eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzyce › Budowa kanalizacji deszczowej wraz z odtworzeniem nawierzchni jezdni dróg gminnych ul. Polnej, Wiejskiej i Parkowej w Czyżowicach



Ogłoszenie z dnia 2023-03-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa kanalizacji deszczowej wraz z odtworzeniem nawierzchni jezdni dróg gminnych ul. Polnej, Wiejskiej i Parkowej w Czyżowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gorzyce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258724

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościelna 15

1.5.2.) Miejscowość: Gorzyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-350

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 4513056 wew. 11

1.5.8.) Numer faksu: 32 4513056 wew. 22

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@gorzyce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorzyce.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6b047560-95a5-11ed-94da-6ae0fe5e7159

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa kanalizacji deszczowej wraz z odtworzeniem nawierzchni jezdni dróg gminnych ul. Polnej, Wiejskiej i Parkowej w Czyżowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6b047560-95a5-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00139143

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00039695/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa kanalizacji deszczowej wraz z odtworzeniem nawierzchni jezdni dróg gminnych ul. Polnej, Wiejskie i Parkowej w Czyżowicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.03.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 12850365,85 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia ma być wykonany w oparciu o dokumentację przetargową, tj. dokumentację sporządzoną i udostępnioną Wykonawcom przez Zamawiającego na potrzeby przeprowadzenia niniejszego postępowania przetargowego, obejmującą w szczególności specyfikację warunków zamówienia, zwaną dalej „SWZ”, wraz z załącznikami do niej, tj. dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiarem robót oraz wszelkimi zmianami i dodatkowymi ustaleniami wynikłymi w trakcie procedury przetargowej stanowiącymi integralną część SWZ, wyszczególnionymi we wszystkich przesłanych i umieszczonych na stronie postępowania Zamawiającego pismach.
2. Dokumentacja techniczna obejmuje :
- „budowę kanalizacji deszczowej wraz z odtworzeniem nawierzchni jezdni drogi gminnej 510046S w Czyżowicach przy ul. Parkowej – decyzja o pozwoleniu na budowę Nr 0369/22 z dnia 30.03.2022 r.
- budowę kanalizacji deszczowej wraz z odtworzeniem nawierzchni jezdni dróg gminnych 510071S ul. Wiejska i 510057S ul. Polna w Czyżowicach- decyzja o pozwoleniu na budowę Nr 0682/22 z dnia 25.05.2022 r.
- budowa kanalizacji deszczowej wraz z odtworzeniem nawierzchni jezdni drogi gminnej 510058S ul. Polna i 510060S ul. Polna w Czyżowicach - decyzja o pozwoleniu na budowę Nr 0638/22 z dnia 26.05.2022 r.
- budowa kanalizacji deszczowej wraz z odtworzeniem nawierzchni jezdni drogi gminnej 510058S i 510060S ul. Polna oraz dróg wewnętrznych 000-3-0008 i 0003-0019 w Czyżowicach -
decyzja o pozwoleniu na budowę Nr 1375/22 z dnia 09.11.2022 r.
-odtworzenie nawierzchni jezdni dróg wewnętrznych 0003-0020 i 0003-0022ul. Parkowa w Czyżowicach - decyzja o pozwoleniu na budowę Nr 1414/22 z dnia 21.11.2022 r.
budowę kanalizacji sanitarnej : grawitacyjnej o długości 2216 mb i tłocznej 395 m.
3. W zakresie zamówienia przewidziano m.in.:
Remont dróg gminnych ul. Polnej. Parkowej i Wiejskiej w Czyżowicach. Zakres remontu zgodnie z rysunkami PZT. Zaprojektowano remont nawierzchni jezdni z mieszanki mineralno-asfaltowej o szerokości jak w stanie istniejącym. Na całym zakresie jezdnia zostanie obramowana krawężnikiem betonowym najazdowym 15x22 cm wyniesionym o 4 cm ponad konstrukcję jezdni. Pomiędzy remontowaną konstrukcją jezdni a granicami pasa drogowego zostanie wykonany remont poboczy o zmiennej szerokości. Odwodnienie powierzchniowe zostanie zapewnione przez nadanie jezdni odpowiednich spadków poprzecznych i podłużnych. Odbiór wody deszczowej nastąpi poprzez studzienki ściekowe uliczne podłączone do budowanej kanalizacji deszczowej
W ramach powyższej inwestycji zaprojektowano również budowę kanalizacji sanitarnej. Zakres jest zgodny z dokumentacją projektową.
Zakres zamówienia obejmuje pełne procesy robót budowlanych, z wykonaniem wszystkich robót rozbiórkowych, budowlanych wraz z zakupem, dostarczeniem na plac budowy, wbudowaniem materiałów oraz usunięciem z placu budowy i utylizacją materiałów z rozbiórki, odpadów.
4. Wykonawca jest zobowiązany do:
- wykonania oraz uzyskania zatwierdzenia projektu tymczasowej organizacji ruchu uwzględniającego zamknięcie drogi do ruchu pojazdów w godzinach wykonywanych robót, np. od godz. 7 do godz. 16 (do uzgodnienia),
- wprowadzenie nowej (docelowej) organizacji ruchu,
- wykonania geodezyjnej dokumentacji powykonawczej wraz z naniesieniem zmian na mapę zasadniczą uzyskując potwierdzenie Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej - 3 egzemplarze,
- przeprowadzenia inspekcji telewizyjnej zrealizowanej sieci kanalizacji deszczowej, sanitarnej,
- sporządzenia dokumentacji fotograficznej dla wszystkich prowadzonych robót, w szczególności robót zanikających,
- zlecenia nadzorów branżowych zarządcom urządzeń przebudowanych lub kolidujących z prowadzonymi pracami,
- zorganizowanie i utrzymywanie na koszt własny terenu budowy wraz z jego ewentualnym zapleczem,
- wyceny wszelkich innych dodatkowych kosztów, które są związane z wykonaniem zamówienia, a nie zostały wyszczególnione,
- odtworzenia kamieni granicznych przed rozpoczęciem robót,
- wykonania dokumentacji zdjęciowej przed wejściem z robotami w teren,
- do uzgodnienia z Zamawiającym terminów i kolejności przeprowadzenia prac,
- zapewnienia nadzoru technicznego nad prowadzonymi robotami w rozumieniu Ustawy Prawo Budowlane oraz nad pracownikami w zakresie porządku i dyscypliny pracy, koordynację działań ewentualnych podwykonawców.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233140-2 - Roboty drogowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14471402,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19987500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14471402,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272671798

7.3.3) Ulica: Kaspra Adamczyka 12

7.3.4) Miejscowość: Racibórz

7.3.5) Kod pocztowy: 47-400

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty ziemne, kanalizacyjne, brukarskie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14471402,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 19 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.