eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zawarcie umowy ramowej na roboty remontowe w obiektach Centrali NBP w Warszawie na 4 lata



Ogłoszenie z dnia 2021-08-05


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00137460 z dnia 2021-08-05

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zawarcie umowy ramowej na roboty remontowe w obiektach Centrali NBP w Warszawie na 4 lata

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NARODOWY BANK POLSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000002223

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Świętokrzyska 11/21

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-919

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: DKRZ-WPO1@nbp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nbp.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-zamowienia.nbp.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


polityka pieniężna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Umowy ramowej

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zawarcie umowy ramowej na roboty remontowe w obiektach Centrali NBP w Warszawie na 4 lata

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-096178bf-c786-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00137460

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00078513/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb zawarcia umowy ramowej wraz z podstawą prawną Umowa ramowa udzielana jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 311 ust. 1 pkt 2 ustawy w zw. z art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SEZ/DKRZ-WPO1-EWS-241-0042/DA/21

4.3.2.) Szacunkowa maksymalna wartość umowy ramowej (bez VAT): 6504065,04

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest ustalenie ramowych warunków dotyczących zamówień publicznych, realizowanych na podstawie umów wykonawczych, jakie mogą zostać udzielone Wykonawcy w okresie obowiązywania umowy ramowej.
2. Zamawiający może udzielić zamówień, o których mowa w ust. 1, na wykonywanie robót remontowych budowlanych w obiektach Centrali NBP w Warszawie, przy ul. Świętokrzyskiej 11/21 i Siedmiogrodzkiej 5A oraz obiektach użytkowanych przez NBP w Warszawie, tj. przy ul. Jasnej 8, Jasnej 12 i Wareckiej 11A, obejmujących swoim zakresem roboty, takie jak:
1) roboty branży budowlanej:
a) roboty ogólnobudowlane:
- wykucie otworów i przebić,
- uzupełnienie tynków,
- wymiana okien i drzwi,
- uzupełnienie okładzin ściennych;
b) roboty posadzkarskie:
- zerwanie posadzek np. z deszczułek, dywanowych, itp.,
- oczyszczenie i naprawa podłoża,
- uzupełnienie posadzek jw.;
c) roboty malarskie:
- skasowanie zacieków,
- uzupełnienie gładzi gipsowych na ścianach i sufitach,
- przygotowanie i gruntowanie powierzchni tynków ścian i sufitów,
- malowanie;
d) roboty dekarskie:
- naprawy dachów przy użyciu papy termozgrzewalnej,
- naprawy dachów przy użyciu folii dachowej EVALON,
- uszczelniania przecieków przy podporach konstrukcji wsporczych,
- uszczelniania przecieków przy obróbkach blacharskich i świetlikach;
2) roboty branży elektrycznej:
a) demontaż i układanie kabli oraz przewodów elektrycznych,
b) demontaż i montaż opraw oświetleniowych, osprzętu elektroinstalacyjnego, tablic
bezpiecznikowych wraz z przygotowaniem podłoża i robotami towarzyszącymi,
c) kompletacja wszystkich materiałów potrzebnych do wykonania podanych wyżej prac,
d) wykonanie wszelkich robót pomocniczych w celu przygotowania podłoża,
e) uporządkowanie oraz oznakowanie kabli, przewodów i innych elementów instalacji w remontowanych pomieszczeniach jeżeli będzie to konieczne i będzie tego wymagał Inspektor nadzoru,
f) przeprowadzenie wymaganych prób i badań oraz ich potwierdzenie protokołami kwalifikującymi montowany element instalacji elektrycznej;
3) roboty branży sanitarnej:
a) roboty remontowe instalacji kanalizacji sanitarnej, deszczowej i ogólnospławnej, w tym:
- wymiana poziomów kanalizacyjnych,
- wymiana pionów kanalizacyjnych,
- wstawienie rewizji, zaworów burzowych, zaworów napowietrzających,
- remont i naprawa studni kanalizacyjnych,
- sprawdzenie szczelności przewodów kanalizacyjnych;
b) roboty remontowe instalacji wody zimnej, ciepłej i hydrantowej, w tym:
- wymiana poziomów i pionów wody zimnej, ciepłej i hydrantowej,
- wymiana zaworów odcinających oraz innej armatury na pionach i poziomach,
- wymiana urządzeń sanitarnych tzw. „białego montażu” oraz armatury,
- wykonanie regulacji i płukanie instalacji,
- wykonanie prób szczelności;
c) roboty remontowe instalacji centralnego ogrzewania, ciepła technologicznego, w tym:
- wymiana poziomów i pionów instalacji c.o i c.t,
- wymiana armatury na poziomach i pionach instalacji c.o i c.t,
- wymiana grzejników wraz z zaworami,
- wykonanie próby szczelności na zimno i na gorąco,
- zabezpieczenie przewodów farbami antykorozyjnymi;
d) roboty remontowe instalacji wentylacji i klimatyzacji, w tym:
- wymiana kanałów wentylacji i klimatyzacji,
- naprawa czerpni i wyrzutni,
- uszczelnienie instalacji wentylacji i klimatyzacji,
- wymiana kratek oraz armatury odcinającej i regulacyjnej,
- wymiana instalacji skroplin;
e) roboty remontowe na instalacji chłodniczej, w tym:
- wymiana instalacji chłodniczej,
- uzupełnienie czynnika chłodniczego w instalacji,
- wymiana armatury odcinającej i regulacyjnej,
- regulacja instalacji chłodniczej,
- wykonanie próby szczelności;
f) roboty remontowe polegające na wykonaniu przejść p.poż przez przegrody budowlane na instalacjach sanitarnych palnych i niepalnych, w tym:
- demontaż istniejącego przejścia p.poż na instalacji sanitarnej,
- montaż przejścia p.poż na instalacji sanitarnej wg. obowiązujących przepisów,
- wykonanie oznakowania przejścia p.poż wg. obowiązujących przepisów;
g) roboty remontowe wymiany izolacji termicznej i akustycznej na instalacjach sanitarnych, w tym:
- demontaż istniejącej izolacji termicznej i akustycznej,
- montaż izolacji termicznej i akustycznej,
- wykonanie opisów i oznaczeń na instalacjach na powierzchni izolacji;
h) roboty związane z wykonywaniem wykopu pod instalacje, w tym:
- wykonanie wykopu w miejscu przebiegu instalacji,
- zasypanie i zagęszczenie wykopu.
3. W ramach Umowy ramowej, Zamawiający będzie zawierał nw. umowy wykonawcze, odpowiednio w trybie określonym w art. 314 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy, tj:
1) umowę wykonawczo-zleceniową (której wzór stanowi załącznik nr 8 do Umowy ramowej) – dla której zakres robót będzie każdorazowo określany w ramach jednostkowych zleceń Zamawiającego, zwanych „Zleceniami”. Umowę wykonawczo-zleceniową Zamawiający zawrze z Wykonawcą, który złoży w niniejszym postępowaniu ofertę z najniższym kosztem, w rozumieniu postanowień Rozdziału 16 SWZ.
2) umowy wykonawczo-przedmiarowe (których wzór stanowi załącznik nr 7 do Umowy ramowej), dla których zakres określony będzie w dokumentacji lub przedmiarze robót, załączonym do „Zaproszenia do składania ofert” w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Wzór „Zaproszenia do składania ofert” stanowi załącznik nr 9 do Projektowanych postanowień umowy ramowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45442100-8 - Roboty malarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45431000-7 - Kładzenie płytek

45432130-4 - Pokrywanie podłóg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29,11 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54,74 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29,11 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Rafał Pawłowski

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zakład Budowlano-Instalacyjny Stanisław Pyl, Marcin Tryc

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7571252276

7.3.3) Ulica: Jaśminowa

7.3.4) Miejscowość: Lucynów Duży

7.3.5) Kod pocztowy: 07-201

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8000000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

umowa ramowa została zawarta jeszcze z 3 innymi podmiotami
2021-08-05 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - Umowa ramowa udzielana jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 311 ust. 1 pkt 2 ustawy w zw. z art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.