eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kartuzy › Remont obiektu mostowego w miejscowości Goręczyno na drodze powiatowej nr 1923G - zamówienie podobne.



Ogłoszenie z dnia 2023-03-15

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont obiektu mostowego w miejscowości Goręczyno na drodze powiatowej nr 1923G – zamówienie podobne.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Kartuski - Zarząd Dróg Powiatowych w Kartuzach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191687253

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gdańska 26

1.5.2.) Miejscowość: Kartuzy

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-300

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.7.) Numer telefonu: 586810715

1.5.8.) Numer faksu: 586811522

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdpk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zdp.kartuzy.ibip.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie drogami powiatowymi na terenie Powiatu Kartuskiego

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont obiektu mostowego w miejscowości Goręczyno na drodze powiatowej nr 1923G – zamówienie podobne.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1057e35c-9ca7-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00137160

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00000919/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont obiektu mostowego w miejscowości Goręczyno na drodze powiatowej nr 1923G - zamówienie podobne.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00057917

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamawiający zamierza udzielić zamówienia zgodnie z przepisami ustawy z dnia
11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.)
w trybie zamówienia z wolnej ręki w oparciu o art. 305 ust. 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy, ponieważ dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, wyłonionemu w trybie podstawowym bez negocjacji proponuje się wykonanie zamówienia polegającego
na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Ewentualne udzielenie przedmiotowego zamówienia było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne
z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości; (zamówienie w trybie podstawowym bez negocjacji na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy Pzp, ogłoszenie o zamówieniu nr ogłoszenia
2022/BZP 00248960/01 z dnia 11.07.2022 r. – roboty budowlane).

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDP.4.2201.2.2023.BK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 774514,54 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 347306,87 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres prac obejmuje remont obiektu mostowego w miejscowości Goręczyno w km 5+390 drogi powiatowej nr 1923G (Ostrzyce – Goręczyno - Somonino) zlokalizowanego nad korytem rzeki Radunia.

1) CHARAKTERYSTYKA OBIEKTU
Układ statyczny obiektu stanowi jednoprzęsłowa belka wolnopodparta o rozpiętości teoretycznej ~12,3m.
Konstrukcję nośną mostu stanowi zespolona płyta składająca się z pięciu dźwigarów stalowych z kształtowników I500 w rozstawie 1,4m na których wykonstruowano żelbetową płytę pomostu. Konstrukcja pomostu oparta jest na przyczółkach za pośrednictwem łożysk stalowych zatopionych w ich korpusach.
Dodatkowo dźwigary stalowe w rejonie podpór oraz w ~1/3 rozpiętości przęsła zostały połączone poprzecznicami z kształtowników stalowych C300.
Podpory obiektu stanowią żelbetowe przyczółki masywne ze skrzydłami.
Z uwagi na posadowienie przyczółków w bezpośrednim sąsiedztwie koryta rzeki i na brak dokumentacji archiwalnej mostu przyjmujemy ich pośrednie posadowienie.
Na płycie pomostu, na jej krawędziach wykonstruowano gzymsy o szerokości 0,60m na których zamocowano balustrady o wysokości 1,0m ze słupkami żelbetowymi wykonstruowanymi z płyty pomostu z trzema przeciągami z rur stalowych. Na pozostałej części pomostu znajduje się jezdnia asfaltowa drogi nr 1923G z opaskami z kostki brukowej.
W ramach prac modernizacyjnych obiektu wykonanych w latach ubiegłych na obiekcie, na dwóch krawędziach jezdni zostały zainstalowane bariery energochłonne. W obrębie płyty pomosty słupki bariery zostały zamocowane na kotwy wklejane, natomiast w obrębie skrzydeł słupki zostały wbite w grunt. Na dojazdach do obiekty zainstalowane odcinki zanikające bariery energochłonnej.
Na obiekcie nie przewidziano chodników dla pieszych.
2) STAN ISTNIEJĄCY
2.1. Położenie administracyjne inwestycji
Planowana inwestycja znajduje się w województwie pomorskim, w powiecie kartuskim, gminie Somonino.
2.2. Ogólne gabaryty obiektu
- klasa drogi na obiekcie L
- szerokość obiektu (całkowita) ok. 7,50m
- szerokość jezdni ok. 5,50m
- rozpiętość teoretyczna ok. 12,30m
- długość płyty pomostu ok. 13,00m
- długość całkowita (wraz ze skrzydłami) ok. 19,70m
- światło poziome ok. 11,70m
- światło pionowe ok. 1,90m
Stan istniejący obiektu przedstawiono w opracowaniu:
- „Inwentaryzacja szczegółowa obiektu mostowego w miejscowości Goręczyno na drodze powiatowej nr 1923G wraz z wytycznymi do bieżącego utrzymania”.
3) ZAKRES PLANOWANEGO REMONTU
3.1. Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze
3.1.1 rozbiórkę balustrad na obiekcie,
3.1.2 rozbiórkę barier energochłonnych,
3.1.3 częściową rozbiórkę gzymsów na krawędziach płyty i na skrzydłach,
3.1.4 rozbiórkę nawierzchni asfaltobetonowej łącznie z izolacją na obiekcie,
3.1.5 rozbiórkę nawierzchni asfaltobetonowej na dojeździe do obiektu (na długości układanych krawężników),
3.1.6 oczyszczenie wszystkich powierzchni betonowych metodą strumieniowo - ścierną lub przez piaskowanie,
3.1.7 oczyszczenie konstrukcji stalowej poprzez młotkowanie, piaskowanie, szczotkowanie lub śrutowanie,
3.1.8 oczyszczenie terenu w rejonie obiektu.
3.2. Roboty naprawcze właściwe
3.2.1 naprawa ewentualnych pęknięć (które ujawnią się po oczyszczeniu betonu),
3.2.2 wykonanie nowych kap chodnikowych wylewanych „na mokro” z montażem krawężników kamiennych,
3.2.3 montaż stalowych, obustronnych barier skrajnych na obiekcie i dojazdach do niego (o długościach wg załączonych rysunków),
3.2.4 naprawa ubytków betonu istniejącej konstrukcji zestawem naprawczym na bazie PCC z antykorozyjnym zabezpieczeniem odsłoniętego i skorodowanego zbrojenia,
3.2.5 zabezpieczenie środkami do powierzchniowej ochrony betonu powierzchni betonowych odsłoniętych,
3.2.6 zabezpieczenie powierzchni betonowych ulegających zasypaniu gruntem izolacją bitumiczną,
3.2.7 wykonanie zabezpieczenia antykorozyjnego konstrukcji stalowej,
3.2.8 wykonanie nowej izolacji z pap termozgrzewalnych na jezdni obiektu,
3.2.9 wykonanie nowych dylatacji na styku płyta pomostu – ścianka żwirowa,
3.2.10 wykonanie nowej nawierzchni asfaltowej na obiekcie i dojazdach na podbudowie drogowej,
3.2.11 wykonanie umocnienia przyczółków i brzegów rzeki Radunia w zakresie podanym w dokumentacji rysunkowej,
3.2.12 reprofilacja i umocnienie skarp w rejonie obiektu.
Z wyżej wymienionego zakresu robót część z nich wykona Zamawiający siłami własnymi lub z wykorzystaniem innych Wykonawców w ramach zawartych umów na roboty budowlane. Robotami tymi będzie:
- Rozbiórka nawierzchni asfaltowej na obiekcie z izolacją oraz poza obiektem w zakresie wykonywanych krawężników wraz z wywozem materiału z rozbiórki;
- Demontaż balustrad i barier stalowych na obiekcie wraz z wywozem;
- Wykonanie nawierzchni – warstwa wiążąca i ścieralna ze skropieniem;
- Wykonanie nawierzchni asfaltowej w pasach przykrawężnikowych i przy dylatacjach wraz z ułożeniem bitumicznej taśmy uszczelniającej przy krawężnikach;
- Wykonanie przykrycia bitumicznego dylatacji (płyta – ścianka żwirowa);
- zakup i montaż bariery energochłonnej H2W2.
Zakres całości robót do wykonania w ramach remontu przedstawiono w opracowaniach:
- „Inwentaryzacja szczegółowa obiektu mostowego w miejscowości Goręczyno na drodze powiatowej nr 1923G wraz z wytycznymi do bieżącego utrzymania”;
- „Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych”.

4) ORGANIZACJA RUCHU NA CZAS ROBÓT
W trakcie remontu obiektu mostowego Wykonawca wprowadzi na drodze powiatowej 1923G ruch wahadłowy. Zarząd Dróg Powiatowych w Kartuzach udostępni Wykonawcy zatwierdzoną tymczasową organizację ruchu drogowego „typowe schematy robót prowadzonych w pasie drogowym”.

UWAGI
1. Wykonawca po zakończeniu prac musi uporządkować teren robót.
2. Zaleca się, aby wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia.
3. Do obowiązków Wykonawcy należy wprowadzenie czasowej organizacji ruchu na czas realizacji robót będących przedmiotem zamówienia – dopuszcza się jednostronne zamknięciu ruchu pojazdów na obiekcie.
4. Przed i w trakcie robót należy przestrzegać zaleceń, warunków i wymogów określonych w umowie Użytkowania gruntów pokrytych wodami powierzchniowymi płynącymi zawartej pomiędzy Zamawiającym Zarządem Dróg Powiatowych w Kartuzach a PGW Wody Polskie - Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gdańsku.
5. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
6. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.
7. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
8. Materiały i urządzenia niezbędne do realizacji prac zapewnia Wykonawca.
9. Ewentualne zastosowanie w opisie przedmiotu zamówienia - przedmiarach robót i specyfikacji technicznej nazw własnych poszczególnych materiałów należy traktować jako podanie przykładowych propozycji materiałowych, które każdorazowo należy czytać z dopiskiem „lub inne równoważne o nie gorszych parametrach”. Podanie konkretnych nazw materiałowych stanowi jedynie wyznacznik pożądanego standardu i jakości materiałów, które zostaną zastosowane do realizacji zamówienia.
10. Wykonawca jest odpowiedzialny za ofertę, którą ma przygotować na podstawie dokumentacji.
11. Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania sprawnym sprzętem oraz do posiadania ważnego OC pojazdów.
12. Wykonawca zobowiązuje się zabezpieczyć miejsce prowadzenia robót i właściwie go oznakować. Prace ww. mają być wykonywane z zachowanie zasad bezpieczeństwa i zgodnie z obowiązującymi przepisami.
13. Zamawiający wymaga co najmniej 60 – miesięcznego okresu gwarancji jakości i rękojmi za wady.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 467400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 467400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 467400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Budowlano - Drogowa MTM SA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9581323406

7.3.3) Ulica: Hutnicza 35

7.3.4) Miejscowość: Gdynia

7.3.5) Kod pocztowy: 81-061

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 467400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.