Ogłoszenie z dnia 2022-04-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00120271/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i wyposażenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) w Przedczu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PRZEDECZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019326
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Wolności 1
1.5.2.) Miejscowość: Przedecz
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-635
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@przedecz.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.przedecz.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/przedecz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa i wyposażenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) w Przedczu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c06287da-baf1-11ec-9f44-6e63702cb2f7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00138658
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00033004/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Przebudowa i wyposażenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych(PSZOK) w Przedczu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00120271/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RGWI.271.1.5.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
1.1. Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa i wyposażenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) w Przedczu.
1.2. Adres inwestycji : ul.70-lecia Niepodległości Polski 2, 62-635 Przedecz, Jednostka ewidencyjna 300911_4, Gmina i Miasto Przedecz, Obręb ewidencyjny 0001Przedecz, Numer działki 109/3, 109/7, 111.
1.3. CPV:
45000000-7 Roboty budowlane
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne
45232460-4 Roboty sanitarne
1.4. Opis przedmiotu zamówienia:
Zakres zadania obejmuje między innymi: utwardzenie placu PSZOK, zakup i montaż kontenerów na odpady do selektywnej zbiórki oraz pojemników na odpady niebezpieczne, budowę wiaty dla kontenerów, montaż wagi do ważenia przywiezionych odpadów, przygotowanie i wyposażenie pomieszczenia dla pracownika PSZOK z komputerem
z oprogramowaniem, wykonanie ogrodzenia, oświetlenia LED i OZE, instalację monitoringu, montaż bramy wjazdowej, furtki i szlabanu, montaż tablic informacyjnych, zakup zamiatarki, kosiarki oraz ciągnika i innych urządzeń i maszyn do obsługi PSZOK.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się poniżej oraz w dokumentacji projektowej i w przedmiarach.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1. Roboty Budowlane. Przebudowa i wyposażenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych PSZOK w Przedczu polegać będzie na budowie wiaty na kontenery KP-10, utwardzeniu placów dojazdowych i manewrowych na terenie PSZOK, ogrodzenie terenu PSZOK częściowo z siatki na słupkach prefabrykowanych oraz paneli na słupkach stalowych, dostawa i montaż bramy z paneli systemowych rozwieralnej z napędem elektrycznym i obsługą na pilota oraz furtki i automatycznego szlabanu parkingowego.
Zadanie obejmuje wyposażenie pomieszczenia obsługi PSZOK w biurko, fotel biurowy, krzesła konferencyjne, stół, dwa regały biurowe oraz drukarkę laserową a także pozostałe roboty związane z budową wejścia do pomieszczenia i adaptacją pomieszczenia na biuro obsługi klientów.
Wyposażenie punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych polegać będzie na dostawie 8 szt kontenerów KP10, dostawie 8 szt. ocynkowanych pojemników o pojemności 1,1 m3, dostawie wagi analogowej podkładowej o obciążeniu maksymalne na koło 6000 kg, oznaczeniu informacyjnym kontenerów i pojemników, wykonaniu i montażu 2 szt tablic informacyjnych dotyczących PSZOK. Szczegółowy zakres wymienianych robót zawiera załączony przedmiar robót oraz dokumentacja projektowa.
2. Instalacje kanalizacji deszczowej. Przedmiotem zamówienia w tym zakresie jest zewnętrzna instalacja kanalizacji deszczowej na potrzeby odwodnienia i oczyszczenia ścieków deszczowych z utwardzonego placu PSZOK w Przedczu, dz. nr 109/3, Miasto Przedecz. Projektowane odwodnienie placu PSZOK polega na odprowadzeniu wód opadowych poprzez projektowane wpusty deszczowe zlokalizowane w najniższych punktach niwelety placu – W1, W2 do projektowanego kanału deszczowego w części drogi ul. 70- lecia Niepodległości Polski. Z uwagi na zagłębienie kanałów zaprojektowano grawitacyjne odprowadzenie ścieków opadowych do odbiornika i zamontowanie separatora. Szczegółowy zakres wymienianych robót zawiera załączony przedmiar robót oraz dokumentacja projektowa.
3. Roboty pt. „Instalacje elektryczne” obejmują wykonanie instalacji elektrycznej, systemu oświetlenia placu, zasilanie i oświetlenie obiektów, wraz z oświetleniem tablic informacyjnych, dostawę i montaż 1 szt lampy oświetleniowej hybrydowej z elementami zasilania OZE: modułem PV i wiatrakiem a także wyposażenie i niezbędne systemy komputerowe do obsługi w szczególności wagi i systemu monitoringu. Przedmiary robót obejmują:
- Montaż przewodów,
- Tablica rozdzielcza, n/t, na 24 moduły,
- Wyłączniki, gniazda, przyciski, oprawy LED,
- Solarna latarnia hybrydowa 30W - 1 szt,
- Zestaw monitoringu "Wi-Fi", w tym laptop,
- Instalacja odgromowa –montaż,
- Pomiary elektryczne.
Szczegółowy zakres wymienianych robót zawiera załączony przedmiar robót oraz dokumentacja projektowa.
4. Maszyny i sprzęt wyposażenia PSZOK:
- Ciągnik Rolniczy- ze szkoleniem personelu Zamawiającego w zakresie obsługi i użytkowania,
- Ładowacz Czołowy,
- Kosiarka Bijakowa,
- Rębak,
- Zamiatarka - ze szkoleniem personelu Zamawiającego w zakresie obsługi i użytkowania.
Szczegółowy opis i wymagania dotyczące urządzeń i sprzętu zawiera załączony do SWZ przedmiar.
Przy wykonywaniu robót budowlanych oraz dostawie urządzeń i sprzętu należy stosować wyroby, które zostały dopuszczone do obrotu oraz powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych, oznakowane symbolem CE, umieszczone w określonym przez Komisję Europejską wykazie materiałów budowlanych, dla których producent wydał deklarację zgodności z Polskimi Normami, które uzyskały aprobatę techniczną oraz europejskimi aprobatami technicznymi. Wszystkie niezbędne elementy powinny być wykonane zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami Prawa Budowlanego.
Uwaga ! Zamawiający informuje, że zadanie będzie realizowane na terenie funkcjonującego Obiektu, gdzie na co dzień prowadzona jest działalność Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Przedczu. Na terenie obiektu w trakcie prac będą przebywać i przemieszczać się pracownicy oraz klienci, wobec czego należy tak dostosować prace, zabezpieczenie terenu, oznaczenie terenu budowy z zachowaniem ciągów komunikacyjnych, aby zapewnić bezpieczeństwo wszystkich osób przebywających na terenie Obiektu.
Wykonawca ponosi wszelką odpowiedzialność w zakresie koordynowania prac wykonywanych przez pracowników własnych oraz przez podwykonawców, ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo wszelkich działań na terenie budowy, ponosi odpowiedzialności za szkody wobec osób trzecich, powstałe w wyniku wykonywania czynności związanych z realizacją Przedmiotu Umowy oraz za wszelkie ryzyko związane ze szkodą lub utratą dóbr fizycznych i uszkodzeniem ciała lub śmiercią uczestników robót podczas i w konsekwencji wykonywania przedmiotu umowy, a w szczególności odpowiedzialności odszkodowawczej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232460-4 - Roboty sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne: W postępowaniu złożono jedną ofertę. Oferta przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zadania a zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty.Uzasadnienie prawne: zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych - „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.”
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2827770,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2827770,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Uzasadnienie faktyczne: W postępowaniu złożono jedną ofertę. Oferta przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zadania a zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty.
Uzasadnienie prawne: zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych - „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.”
INNE PRZETARGI PRZEDECZ
więcej: przetargi PRZEDECZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie przedszkola ze żłobkiem w gminie Komarów-Osada - ETAP I
- Nadbudowa budynku Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Łomży Filii w Wysokiem Mazowieckiem o piętro oraz modernizacja (przebudowa) parteru
- Roboty remontowe korytarza, łazienki na parterze, sali informatycznej oraz Roboty remontowe łazienek uczniów w Szkole Podstawowej nr 4 im. Sybiraków w Białymstoku
- Poprawa dostępności komunikacyjnej - przebudowa DP 3021D Mikoszów - Karszów
- Przebudowa budynku Pomorskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Gdyni, zlokalizowanego w Słupsku przy ul. Poznańskiej 42
- Budowa ścieżek rowerowych w ramach Trasy VIA REGIA na terenie miasta Złotoryja Nr projektu FEDS.05.02-IZ.00-0009/23
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.