eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia Góra › Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego na terenie miasta Jelenia Góra



Ogłoszenie z dnia 2023-03-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego na terenie miasta Jelenia Góra

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Dróg i Mostów w Jeleniej Górze

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363294530

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ptasia 2a

1.5.2.) Miejscowość: Jelenia Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-500

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 75 6420037

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ukasica@jeleniagora.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://mzdim.bip.jeleniagora.pl/?cid=1

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/719984

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Realizacja zadań z zakresu utrzymania dróg, mostów, kanalizacji deszczowej, oświetlenia drogowego, sygnalizacji świetlnej, oznakowania drogowego

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego na terenie miasta Jelenia Góra

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-df0d6540-a161-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00139231

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00045654/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego na terenie miasta Jelenia Góra

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00073507

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MZDiM-P.271.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 627287,05 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu na ulicach zarządzanych przez Miasto Jelenia Góra, polegające w szczególności na:
1) wymianie znaków drogowych pionowych, luster drogowych, znaków informacji miejskiej, progów zwalniających, tablic informacji bramowej,
2) wymianie pochylonych słupków do znaków,
3) poprawie pochylonych słupków do znaków,
4) poprawnym zamontowaniu obróconych, obsuniętych, obluzowanych znaków i luster,
5) oczyszczeniu zabrudzonych lub zamalowanych znaków i luster,
6) dokonywaniu kontroli widoczności oznakowania w kontekście zasłaniania elementów oznakowania przez gałęzie oraz liście drzew i krzewów rosnących w pasie drogowym,
7) wprowadzaniu zmian w organizacji ruchu na podstawie zatwierdzonych przez zarządzającego ruchem projektów organizacji ruchu,
8) montażu, demontażu znaków drogowych pionowych, luster drogowych, znaków informacji miejskiej, progów zwalniających, słupków, tablic informacji bramowej,
9) montażu, demontażu oraz naprawie i konserwacji innych urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego (np. pylony, słupki blokujące, balustrady, konstrukcje nietypowe).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) i załączniku, który stanowi Specyfikacja techniczna.
3. Informacja dotycząca wymagań, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczących zatrudniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, została ujęta w ust. 20 Tomu I SWZ.
4. Czynności wykonywane w ramach przedmiotu zamówienia realizowane będą w następujących trybach czasowych:
1) trybie awaryjnym (do 1 godziny od momentu otrzymania zlecenia) – obejmuje montaż znaków zniszczonych lub skradzionych, mających istotne znaczenie dla bezpieczeństwa ruchu drogowego, zgodnie z zapisem Części I ust. 2 lit. a Tomu III SWZ, oraz ustawienie tzw. zestawu awaryjnego;
2) trybie podstawowym (do 4 godzin od momentu otrzymania zlecenia) – obejmuje montaż pozostałych znaków, niewymienionych w pkt 1, z grupy znaków nakazu i zakazu oraz ostrzegawczych;
3) trybie normalnym (maksymalnie do 3 dni roboczych od daty otrzymania zlecenia – przy czym Wykonawca może skrócić ten termin z uwagi na to, że termin realizacji zamówienia w trybie normalnym stanowi jedno z punktowanych kryteriów oceny ofert) – obejmuje planowane wymiany oraz montaż innych urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego.
5. Wykonawca – przez pełny okres realizacji zamówienia – zobowiązany będzie do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100 000,00 zł.
6. Wykonawca zobowiązany jest – najpóźniej w dniu zawarcia umowy – przedłożyć Zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię dokumentu potwierdzającego posiadanie w okresie od rozpoczęcia świadczenia usługi (tj. co najmniej od dnia zawarcia umowy) ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną określoną w ust. 5.
7. W przypadku gdy okres ważności udokumentowanego ubezpieczenia OC wygaśnie przed upływem terminu obowiązywania umowy, Wykonawca zobowiązany będzie do przedłużenia ważności tego ubezpieczenia lub zawarcia kolejnej umowy ubezpieczeniowej i przedłożenia Zamawiającemu – najpóźniej w terminie do 10 dni licząc od daty upłynięcia dotychczasowego ubezpieczenia – poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii dokumentu potwierdzającego ciągłość ubezpieczenia – z zachowaniem wymagań opisanych w ust. 5.
8. Za nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentu, o którym mowa w ust. 7, w terminie, o którym mowa w ust. 7, Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej, określonej w Projekcie umowy (Tomie II SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34922100-7 - Oznakowanie drogowe

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 449798,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 647261,15 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 449798,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRUPA iKOM Katarzyna Basiak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6912191381

7.3.3) Ulica: Lwowska 2/18

7.3.4) Miejscowość: Legnica

7.3.5) Kod pocztowy: 59-220

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 450000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.