eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarocin › Na usługę teleopieki (opaski monitorujące)dla 100 osób(usługa wdrożenia 50 opasek w 2022r. i 50 opasek w 2023r. czyli w 2023r. realizacja 100 opasek) w ramach projektu nr POWR.02.08.00-00-0085/20 (...)



Ogłoszenie z dnia 2022-04-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Na usługę teleopieki (opaski monitorujące)dla 100 osób(usługa wdrożenia 50 opasek w 2022r. i 50 opasek w 2023r. czyli w 2023r. realizacja 100 opasek) w ramach projektu nr POWR.02.08.00-00-0085/20 (…)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W JAROCINIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003340883

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wrocławska 39

1.5.2.) Miejscowość: Jarocin

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-200

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 62 747 01 60

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cus@cusjarocin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cusjarocin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://jarocin.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Na usługę teleopieki (opaski monitorujące)dla 100 osób(usługa wdrożenia 50 opasek w 2022r. i 50 opasek w 2023r. czyli w 2023r. realizacja 100 opasek) w ramach projektu nr POWR.02.08.00-00-0085/20 (…)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fda77c8a-a9cb-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00136351

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt nr POWR.02.08.00-00-0085/20 pt. „Jarocińskie Centrum Usług Społecznych” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020 Oś priorytetowa II. Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, działanie 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00094684/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CUS/ZP/3/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 211382,11 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa teleopieki (opaski monitorujące) dla 100 osób (usługa wdrożenia 50 opasek w 2022r. i 50 opasek w 2023r. czyli w 2023r. realizacja 100 opasek) w ramach projektu nr POWR.02.08.00-00-0085/20 pt. „Jarocińskie Centrum Usług Społecznych” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020 Oś priorytetowa II. Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, działanie 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym.
Typ urządzenia - opaska/bransoletka na nadgarstek – 100 sztuk – dodatkowo podłączona do koncesjonowanej Agencji Ochrony z reakcją Grupy Interwencyjnej na terenie Gminy i Miasta Jarocin z statutem (SUFO).

Stan urządzenia - fabrycznie nowe, rok produkcji min. 2020 rok

Materiał wykonania - części opaski mające kontakt z skórą są antyalergiczne.
Rodzaj zapięcia - jak najłatwiejsze, z możliwością regulacji długości paska.
Identyfikacja - Posiada indywidualny i niepowtarzalny numer (numer seryjny urządzenia lub nr. IMEI).

Funkcje
 musi posiadać jeden przycisk do bezpośredniego połączenia się z centrum teleopieki,
 dopuszczalna jest większa ilość przycisków – muszą być rozróżnialne lub opisane dla osób niedowidzących,
 możliwość prowadzenie komunikacji dwustronnej w celu prowadzenia rozmów z operatorem centrum – wbudowany głośnik i mikrofon,
 przycisk do odbierania połączeń przychodzących,
 pomiar tętna,
 pomiar ciśnienia,
 czujnik upadku,
 czujnik zdjęcia i założenia opaski,
 lokalizator GPS,
 pomiar poziomu naładowania baterii,

Komunikaty
 komunikaty w języku polskim,
 informujące o:
• włączeniu i wyłączeniu opaski,
• konieczności naładowania baterii w opasce,
• wysyłaniu komunikatu w momencie uruchomienia połączenia z centrum teleopieki przez użytkownika.

Wymagania dotyczące baterii:
 czas działania opaski w stanie czuwania, bez żadnych działań ze strony użytkownika (jak np. Wykonywanie połączeń) – minimum 48 godzin,
 żywotność baterii na oferowanym poziomie co najmniej 2 lata,
 czas jednego pełnego ładowania nie dłużej niż 4 godziny.
Serwis - Urządzenia muszą być serwisowane przez dostawcę urządzeń.

Warunki wymiany
 w przypadku spadku pojemności baterii poniżej urządzeń zadeklarowanego czasu, oferent wymienia opaskę bez udziału Zamawiającego, zachowując ciągłość monitorowania pacjenta (czas działania opaski w stanie czuwania nie może być krótszy niż 48 godzin od pełnego naładowania),
 wykonawca zapewnia bezpłatną wymianę urządzeń w ciągu 2 dni roboczych od momentu zgłoszenia usterki,
 wykonawca zobowiązuje się do wymiany uszkodzonej karty SIM i instalacji nowej w urządzeniu w ciągu 2 dni roboczych od zarejestrowania usterki (zgłoszenia przez użytkownika lub stwierdzenia faktu przez operatora),
 nowo wydana opaska powinna być poprawnie skonfigurowana dla użytkownika w czasie maksymalnie 2 godzin od powiadomienia centrum teleopieki.

Komunikacja GSM
 zasięg sieci 100% terenu Gminy i Miasta Jarocin
 zapewnienie odpowiedniej puli danych do komunikacji z centrum teleopieki z normalną prędkością

Czas monitoringu - 24 h/dobę, 7 dni w tygodniu
Czas dojazdu Grupy Interwencyjnej w przypadku wezwania anty napadowego na terenie Gminy i Miasta Jarocin minimalnie dzień 10 min. /noc 5 min.

Kwalifikacje
 Centrum teleopieki musi funkcjonować 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę,
 pracownik techniczny – 5 dni w tygodniu przez 8 godzin dziennie.
Zadania
 Do zadań pracowników należy:
• odbieranie alarmów z opaski,
• nawiązywanie kontaktu z użytkownikiem po odebraniu alarmu
• kontakt z podanym numerem telefonu wyznaczonym przez użytkownika w celu weryfikacji wystąpienia alarmu,
• wezwanie pomocy,
• utrzymanie kontaktu z użytkownikiem do momentu przybycia pomocy,
• stałe monitorowanie stanu technicznego opasek,
• systematyczne monitorowanie poziomu naładowania w przypadku awarii opaski bezzwłoczna interwencja w celu wymiany.
 Opis procedury reakcji:
Po odebraniu sygnału operator stacji monitorowania w pierwszej kolejności:
dzwoni do osoby aby nawiązać z nią kontakt głosowy, wypytuje o powód wezwania ewentualnie hasło, po zebraniu informacji odpowiednio wzywa ratownika medycznego, jeśli niekoniecznie zachodzi potrzeba dzwoni do osób z listy opiekunów i prosi o podjazd do osoby. Oczywiście z zaznaczeniem aby ta osoba oddzwoniła i poinformowała o dalszych działaniach operatora.
W sytuacji gdy operator nie może skontaktować się z osobą wzywającą pomocy dzwoni do opiekunów z listy kontaktów i natychmiast kieruje ich do osoby wzywającej pomocy. Oczywiście z zaznaczeniem aby ta osoba oddzwoniła i poinformowała o dalszych działaniach operatora jeśli natomiast zachodzi potrzeba i jest taka opcja operator wysyła równocześnie Grupę interwencyjną z ratowniczym przeszkoleniem z zaplombowanym kluczem i jeśli zajdzie taka potrzeba karetkę pogotowia.
W przypadku wciśnięcia przycisku sos gdy wystąpi np. próba napaści, włamania:
Po odebraniu sygnału operator stacji monitorowania w pierwszej kolejności:
dzwoni do osoby aby nawiązać z nią kontakt głosowy, wypytuje o powód wezwania ewentualnie hasło, jednocześnie wysyła Grupę Interwencyjną na miejsce aby zweryfikowała sytuację na miejscu i przejęła koordynację nad zagrożeniami udaremniła próbę napaści wezwała odpowiednie służby i przekazała poszkodowanych /podejrzanych odpowiednim służbom.
Kompatybilność.
System musi odbierać, rejestrować i przechowywać:
 datę i godzinę użycia przycisku SOS
 lokalizację GPS w przypadku wystąpienia alarmu
 rejestrację pomiaru tętna i ciśnienia w określonym interwale czasu
 moment zdjęcia i założenia opaski
 datę i godzinę uruchomienia czujnika upadku
 czas ładowania baterii i poziom jej naładowania
 moment wystąpienia alarmu, zapisy rozmów operatora z użytkownikiem oraz rejestr czynności jakie wykonał operator włącznie z czasem, w jakim zostały przeprowadzone
 rozmowy telefoniczne z innych numerów przypisanych do użytkownika
 dane dotyczące ewentualnych napraw gwarancyjnych, wad technicznych i innych występujących problemów z urządzeniem takich jak:
 wymiana opaski z powodu ukrytej wady
 pozostałych problemów technicznych np. z baterią, problemów z łącznością
System musi umożliwiać:
 pomiar tętna na żądanie operatora,
 odczytanie pozycji GPS na żądanie operatora,
 prowadzenie rozmowy z użytkownikami opaski,
 generowanie bilingów i raportów połączeń dla poszczególnych użytkowników, jak i grup użytkowników,
 zdalną aktualizację danych użytkownika.

Dopuszcza się przechowywanie innych danych jak:
 dokumentacja medyczna – karta zdrowia,
 instrukcje podawania leków oraz miejsce składowania dawek awaryjnych,
 opisy własne tworzone w sposób indywidualny do potrzeb np. plomby bezpiecznej koperty w której przechowywany jest klucz do mieszkania,
 zgody pacjenta,
 informacje medyczne o pacjentach
Jednoczesna obsługa -Wykonawca musi zatrudnić wystarczającą liczbę pracowników do obsługi kilku połączeń przychodzących jednocześnie – tzw. kolejkowanie połączeń.

Rejestracja:
System musi rejestrować czynności operatorów dotyczących użytkowników, w szczególności datę, czas i treść wprowadzanych lub modyfikowanych zapisów, takich jak:
 zmiana danych pacjenta
 działania prowadzone po uruchomieniu alarmu,
Zabezpieczenia - dostęp do systemu zabezpieczany jest przynajmniej za pomocą loginu i hasła.

Czas - wszelkie dane użytkowników muszą być przechowywane przez cały okres uczestnictwa w projekcie oraz niezwłocznie usuwane po zakończeniu umowy.


Eksport danych - system musi zapewnić eksport danych w jednym z ogólnodostępnych formatów np. XML, TXT, CSV.

Procedury systemu - system musi mieć zaimplementowane funkcje umożliwiające kontrolę czasu oraz czynności wykonywanych przez operatora w przypadku uruchomienia alarmu, dostępną także dla Zamawiającego.

Zwrot danych - wszystkie dane zgromadzone przez system podczas trwania umowy dotyczące użytkowników, informacji pobranych z teleopasek oraz innych danych zarejestrowanych przez system podlegają zwrotowi do Zamawiającego w formie elektronicznej po zakończeniu umowy.
Wsparcie techniczne - Wykonawca zapewnia całodobowy telefon wsparcia technicznego.
Szkolenie - do obowiązków wykonawcy należy przeprowadzenie szkolenia instruktażowego przyszłych użytkowników opasek, w grupach około 20 osób, w terminie i miejscu uzgodnionym z Zamawiającym lub indywidualnie.

Wykonawca ponosi odpowiedzialność za działania i zaniechania pracowników w ramach realizacji niniejszego zamówienia.
,
Szczegółowy opis zamówienia przedstawia projekt umowy oraz załączniki.

Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania prac będących przedmiotem umowy zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa, aktualną wiedzą techniczną, należytą starannością i w oparciu o obowiązujące normy oraz zgodnie z wytycznymi Zamawiającego.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
5. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7.
6. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę, w ofercie, części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani [art. 462 ust. 2].
Zakupione przez Wykonawcę opaski w ilości 100 sztuk przechodzą na własność Odbiorcy – CUS w Jarocinie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych

85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt. 2 ustawy z dnia 11 września
2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), postępowanie o udzielenie zamówienia unieważnia się, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Zamawiający odrzucił w postępowaniu ofertę nr 1, która była jedyną ofertą w przedmiotowym postępowaniu. Mając powyższe na uwadze zasadnym jest unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.).

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 255000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 255000,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.