eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Goraj › Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Goraj



Ogłoszenie z dnia 2021-08-05


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00137942 z dnia 2021-08-05

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Goraj

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Goraj

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950369209

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bednarska 1

1.5.2.) Miejscowość: Goraj

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-450

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 84 6858002

1.5.8.) Numer faksu: 84 6858118

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@goraj.eurzad.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uggoraj.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://uggoraj.bip.lubelskie.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Goraj

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9755a34d-d968-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00137942

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002464/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Goraj

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Goraj” współfinansowany z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00099191/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR.271.3.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Goraj”, której zakres obejmuje m.in.:
a) budowę przydomowych oczyszczalni ścieków (POŚ) pracujących w technologii: złoża biologicznego zraszanego pasywnie o przepływie pionowym, zamontowanego na żwirowym polu rozsączającym z odprowadzeniem ścieków oczyszczonych do gruntu w miejscowościach: Abramów, Goraj, Wólka Abramowska, Zagrody i Zastawie położonych na terenie gminy Goraj w ilości 49 szt.
b) przeprowadzenie rozruchu technologicznego,
c) wykonanie badań jakości ścieków oczyszczonych dla 10 % wykonanych POŚ (5 szt. instalacji),
d) uporządkowania terenu objętego placem budowy i przywrócenie do stanu pierwotnego,
e) obsługa geodezyjna oraz wykonanie dokumentacji i inwentaryzacji powykonawczej dla każdej wykonanej POŚ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 728391,31 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Wólka Abramowska”, której zakres obejmuje m.in.:
a) roboty ziemne i montażowe,
b) uzbrojenie sieci,
c) wykonanie opaski i zasuwy,
d) uporządkowania terenu objętego placem budowy i przywrócenie do stanu pierwotnego
e) obsługa geodezyjna oraz wykonanie dokumentacji i inwentaryzacji powykonawczej

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.5.) Wartość części: 51090,53 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Wykonanie robót budowlanych na terenie hydroforni w m. Zagrody (Hydrofornia Zastawie)”, której zakres obejmuje m.in.:
a) roboty ogólnobudowlane: - docieplenie ścian zewnętrznych - bezspoinowy system ociepleń - BSO; technologia "lekka mokra", styropian gr. 15cm, - wykonanie izolacji przeciwwilgociowej, docieplenie fundamentu styrodurem gr. 12cm, - wymiana drewnianej stolarki okiennej na PCV z obróbkami blacharskimi, - wykonanie opaski szer. 50cm z kostki brukowej, - wykonanie ogrodzenia terenu wraz z bramą i furtką, - wykonanie posadzki w pomieszczeniu hydroforu; b) roboty branży sanitarnej: Na zewnątrz budynku: - demontaż istniejących 2 szt. pomp głębinowych wraz z rurociągiem i armaturą, - zakup i montaż nowych 2 szt. pomp głębinowych
wraz z rurociągiem stalowym oraz armaturą, - montaż nowych rurociągów z PE100-RC DN110 pomiędzy szachtem studni głębinowej a zbiornikami wyrównawczymi wraz z zasuwami, - montaż nowych rurociągów z PE100-RC DN160 pomiędzy zbiornikami wyrównawczymi a budynkiem hydroforni wraz z zasuwami; Wewnątrz budynku w części technologicznej - hydraulicznej: - demontaż 2 szt. zespołów pompowych oraz armatury i rurociągów, - demontaż 2 szt. zbiorników hydroforowych, - montaż zestawu hydroforowego składającego się z 4 pomp, o następujących parametrach zestawu: wysokości podnoszenia H=65m, wydajności Q=30m3/h, - montaż nowych rurociągów od zestawu hydroforowego z PE100-RC DN160 wewnątrz i na zewnątrz budynku wraz z zasuwami; c) roboty elektryczne: - roboty demontażowe, - instalacja fotowoltaiczna - konstrukcja wolnostojąca na gruncie 30 kW, - instalacja odgromowa i uziemiająca, - instalacja zasilająca pompy w studniach, - instalacja elektryczna wnętrza hydroforni, - zasilanie awaryjne obiektu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

4.5.5.) Wartość części: 591117,86 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 984000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 984000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 984000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instalatorstwo Sanitarne Smyk Krzysztof

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 950008240

7.3.4) Miejscowość: Wólka Panieńska

7.3.5) Kod pocztowy: 22-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 984000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62730,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 62730,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 62730,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instalatorstwo Sanitarne Smyk Krzysztof

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 950008240

7.3.4) Miejscowość: Wólka Panieńska

7.3.5) Kod pocztowy: 22-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 62730,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 713400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 713400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 713400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instalatorstwo Sanitarne Smyk Krzysztof

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 950008240

7.3.4) Miejscowość: Wólka Panieńska

7.3.5) Kod pocztowy: 22-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 713400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

2021-08-05 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.