eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brusy › Realizacja zadania pn. "Odwodnienie miasta Brusy" - "Wykonanie odwodnienia ulic Reymonta, Mickiewicza, Słowackiego i Prusa w Brusach"



Ogłoszenie z dnia 2023-03-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Realizacja zadania pn. „Odwodnienie miasta Brusy” – „Wykonanie odwodnienia ulic Reymonta, Mickiewicza, Słowackiego i Prusa w Brusach”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Brusy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351251

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Na Zaborach 1

1.5.2.) Miejscowość: Brusy

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-632

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 52 3969300

1.5.8.) Numer faksu: 52 3969303

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@brusy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: brusy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Realizacja zadania pn. „Odwodnienie miasta Brusy” – „Wykonanie odwodnienia ulic Reymonta, Mickiewicza, Słowackiego i Prusa w Brusach”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d45fe660-82a6-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00138396

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00035569/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 „Odwodnienie miasta Brusy” Część II "Wykonanie odwodnienia ulic Reymonta, Mickiewicza, Słowackiego i Prusa w Brusach"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt dofinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 11. Środowisko, Działania 11.01 Ograniczenie zagrożeń naturalnych – wsparcie dotacyjne współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00514259

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Nr ZP.271.20.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 5468091,78 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Odwodnienie miasta Brusy” dofinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 11. Środowisko, Działania 11.01 Ograniczenie zagrożeń naturalnych – wsparcie dotacyjne współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego – „Wykonanie odwodnienia ulic Reymonta, Mickiewicza, Słowackiego i Prusa w Brusach”.
2. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie odwodnienia ulic Reymonta, Mickiewicza, Słowackiego i Prusa w Brusach, w tym:
1) Budowa odwodnienia ulic Reymonta, Mickiewicza, Słowackiego i Prusach w Brusach
a) budowa kanałów deszczowych z rur o średnicy Ø400x11,7 mm oraz Ø300x9,6mm, Ø1200 WIPRO,
b) budowa przykanalików deszczowych z rur o średnicy Ø110x3,2mm, Ø160x4,7mm
oraz Ø200x5,9mm,
c) montaż studni ściekowych wpustów ulicznych prefabrykowanych o średnicy Ø500
z betonu klasy nie niższej niż C35/45 z osadnikiem, zwieńczenie studni wpustem, ulicznym żeliwnym klasy D 400,
d) montaż studni rewizyjnych prefabrykowanych o średnicy Ø1000 oraz Ø1200 i 2000 mm
z betonu klasy nie niższej niż C35/45 wraz z przykryciem włazem kanałowym żeliwnym okrągłym Ø600mm (klasa B125 oraz D400 w zależności od lokalizacji w terenie),
e) montaż studni wpadowej przed wlotem do urządzeń podczyszczającyh z kręgów betonowych Ø2000 mm z betonu klasy nie niższej niż C35/45 z odsadnikiem w dnie oraz osadnikiem poziomym zewnętrznym na wlocie do studni o długości 2,0 m,
f) rozbiórkę istniejących warstw nawierzchni drogowych chodników i jezdni (podbudowa
i nawierzchnia) na całej szerokości pasa drogowego oraz wykonanie nowych wg następujących warstw:
 jezdnia – nawierzchnia asfaltowa (warstwa ścieralna AC11S gr. 4 cm, Warstwa wiążąca AC16W gr. 4 cm), podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr. 20 cm, warstwa gruntu stabilizowanego cementem RM=1,5-2,5MPA gr 15 cm,
 chodniki i wjazdy – kostka brukowa cegiełka gr. 8 cm (szara, wjazdy – grafitowa) na podsypce cementowo – piaskowej 1:4 gr. 4 cm i podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5mm gr. 10 cm
2) Budowa zbiornika retencyjnego na dz. 72/64 na potrzeby odprowadzenia wód deszczowych z ulic Osiedla Słowackiego (powierzchnia zbiornika 3700m2).
3) Wykonanie tablicy informacyjnej o wy. 120x80 cm na stelażu stalowym w kolorze grafitowym lub czarnym zbliżonym do stelażu pokazanego w Załączniku nr 12 do SWZ wraz z ich montażem. Treść tablic i miejsce montażu do uzgodnienia z Zamawiającym.
UWAGA:
1) W trakcie realizacji inwestycji oraz po jej zakończeniu należy zapewnić ciągły dostęp do sąsiednich nieruchomości. Inwestycja nie może pogorszyć warunków użytkowania sąsiednich nieruchomości,
2) Odtworzenie nawierzchni należy wykonać z nowych materiałów.
3. Szczegółowy opis, wielkość i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - Załącznik Nr 10 do SWZ,
w Projektach budowlano - wykonawczych - Załącznik Nr 9 do SWZ oraz w Przedmiarach robót (stanowiących materiał pomocniczy przy przygotowywaniu oferty) – Załącznik Nr 11 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232454-9 - Roboty budowlane w zakresie zbiorników wód deszczowych

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7004525,37 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9106869,23 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7004525,37 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ”HINC” Arkadiusz Hinc

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 220411052

7.3.3) Ulica: Żuromino 115

7.3.4) Miejscowość: Kamienica Szlachecka

7.3.5) Kod pocztowy: 83-323

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7004525,37 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.