eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oborniki › Rozbudowa szko³y w Obornikach



Og³oszenie z dnia 2021-08-05


Powi±zane og³oszenia:
Og³oszenie nr 2021/BZP 00138099 z dnia 2021-08-05

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbudowa szko³y w Obornikach

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: POWIAT OBORNICKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258017

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. 11 Listopada 2A

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Oborniki

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-600

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznañski

1.5.7.) Numer telefonu: 61 2973100

1.5.8.) Numer faksu: 61 2973101

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiatobornicki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: powiatobornicki.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa szko³y w Obornikach

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-5f657e27-f5d8-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00138099

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-08-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00001708/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.4 Rozbudowa Infrastruktury edukacyjno - dydaktycznej w Zespole Szkó³ im Gen. Kutrzeby w Obornikach.

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

3. Przedmiotowe zamówienie wspó³finansowane jest z Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego, Program O¶ priorytetowa 9 „Infrastruktura dla kapita³u ludzkiego” Dzia³anie 9.3 „Inwestowanie w rozwój infrastruktury edukacyjnej i szkoleniowej”, Poddzia³anie 9.3.2 „Inwestowanie w rozwój infrastruktury kszta³cenia zawodowego”. Nr umowy: RPWP.09.03.02-30-0006/20-00.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

http://powiatobornicki.pl http://bip.powiatobornicki.pl/zamowienia https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków (innych ni¿ wskazanych w pkt 2 „Z³o¿enie oferty”), zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia (BZP, lub ID postêpowania).
2) Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, email: przetargi@powiatobornicki.pl
3) Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu.

Pe³na tre¶æ informacji jest zawarta w Rozdziale 8 SWZ.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Ofertê sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem „Formularza do komunikacji” jako za³±czniki. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ za pomoc± poczty elektronicznej, na wskazany w SWZ adres email. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
Pe³na tre¶æ informacji jest zawarta w Rozdziale 8 SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych Starosta Obornicki z siedzib± w Obornikach przy ul.11 Listopada 2A, (64-600 Oborniki tel. (61) 29 73 100, fax (61) 29 73 101 email: powiat@powiatobornicki.pl epuap: /j07f3ntq1d/SkrytkaESP;
2. W sprawach ochrony Pani/Pana danych mo¿na kontaktowaæ siê z wyznaczonym Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail iod@powitobornicki.pl pod numerem telefonu 500 610 605
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO (przetwarzanie jest niezbêdne do wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze) w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w trybie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r.r. – Prawo zamówieñ publicznych.(Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± Pani/Pana dane osobowe mog± byæ udostêpniane osobom, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o ustawê z dnia 6 wrze¶nia 2001 r. o dostêpie do informacji publicznej, ponadto odbiorcami Pani/Pana danych mog± byæ podmioty, które przetwarzaj± dane osobowe w imieniu Administratora na podstawie zawartej z administratorem umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych m.in. firmom informatycznym, hostingowym, prawniczym, firmom zajmuj±cym siê ochron± danych osobowych, oprócz tego mo¿emy zostaæ zobowi±zani np. na podstawie przepisu prawa do udostêpnienia Pana/Pani danych osobowych podmiotom prywatnym i publicznym;
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. Posiada Pani/Pan:
8.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
przy czym:
na etapie trwaj±cego postêpowania:
8.1.1. w przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
po zakoñczeniu postêpowania:
8.1.2. w przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych w szczególno¶ci na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia
8.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
8.2.1. skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): klauzula informacyjna RODO - ci±g dalszy
8.3. na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków:
8.3.1. wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
8.3.2. art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
8.4. na podstawie art. 17 RODO prawo do usuniêcia danych osobowych z zastrze¿eniem:
8.4.1. ust. 3 lit b RODO tj konieczno¶ci wywi±zania siê z prawnego obowi±zku wymagaj±cego przetwarzania na mocy prawa Unii lub prawa pañstwa cz³onkowskiego, któremu podlega administrator
8.4.2. ust. 3 lit d RODO gdy¿ dalsze przetwarzanie jest niezbêdne do celów archiwalnych w interesie publicznym
8.4.3. ust. 3 lit e RODO gdy¿ dane osobowe mog± byæ niezbêdne do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeñ
8.5. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
Nie przys³uguje Pani/Panu:
8.6. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
8.7. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OR.272.4.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia s± roboty polegaj±ce na rozbudowie szko³y w
Obornikach w ramach projektu o nazwie „Rozbudowa infrastruktury edukacyjno-dydaktycznej Zespo³u Szkó³ im. Gen. Tadeusza Kutrzeby w Obornikach, w celu rozwoju oraz podnoszenia jako¶ci kszta³cenia zawodowego i zwiêkszenia konkurencyjno¶ci absolwentów na rynku pracy”.
2. Lokalizacja: dz. nr ewid. 1550, ul. Ks. Szymañskiego 5, 64-600 Oborniki.
3. Zakres robót obejmuje:
1) Roboty w zakresie przygotowywania terenu pod budowê i roboty ziemne
2) Betonowanie
3) Wykonanie zbrojenia betonu w konstrukcjach ¿elbetowych wykonywanych na mokro w budynkach oraz obiektach budownictwa in¿ynieryjnego
4) Roboty murarskie
5) Wykonanie izolacji
6) Tynkowanie
7) Wykonanie bezspoinowych systemów ociepleniowych (BSO) ¶cian budynków
8) Wykonanie robót posadzkowych i ok³adzinowych posadzek przy u¿yciu kompozycji klejowych z mieszanek przygotowanych fabrycznie w budownictwie mieszkaniowym, u¿yteczno¶ci publicznej i budownictwie przemys³owym
9) Roboty Malarskie
10) Wykonanie sufitów podwieszonych
11) Wykonanie pod³o¿y i podk³adów z zapraw betonu wraz z dociepleniem warstw posadzkowych.
12) Monta¿ elementów stolarsko-¶lusarskich
13) Wykonanie pokryæ dachowych pap± wraz z obróbkami blacharskimi oraz rynnami i rurami spustowymi wraz z dociepleniem dachu
14) Wykonanie robót ok³adzinowych z p³ytek przy u¿yciu kompozycji klejowych z mieszanek przygotowanych fabrycznie w budownictwie mieszkaniowym, u¿yteczno¶ci publicznej i budownictwie przemys³owym
15) Roboty z zakresie instalacji elektrycznych wewnêtrznych
16) Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych
17) Roboty w zakresie monta¿u opraw, osprzêtu, urz±dzeñ i odbiorników instalacji elektrycznej
18) Monta¿ rozdzielnic elektrycznych
19) Roboty z zakresie ochrony odgromowej
20) Roboty z zakresie instalacji teletechnicznych
21) Wykonanie instalacji wodoci±gowych
22) Wykonanie instalacji kanalizacyjnych
23) Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania wraz z instalacj± gazow±
24) Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji.
4. 5. Szczegó³owy opis przedmiotu okre¶la dokumentacja projektowa stanowi±ca czê¶æ II SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45262800-9 - Rozbudowa budynków

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45442100-8 - Roboty malarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej ofert Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ kryterium oceny ofert:
Cena (C) – 60 %
Gwarancja (G) – 40%

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada w banku lub spó³dzielczej kasie oszczêdno¶ciowo-kredytowej ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow±, w wysoko¶ci, co najmniej 2.500.000,00 z³ (s³ownie: dwa miliony piêæset tysiêcy z³otych).

2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert (a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie) wykona³ co najmniej dwa zamówienia na roboty budowlane, polegaj±ce na budowie, przebudowie, rozbudowie budynku u¿yteczno¶ci publicznej, o ³±cznej warto¶ci min. 4.000.000,00 z³ brutto.

Definicje
- budowy - zgodnie z ustaw± z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333, ze zm.);
- przebudowy - zgodnie z ustaw± z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333, ze zm.);
- budynku u¿yteczno¶ci publicznej - zgodnie z rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadaæ budynki i ich usytuowanie (t.j. Dz.U. 2019 poz. 1065). t.j.:
przez budynek u¿yteczno¶ci publicznej nale¿y przez to rozumieæ budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwo¶ci, kultury, kultu religijnego, o¶wiaty, szkolnictwa wy¿szego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, spo³ecznej lub socjalnej, obs³ugi bankowej, handlu, gastronomii, us³ug, w tym us³ug pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obs³ugi pasa¿erów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym ¶ródl±dowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek u¿yteczno¶ci publicznej uznaje siê tak¿e budynek biurowy lub socjalny;

W przypadku oferty sk³adanej przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum), powy¿sze warunki, mog± byæ spe³nione przez Wykonawców ³±cznie.
Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie zobowi±zani s± do do³±czenia do oferty wype³nionego za³±cznika nr 6 czê¶ci III SWZ, stanowi±cego o¶wiadczenie, z którego bêdzie jednoznacznie wynikaæ, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy.

b) Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ nastêpuj±cymi osobami:
- kierownik budowy: Wymagane uprawnienia
Wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej
Do¶wiadczenie zawodowe:
w pe³nieniu funkcji kierownika budowy, przy budowie, przebudowie, rozbudowie co najmniej dwóch obiektów budowlanych o kubaturze nie mniejszej ni¿ 4000 m3 ka¿dy.
Wymagana minimalna liczba osób: 1.
- Kierownik robót elektrycznych: Uprawnienia budowlane: Wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych lub elektroenergetycznych. Do¶wiadczenie zawodowe: co najmniej 3-letnie do¶wiadczenie zawodowe w pe³nieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót licz±c od daty uzyskania odpowiednich uprawnieñ
Wymagana minimalna liczba osób: 1.
- Kierownik robót sanitarnych: Uprawnienia budowlane: Wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych. Do¶wiadczenie zawodowe: co najmniej 3-letnie do¶wiadczenie zawodowe w pe³nieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót licz±c od daty uzyskania odpowiednich uprawnieñ .
Wymagana minimalna liczba osób: 1.
Zamawiaj±cy dopuszcza uprawnienia do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie wydane na podstawie Prawa budowlanego i przepisów wykonawczych do tej ustawy lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów prawa.
Zamawiaj±cy okre¶laj±c wymogi dla ka¿dej osoby w zakresie posiadanych uprawnieñ budowlanych, dopuszcza, odpowiadaj±ce im uprawnienia, które zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 roku o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 220 z 2021 r. poz. 78).
W przypadku zaproponowania osób wchodz±cych w sk³ad zespo³u, które nie znaj± jêzyka polskiego, Wykonawca powinien zapewniæ t³umacza.
Wymieniony powy¿ej sk³ad zespo³u nale¿y traktowaæ, jako minimalne wymaganie Zamawiaj±cego – obowi±zkiem Wykonawcy jest zapewnienie do¶wiadczonego personelu, posiadaj±cego odpowiednie uprawnienia w liczbie zapewniaj±cej nale¿yte wykonanie przedmiotu zamówienia.
Zamawiaj±cy dopuszcza ³±czenie poszczególnych funkcji przez jedn± osobê. W przypadku oferty sk³adanej przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum), warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli wykonawcy ³±cznie wyka¿± dysponowanie osobami o okre¶lonych w niniejszym punkcie kwalifikacjami.
Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie zobowi±zani s± do do³±czenia do oferty wype³nionego za³±cznika nr 6 czê¶ci III SWZ, stanowi±cego o¶wiadczenie, z którego bêdzie jednoznacznie wynikaæ, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zamawiaj±cy przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualnych na dzieñ z³o¿enia, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych.
Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu:
1) o¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej (Za³±cznik nr 7 czê¶ci III SWZ);
2) o¶wiadczenia Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu z art. 125 ust. 1 PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania okre¶lonych w:
- art. 108 ust. 1 pkt 3 PZP,
- art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP dotycz±cych orzeczenia zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka zapobiegawczego,
- art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP dotycz±cych zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia maj±cego na celu zak³ócenie konkurencji,
- art. 108 ust. 1 pkt 6 PZP (za³±cznik nr 8 czê¶ci III SWZ).

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Zamawiaj±cy przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualnych na dzieñ z³o¿enia, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych.
Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu:
1) informacja banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±ca wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem;
2) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty
UWAGA! Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych wykonanych wspólnie z innymi wykonawcami, ww. wykaz musi dotyczyæ robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³.
3) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia z ofert± przedmiotowych ¶rodków dowodowych.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Kompletna oferta winna zwieraæ:
1) Formularz ofertowy;
2) Pe³nomocnictwo
Gdy umocowanie osoby sk³adaj±cej ofertê nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca, który sk³ada ofertê za po¶rednictwem pe³nomocnika, powinien do³±czyæ do oferty dokument pe³nomocnictwa obejmuj±cy swym zakresem umocowanie do z³o¿enia oferty lub do z³o¿enia oferty i podpisania umowy.
W przypadku wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika. Dokument pe³nomocnictwa, z tre¶ci którego bêdzie wynika³o umocowanie do reprezentowania w postêpowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców nale¿y za³±czyæ do oferty.
Pe³nomocnictwo powinno byæ za³±czone do oferty i powinno zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
- postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
- wszystkich wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z okre¶leniem adresu siedziby,
- ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania.

Pe³nomocnictwo powinno zostaæ z³o¿one w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym.
Dopuszcza siê równie¿ przed³o¿enie elektronicznej kopii dokumentu po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadaj±cej uprawnienia notariusza.

3) o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu;
O¶wiadczenie to stanowi dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, na dzieñ sk³adania ofert, tymczasowo zastêpuj±cy wymagane podmiotowe ¶rodki dowodowe.
O¶wiadczenie sk³adane jest pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym.
O¶wiadczenie sk³adaj± odrêbnie:
- wykonawca/ka¿dy spo¶ród wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku o¶wiadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu;
- podmiot trzeci, na którego potencja³ powo³uje siê wykonawca celem potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu. W takim przypadku o¶wiadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostêpnia swoje zasoby wykonawcy.

4) potwierdzenie wniesienia wadium, w przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniê¿nej (np. gwarancja bankowa, ubezpieczeniowa) nale¿y za³±czyæ ww. dokument w takiej formie, w jakiej zosta³ on ustanowiony przez gwaranta, tj. orygina³ dokumentu opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
5) o¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, spo¶ród których tylko jeden spe³nia warunek dotycz±cy wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, s± zobowi±zani do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy s± zobowi±zani do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy (Za³±cznik nr 6 czê¶ci III SWZ).
Wykonawcy sk³adaj± o¶wiadczenia w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym osoby upowa¿nionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z form± reprezentacji okre¶lon± w dokumencie rejestrowym w³a¶ciwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.

6) zobowi±zanie podmiotu trzeciego - je¿eli dotyczy;
7) zastrze¿enie tajemnicy przedsiêbiorstwa - je¿eli dotyczy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium w wysoko¶ci 36.000,00 z³
(s³ownie: trzydzie¶ci sze¶æ tysiêcy 00/100)
Wadium nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
2. Wykonawca mo¿e wnie¶æ wadium w jednej lub kilku z poni¿szych form:
a) pieni±dzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.
3. Wadium wp³acane w pieni±dzu nale¿y wnie¶æ przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego: 79 1020 4128 0000 1702 0007 0003 z dopiskiem: Wadium na zabezpieczenie oferty w postêpowaniu OR.272.4.2021/.Wniesienie wadium w pieni±dzu bêdzie skuteczne, je¿eli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiaj±cego.
4. Z tre¶ci wadium wnoszonego w formie: gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub porêczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci powinno wynikaæ bezwarunkowe, na pierwsze pisemne ¿±danie zg³oszone przez Zamawiaj±cego w terminie zwi±zania ofert±, zobowi±zanie gwaranta do wyp³aty Zamawiaj±cemu pe³nej kwoty wadium w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
5. Tre¶æ gwarancji wadialnej musi zawieraæ, co najmniej nastêpuj±ce elementy:
1) nazwê daj±cego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/porêczenia (Zamawiaj±cego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielaj±cych gwarancji/porêczenia) oraz wskazanie ich siedzib,
2) okre¶lenie wierzytelno¶ci, która ma byæ zabezpieczona gwarancj±/porêczeniem – okre¶lenie przedmiotu zamówienia,
3) kwotê gwarancji/porêczenia,
4) termin wa¿no¶ci gwarancji/ porêczenia (który nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania Wykonawcy z³o¿on± przez niego ofert±),
5) zobowi±zanie gwaranta/porêczyciela do zap³acenia bezwarunkowo
i nieodwo³alnie kwoty gwarancji/porêczenia na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
6. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

3. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia, w takim przypadku:
a. wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego;
b. wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem;
c. w przypadku oferty Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum) w formularzu oferty nale¿y wskazaæ firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
d. oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by wi±za³a prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. Osoba podpisuj±ca ofertê musi posiadaæ umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikaæ z tre¶ci pe³nomocnictwa za³±czonego do oferty – tre¶æ pe³nomocnictwa powinna dok³adnie okre¶laæ zakres umocowania;
e. wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia bêd± ponosiæ odpowiedzialno¶æ solidarn± za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Stosownie do art. 455 ust. 1 pkt 1 PZP Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian umowy w stosunku do tre¶ci oferty oraz okre¶la warunki takiej zmiany.
Warunki takich zmian okre¶lono nastêpuj±co:
1) Zmian terminu realizacji umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany:
a) z powodu dzia³añ osób trzecich uniemo¿liwiaj±cych wykonanie prac, które to dzia³ania nie s± konsekwencj± winy którejkolwiek ze stron;
b) zmiany bêd±ce nastêpstwem wstrzymania robót przez uprawnione organy z przyczyn nie wynikaj±cych z winy Wykonawcy i Zamawiaj±cego;
c) w przypadku wyst±pienia Si³y wy¿szej (na przyk³ad powód¼, huragan, trzêsienie ziemi, ¶nie¿yca, uderzenia pioruna, gradobicie, t±pniêcia górnicze, epidemie, po¿ary, wojna, zamieszki krajowe, strajki) uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami;
d) z powodu aktualizacji rozwi±zañ ze wzglêdu na postêp technologiczny (np. wycofanie z obrotu materia³ów i urz±dzeñ);
e) z powodu zmiany obowi±zuj±cych przepisów, je¿eli zgodnie z nimi konieczne bêdzie dostosowanie tre¶ci umowy do aktualnego stanu prawnego;
f) wyj±tkowo niesprzyjaj±cych warunków atmosferycznych uniemo¿liwiaj±cych wykonanie robót zgodnie z zasadami wspó³czesnej wiedzy technicznej i obowi±zuj±cych przepisów.
Strony zgadzaj± siê, ¿e dla robót wynikaj±cych z umowy, ryzyko niesprzyjaj±cych warunków klimatycznych jest ryzykiem Wykonawcy. Wykonawca zapozna³ siê z charakterystyk± klimatu, jego mo¿liwymi zmianami i wahaniami temperatur, wystêpowaniem opadów deszczu oraz ¶niegu w regionie realizacji przedmiotu zamówienia, takie ryzyko przyj±³ i wkalkulowa³ w cenê oferty oraz uwzglêdni³ w czasie na ukoñczenie.
Wyj±tkowo niesprzyjaj±ce warunki klimatyczne - zosta³y zdefiniowane w projektowanych postanowieniach umowy.
Termin wykonania zamówienia mo¿e ulec zmianie o okres odpowiadaj±cy wstrzymaniu lub opó¼nieniu prac z powodu okoliczno¶ci o których mowa powy¿ej w lit. a-f, nie d³u¿ej jednak ni¿ o 120 dni.
2) zmiana sposobu wykonania przedmiotu umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany w przypadku:
a) stwierdzenia wad b±d¼ wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej i wykonawczej, skutkuj±cych konieczno¶ci± dokonania poprawek lub uzupe³nieñ,
b) pojawienia siê na rynku materia³ów lub urz±dzeñ nowszej generacji, pozwalaj±cych na zaoszczêdzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, lub umo¿liwiaj±cych uzyskanie lepszej jako¶ci robót,
c) pojawienia siê nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót, pozwalaj±cej na zaoszczêdzenie czasu realizacji przedmiotu umowy lub kosztów wykonywanych prac, jak równie¿ kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy,
d) celowo¶ci lub konieczno¶ci zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych, technologicznych lub materia³owych ni¿ wskazane w dokumentacji projektowej i wykonawczej lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót,
e) wyst±pienia warunków geologicznych, wodnych odbiegaj±cych w sposób istotny od przyjêtych w dokumentacji projektowej i wykonawczej,
f) wyst±pienia niebezpieczeñstwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbêdnym do unikniêcia lub usuniêcia tych kolizji,
g) podjêcia przez osoby trzecie dzia³añ uniemo¿liwiaj±cych lub utrudniaj±cych wykonanie przedmiotu umowy w sposób przewidziany w dokumentacji projektowej lub w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, które to dzia³ania nie s± konsekwencj± winy którejkolwiek ze stron umowy,
3) zmiana zakresu przedmiotu umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany w przypadku: podjêcia przez osoby trzecie dzia³añ uniemo¿liwiaj±cych lub utrudniaj±cych wykonanie przedmiotu umowy w zakresie przewidzianym w dokumentacji technicznej, które to dzia³ania nie s± konsekwencj± winy którejkolwiek ze stron umowy,
4) pozosta³e zmiany: - z uwagi na ograniczon± ilo¶æ znaków wskazane w paragrafie 10 ust. 1 pkt 4 projektu umowy

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-08-20 10:30

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-20 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-09-18

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Paragraf 10 ust. 1 pkt 4 projektowanych postanowieñ umowy:
4) pozosta³e zmiany:
a) zmiana wynagrodzenia z powodu zmiany obowi±zuj±cej stawki podatku VAT. W przypadku zmiany stawki VAT przez w³adzê ustawodawcz± kwota brutto wynagrodzenia zostanie zmieniona poprzez wprowadzenie odpowiedniej zmieniony do umowy;
b) zmiana osób, podwykonawców przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, na inne legitymuj±ce siê co najmniej równowa¿nym do¶wiadczeniem i uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane oraz, które wymagane by³y przez Zamawiaj±cego. Zmiany te bêd± dokonywane na podstawie zatwierdzonych wniosków przez strony;
c) dopuszczalna jest zmiana terminu wykonania umowy gdy z powodu okoliczno¶ci zwi±zanych z wystêpowaniem wirusa SARS-CoV-2, nie bêdzie mo¿liwe wykonanie umowy w terminach przewidzianych w umowie. W takim przypadku zmiana terminu nast±pi o czas trwania przeszkody, nie d³u¿ej jednak ni¿ o 90 dni.

Zamawiaj±cy zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, okre¶la:
a) niezbêdne wymagania sprzêtowo aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê i wykorzystanie systemu miniPortal:
i. W celu korzystania z systemu miniPortal konieczne jest dysponowanie przez u¿ytkownika urz±dzeniem teleinformatycznym z dostêpem do sieci Internet.
ii. Aplikacja dzia³a na Platformie Windows, Mac i Linux. Specyfikacja po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych:
- specyfikacja po³±czenia - Formularze udostêpnione s± za pomoc± protoko³u TLS 1.2,
- format danych oraz kodowanie miniPortal - Formularze dostêpne s± w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,
- oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal - wszelkie operacje opieraj± siê o czas serwera i dane zapisywane s± z dok³adno¶ci± co do setnej czê¶ci sekundy,
- integracja z systemem ePUAP jest wykonana w wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP. W przypadku Wykonawcy wysy³aj±cego wniosek do Zamawiaj±cego, ESP Zamawiaj±cego automatycznie generuje Rodzaj Urzêdowego Po¶wiadczenia Odbioru czyli Urzêdowe Po¶wiadczenie Przed³o¿enia (UPP), które jest powi±zane z wysy³anym dokumentem. W UPP w sekcji „Dane po¶wiadczenia” jest zawarta informacja o dacie dorêczenia.
iii. System dostêpny jest za po¶rednictwem nastêpuj±cych przegl±darek internetowych:
- Microsoft Internet Explorer od wersji 11.0
- Mozilla Firefox od wersji 15
- Google Chrome od wersji 20
- Microsoft Edge
b) dopuszczalne formaty sporz±dzania informacji i dokumentów w postêpowaniu:
i. oferty, o¶wiadczenia o których mowa w art. 125 ust. 1 PZP, podmiotowe ¶rodki dowodowe, w tym o¶wiadczenie o którym mowa w art. 117 ust. 4 PZP, pe³nomocnictwa, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne, w ogólnie dostêpnych formatach danych, w szczególno¶ci w formatach: pdf, .doc, .docx, .rtf, .txt, .odt, przy czym Zamawiaj±cy zaleca wykorzystywanie plików w formacie pdf.,
ii. informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ okre¶lone w pkt i., przekazywane w postêpowaniu, sporz±dza siê w postaci elektronicznej w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne lub jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej.
2021-08-05 Biuletyn Zamówieñ PublicznychOg³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.