eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polkowice › Budowa i przebudowa oświetlenia na terenie Polkowic w dwóch częściach: A:Przebudowa oświetlenia ciągu pieszego, ul. Miedziana w Polkowicach, B:Budowa oświetlenia odcinka ul. Kopalnianej w Polkowicach



Ogłoszenie z dnia 2021-08-04


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00136963 z dnia 2021-08-04

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i przebudowa oświetlenia na terenie Polkowic w dwóch częściach:
A:Przebudowa oświetlenia ciągu pieszego, ul. Miedziana w Polkowicach,
B:Budowa oświetlenia odcinka ul. Kopalnianej w Polkowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA POLKOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647618

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Polkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.nowak@gmina.polkowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.polkowice.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.polkowice.eu/ugpolkowice,m,1128,roboty-budowalne.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa i przebudowa oświetlenia na terenie Polkowic w dwóch częściach:
A:Przebudowa oświetlenia ciągu pieszego, ul. Miedziana w Polkowicach,
B:Budowa oświetlenia odcinka ul. Kopalnianej w Polkowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dd3a2403-c2bb-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00136963

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002233/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa oświetlenia ul. Kopalnianej w Polkowicach

1.1.37 Budowa oświetlenia terenu przy SP 2

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00071074/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.11.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 200178,83 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przebudowa oświetlenia ciągu pieszego, ul. Miedziana w Polkowicach, dz. 246/2, 245/1, 245/5, 245/3, 243/1, 247/46 obręb 0001. Realizacja w ramach zadania budżetowego pn.: „Budowa i przebudowa oświetlenia na terenie Polkowic” (900.90015.6050);
Realizacja w oparciu o opisy pozycji przedmiaru robót, załączoną dokumentację techniczną oraz specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych.
Zakres robót stanowiący przedmiot umowy został opisany dokumentami przetargowymi (SWZ) oraz dokumentacjami projektowymi opracowanymi przez Grzegorza Juźwiaka, działającego pod firmą: Pracownia Projektowa inż. Grzegorz Juźwiak, ul. Piotra Skargi 26, 67-200 Głogów.
W skład dokumentacji wchodzą:
a) projekty budowlane,
b) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (ST),
c) przedmiary robót,
d) uzgodnienia, opinie i wydane warunki techniczne.

2. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane i prace instalacyjno-inżynieryjne obejmujące:
a) montaż słupów oświetleniowych z fundamentami, wysięgnikami i oprawami – zgodnie z dokumentacją oraz przedmiarem,
b) demontaż elementów istniejącej infrastruktury oświetleniowej,
c) roboty ziemne,
d) układanie, obróbka i podłączenie kabli elektroenergetycznych 0,4 kV,
e) pomiary i sprawdzenia,
f) roboty przygotowawcze i towarzyszące,
g) roboty wykończeniowe, odtworzenie nawierzchni i uporządkowanie terenu,
h) przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą.
Podstawa wykonania robót budowlanych:
Zaświadczenie nr 560.2018 z dnia 13 sierpnia 2018 r. wydane przez Starostę Polkowickiego,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.5.) Wartość części: 130318,25 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Budowa oświetlenia odcinka ul. Kopalnianej w Polkowicach, dz. 13/2, 71, obręb 0002. Realizacja w ramach zadania budżetowego pn.: „Budowa oświetlenia ul. Kopalnianej w Polkowicach” (900.90015.6050)”.
Realizacja w oparciu o opisy pozycji przedmiaru robót, załączoną dokumentację techniczną oraz specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych.
Zakres robót stanowiący przedmiot umowy został opisany dokumentami przetargowymi (SWZ) oraz dokumentacjami projektowymi opracowanymi przez Grzegorza Juźwiaka, działającego pod firmą: Pracownia Projektowa inż. Grzegorz Juźwiak, ul. Piotra Skargi 26, 67-200 Głogów.
W skład dokumentacji wchodzą:
a) projekty budowlane,
b) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (ST),
c) przedmiary robót,
d) uzgodnienia, opinie i wydane warunki techniczne.

2. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane i prace instalacyjno-inżynieryjne obejmujące:
a) montaż słupów oświetleniowych z fundamentami, wysięgnikami i oprawami – zgodnie z dokumentacją oraz przedmiarem,
b) demontaż elementów istniejącej infrastruktury oświetleniowej,
c) roboty ziemne,
d) układanie, obróbka i podłączenie kabli elektroenergetycznych 0,4 kV,
e) pomiary i sprawdzenia,
f) roboty przygotowawcze i towarzyszące,
g) roboty wykończeniowe, odtworzenie nawierzchni i uporządkowanie terenu,
h) przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą.
Podstawa wykonania robót budowlanych:
Zaświadczenie nr 826.2018 z dnia 26 listopada 2018 r. wydane przez Starostę Polkowickiego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 69860,58 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia.
W związku z powyższym przedmiotowe postępowanie należy unieważnić na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Prawo zamówień publicznych.

Zgodnie z art. 255 pkt 3) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, która zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 110651,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 248045,80 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55350,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 105214,73 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74646,83 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELFAZ P. Wróblewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6932119837

7.3.3) Ulica: Gnieźnieńska 16

7.3.4) Miejscowość: Głogów

7.3.5) Kod pocztowy: 67-200

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74646,83 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-08-04 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.