eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Otwock › Modernizacja części pomieszczeń na pierwszym piętrze w budynku nr 23 zlokalizowanym na terenie Narodowego Centrum Badań Jądrowych w Otwocku



Ogłoszenie z dnia 2023-03-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja części pomieszczeń na pierwszym piętrze w budynku nr 23 zlokalizowanym na terenie Narodowego Centrum Badań Jądrowych w Otwocku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Narodowe Centrum Badań Jądrowych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001024043

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Andrzeja Sołtana 7

1.5.2.) Miejscowość: Otwock

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@ncbj.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ncbj.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ncbj; www.ncbj.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Instytut badawczy

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja części pomieszczeń na pierwszym piętrze w budynku nr 23 zlokalizowanym na terenie Narodowego Centrum Badań Jądrowych w Otwocku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5e2164e7-81f9-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00136398

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00527061

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: EZP.270.90.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia podstawowego obejmuje:
1) Modernizacja pomieszczeń na piętrze budynku 23 składający się z prac budowlanych, instalacyjnych, wykończeniowych oraz wymiany stolarki drzwiowej w zakresie pomieszczeń: A106, A107, A108, A109, A110, A111, A111a, A112/A113/A114, A116/A117, A118, A119, A120, A121a, A121b, A121, A121c, A122, A123, A124, A125, A126;
2) Modernizacja pomieszczeń na piętrze budynku 23 składający się z prac budowlanych, instalacyjnych i wykończeniowych w zakresie pomieszczeń: A115, A127;
3) Kompleksowa modernizacja korytarza A102 na piętrze budynku 23 składający się z prac budowlanych, instalacyjnych, wykończeniowych oraz wymiany stolarki drzwiowej do pomieszczenia B101 i B103;
4) Wykonanie prac instalacyjnych poza pomieszczeniami wskazanymi w powyższych punktach, które są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania nowo wykonanych instalacji.
5) Uruchomienie i przetestowanie wszystkich instalacji wykonanych podczas modernizacji.
6) Wykonanie dokumentacji powykonawczej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

51100000-3 - Usługi instalowania urządzeń elektrycznych i mechanicznych

45453100-8 - Roboty renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1099028,01 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1221390,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1099028,01 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OUTSOURCING BUDOWLANY KAMIL BŁOŃSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1181594089

7.3.3) Ulica: Wincentego Kadłubka 24A

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-496

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty budowlane, sanitarne i elektryczne.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1475376,61 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 112 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Całkowita kwota wynagrodzenia należna Wykonawcy z tytułu należytego wykonania Przedmiotu Umowy wynosi netto 1 199 493,18 zł + podatek VAT 23%, tj. łącznie 1 475 376,61 zł brutto (słownie: jeden milion sto dziewięćdziesiąt dziewięć tysięcy czterysta dziewięćdziesiąt trzy 18/100), w tym:
1) zamówienie podstawowe: 893 518,71 zł netto + podatek VAT 23%, tj. łącznie 1 099 028,01 zł brutto (słownie: osiemset dziewięćdziesiąt trzy tysiące pięćset osiemnaście 71/100),
2) zamówienie w ramach prawa opcji: 305 974,47 zł netto + podatek VAT 23%, tj. łącznie 376 348,60 zł brutto (słownie: trzysta siedemdziesiąt sześć tysięcy trzysta czterdzieści osiem 60/100)

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.