eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chorzów › Budowa boiska treningowego do piłki nożnej ze sztuczną nawierzchnią wraz z oświetleniem, zlokalizowanego w Chorzowie przy ul. Dąbrowskiego/ul. Cichej w systemie projektuj - buduj



Ogłoszenie z dnia 2022-04-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Budowa boiska treningowego do piłki nożnej ze sztuczną nawierzchnią wraz z oświetleniem, zlokalizowanego w Chorzowie przy ul. Dąbrowskiego/ul. Cichej w systemie projektuj - buduj

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Rekreacji i Sportu

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271568673

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Dąbrowskiego, 113

1.4.2.) Miejscowość: Chorzów

1.4.3.) Kod pocztowy: 41-500

1.4.4.) Województwo: śląskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@moris.chorzow.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.moris.chorzow.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


sport i rekreacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00137782

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-04-27

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu,

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00124053/03

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 03

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formuje projektuj-buduj zadania pod nazwą „Budowa boiska treningowego do piłki nożnej ze sztuczną nawierzchnią wraz z oświetleniem, zlokalizowanego w Chorzowie przy ul. Dąbrowskiego/ul. Cichej” w zakresie umożliwiającym uzyskanie, zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego, pozwolenia na budowę oraz pozwolenia na jego użytkowanie po zakończeniu inwestycji.

1.1. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SWZ - Projekt Funkcjonalno - Użytkowy (PFU), który stanowi jego integralną część.

1.2. Do obowiązków wykonawcy będzie należało m.in.:
a) opracowanie pełnej dokumentacji projektowej zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego,
b) wykonanie kosztorysu inwestorskiego i przedmiaru robót do celów fakturowania częściowego,
c) pozyskanie pozwolenia na budowę,
d) wykonanie robót budowlanych zgodnie z przygotowaną i uzgodnioną z zamawiającym dokumentacją projektową,
e) kompleksowe zagospodarowanie terenu wraz z projektowaną zielenią;
f) wybudowanie obiektu, wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie;
g) uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień wymaganych prawem w odniesieniu do przedmiotu zamówienia,
h) opracowanie dokumentacji powykonawczej
i) sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie trwania inwestycji;

Zamawiający wymaga, aby podczas projektowania i budowy uwzględnić wymagania osób niepełnosprawnych zgodnie z art.100 ustawy pzp.

Przedmiotowe środki dowodowe:
W przypadku zastosowania materiałów, urządzeń, wyrobów lub rozwiązań równoważnych w rozumieniu art. 99 ust. 5 ustawy lub art. 101 ust. 4 ustawy, Wykonawca zobowiązany jest do ich wskazania w ofercie oraz do złożenia wraz z ofertą kart technicznych lub innych równoważnych dokumentów potwierdzających, że zaproponowana oferta/rozwiązania równoważne spełniają wymagania Zamawiającego opisane w przedmiocie zamówienia.
Jeżeli Wykonawca nie złoży ww. dokumentów lub złożone dokumenty będą niekompletne (nie potwierdzając w ten sposób równoważności oferty w zakresie opisanym w opisie przedmiotu zamówienia), Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia.

2. Wypłaty wynagrodzenia końcowego będzie uzależniona od uzyskania pozwolenia na użytkowanie poprzedzone zakończeniem robót i podpisaniem protokołu ich zakończenia.
Przy kalkulacji cenowej Wykonawca musi wziąć pod uwagę system finansowania ww. zadania. Kwota na wykonanie przedmiotu zamówienia została wpisana w plan wieloletni Zamawiającego i przypada na lata 2022 i 2023.
W związku z powyższym Wykonawca starający się o udzielenia zamówienia wyraża zgodę na wypłatę faktur częściowych w roku 2022 i w roku 2023. Przy czym faktury zostaną wystawione po dokonaniu odbiorów częściowych/końcowych zatwierdzonych przez inspektora nadzoru. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego wykonawcę - należy przyjąć, że zamawiający podał taki opis w celu określenia minimalnych parametrów, jakim musza odpowiadać produkty, aby spełnić wymagania stawiane przez zamawiającego i stanowią one wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza produkty równoważne pod warunkiem, że przedmiot oferty jest identyczny funkcjonalnie i możliwie jak najbardziej zbliżony pod względem konstrukcji, materiałów z jakich jest wykonany, rozmiarów, do wyrobów przykładowych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest załączyć do oferty wykaz materiałów zamiennych wraz parametrami tych materiałów.
W przypadku, gdy w SWZ użyte zostały normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne, systemy referencji technicznych, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Każdorazowo, gdy wskazana jest w niniejszej w SWZ lub załącznikach do SWZ norma należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna".
5. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.
6. Wizja lokalna:
Zamawiający zaleca, jednak nie przewiduje obowiązku odbycia przez wykonawcą wizji lokalnej oraz sprawdzenia dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u zamawiającego. Przeprowadzenie wizji lokalnej jest zależne od woli oferenta.
Zamawiający wyznacza następujący termin przeprowadzenia fakultatywnych, nieobowiązkowych wizji lokalnych:
- Od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 14:00.
Koszty związane z przeprowadzeniem wizji lokalnej ponosi samodzielnie każdy wykonawca. Każdy wykonawca ponosi również wyłączną odpowiedzialność za treść uzyskanych informacji oraz za wszelkie straty lub szkody powstałe jako następstwo wizji lokalnych terenu inwestycji.

7. Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320z późn.zm.) obejmują następujące rodzaje czynności:
1) Roboty budowlane [czynności szczegółowo określone w przedmiarze robót]
2) Roboty ziemne [czynności szczegółowo określone w przedmiarze robót]
3) Roboty w zakresie instalacji elektrycznych i elektronicznych [czynności szczegółowo określone w przedmiarze robót].
8. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ oraz w Rozdziale XXIX pkt. 3 ppk. 3.

Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formuje projektuj-buduj zadania pod nazwą „Budowa boiska treningowego do piłki nożnej ze sztuczną nawierzchnią wraz z oświetleniem, zlokalizowanego w Chorzowie przy ul. Dąbrowskiego/ul. Cichej” w zakresie umożliwiającym uzyskanie, zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego, pozwolenia na budowę oraz pozwolenia na jego użytkowanie po zakończeniu inwestycji.

1.1. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SWZ - Projekt Funkcjonalno - Użytkowy (PFU), który stanowi jego integralną część (modyfikacja zapisów PFU w 2.16.1 zgodnie z informacją o modyfikacji z dnia 27.04 oraz odpowiedziami na pyt. 2 i 3)

1.2. Do obowiązków wykonawcy będzie należało m.in.:
a) opracowanie pełnej dokumentacji projektowej zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego,
b) wykonanie kosztorysu inwestorskiego i przedmiaru robót do celów fakturowania częściowego,
c) pozyskanie pozwolenia na budowę,
d) wykonanie robót budowlanych zgodnie z przygotowaną i uzgodnioną z zamawiającym dokumentacją projektową,
e) kompleksowe zagospodarowanie terenu wraz z projektowaną zielenią;
f) wybudowanie obiektu, wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie;
g) uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień wymaganych prawem w odniesieniu do przedmiotu zamówienia,
h) opracowanie dokumentacji powykonawczej
i) sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie trwania inwestycji;

Zamawiający wymaga, aby podczas projektowania i budowy uwzględnić wymagania osób niepełnosprawnych zgodnie z art.100 ustawy pzp.

Przedmiotowe środki dowodowe:
W przypadku zastosowania materiałów, urządzeń, wyrobów lub rozwiązań równoważnych w rozumieniu art. 99 ust. 5 ustawy lub art. 101 ust. 4 ustawy, Wykonawca zobowiązany jest do ich wskazania w ofercie oraz do złożenia wraz z ofertą kart technicznych lub innych równoważnych dokumentów potwierdzających, że zaproponowana oferta/rozwiązania równoważne spełniają wymagania Zamawiającego opisane w przedmiocie zamówienia.
Jeżeli Wykonawca nie złoży ww. dokumentów lub złożone dokumenty będą niekompletne (nie potwierdzając w ten sposób równoważności oferty w zakresie opisanym w opisie przedmiotu zamówienia), Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia.

2. Wypłaty wynagrodzenia końcowego będzie uzależniona od uzyskania pozwolenia na użytkowanie poprzedzone zakończeniem robót i podpisaniem protokołu ich zakończenia.
Przy kalkulacji cenowej Wykonawca musi wziąć pod uwagę system finansowania ww. zadania. Kwota na wykonanie przedmiotu zamówienia została wpisana w plan wieloletni Zamawiającego i przypada na lata 2022 i 2023.
W związku z powyższym Wykonawca starający się o udzielenia zamówienia wyraża zgodę na wypłatę faktur częściowych w roku 2022 i w roku 2023. Przy czym faktury zostaną wystawione po dokonaniu odbiorów częściowych/końcowych zatwierdzonych przez inspektora nadzoru. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego wykonawcę - należy przyjąć, że zamawiający podał taki opis w celu określenia minimalnych parametrów, jakim musza odpowiadać produkty, aby spełnić wymagania stawiane przez zamawiającego i stanowią one wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza produkty równoważne pod warunkiem, że przedmiot oferty jest identyczny funkcjonalnie i możliwie jak najbardziej zbliżony pod względem konstrukcji, materiałów z jakich jest wykonany, rozmiarów, do wyrobów przykładowych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest załączyć do oferty wykaz materiałów zamiennych wraz parametrami tych materiałów.
W przypadku, gdy w SWZ użyte zostały normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne, systemy referencji technicznych, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Każdorazowo, gdy wskazana jest w niniejszej w SWZ lub załącznikach do SWZ norma należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna".
5. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.
6. Wizja lokalna:
Zamawiający zaleca, jednak nie przewiduje obowiązku odbycia przez wykonawcą wizji lokalnej oraz sprawdzenia dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u zamawiającego. Przeprowadzenie wizji lokalnej jest zależne od woli oferenta.
Zamawiający wyznacza następujący termin przeprowadzenia fakultatywnych, nieobowiązkowych wizji lokalnych:
- Od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 14:00.
Koszty związane z przeprowadzeniem wizji lokalnej ponosi samodzielnie każdy wykonawca. Każdy wykonawca ponosi również wyłączną odpowiedzialność za treść uzyskanych informacji oraz za wszelkie straty lub szkody powstałe jako następstwo wizji lokalnych terenu inwestycji.

7. Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320z późn.zm.) obejmują następujące rodzaje czynności:
1) Roboty budowlane [czynności szczegółowo określone w przedmiarze robót]
2) Roboty ziemne [czynności szczegółowo określone w przedmiarze robót]
3) Roboty w zakresie instalacji elektrycznych i elektronicznych [czynności szczegółowo określone w przedmiarze robót].
8. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ oraz w Rozdziale XXIX pkt. 3 ppk. 3.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych

Przed zmianą:
1. Przedmiotowe środki dowodowe:

1.1. W celu wykazania, że zaproponowane materiały spełniają wymagania ujęte w PFU, Zamawiający żąda, aby Wykonawca złożył wraz z ofertą następujące przedmiotowe środki dowodowe, wskazane poniżej,
1.2. Mając na uwadze art. 107 ust. 2 ustawy Zamawiający informuje, że przedmiotowe środki dowodowe podlegają uzupełnieniu, w przypadku gdy nie zostaną one złożone lub będą niekompletne.

Wymagane dokumenty nawierzchni syntetycznej, które należy dołączyć do oferty:
- autoryzację producenta nawierzchni wystawioną na wykonawcę z określeniem nazwy inwestycji i gwarancji producenta na oferowaną nawierzchnię;
- kartę techniczną nawierzchni z trawy syntetycznej poświadczoną przez producenta z określeniem nazwy inwestycji;
- aktualny Atest PZH dla trawy, maty (jeśli jest wymagana) i granulatu;
- badania laboratoryjne nawierzchni potwierdzające wszystkie minimalne wymagane parametry systemu nawierzchni (trawa, mata - jeśli jest wymagana i zasyp EPDM z recyklingu) oraz spełnianie wymogów FIFA Quality Programme for Football Turf na poziomie min. FIFA QUALITY (manual 2015) z określeniem wszystkich elementów systemu nawierzchni wykonane przez autoryzowane przez FIFA laboratorium (np.: Labosport, ISA Sport, Sportslabs, Ercat);
- badanie na zgodność z normą EN 15330-1:2013 w celu potwierdzenia pozostałych parametrów poza minimalnymi wymaganiami dotyczącymi oferowanego systemu nawierzchni (trawa, mata, zasyp EPDM z recyklingu);
- posiadanie przez producenta sztucznej trawy statusu min. Licencjobiorcy FIFA (FIFA License);
- atest trudnopalności klasy min. Cfl-s1 na oferowaną trawę z zasypem EPDM.
Uwaga
• Wykonawca przed odbiorem końcowym dostarczy Zamawiającemu dokument z powykonawczego badania nawierzchni potwierdzający jej zgodność z normą PN-EN15330 - 1, przeprowadzonego przez uprawnione laboratorium.

Po zmianie:
2. Przedmiotowe środki dowodowe:

2.1. W celu wykazania, że zaproponowane materiały spełniają wymagania ujęte w PFU, Zamawiający żąda, aby Wykonawca złożył wraz z ofertą następujące przedmiotowe środki dowodowe, wskazane poniżej,
2.2. Mając na uwadze art. 107 ust. 2 ustawy Zamawiający informuje, że przedmiotowe środki dowodowe podlegają uzupełnieniu, w przypadku gdy nie zostaną one złożone lub będą niekompletne.
Wymagane dokumenty nawierzchni syntetycznej, które należy dołączyć do oferty:
Zamawiający wymaga, aby oferowany system na macie prefabrykowanej shockpad lub e-layer spełniał wymagania Zamawiającego. Wszystkie przedmiotowe środki dowodowe, które należy dołączyć do oferty mają dotyczyć systemu nawierzchni (TRAWA, MATA I ZASYP EPDM Z RECYKLINGU) według poniższego zestawienia:
- autoryzację producenta nawierzchni wystawioną na wykonawcę z określeniem nazwy inwestycji i gwarancji producenta na oferowaną nawierzchnię;
- kartę techniczną nawierzchni z trawy syntetycznej poświadczoną przez producenta z określeniem nazwy inwestycji;
- aktualny Atest PZH dla trawy, maty i granulatu;
- badania laboratoryjne nawierzchni potwierdzające wszystkie minimalne wymagane parametry systemu nawierzchni (trawa, mata i zasyp EPDM z recyklingu) oraz spełnianie wymogów FIFA Quality Programme for Football Turf na poziomie min. FIFA QUALITY (manual 2015) z określeniem wszystkich elementów systemu nawierzchni wykonane przez autoryzowane przez FIFA laboratorium (np.: Labosport, ISA Sport, Sportslabs, Ercat);
- badanie na zgodność z normą EN 15330-1:2013 w celu potwierdzenia pozostałych parametrów poza minimalnymi wymaganiami dotyczącymi oferowanego systemu nawierzchni (trawa, mata i zasyp EPDM z recyklingu);
- posiadanie przez producenta sztucznej trawy statusu min. Licencjobiorcy FIFA (FIFA License);
- atest trudnopalności klasy min. Cfl-s1 na oferowany system nawierzchni (trawa, mata i zasyp EPDM z recyklingu).
Uwaga
• Wykonawca przed odbiorem końcowym dostarczy Zamawiającemu dokument z powykonawczego badania nawierzchni potwierdzający jej zgodność z normą PN-EN15330 - 1, przeprowadzonego przez uprawnione laboratorium.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu

Przed zmianą:
1. Przedmiotowe środki dowodowe:

1.1. W celu wykazania, że zaproponowane materiały spełniają wymagania ujęte w PFU, Zamawiający żąda, aby Wykonawca złożył wraz z ofertą następujące przedmiotowe środki dowodowe, wskazane poniżej,
1.2. Mając na uwadze art. 107 ust. 2 ustawy Zamawiający informuje, że przedmiotowe środki dowodowe podlegają uzupełnieniu, w przypadku gdy nie zostaną one złożone lub będą niekompletne.

Wymagane dokumenty nawierzchni syntetycznej, które należy dołączyć do oferty:
- autoryzację producenta nawierzchni wystawioną na wykonawcę z określeniem nazwy inwestycji i gwarancji producenta na oferowaną nawierzchnię;
- kartę techniczną nawierzchni z trawy syntetycznej poświadczoną przez producenta z określeniem nazwy inwestycji;
- aktualny Atest PZH dla trawy, maty (jeśli jest wymagana) i granulatu;
- badania laboratoryjne nawierzchni potwierdzające wszystkie minimalne wymagane parametry systemu nawierzchni (trawa, mata - jeśli jest wymagana i zasyp EPDM z recyklingu) oraz spełnianie wymogów FIFA Quality Programme for Football Turf na poziomie min. FIFA QUALITY (manual 2015) z określeniem wszystkich elementów systemu nawierzchni wykonane przez autoryzowane przez FIFA laboratorium (np.: Labosport, ISA Sport, Sportslabs, Ercat);
- badanie na zgodność z normą EN 15330-1:2013 w celu potwierdzenia pozostałych parametrów poza minimalnymi wymaganiami dotyczącymi oferowanego systemu nawierzchni (trawa, mata, zasyp EPDM z recyklingu);
- posiadanie przez producenta sztucznej trawy statusu min. Licencjobiorcy FIFA (FIFA License);
- atest trudnopalności klasy min. Cfl-s1 na oferowaną trawę z zasypem EPDM.
Uwaga
• Wykonawca przed odbiorem końcowym dostarczy Zamawiającemu dokument z powykonawczego badania nawierzchni potwierdzający jej zgodność z normą PN-EN15330 - 1, przeprowadzonego przez uprawnione laboratorium.

Po zmianie:
2. Przedmiotowe środki dowodowe:

2.1. W celu wykazania, że zaproponowane materiały spełniają wymagania ujęte w PFU, Zamawiający żąda, aby Wykonawca złożył wraz z ofertą następujące przedmiotowe środki dowodowe, wskazane poniżej,
2.2. Mając na uwadze art. 107 ust. 2 ustawy Zamawiający informuje, że przedmiotowe środki dowodowe podlegają uzupełnieniu, w przypadku gdy nie zostaną one złożone lub będą niekompletne.
Wymagane dokumenty nawierzchni syntetycznej, które należy dołączyć do oferty:
Zamawiający wymaga, aby oferowany system na macie prefabrykowanej shockpad lub e-layer spełniał wymagania Zamawiającego. Wszystkie przedmiotowe środki dowodowe, które należy dołączyć do oferty mają dotyczyć systemu nawierzchni (TRAWA, MATA I ZASYP EPDM Z RECYKLINGU) według poniższego zestawienia:
- autoryzację producenta nawierzchni wystawioną na wykonawcę z określeniem nazwy inwestycji i gwarancji producenta na oferowaną nawierzchnię;
- kartę techniczną nawierzchni z trawy syntetycznej poświadczoną przez producenta z określeniem nazwy inwestycji;
- aktualny Atest PZH dla trawy, maty i granulatu;
- badania laboratoryjne nawierzchni potwierdzające wszystkie minimalne wymagane parametry systemu nawierzchni (trawa, mata i zasyp EPDM z recyklingu) oraz spełnianie wymogów FIFA Quality Programme for Football Turf na poziomie min. FIFA QUALITY (manual 2015) z określeniem wszystkich elementów systemu nawierzchni wykonane przez autoryzowane przez FIFA laboratorium (np.: Labosport, ISA Sport, Sportslabs, Ercat);
- badanie na zgodność z normą EN 15330-1:2013 w celu potwierdzenia pozostałych parametrów poza minimalnymi wymaganiami dotyczącymi oferowanego systemu nawierzchni (trawa, mata i zasyp EPDM z recyklingu);
- posiadanie przez producenta sztucznej trawy statusu min. Licencjobiorcy FIFA (FIFA License);
- atest trudnopalności klasy min. Cfl-s1 na oferowany system nawierzchni (trawa, mata i zasyp EPDM z recyklingu).
Uwaga
• Wykonawca przed odbiorem końcowym dostarczy Zamawiającemu dokument z powykonawczego badania nawierzchni potwierdzający jej zgodność z normą PN-EN15330 - 1, przeprowadzonego przez uprawnione laboratorium.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.