eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Myszków › Budowa i modernizacja infrastruktury sportowej na terenie Powiatu Myszkowskiego



Ogłoszenie z dnia 2023-03-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i modernizacja infrastruktury sportowej na terenie Powiatu Myszkowskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Myszkowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Myszkowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 152180808

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pułaskiego 6

1.5.2.) Miejscowość: Myszków

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 34/31-59-100

1.5.8.) Numer faksu: 34/31-59-160

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mariola.majchrzak@powiatmyszkowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatmyszkowski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://powiatmyszkowski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa i modernizacja infrastruktury sportowej na terenie Powiatu Myszkowskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-38f7f9b0-8767-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00138563

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00051277/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa i modernizacja infrastruktury sportowej na terenie Powiatu Myszkowskiego - 2 części

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00522632

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.272.1.11.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 3034252,51 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2845528,46 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Część I - Budowa i modernizacja infrastruktury sportowej na terenie Powiatu Myszkowskiego obejmująca cztery zadania:
1.1.1. Zadanie I - Budowa kompleksu sportowego przy Zespole Szkół nr 2
im. H. Kołłątaja w Myszkowie.
Przedmiotem inwestycji jest budowa boiska trawiastego do piłki nożnej
o wymiarach 105x68m, budowa bieżni 4-torowej poliuretanowej – 104x5,5m, budowa boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej – 44,2x32,1 m oraz drenaż, instalację nawadniającą, ciągi pieszo-jezdne, oświetlenie, ogrodzenie
i elementy małej architektury.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
Załącznik Nr 1a) – Projekt budowlany,
Załącznik Nr 1.1a) – Projekt architektoniczno-budowlany ,
Załącznik Nr 1.2a) – Mapa do celów projektowych Nr 1,
Załącznik Nr 1.3a) – Mapa do celów projektowych Nr 2,
Załącznik Nr 1.4a) – Mapa do celów projektowych Nr 3,
Załącznik Nr 1b) – Przedmiar,
Załącznik Nr 1c) – Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWIOR).
1.1.2. Zadanie II – Modernizacja boisk przy Zespole Szkół nr 1 im. E. Kwiatkowskiego w Myszkowie.
Przedmiotem inwestycji jest remont zaplecza szatniowo-socjalnego przy boisku sportowym na terenie Zespołu Szkół nr 1 im. E. Kwiatkowskiego w Myszkowie wraz
z remontem boisk sportowych oraz wymianą wyposażenia. Obiekt budowlany jest położony w miejscowości Myszków na działce nr ew. 3749/2.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
Załącznik Nr 2a) – Projekt budowlany,
Załącznik Nr 2.1a) – Projekt zagospodarowania działki,
Załącznik Nr 2b) – Przedmiar,
Załącznik Nr 2c) – Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWIOR).
1.1.3. Zadanie III – Modernizacja istniejących budynków socjalnych kompleksu sportowego „Moje boisko – Orlik 2012” przy Zespole Szkół
w Żarkach.
Przedmiotem inwestycji jest remont zaplecza szatniowo-socjalnego przy boisku sportowym na terenie Zespołu Szkół im. T. Kościuszki w Żarkach. Obiekt budowlany położony jest w miejscowości Żarki na działce nr ew. 2480/2.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
Załącznik Nr 3a) – Projekt budowlany,
Załącznik Nr 3.1a) – Rys. zaplecze ZS
Załącznik Nr 3b) – Przedmiar ZS Żarki zaplecze,
Załącznik Nr 3c) – Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – (STWIOR zaplecze ZS Żarki).
1.1.4. Zadanie IV – Budowa boiska do piłki siatkowej – plażowej przy Zespole Szkół im. Tadeusza Kościuszki w Żarkach.
Przedmiotem inwestycji jest budowa boiska do piłki siatkowej - plażowej przy Zespole Szkół im. Tadeusza Kościuszki w Żarkach. Obiekt budowlany położony jest w miejscowości Żarki na działce nr ew. 2480/2.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
Załącznik Nr 4a) – Projekt budowlany,
Załącznik Nr 4.1a) – Rys. – boisko plażowe,
Załącznik Nr 4b) – Przedmiar boiska piłka plażowa.
Załącznik Nr 4c) – Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWIOR).
1.1.5. Minimalny wymagany okres gwarancji jakości i rękojmi na Przedmiot zamówienia w zakresie Części I wynosi 36 miesięcy a maksymalny 84 miesiące. Gwarancja producenta materiałów i urządzeń może być dłuższa niż gwarancja Wykonawcy. Długość okresu gwarancji jakości i rękojmi stanowi kryterium oceny ofert, o których mowa w Rozdziale XI ust.3 SWZ.
1.3. Zgodnie z art. 310 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.4. Niniejsze zamówienie jest współfinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
1.5. Warunki wypłaty wynagrodzenia w zakresie Części I i Części II postępowania zostały określone w projektach umów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi

31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.5.) Wartość części: 2977341,94 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.2. Część II- Usługa nadzoru inwestorskiego
1.2.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie czynności Nadzoru Inwestorskiego związanego z realizacją zadania inwestycyjnego, pn.: Budowa
i modernizacja infrastruktury sportowej na terenie Powiatu Myszkowskiego obejmującego:

Zadanie I – Budowa kompleksu sportowego przy Zespole Szkół nr 2 im. H. Kołłątaja w Myszkowie;

Zadanie II – Modernizacja boisk przy Zespole Szkół nr 1 im. E. Kwiatkowskiego
w Myszkowie;

Zadanie III – Modernizacja istniejących budynków socjalnych kompleksu sportowego „Moje boisko – Orlik 2012” przy Zespole Szkół w Żarkach;

Zadanie IV – Budowa boiska do piłki siatkowej – plażowej przy Zespole Szkół
im. Tadeusza Kościuszki w Żarkach.

Szczegółowy opis zamówienia stanowi Załącznik Nr 14 do SWZ – Projektowane
postanowienia umowne w zakresie Części II.
1.2.2. Szczegółowy zakres prac objętych nadzorem inwestorskim przedstawia dokumentacja techniczna, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiary robót określone w Części I niniejszego postepowania.
1.3. Zgodnie z art. 310 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.4. Niniejsze zamówienie jest współfinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
1.5. Warunki wypłaty wynagrodzenia w zakresie Części I i Części II postępowania zostały określone w projektach umów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.5.) Wartość części: 56910,57 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W zakresie Części I cena najkorzystniejszej oferty przekracza kwotę na sfinansowanie zamówienia
o 2.458.492,04 zł. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty na sfinansowanie zamówienia.
Zgodnie z art. 255 pkt 3) ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie Części I, ponieważ najkorzystniejsza oferta przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5356650,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5888492,04 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 5) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie Części II, ponieważ wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.

Przedmiotem zamówienia w zakresie Części II jest świadczenie usługi Inspektora nadzoru nad zadaniami określonymi w Części I postępowania. Z uwagi na fakt, iż kwota na sfinansowanie zamówienia w zakresie Części I przekracza cenę najkorzystniejszej oferty, a Zamawiający nie ma możliwości jej zwiększenia podjęto decyzję o unieważnieniu postępowania w zakresie Części I i ogłoszeniu kolejnego postępowania na roboty budowlane w mniejszym zakresie rzeczowym.
Zakres świadczenia usług Inspektora nadzoru wyłonionego w przedmiotowym postępowaniu dla zadań określonych w Części I ulegnie zmianie. Zmiana ta będzie miała również wpływ na wycenę świadczonej usługi przez Inspektora nadzoru

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59667,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59667,30 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.