eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › Dostawa dwóch ambulansów medycznych typu C wraz z wyposażeniem z projektu pn. "Zakup ambulansów oraz środków ochrony indywidualnej dla ratownictwa medycznego



Ogłoszenie z dnia 2021-08-05


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00137268 z dnia 2021-08-05

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa dwóch ambulansów medycznych typu C wraz z wyposażeniem z projektu pn. „Zakup ambulansów oraz środków ochrony indywidualnej dla ratownictwa medycznego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalny Szpital Specjalistyczny im. dr. Władysława Biegańskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 870298738

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: dr. Ludwika Rydygiera 15/17

1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@bieganski.org

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.bieganski.org

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.przetargi.bieganski.org (zakładka: Platforma Zakupowa 2021) lub bezpośrednio https://bieganski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa dwóch ambulansów medycznych typu C wraz z wyposażeniem z projektu pn. „Zakup ambulansów oraz środków ochrony indywidualnej dla ratownictwa medycznego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-58b1ae56-d02c-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00137268

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00042941/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.11 Dostawa dwóch ambulansów medycznych typu C wraz z wyposażeniem z projektu pn. „Zakup ambulansów oraz środków ochrony indywidualnej dla ratownictwa medycznego …

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

"Zakup ambulansów oraz środków ochrony indywidualnej dla ratownictwa medycznego w Regionalnym Szpitalu Specjalistycznym im. dr. Wł. Biegańskiego w Grudziądzu w ramach walki z COVID-19 oraz innymi chorobami zakaźnymi” w ramach działania 9.1 Infrastruktura ratownictwa medycznego oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia Programu Operacyj Infrast i Środ 2014 – 2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00088058/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Z/18/PN/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch fabrycznie nowych ambulansów medycznych typu C wraz z wyposażeniem z projektu pn. „Zakup ambulansów oraz środków ochrony indywidualnej dla ratownictwa medycznego w Regionalnym Szpitalu Specjalistycznym im. dr. Wł. Biegańskiego
w Grudziądzu w ramach walki z COVID-19 oraz innymi chorobami zakaźnymi”
w ramach działania 9.1 Infrastruktura ratownictwa medycznego oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020, zgodnie z opisem zamieszczonym w Załączniku nr 3 do niniejszej SWZ oraz warunkami realizacji zawartymi w Ogólnych Warunkach Umowy.
2. Wymagania dla przedmiotu zamówienia
1) Zaoferowany ambulans musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany w min. 2021 roku, niedemonstracyjny, nie będący przedmiotem ekspozycji, wolny od wad fizycznych
i prawnych, w stanie technicznym zgodnym z dokumentacją.
2) Zaoferowany ambulans musi posiadać fabrycznie nowe wyposażenie, wolne od wad objęte gwarancją producenta pojazdu, spełniające wymagania określone w aktualnej Polskiej Normie PN EN 1789 lub równoważnej „Pojazdy medyczne i ich wyposażenie – Ambulanse drogowe”,
w tym wymagania w zakresie zgodności systemów klimatyzacji i ogrzewania z normą PN EN 1789 lub równoważną dla oferowanej marki i modelu ambulansu.
3) Zaoferowany ambulans musi spełniać wymagania aktualnej Polskiej Normy PN EN 1789 lub równoważnej, w której określone są szczegółowe wymagania dotyczące konstrukcji, badania
i wyposażenia ambulansów drogowych stosowanych do transportu i sprawowania opieki nad pacjentami oraz wymagania dotyczące przestrzeni przedziału dla pacjenta - w zakresie odpowiednim do przedmiotu zamówienia.
4) Zaoferowany ambulans musi spełniać wymagania określone w przepisach dotyczących warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. (Dz. U. 2016 r. poz. 2022 ze zm.) w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia.
5) Zaoferowany ambulans musi posiadać świadectwo homologacji pojazdu skompletowanego (samochód bazowy wraz z zabudową medyczną) wydane zgodnie
z Rozporządzeniem Ministra Transportu Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 marca 2013 r. w sprawie homologacji typu pojazdów samochodowych i przyczep oraz ich przedmiotów wyposażenia lub części (Dz. U. z 2015 poz. 1475 ze zm.) oraz ramową Dyrektywą 2007/46/WE).
Numer świadectwa homologacji typu WE pojazdu kompletnego musi być ujęty w świadectwie homologacji typu WE pojazdu skompletowanego oraz posiadać informacje o dacie wydania homologacji pojazdu kompletnego i skompletowanego.
Numery homologacji pojazdu kompletnego i skompletowanego muszą być zgodne z Dyrektywą 2007/46/WE załącznik nr VII i składać się z czterech sekcji informujących o:
- państwie członkowskim wydającym homologację,
- numerze ostatniej dyrektywy lub rozporządzenia zmieniającego, włącznie z aktami wykonawczymi stosowanymi do danej homologacji,
- czterocyfrowym numerze porządkowym,
- dwucyfrowym numerze porządkowym określającym rozszerzenie.
6) Zaoferowany ambulans musi posiadać potwierdzenie zgodności z normą PN EN 1789 lub równoważną wystawione przez niezależną notyfikowaną jednostkę badawczą w zakresie oferowanej konfiguracji zabudowy specjalnej ambulansu na oferowanej marce i modelu ambulansu.
7) Zabudowa specjalna przedziału medycznego musi mieć pozytywne badania wytrzymałościowe na 10 g, wykonane przez niezależną jednostkę notyfikowaną.
8) Laweta pod nosze główne musi mieć pozytywne badania wytrzymałościowe na 10g zgodnie
z normą PN EN 1789 pkt 4. 5. 9. i 5.3 lub równoważną, wykonane przez niezależna jednostkę notyfikowaną.
9) Zaoferowane asortymenty muszą być fabrycznie nowe, wyprodukowane nie później niż w min. 2021 roku.

3. Szkolenie personelu:
Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia szkolenia personelu Zamawiającego
z zakresu prawidłowej eksploatacji przedmiotu zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest zapewnić niezbędny sprzęt do przeprowadzenia szkoleń
w siedzibie Zamawiającego, jak również materiały eksploatacyjne (tzw. Pakiet rozruchowy – jeśli jest wymagany). Zamawiający ze swojej strony zapewni wyłącznie miejsce do przeprowadzenia szkoleń.
Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie szkolenia poza siedzibą Zamawiającego, w takim przypadku wszelkie koszty związane ze szkoleniem poza siedzibą Zamawiającego ponosi Wykonawca.

4. Wymagany okres gwarancji:
1) gwarancja mechaniczna ambulansu - min. 24 miesiące (bez limitu km),
2) gwarancja na powłoki lakiernicze ambulansu - min. 24 miesiące,
3) gwarancja na perforację nadwozia - min. 120 miesięcy,
4) gwarancja na zabudowę medyczną- min. 36 miesięcy,
5) gwarancja na sprzęt medyczny stanowiący wyposażenie ambulansu - min. 24 miesiące.

5. Zaoferowane asortymenty będące wyrobami medycznymi muszą być dopuszczone do obrotu i do używania w Polsce zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2020 r. poz. 186 ze zm.).

6. Wykonawca zapewni dla oferowanego ambulansu pełny serwis gwarancyjny
i pogwarancyjny zabudowy medycznej i wyposażenia medycznego.


7. Opis przedmiotu zamówienia na podstawie Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
34114121-3 - karetki,
33100000-1 - urządzenia medyczne,
33190000-8 - różne urządzenia i produkty medyczne
33192160-1 - nosze.

8. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zostały zastosowane odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencyjnych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 Pzp, zamawiający zgodnie z art. 101 ust. 4 Pzp dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym. Każdorazowo, gdy wskazana jest w niniejszej SWZ norma, ocena techniczna, specyfikacja techniczna lub system referencji technicznych należy przyjąć,
że w odniesieniu do nich użyto sformułowania ,,lub równoważne”.

9. W przypadku wskazania przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty – należy przyjąć, że wskazane znaki towarowe, patenty, pochodzenie itp. określają minimalne parametry wskazane w Załączniku nr 3 do SWZ, które stanowią kryteria stosowane w celu oceny równoważności. Każdorazowo, gdy wskazany jest w niniejszej SWZ znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty należy przyjąć,
że w odniesieniu do nich użyto sformułowania ,,lub równoważne” (podstawa prawna art. 99 ust. 5 i 6 ustawy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 34114121-3 - Karetki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33100000-1 - Urządzenia medyczne

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

33192160-1 - Nosze

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1087413,54 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1087413,54 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1087413,54 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: W.A.S Wietmarscher Polska Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 956 18 79 075

7.3.3) Ulica: ul. Nowa 2

7.3.4) Miejscowość: Lubicz Górny

7.3.5) Kod pocztowy: 87-162

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1087413,54 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

2021-08-05 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.