Ogłoszenie z dnia 2021-08-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00126463/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-26
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00137813 z dnia 2021-08-05 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA UŻYWANEJ KOPARKO – ŁADOWARKI CASE 580 ST WRAZ Z OSPRZĘTEM
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE SPÓŁKA Z O.O.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 850532693
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Berka Joselewicza 8
1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Tarnowska
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-200
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: 14 642 26 72
1.5.8.) Numer faksu: 14 642 43 30
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mpkdt@op.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpk-dt.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.malopolska.pl/mpk-dt.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka z o.o.
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA UŻYWANEJ KOPARKO – ŁADOWARKI CASE 580 ST WRAZ Z OSPRZĘTEM2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2e722dd7-edf4-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00137813
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004610/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 DOSTAWA UŻYWANEJ KOPARKO – ŁADOWARKI CASE 580 ST WRAZ Z OSPRZĘTEM
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00126463/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 02/T/21/ZP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 230000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego 1 sztuki używanej koparko – ładowarki CASE 580 ST na adres: 33-200 Dąbrowa Tarnowska ul. Jagiellońska 56 e.
2. Zamawiający wymaga, aby pojazd stanowiący przedmiot niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego spełniał poniżej określone wymagania techniczne.
Wymagania techniczne w odniesieniu do pojazdu:
RODZAJ POJAZDU - KOPARKO – ŁADOWARKA CASE 580 ST
Specyfikacja pojazdu
rok produkcji nie starsza niż 2017 r.
łyżka ładowarkowa 6 w 1 o pojemności 1,15 m3
godziny pracy do 3.000 mth
silnik 112 KW
komplet 3 łyżek 300 mm, 600 mm, 1500 mm
skrzynią biegów manualna
koła przednie 20 cali
szybkozłącze ładowarkowe hydrauliczne
komplet wideł
sygnalizator świetlny „kogut”
Wymagania dodatkowe :
Pojazd musi posiadać aktualne badanie techniczne i opłacone OC ważne min. 1 miesiąc od dnia podpisania umowy.
książka serwisu
instrukcja obsługi e języku polskim
4.5.3.) Główny kod CPV: 43260000-3 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak złożonych ofertSEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
2021-08-05 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z DĄBROWY TARNOWSKIEJ
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.