Ogłoszenie z dnia 2022-04-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00118807/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja Ośrodka Zdrowia w Kornowacu na potrzeby zapobiegania zakażeniom wirusem Covid i poprawą ochrony pacjentów w tym zakresie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KORNOWAC
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258411
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Raciborska 48
1.5.2.) Miejscowość: Kornowac
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-285
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 324301037
1.5.8.) Numer faksu: 324301333
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kornowac.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://kornowac.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.kornowac.pl/wiadomosci/6428/przetargi__wszczete1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja Ośrodka Zdrowia w Kornowacu na potrzeby zapobiegania zakażeniom wirusem Covid i poprawą ochrony pacjentów w tym zakresie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-78431e84-ba2a-11ec-97c7-b646b0ba23df
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00138575
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00001275/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Modernizacja Ośrodka Zdrowia w Kornowacu na potrzeby zapobiegania zakażeniom wirusem Covid i poprawą ochrony pacjentów w tym zakresie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00118807/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.2.2022.SŻ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja Ośrodka Zdrowia w Kornowacu na potrzeby zapobiegania zakażeniom wirusem Covid i poprawą ochrony pacjentów w tym zakresie
Planowana modernizacja budynku obejmuje następujące roboty budowlane:
• Ocieplenie budynku styropianem
• Wymiana stolarki okiennej
• Wymiana parapetów zewnętrznych i wewnętrznych
• Wykonanie pokrycia dachowego z papy termozgrzewalnej
• Wymianę rynny i rury spustowej
• Przebudowę podjazdu do wejścia
• Przebudowa pomieszczenia gospodarczego
• Wyminę balustrady przy podjeździe
• Obłożenie płytami granitowymi schodów wejściowych od strony podwórza
• Wyminę oświetlenia zewnętrznego
• Przebudowa przyłącza elektrycznego z napowietrznego na podziemne
• Utwardzenie wjazdu z kostki betonowej
• Wykonanie opaski wokół budynku
• Malowanie ścian i sufitów wewnętrznych
• Obłożenie płytkami ścian w toaletach i pomieszczeniu sanitarnym
• Wykonanie instalacji zimnej i ciepłej wody użytkowej,
• Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania,
• Wykonanie instalacji gazowej
• Wykonanie nowej instalacji elektrycznej
• Wykonanie instalacji odgromowej
Podstawą wyceny zakresu objętego przedmiotem zamówienia jest SWZ wraz dokumentacją projektową oraz załączonym przedmiarem robót (stanowiącym element pomocniczy do wyceny). W wycenie kosztów wykonania zamówienia należy uwzględnić wszelkie prace przewidziane dokumentacją projektową, STWiOR, SWZ
i przedmiarem robót.
Wykonawca jest zobowiązany do używania sprzętu i maszyn, które są zgodne z normami ochrony środowiska i przepisami dotyczącymi ich użytkowania oraz organizacja placu budowy i prowadzenie prac budowlanych nie mogą zagrażać środowisku naturalnemu.
Wymagany minimalny termin usunięcia wad: do 14 dni liczone od powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o wadzie.
Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia minimum 24-miesięcznej gwarancji
na wykonane roboty i zastosowane materiały.
W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy:
- wykonywanie prac ogólnobudowlanych,
- wykonywanie prac budowlanych instalacyjnych,
- wykonywanie prac budowlanych elektrycznych,
W odniesieniu do Wykonawców mających siedzibę poza granicami Polski Zamawiający dopuszcza zatrudnienie pracowników na podstawie równoważnych regulacji prawnych kraju macierzystego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
- projekty budowlane,
- przedmiary robót,
- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej złożonej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający na sfinansowanie zamówienia przeznaczył kwotę 240.000,00 zł brutto.PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa szklarni na warsztatach szkolnych w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku-Białej
- Wykonanie robót budowlanych w obiektach użyteczności publicznej
- Budowa ośrodka dydaktyczno - szkoleniowego Kampusu Kąkolewo Politechniki Poznańskiej w formule zaprojektuj i wybuduj
- Przebudowa sali gimnastycznej (małej) w budynku LXII Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Konwiktorskiej 5/7 w Warszawie (numer postępowania UD-IX-ZP-19-2024)
- Budowa budynku Komendy Powiatowej PSP i Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej w Brzozowie
- Rozbudowa, przebudowa oraz wyposażenie pomieszczeń Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Ostrowie Wielkopolskim
więcej: Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.