eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Naruszewo › Budowa sieci wodociągowych wraz z przyłączami na terenie Gminy Naruszewo



Ogłoszenie z dnia 2021-08-05


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00137366 z dnia 2021-08-05

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa sieci wodociągowych wraz z przyłączami na terenie Gminy Naruszewo

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NARUSZEWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378278

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 19A

1.5.2.) Miejscowość: Naruszewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-152

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.7.) Numer telefonu: 23 663 10 51

1.5.8.) Numer faksu: 23 663 10 51 wew. 34

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@naruszewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.naruszewo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://naruszewo.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa sieci wodociągowych wraz z przyłączami na terenie Gminy Naruszewo

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-52ee9f97-d326-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00137366

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002628/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa sieci wodociągowych wraz z przyłączami na terenie Gminy Naruszewo

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Operacja typu „Gospodarka wodno - ściekowa” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020,

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RSG.271.5.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 556160,75 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zadanie obejmuje budowę sieci wodociągowej o długości 502, 00 mb na działce o nr ewid. 36 w miejscowości Radzymin.
2. Włącznie projektowanej sieci wodociągowej przewidziano do istniejącego przewodu dz110 zlokalizowanego w działce nr ewid. 36.
3. Wodociąg zaprojektowano z rur ciśnieniowych PEHD 100 PN10 SDR17 Dz110x6,6.
4. Na projektowanym odcinku przewidziano montaż:
a) 4 kpl hydrantów przeciwpożarowych naziemnych DN80 z samoczynnym odwodnieniem i podwójnym zamknięciem z żeliwa szarego wraz z zasuwą odcinającą kołnierzową DN80, obudową teleskopową i skrzynką uliczną dużą ciężką,
b) 1 szt. zasuw liniowych odcinających DN100 z obudową i skrzynką uliczną.
5. Zadanie obejmuje wykonanie 3 szt. przyłączy wodociągowych do działek o nr ewid.:
a) 42 – długości 16, 00 mb,
b) 39/4 – długości 171, 00 mb,
c) 37/1 – długości 160, 00 mb.
6. Przyłącza wodociągowe zaprojektowano z rur polietylenowych PE100 SDR11 PN10 Dz63x3,8 w zwoju.
7. Przyłącza włączone będą do wodociągu i doprowadzone na teren działki i dalej do pomieszczenia technicznego budynku mieszkalnego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.5.) Wartość części: 154926,61 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zadanie obejmuje budowę sieci wodociągowej o długości 583, 00 mb na działce o nr ewid. 206 w miejscowości Sobanice.
2. Włącznie projektowanej sieci wodociągowej przewidziano do istniejącego przewodu dz90 zlokalizowanego w działce nr ewid. 206.
3. Wodociąg zaprojektowano z rur ciśnieniowych PEHD 100 PN10 SDR17 Dz110x6,6.
4. Na projektowanym odcinku przewidziano montaż:
a) 5 kpl hydrantów przeciwpożarowych naziemnych DN80 z samoczynnym odwodnieniem i podwójnym zamknięciem z żeliwa szarego wraz z zasuwą odcinającą kołnierzową DN80, obudową teleskopową i skrzynką uliczną dużą ciężką,
b) 1 szt. zasuw liniowych odcinających DN100 z obudową i skrzynką uliczną.
5. Zadanie obejmuje wykonanie 7 szt. przyłączy wodociągowych do działek o nr ewid.:
a) 208/1 – długości 59, 00 mb,
b) 218 – długości 56, 00 mb,
c) 219/3 – długości 46, 00 mb,
d) 220/2 – długości 48, 00 mb,
e) 220/3 – długości 54, 00 mb,
f) 195/1 – długości 55, 00 mb,
g) 221/3 – długości 71, 00 mb.
6. Przyłącza wodociągowe zaprojektowano z rur polietylenowych PE100 SDR11 PN10 Dz40x2,4 w zwoju.
7. Przyłącza włączone będą do wodociągu i doprowadzone na teren działki i dalej do pomieszczenia technicznego budynku mieszkalnego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.5.) Wartość części: 165357,10 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zadanie obejmuje budowę sieci wodociągowej o długości 265, 00 mb na działkach o nr ewid. 90/2, 128/1, 88, 87, 86, 85, 83/1, 82/1 w miejscowości Radzyminek.
2. Włącznie projektowanej sieci wodociągowej przewidziano do istniejącego przewodu dz90 zlokalizowanego w działce nr ewid. 90/2.
3. Wodociąg zaprojektowano z rur ciśnieniowych PEHD 100 PN10 SDR17 Dz110x6,6.
4. Na projektowanym odcinku przewidziano montaż:
a) 4 kpl hydrantów przeciwpożarowych naziemnych DN80 z samoczynnym odwodnieniem i podwójnym zamknięciem z żeliwa szarego wraz z zasuwą odcinającą kołnierzową DN80, obudową teleskopową i skrzynką uliczną dużą ciężką,
b) 1 szt. zasuw liniowych odcinających DN100 z obudową i skrzynką uliczną.
5. Zadanie obejmuje wykonanie 3 szt. przyłączy wodociągowych do działek o nr ewid.:
a) 83/1 – długości 28, 00 mb,
b) 81/2 – długości 15, 00 mb,
c) 81/1 – długości 30, 00 mb,
6. Przyłącza wodociągowe zaprojektowano z rur polietylenowych PE100 SDR11 PN10 Dz40x2,4 w zwoju.
7. Przyłącza włączone będą do wodociągu i doprowadzone na teren działki i dalej do pomieszczenia technicznego budynku mieszkalnego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.5.) Wartość części: 100990,39 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zadanie obejmuje budowę sieci wodociągowej o długości 723, 00 mb na działkach o nr ewid. 106, 134, 97/4, 97/1, 98/3, 98/4, 98/1, 119/2 w miejscowości Krysk.
2. Włącznie projektowanej sieci wodociągowej przewidziano do istniejącego przewodu dz90 zlokalizowanego w działce nr ewid. 106.
3. Wodociąg zaprojektowano z rur ciśnieniowych PEHD 100 PN10 SDR17 Dz110x8,0.
4. Na projektowanym wodociągu zamontować należy 5 szt. żeliwnych hydrantów naziemnych o średnicy DN80. Przed hydrantami należy zaprojektować zasuwy miękouszczelnione kołnierzowe DN 80.
5. Zadanie obejmuje wykonanie 3 szt. przyłączy wodociągowych do działek o nr ewid.:
a) 98/4,
b) 124,
c) 125.
6. Przyłącza wodociągowe zaprojektowano z rur polietylenowych PE100 SDR11 PN10 Dz40x3,7.
7. Przyłącza włączone będą do wodociągu i doprowadzone na teren działki i dalej do pomieszczenia technicznego budynku mieszkalnego lub umieszczone w studzience wodomierzowej (zgodnie z projektem).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.5.) Wartość części: 134886,65 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 111980,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 112183,57 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 111980,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BASTEM Marcin Bastek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7582262634

7.3.3) Ulica: Nasiadki 22c

7.3.4) Miejscowość: Lelis

7.3.5) Kod pocztowy: 07-402

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 111980,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 123850,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 156925,83 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 123850,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BASTEM Marcin Bastek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7582262634

7.3.3) Ulica: Nasiadki 22c

7.3.4) Miejscowość: Lelis

7.3.5) Kod pocztowy: 07-402

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 123850,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 81940,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 112997,42 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 81940,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BASTEM Marcin Bastek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7582262634

7.3.3) Ulica: Nasiadki 22c

7.3.4) Miejscowość: Lelis

7.3.5) Kod pocztowy: 07-402

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 81940,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 120896,31 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 123750,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 120896,31 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REMONDIS DROBIN Komunalna Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7742689101

7.3.3) Ulica: ul. Tupadzka 7

7.3.4) Miejscowość: Drobin

7.3.5) Kod pocztowy: 09-210

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 120896,31 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

2021-08-05 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.