eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kornowac › Modernizacja Ośrodka Zdrowia w Kornowacu na potrzeby zapobiegania zakażeniom wirusem Covid i poprawą ochrony pacjentów w tym zakresie



Ogłoszenie z dnia 2022-04-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja Ośrodka Zdrowia w Kornowacu na potrzeby zapobiegania zakażeniom wirusem Covid i poprawą ochrony pacjentów w tym zakresie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KORNOWAC

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258411

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Raciborska 48

1.5.2.) Miejscowość: Kornowac

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-285

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 324301037

1.5.8.) Numer faksu: 324301333

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kornowac.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://kornowac.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.kornowac.pl/wiadomosci/6428/przetargi__wszczete

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja Ośrodka Zdrowia w Kornowacu na potrzeby zapobiegania zakażeniom wirusem Covid i poprawą ochrony pacjentów w tym zakresie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-78431e84-ba2a-11ec-97c7-b646b0ba23df

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00138575

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00001275/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Modernizacja Ośrodka Zdrowia w Kornowacu na potrzeby zapobiegania zakażeniom wirusem Covid i poprawą ochrony pacjentów w tym zakresie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00118807/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.2.2022.SŻ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest modernizacja Ośrodka Zdrowia w Kornowacu na potrzeby zapobiegania zakażeniom wirusem Covid i poprawą ochrony pacjentów w tym zakresie
Planowana modernizacja budynku obejmuje następujące roboty budowlane:
• Ocieplenie budynku styropianem
• Wymiana stolarki okiennej
• Wymiana parapetów zewnętrznych i wewnętrznych
• Wykonanie pokrycia dachowego z papy termozgrzewalnej
• Wymianę rynny i rury spustowej
• Przebudowę podjazdu do wejścia
• Przebudowa pomieszczenia gospodarczego
• Wyminę balustrady przy podjeździe
• Obłożenie płytami granitowymi schodów wejściowych od strony podwórza
• Wyminę oświetlenia zewnętrznego
• Przebudowa przyłącza elektrycznego z napowietrznego na podziemne
• Utwardzenie wjazdu z kostki betonowej
• Wykonanie opaski wokół budynku
• Malowanie ścian i sufitów wewnętrznych
• Obłożenie płytkami ścian w toaletach i pomieszczeniu sanitarnym
• Wykonanie instalacji zimnej i ciepłej wody użytkowej,
• Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania,
• Wykonanie instalacji gazowej
• Wykonanie nowej instalacji elektrycznej
• Wykonanie instalacji odgromowej
Podstawą wyceny zakresu objętego przedmiotem zamówienia jest SWZ wraz dokumentacją projektową oraz załączonym przedmiarem robót (stanowiącym element pomocniczy do wyceny). W wycenie kosztów wykonania zamówienia należy uwzględnić wszelkie prace przewidziane dokumentacją projektową, STWiOR, SWZ
i przedmiarem robót.

Wykonawca jest zobowiązany do używania sprzętu i maszyn, które są zgodne z normami ochrony środowiska i przepisami dotyczącymi ich użytkowania oraz organizacja placu budowy i prowadzenie prac budowlanych nie mogą zagrażać środowisku naturalnemu.

Wymagany minimalny termin usunięcia wad: do 14 dni liczone od powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o wadzie.
Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia minimum 24-miesięcznej gwarancji
na wykonane roboty i zastosowane materiały.
W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.

Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy:
- wykonywanie prac ogólnobudowlanych,
- wykonywanie prac budowlanych instalacyjnych,
- wykonywanie prac budowlanych elektrycznych,
W odniesieniu do Wykonawców mających siedzibę poza granicami Polski Zamawiający dopuszcza zatrudnienie pracowników na podstawie równoważnych regulacji prawnych kraju macierzystego.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
- projekty budowlane,
- przedmiary robót,
- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót

4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej złożonej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający na sfinansowanie zamówienia przeznaczył kwotę 240.000,00 zł brutto.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.