 - Usługi edukacji technicznej i zawodowej na poziomie szkoły średniej

4.5.5.) Wartość części: 18000,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

IV część zamówienia- MS Exel

• Grupa docelowa: uczniowie Zespołu Szkół nr 4 w Suwałkach
• Miejsce realizacji: Suwałki
• Termin realizacji: od podpisania umowy do 31 października 2022r.
• Liczba uczestników: od 13 do 15 osób
• Wymiar godzin: 32 godzin szkoleniowe. Zajęcia powinny odbywać się w dni wolne od nauki szkolnej (np. weekendy, wakacje) lub w godzinach popołudniowych.
• Wykonawca powinien zapewnić miejsce na przeprowadzenie szkolenia wyposażone w sprzęt komputerowy dla każdej osoby z grupy.
• Minimalny program szkolenia: Podstawy pracy z arkuszem kalkulacyjnym MS Excel: zapoznanie z interfejsem programu MS Excel, podstawowe pojęcia (skoroszyt, arkusz, komórka), metody poruszania się po arkuszu, wprowadzanie oraz edycja danych, polecenia Cofnij/Ponów, wstawianie, usuwanie oraz kopiowanie arkuszy, wstawianie, usuwanie wierszy oraz kolumn, ukrywanie danych, korzystanie z pomocy, dostosowywanie wyglądu programu do własnych potrzeb, opcje wydruku skoroszytu, skalowanie, drukowanie wybranego zakresu, zapisywanie skoroszytu w różnych formatach, zapisywanie arkusza jako oddzielnego pliku, PDFowanie arkuszy, odzyskiwanie niezapisanych skoroszytów, korzystanie z widoków; Formatowanie: formatowanie czcionki, autoformatowanie dat, liczb, poprawa czytelności wprowadzonych danych, stosowanie obramowania/cieniowania, grafiki w tle, kopiowanie formatowania, malarz formatów, style – zastosowanie; Formuły i funkcje: podstawowe wiadomości na temat formuł, rodzaje odwołań, odwołania w tabelach, tworzenie oraz modyfikacja prostych formuł, kopiowanie formuł, inspekcja formuł, podstawowe funkcje (Suma, Średnia, Min, Max), kopiowanie wartości, opcje przeliczania (ręczne, automatyczne); Bazy danych: pojęcie bazy danych w programie Excel, wyszukiwanie informacji (polecenia Znajdź oraz Zamień), sortowanie, auto filtr; Wykresy: rodzaje wykresów, podstawowe modyfikacje wykresów, przenoszenie, kopiowanie, usuwanie wykresów, drukowanie wykresów.
• Egzamin i certyfikaty/ zaświadczenia: Po zdanym egzaminie uczestnik otrzymuje stosowne certyfikaty/ zaświadczenia ukończenia kursu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80210000-9 - Usługi edukacji technicznej i zawodowej na poziomie szkoły średniej

4.5.5.) Wartość części: 18000,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

V część zamówienia
1. Szkolenie Plating- sztuka aranżacji, stylizacji potraw
• Grupa docelowa: Nauczyciele Zespołu Szkół nr 4 w Suwałkach
• Miejsce realizacji: Suwałki
• Termin realizacji: od podpisania umowy do 31 października 2022r.
• Liczba uczestników: 3 osoby
• Wymiar godzin: 32 godziny szkoleniowe.
• Wykonawca powinien zapewnić miejsce na przeprowadzenie szkoleń w miejscach odpowiednich tematyce każdemu szkoleniu.
• Minimalny program: wyróżnianie głównego składnika dania, dobór proporcji i składników, tworzenie akcentów-sosy i emulsje, Formowanie składników, Garnish-dekorowanie, wykorzystanie koloru, kształtu, faktury podczas układania dania.
2. Szkolenie dekorowania stołów
• Grupa docelowa: Nauczyciele Zespołu Szkół nr 4 w Suwałkach
• Miejsce realizacji: Suwałki
• Termin realizacji: od podpisania umowy do 31 października 2022r.
• Liczba uczestników na szkolenia: 3 osoby
• Wymiar godzin: 32 godziny szkoleniowe.
• Wykonawca powinien zapewnić miejsce na przeprowadzenie szkoleń w miejscach odpowiednich tematyce każdemu szkoleniu.
• Minimalny program: rodzaje przyjęć, dobór naczyń i kwiatów, rozmieszczenie kompozycji na stole, dodatkowe elementy wystroju stołu, okolicznościowa dekoracja stołu, dekoracje roślinne

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 15000,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

VI część zamówienia

1. Kurs somelierski

• Grupa docelowa: nauczyciele Zespołu Szkół nr 4 w Suwałkach
• Miejsce realizacji: Suwałki.
• Termin realizacji: od podpisania umowy do 31 października 2022r.
• Liczba uczestników na szkoleniu 4 osoby
• Wymiar godzin: szkolenie w wymiarze 32 godziny szkoleniowe.
• Minimalny program szkolenia: geneza wina na świecie, typologia win, fizjologia smaku, technologia produkcji win białych, różowych, czerwonych, musujących, najważniejsze odmiany winorośli, główne regiony produkcji wina, jak czytać etykietę, temperatury podawania, serwis win białych, czerwonych, musujących, napowietrzanie i dekantacja, kolejność podawania win, okazje specjalne, przyjęcia, degustacje, wino i potrawy – zasady ogólne, zasady doboru wina do potraw- zasady łączenia.
2. Kurs barmański
• Grupa docelowa: nauczyciele Zespołu Szkół nr 4 w Suwałkach
• Miejsce realizacji: Suwałki
• Termin realizacji: od podpisania umowy do 31 października 2022r
• Liczba uczestników: na szkoleniu 1 osoba
• Wymiar godzin: szkolenie w wymiarze 32 godziny szkoleniowe.
• Minimalny program szkolenia: zarys technologii i towaroznawstwa napojów, charakterystyka napojów mieszanych, organizacja baru, technika mieszania napojów gorących, technika mieszania napojów zimnych, technika miksowania koktajli

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 12500,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

VII część zamówienia

1. Kurs cukierniczy I stopnia
• Grupa docelowa: nauczyciele Zespołu Szkół nr 4 w Suwałkach
• Miejsce realizacji: Suwałki.
• Termin realizacji: od podpisania umowy do 31 października 2022r.
• Liczba uczestników na szkoleniu 1 osoba
• Wymiar godzin: szkolenie w wymiarze 32 godziny szkoleniowe.
• Minimalny program szkolenia: wyposażenie stanowiska pracy, organizacja stanowiska pracy; terminologia stosowana w cukiernictwie, narzędzia, maszyny i urządzenia wykorzystywane w pracy, zasady racjonalnego doboru surowców i ich maksymalnego wykorzystania w kuchni,, surowce i materiały pomocnicze stosowane w cukiernictwie – sposoby doboru surowców do poszczególnych, kruche ciasta podstawowe i słone, ciasta ucierane, ciasta biszkoptowe, kremy lub pianki, musy, mleczka oraz panna cotta, sekrety udanych kremów
2. Kurs dekorowania tortów
• Grupa docelowa: nauczyciele Zespołu Szkół nr 4 w Suwałkach
• Miejsce realizacji: Suwałki
• Termin realizacji: od podpisania umowy do 31 października 2022r
• Liczba uczestników na szkoleniu 2 osoby
• Wymiar godzin: szkolenie w wymiarze 32 godziny szkoleniowe.
• Minimalny program szkolenia: różne techniki dekorowania tortów z uwzględnieniem dekoracji z kremu maślanego i papieru jadalnego, techniki przygotowania masy cukrowej, musów cukierniczych,żelek, zapoznanie z przygotowaniem kremów i mas cukierniczych do tortów, techniki wypieku biszkoptów, wykorzystanie sprzętu cukierniczego (tylki, ranty, sprzęt do tynkowania tortów)

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 7500,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

VIII część zamówienia- Prowadzenie działalności gospodarczej

• Grupa docelowa: nauczyciele Zespołu Szkół nr 4 w Suwałkach
• Miejsce realizacji: Suwałki
• Termin realizacji: od podpisania umowy do 31 października 2022r
• Liczba uczestników na szkoleniu 3 osoby
• Wymiar godzin: szkolenie w wymiarze 32 godziny szkoleniowe.
• Minimalny program szkolenia: prawo podatkowe, składki ZUS, naliczanie płac, prawo pracy, obsługa kasy fiskalnej, sporządzanie i wysyłanie JPK i innych deklaracji

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 7500,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

IX część zamówienia- Kurs - język angielski zawodowy

• Grupa docelowa: nauczyciele Zespołu Szkół nr 4 w Suwałkach
• Miejsce realizacji: Suwałki
• Termin realizacji: od podpisania umowy do 31 października 2022r
• Liczba uczestników na szkoleniu 3 osoby
• Wymiar godzin: szkolenie w wymiarze 60 godzin zegarowych.
• Minimalny program szkolenia: Program na szkoleniu będzie ustalany z Wykonawcą i zależeć będzie od stopnia zaawansowania znajomości języka uczestników kursu. Kształcenie będzie odbywać się adekwatnie do wymagań danego poziomu znajomości języka obcego, określonych według standardów Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego, ze szczególnym uwzględnieniem słownictwa specjalistycznego w obszarze: terminologia i zwroty stosowane w branży ekonomicznej i handlowej.
• Na początku i na końcu każdego szkolenia Wykonawca przeprowadzi test weryfikujący umiejętności uczestników oraz po zakończeniu szkolenia wyda uczestnikom zaświadczenia ukończenia szkolenia

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 7500,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9900,000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INFO-BIZ Profesjonalna Edukacja Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8762498132

7.3.3) Ulica: Chełmińska 106a/36

7.3.4) Miejscowość: Grudziądz

7.3.5) Kod pocztowy: 86-300

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-10-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37500,0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50620,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Szkoleniowe Omega Łukasz Dybała

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6793180306

7.3.3) Ulica: Zakopińska 9

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-148

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-10-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9375 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9750,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9375,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: T-Matic Grupa Computer Plus Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 54220201630

7.3.3) Ulica: Malmeda 1

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-440

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9375,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-10-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10125,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10125,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: T-Matic Grupa Computer Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5420201630

7.3.3) Ulica: Malmeda 1

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-440

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10125,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-10-31

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15927,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15927,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INFO-BIZ Profesjonalna Edukacja Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8762498132

7.3.3) Ulica: Chełmińska 106A/36

7.3.4) Miejscowość: Grudziądz

7.3.5) Kod pocztowy: 86-300

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15927,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-10-31

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12100,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12100,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nieznani Sprawcy Piotr Grycuk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5423061543

7.3.3) Ulica: Szeroka 12/26

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-760

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12100,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-10-31

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nieznani Sprawcy Piotr Grycuk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5423061543

7.3.3) Ulica: Szeroka 12/26

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-760

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-10-31

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5997,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6300,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5997,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INFO-BIZ Profesjonalna Edukacja Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8762498132

7.3.3) Ulica: Chełmińska 106A/36

7.3.4) Miejscowość: Grudziądz

7.3.5) Kod pocztowy: 86-300

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5997,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-10-31

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9660,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: T-Matic Grupa Computer Plus Sp z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5420201630

7.3.3) Ulica: Malmeda 1

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-440

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-10-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.