Ogłoszenie z dnia 2022-04-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00094684/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-22
- 2022/BZP 00100767/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-28
- 2022/BZP 00105655/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Na usługę teleopieki (opaski monitorujące)dla 100 osób(usługa wdrożenia 50 opasek w 2022r. i 50 opasek w 2023r. czyli w 2023r. realizacja 100 opasek) w ramach projektu nr POWR.02.08.00-00-0085/20 (…)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W JAROCINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003340883
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wrocławska 39
1.5.2.) Miejscowość: Jarocin
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-200
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 62 747 01 60
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cus@cusjarocin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cusjarocin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://jarocin.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Na usługę teleopieki (opaski monitorujące)dla 100 osób(usługa wdrożenia 50 opasek w 2022r. i 50 opasek w 2023r. czyli w 2023r. realizacja 100 opasek) w ramach projektu nr POWR.02.08.00-00-0085/20 (…)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fda77c8a-a9cb-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00136351
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt nr POWR.02.08.00-00-0085/20 pt. „Jarocińskie Centrum Usług Społecznych” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020 Oś priorytetowa II. Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, działanie 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00094684/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CUS/ZP/3/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 211382,11 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa teleopieki (opaski monitorujące) dla 100 osób (usługa wdrożenia 50 opasek w 2022r. i 50 opasek w 2023r. czyli w 2023r. realizacja 100 opasek) w ramach projektu nr POWR.02.08.00-00-0085/20 pt. „Jarocińskie Centrum Usług Społecznych” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020 Oś priorytetowa II. Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, działanie 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym.
Typ urządzenia - opaska/bransoletka na nadgarstek – 100 sztuk – dodatkowo podłączona do koncesjonowanej Agencji Ochrony z reakcją Grupy Interwencyjnej na terenie Gminy i Miasta Jarocin z statutem (SUFO).
Stan urządzenia - fabrycznie nowe, rok produkcji min. 2020 rok
Materiał wykonania - części opaski mające kontakt z skórą są antyalergiczne.
Rodzaj zapięcia - jak najłatwiejsze, z możliwością regulacji długości paska.
Identyfikacja - Posiada indywidualny i niepowtarzalny numer (numer seryjny urządzenia lub nr. IMEI).
Funkcje
musi posiadać jeden przycisk do bezpośredniego połączenia się z centrum teleopieki,
dopuszczalna jest większa ilość przycisków – muszą być rozróżnialne lub opisane dla osób niedowidzących,
możliwość prowadzenie komunikacji dwustronnej w celu prowadzenia rozmów z operatorem centrum – wbudowany głośnik i mikrofon,
przycisk do odbierania połączeń przychodzących,
pomiar tętna,
pomiar ciśnienia,
czujnik upadku,
czujnik zdjęcia i założenia opaski,
lokalizator GPS,
pomiar poziomu naładowania baterii,
Komunikaty
komunikaty w języku polskim,
informujące o:
• włączeniu i wyłączeniu opaski,
• konieczności naładowania baterii w opasce,
• wysyłaniu komunikatu w momencie uruchomienia połączenia z centrum teleopieki przez użytkownika.
Wymagania dotyczące baterii:
czas działania opaski w stanie czuwania, bez żadnych działań ze strony użytkownika (jak np. Wykonywanie połączeń) – minimum 48 godzin,
żywotność baterii na oferowanym poziomie co najmniej 2 lata,
czas jednego pełnego ładowania nie dłużej niż 4 godziny.
Serwis - Urządzenia muszą być serwisowane przez dostawcę urządzeń.
Warunki wymiany
w przypadku spadku pojemności baterii poniżej urządzeń zadeklarowanego czasu, oferent wymienia opaskę bez udziału Zamawiającego, zachowując ciągłość monitorowania pacjenta (czas działania opaski w stanie czuwania nie może być krótszy niż 48 godzin od pełnego naładowania),
wykonawca zapewnia bezpłatną wymianę urządzeń w ciągu 2 dni roboczych od momentu zgłoszenia usterki,
wykonawca zobowiązuje się do wymiany uszkodzonej karty SIM i instalacji nowej w urządzeniu w ciągu 2 dni roboczych od zarejestrowania usterki (zgłoszenia przez użytkownika lub stwierdzenia faktu przez operatora),
nowo wydana opaska powinna być poprawnie skonfigurowana dla użytkownika w czasie maksymalnie 2 godzin od powiadomienia centrum teleopieki.
Komunikacja GSM
zasięg sieci 100% terenu Gminy i Miasta Jarocin
zapewnienie odpowiedniej puli danych do komunikacji z centrum teleopieki z normalną prędkością
Czas monitoringu - 24 h/dobę, 7 dni w tygodniu
Czas dojazdu Grupy Interwencyjnej w przypadku wezwania anty napadowego na terenie Gminy i Miasta Jarocin minimalnie dzień 10 min. /noc 5 min.
Kwalifikacje
Centrum teleopieki musi funkcjonować 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę,
pracownik techniczny – 5 dni w tygodniu przez 8 godzin dziennie.
Zadania
Do zadań pracowników należy:
• odbieranie alarmów z opaski,
• nawiązywanie kontaktu z użytkownikiem po odebraniu alarmu
• kontakt z podanym numerem telefonu wyznaczonym przez użytkownika w celu weryfikacji wystąpienia alarmu,
• wezwanie pomocy,
• utrzymanie kontaktu z użytkownikiem do momentu przybycia pomocy,
• stałe monitorowanie stanu technicznego opasek,
• systematyczne monitorowanie poziomu naładowania w przypadku awarii opaski bezzwłoczna interwencja w celu wymiany.
Opis procedury reakcji:
Po odebraniu sygnału operator stacji monitorowania w pierwszej kolejności:
dzwoni do osoby aby nawiązać z nią kontakt głosowy, wypytuje o powód wezwania ewentualnie hasło, po zebraniu informacji odpowiednio wzywa ratownika medycznego, jeśli niekoniecznie zachodzi potrzeba dzwoni do osób z listy opiekunów i prosi o podjazd do osoby. Oczywiście z zaznaczeniem aby ta osoba oddzwoniła i poinformowała o dalszych działaniach operatora.
W sytuacji gdy operator nie może skontaktować się z osobą wzywającą pomocy dzwoni do opiekunów z listy kontaktów i natychmiast kieruje ich do osoby wzywającej pomocy. Oczywiście z zaznaczeniem aby ta osoba oddzwoniła i poinformowała o dalszych działaniach operatora jeśli natomiast zachodzi potrzeba i jest taka opcja operator wysyła równocześnie Grupę interwencyjną z ratowniczym przeszkoleniem z zaplombowanym kluczem i jeśli zajdzie taka potrzeba karetkę pogotowia.
W przypadku wciśnięcia przycisku sos gdy wystąpi np. próba napaści, włamania:
Po odebraniu sygnału operator stacji monitorowania w pierwszej kolejności:
dzwoni do osoby aby nawiązać z nią kontakt głosowy, wypytuje o powód wezwania ewentualnie hasło, jednocześnie wysyła Grupę Interwencyjną na miejsce aby zweryfikowała sytuację na miejscu i przejęła koordynację nad zagrożeniami udaremniła próbę napaści wezwała odpowiednie służby i przekazała poszkodowanych /podejrzanych odpowiednim służbom.
Kompatybilność.
System musi odbierać, rejestrować i przechowywać:
datę i godzinę użycia przycisku SOS
lokalizację GPS w przypadku wystąpienia alarmu
rejestrację pomiaru tętna i ciśnienia w określonym interwale czasu
moment zdjęcia i założenia opaski
datę i godzinę uruchomienia czujnika upadku
czas ładowania baterii i poziom jej naładowania
moment wystąpienia alarmu, zapisy rozmów operatora z użytkownikiem oraz rejestr czynności jakie wykonał operator włącznie z czasem, w jakim zostały przeprowadzone
rozmowy telefoniczne z innych numerów przypisanych do użytkownika
dane dotyczące ewentualnych napraw gwarancyjnych, wad technicznych i innych występujących problemów z urządzeniem takich jak:
wymiana opaski z powodu ukrytej wady
pozostałych problemów technicznych np. z baterią, problemów z łącznością
System musi umożliwiać:
pomiar tętna na żądanie operatora,
odczytanie pozycji GPS na żądanie operatora,
prowadzenie rozmowy z użytkownikami opaski,
generowanie bilingów i raportów połączeń dla poszczególnych użytkowników, jak i grup użytkowników,
zdalną aktualizację danych użytkownika.
Dopuszcza się przechowywanie innych danych jak:
dokumentacja medyczna – karta zdrowia,
instrukcje podawania leków oraz miejsce składowania dawek awaryjnych,
opisy własne tworzone w sposób indywidualny do potrzeb np. plomby bezpiecznej koperty w której przechowywany jest klucz do mieszkania,
zgody pacjenta,
informacje medyczne o pacjentach
Jednoczesna obsługa -Wykonawca musi zatrudnić wystarczającą liczbę pracowników do obsługi kilku połączeń przychodzących jednocześnie – tzw. kolejkowanie połączeń.
Rejestracja:
System musi rejestrować czynności operatorów dotyczących użytkowników, w szczególności datę, czas i treść wprowadzanych lub modyfikowanych zapisów, takich jak:
zmiana danych pacjenta
działania prowadzone po uruchomieniu alarmu,
Zabezpieczenia - dostęp do systemu zabezpieczany jest przynajmniej za pomocą loginu i hasła.
Czas - wszelkie dane użytkowników muszą być przechowywane przez cały okres uczestnictwa w projekcie oraz niezwłocznie usuwane po zakończeniu umowy.
Eksport danych - system musi zapewnić eksport danych w jednym z ogólnodostępnych formatów np. XML, TXT, CSV.
Procedury systemu - system musi mieć zaimplementowane funkcje umożliwiające kontrolę czasu oraz czynności wykonywanych przez operatora w przypadku uruchomienia alarmu, dostępną także dla Zamawiającego.
Zwrot danych - wszystkie dane zgromadzone przez system podczas trwania umowy dotyczące użytkowników, informacji pobranych z teleopasek oraz innych danych zarejestrowanych przez system podlegają zwrotowi do Zamawiającego w formie elektronicznej po zakończeniu umowy.
Wsparcie techniczne - Wykonawca zapewnia całodobowy telefon wsparcia technicznego.
Szkolenie - do obowiązków wykonawcy należy przeprowadzenie szkolenia instruktażowego przyszłych użytkowników opasek, w grupach około 20 osób, w terminie i miejscu uzgodnionym z Zamawiającym lub indywidualnie.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność za działania i zaniechania pracowników w ramach realizacji niniejszego zamówienia.
,
Szczegółowy opis zamówienia przedstawia projekt umowy oraz załączniki.
Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania prac będących przedmiotem umowy zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa, aktualną wiedzą techniczną, należytą starannością i w oparciu o obowiązujące normy oraz zgodnie z wytycznymi Zamawiającego.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
5. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7.
6. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę, w ofercie, części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani [art. 462 ust. 2].
Zakupione przez Wykonawcę opaski w ilości 100 sztuk przechodzą na własność Odbiorcy – CUS w Jarocinie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych
85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt. 2 ustawy z dnia 11 września2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), postępowanie o udzielenie zamówienia unieważnia się, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Zamawiający odrzucił w postępowaniu ofertę nr 1, która była jedyną ofertą w przedmiotowym postępowaniu. Mając powyższe na uwadze zasadnym jest unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.).
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 255000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 255000,00 PLN
INNE PRZETARGI Z JAROCINA
więcej: przetargi w Jarocinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług całodobowej opieki wytchnieniowej w Gminie Miasta Brodnicy w roku 2024"
- "REALIZACJA ZADAŃ WYNIKAJĄCYCH Z PROGRAMU KOMPLEKSOWEGO WSPARCIA DLA RODZIN "ZA ŻYCIEM" NA RZECZ PORADNI PSYCHOLOGICZNO - PEDAGOGICZNEJ W MIKOŁOWIE"- ETAP II NR POSTĘPOWANIA 03/2024
- Ewaluacja Programu Wspierania Rodziny, opracowanie projektu tego Programu na kolejne lata wraz z monitoringiem realizacji celów i analizą standardów usług w placówkach wsparcia dziennego
- Prowadzenie zajęć specjalistycznych czwartej grupy w ramach Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem"
- Prowadzenie zajęć specjalistycznych drugiej grupy w ramach Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem"
- "Świadczenie usług z zakresu opieki zdrowotnej oraz usług z zakresu medycyny pracy dla Zakładu Narodowego im. Ossolińskich we Wrocławiu"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.