eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Górnicza › "Poprawa efektywności energetycznej w obiektach użyteczności publicznej w Dąbrowie Górniczej" - Dzienny Dom Pomocy Społecznej przy ul. Morcinka - usługi projektowania (...) pełna nazwa w sekcji IX



Ogłoszenie z dnia 2021-08-05


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00137914 z dnia 2021-08-05

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Poprawa efektywności energetycznej w obiektach użyteczności publicznej w Dąbrowie Górniczej” – Dzienny Dom Pomocy Społecznej przy ul. Morcinka - usługi projektowania (...) pełna nazwa w sekcji IX

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dąbrowa Górnicza

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255312

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Graniczna 21

1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@dg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.dabrowa-gornicza.pl/5823

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://dg.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Poprawa efektywności energetycznej w obiektach użyteczności publicznej w Dąbrowie Górniczej” – Dzienny Dom Pomocy Społecznej przy ul. Morcinka - usługi projektowania (...) pełna nazwa w sekcji IX

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a85f4e28-c5b6-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00137914

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000965/21/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.9 "Poprawa efektywności energetycznej w obiektach użyteczności publicznej w Dąbrowie Górniczej” – Dzienny Dom Pomocy Społecznej przy ul. Morcinka - usługi projektowania architektonicznego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00073845/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.WIR.271.4.16.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 200000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. 1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje: PRACE PRZEDPROJEKTOWE 1. Ekspertyzę w zakresie oceny stanu technicznego budynku z uwzględnieniem planowanej modernizacji wraz z inwentaryzacją obiektu i zagospodarowania terenu działki.2. Rozpoznanie i przedstawienie uwarunkowań w zakresie ochrony ppoż., przepisów sanitarnych, obowiązujących warunków technicznych, dostępności, zagospodarowania terenu, zapisów planu miejscowego i innych elementów koniecznych do uwzględnienia przy planowanej rozbudowie i przyszłym funkcjonowaniu obiektu. 3. Koncepcje, przedstawiające modernizacje układu funkcjonalnego obiektu z dostosowaniem do programów niezależnie funkcjonujących placówek DDPS i ŚDS. Koncepcje powinny zawierać:- uproszczone schematy funkcjonalne przedstawione na rzutach kondygnacji;- widoki elewacji; - plan zagospodarowania terenu, obrazujący funkcjonowanie obiektu po adaptacji (rozbudowie) z uwzględnieniem uwarunkowań wynikających z pkt. 1 i pkt. 2. W ramach tego punktu wymagane będzie przedstawienie opinii rzeczoznawcy ds. zabezpieczeń ppoż., potwierdzającej możliwość realizacji opracowanych koncepcji.4. W rozwiązaniach koncepcyjnych i późniejszych opracowaniach projektowych należy ująć w szczególności:a) pełną termomodernizację budynku wraz z modernizacją instalacji centralnego ogrzewania z uwzględnieniem aktualnie obowiązujących warunków technicznych w zakresie ochrony cieplnej budynków oraz wymagań w zakresie dofinansowania projektu; b) niezbędną przebudowę budynku, uwzględniającą optymalizację w zakresie funkcjonalności, zapewnienia dostępności oraz obowiązujące warunki techniczne w tym ppoż. w szczególności:- dobudowę windy dla segmentu dwukondygnacyjnego,- likwidację świetlików dachowych,- zadaszenie tarasu na II kondygnacji,- modernizację kuchni dla DDPS,- likwidacją lub korektę wymiarów wybranych otworów okiennych- zastosowanie na elewacji południowej szkła okiennego „przeciwsłonecznego” absorbującego energię cieplną; c) wymianę istniejącego oświetlenia na energooszczędne LED wraz z zabudową systemu oszczędzania energii jak czujniki obecności, dostosowanie strumienia świetlnego do wymaganego natężenia w zależności od oświetlenia naturalnego itp.;d) zainstalowanie układów kompleksowego systemu monitorującego parametry energetyczne instalacji, umożliwiającego pomiar uzyskanej oszczędności energii po modernizacji; e) monitoring wizyjny i ocena stanu technicznego przyłączy i kanalizacji sanitarnej i deszczowej w bezpośrednim otoczeniu obiektu wraz z projektem przebudowy kanalizacji (w przypadku koniecznym);f) analizę zainstalowanej oraz potrzebnej (po modernizacji) mocy cieplnej i energetycznej oraz przygotowanie wniosków dotyczących ewentualnej zmiany mocy przyłączeniowej; g) instalację fotowoltaiczną wraz z analizą opłacalności przy zastosowaniu wariantowości rozwiązań.5. Obliczenie szacunkowych kosztów planowanych robót budowlanych dla każdego z wariantów koncepcji. DOKUMENTACJA PROJEKTOWA I PRZETARGOWA 1. Projekt budowlany, opracowany zgodnie z obowiązującymi wymaganiami w tym zakresie, w szczególności z ustawą Prawo budowlane, w tym;a) projekt zagospodarowania działki – 5 egz. + wersja elektroniczna, ) projekt architektoniczno-budowlany – 5 egz. + wersja elektroniczna, c) projekt techniczny obejmujący wszystkie branże – 3 egz. + wersja elektroniczna.2. Uzyskanie wszystkich niezbędnych i wymaganych przepisami szczególnymi decyzji, uzgodnień, opinii i ekspertyz, ewentualnych odstępstw od warunków technicznych wraz z poniesieniem opłat za ich uzyskanie w tym: mapa do celów projektowych, dokumentacja geotechniczna, warunki przyłączenia mediów, 3. Uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na budowę.4. Przedmiary, kosztorysy inwestorskie i specyfikacje techniczne, opracowane zgodnie z aktualnymi wymogami w tym zakresie dotyczącym zamówień publicznych - 3 egz. + wersja elektroniczna.5. Projekt techniczny oraz przedmiary i kosztorysy inwestorskie należy opracować z uwzględnieniem podziału na branże oraz na roboty podlegające dofinansowaniu, zgodnie z wytycznymi Zamawiającego. Należy przewidzieć zakres opracowań projektowych obejmujący, oprócz architektury i konstrukcji, branże: wod-kan, c.o., instalacje elektryczne, wentylację, sieci LAN, instalacje oddymiania i SSWiN, monitoringu wizyjnego, domofonową. NADZORY AUTORSKIE Zapewnienie, przez cały okres realizacji robót budowlanych, pełnienia nadzoru autorskiego we wszystkich branżach, na zasadach określonych w § 8 projektu umowy stanowiącej załącznik nr 6 do SWZ.1.2. Wykonawca jest zobowiązany jest do wykonania zamówienia zgodnie z nw. ustawami i rozporządzeniami wraz z ich późniejszymi zmianami: 1. Ustawą z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane 2. Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego 3. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego 4. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i o podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym5. Rozporządzeniem ministra infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. 2019 poz. 1065),6. Ustawą z dnia 19 lipca 2019r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami 7. Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r.w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów.2. ROZWIĄZANIA RÓWNOWAŻNE2.1. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji projektowej zgodnie z art. 99 ust. 4-6 ustawy Pzp.2.2. Jeżeli Wykonawca przewidzi w dokumentacji projektowej możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych będzie zobowiązany , w celu ich oceny, do udziału w pracach Komisji przetargowej w postępowaniu na roboty budowlane realizowane na jej podstawie.2.3. Wykonawca opisuje kryteria równoważności materiałów i urządzeń w dokumentacji projektowej podając niezbędną minimalną ilość parametrów technicznych służących do porównania wskazanych przez oferenta materiałów i urządzeń jako równoważnych – zgodnie z załącznikiem nr 2 do projektu umowy.2.4. W przypadku wskazania znaku towarowego, patentu lub pochodzenia w dokumentacji technicznej przygotowanej przez Wykonawcę, jest on zobowiązany przed przystąpieniem do określenia szczegółowych kryteriów równoważności uzyskać zgodę Wydziału Zamawiającego. W tym zakresie Projektant przekazuje do Wydziału pisemny wniosek o wyrażenie zgody na konieczność użycia „nazw własnych” z uzasadnieniem braku możliwości innego opisu przedmiotu zamówienia np. parametrami – wzór stanowi załącznik nr 1 do projektu umowy.2.5. W przypadku uzyskania zgody, o której mowa w pkt. 2.4. Wykonawca jest zobowiązany określić minimalną, niezbędną ilość parametrów, które umożliwią dopuszczenie towarów i urządzeń innych producentów jako równoważnych. Kryteria mają umożliwić Zamawiającemu ocenę na etapie badania i oceny ofert zaproponowanych przez wykonawcę produktów równoważnych z udziałem Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71222000-0 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 169032,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 264450,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 169032,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Xproject sp. z o.o. – Pełnomocnik Konsorcjum firm

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Experts Group sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971857635

7.3.3) Ulica: Leszczyńskiego 4/29

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-078

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 169032,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

2021-08-05 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.