eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głogów › Dostawa oznakowania pionowego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego



Ogłoszenie z dnia 2023-03-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa oznakowania pionowego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Głogów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647297

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 10

1.5.2.) Miejscowość: Głogów

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-200

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@glogow.um.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.glogow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://glogow-um.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa oznakowania pionowego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bdea7a05-a3b2-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00137001

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00056713/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz tablic z nazwami ulic

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00080199

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP 271.8.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I- Dostawa oznakowania pionowego
a. Znaki ostrzegawcze - grupa M
b. Znaki ostrzegawcze - grupa S
c. Znaki zakazu i nakazu - grupa M
d. Znaki zakazu i nakazu - grupa S
e. Znaki informacyjne 600 x 600
f. Znaki informacyjne 600 x 750
g. Znaki informacyjne 900 x 900
h. Znaki uzupełniające od 0,42 m2
i. Tabliczki z nazwami ulic - dwustronne
j. Uchwyt znaku na słupek 2"
k. Słupek ocynkowany 2" L = 3,5 m
l. Słupek ocynkowany 2" L = 3,9 m
m. Słupek niebieski malowany proszkowo 2" L = 3,5 m
n. Tabliczki do znaków drogowych
- Za znak drogowy, tabliczkę z nazwami ulic czy też tabliczkę do znaków drogowych
(tj. tarcza znaku wraz z obejmami i elementami umożliwiającymi montaż do słupka) Zamawiający rozumie kompletny wyrób umożliwiający montaż.
- Tarcze znaków drogowych winny być wykonywane z blachy stalowej obustronnie ocynkowanej z podwójnie giętą krawędzi, pokryte folią odblaskową typu 2, natomiast znaki
D-6, D-6a, D-6b- folią typu 3.
- Tablice nazw ulic (dwustronne) powinny być pokryte folią odblaskową typu 2 i posiadać wymiary 920 x 210 mm koloru ultramaryna winny być montowane na słupkach malowanych proszkowo koloru ciemnoniebieskiego. Tablice z nazwami ulic winny być umieszczone
na wysokości 2,5 m mierząc od dolnej krawędzi tarczy znaku do poziomu powierzchni.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34992300-0 - Znaki uliczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34992200-9 - Znaki drogowe

34992100-8 - Podświetlane znaki drogowe

4.5.5.) Wartość części: 95878,05 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ II
„Dostawa urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego”
a. Słupek łańcuchowy biało - czerwony.
Wysokość słupka -1,6 m
Średnica 5,6 - 6,00 cm
b. Łańcuch ocynkowany biało i czerwony - 50% ilości mb - czerwona, a 50% mb biała. Grubość 5mm =/-20%
c. Próg zwalniający - element środkowy 50x50x7 cm
d. Próg zwalniający - element zewnętrzny 50x25x7 cm
e. Lustro drogowe okrągłe 600 mm
f. Lustro drogowe prostokątne 800 x 600 mm
g. Ogrodzenie rurowe dwurzędowe (biało - czerwona)- długość=2000mm, wysokość=1500mm
- wykonana z rury stalowej: przęsło: Ø60,3/1,5mm, poprzeczka: Ø48,3/1,5mm
- ocynkowana, malowana proszkowo
- wersja do wbetonowania
h. Bariera energochłonna - należy przyjąć barierę ochronną typu SP-05 z słupkiem
co 4m
i. Punktowy element odblaskowy
j. Słupek drogowy U-12b .
Średnica rury rury fi 60 mm
Długość całkowita L-1500 mm.
Do wbetonowania
k. Słupek drogowyU-12b . Średnica rury rury fi 60 mm
Długość całkowita L- 110cm
l. Stylizowany słupek drogowy z kulką.
Wysokość 160 cm. Średnica 76-80 mm.
Słupek do wbetonowania
m. Stylizowany słupek drogowy z kulką.
Wysokość 90 cm.
Średnica 76-80 mm.
Słupek do przykręcania do podłoża
n. Stylizowany słupek drogowy łańcuchowy.
Wysokość 160 cm.
Średnica 76-80 mm.
Słupek do wbetonowania. Dwurzędowy
o. Stylizowany słupek drogowy łańcuchowy.
Wysokość 90 cm. Średnica 76-80 mm.
Słupek do przykręcania do podłoża. Dwurzędowy
p. Pachołek drogowy -50 cm
q. Panel ogrodzeniowy (od. 2,5 m2 do 4 m2 grubość drutu - 5 mm)
r. Lampa ostrzegawcza - fi 230 LED
Zasilanie 12V -z baterią
Diody LED 120 szt.
Średnica klosza 230 mm klosz z poliwęglanu
Włącznik odrębny
Przewód zasilający
Lampa wyposażona w stalowe szyny mocujące.
s. Próg wyspowy 2m x 2m (komplet 2 szt. - 2 pasy ruchu)

4.5.3.) Główny kod CPV: 34996000-5 - Drogowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne

4.5.5.) Wartość części: 75187,56 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 82672,55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 82672,55 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 82672,55 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RAWBUD Rawicz sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6990004364

7.3.3) Ulica: Śląska 88 Masłowo

7.3.4) Miejscowość: Rawicz

7.3.5) Kod pocztowy: 63-900

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 82672,55 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 92063,33 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 92063,33 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 92063,33 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RAWBUD Rawicz sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6990004364

7.3.3) Ulica: Śląska 88 Masłowo

7.3.4) Miejscowość: Rawicz

7.3.5) Kod pocztowy: 63-900

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 92063,33 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.