eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › Dostawa wyposażenia w ramach projektu "Budowa infrastruktury turystyczno - rekreacyjnej nad Jeziorem Tarpno w Grudziądzu"



Ogłoszenie z dnia 2021-08-04


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00136346 z dnia 2021-08-04

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia w ramach projektu „Budowa infrastruktury turystyczno – rekreacyjnej nad Jeziorem Tarpno w Grudziądzu”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINIA - MIASTO GRUDZIĄDZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118833

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ratuszowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 48564510233

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.grudziadz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.grudziadz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

platformazakupowa.pl/pn/gpp_grudziadz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wyposażenia w ramach projektu „Budowa infrastruktury turystyczno – rekreacyjnej nad Jeziorem Tarpno w Grudziądzu”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1df4ec8c-d8b6-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00136346

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010679/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.14 Dostawa mebli wraz z montażem w ramach projektu „Budowa infrastruktury turystycznej nad jeziorem Tarpno w Grudziądzu”

1.2.32 Dostawa torby ratowniczej PSP R1, kozetki lekarskiej oraz szafy na leki w ramach projektu ”Budowa infrastruktury turystycznej nad jeziorem Tarpno w Grudziądzu”

1.2.33 Dostawa wyposażenia do wypożyczalni sprzętu w ramach projektu ”Budowa infrastruktury turystycznej nad jeziorem Tarpno w Grudziądzu”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Przedmiotowe zadanie współfinansowane jest z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Oś priorytetowa 6. Solidarne społeczeństwo i konkurencyjne kadry, Działanie 6.5 Rozwój potencjału endogenicznego regionu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko- Pomorskiego na lata 2014–2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FE.042.1.2019

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 181992,38 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa mebli wraz z montażem w ramach projektu „Budowa infrastruktury turystyczno-rekreacyjnej nad Jeziorem Tarpno w Grudziądzu”:
1.1 KRZESŁO PLASTIKOWE szt. 6
1.2 STÓŁ szt. 1
1.3 STÓŁ szt. 1
1.4 KRZESŁA szt. 1
1.5 SZAFKI UBRANIOWE szt. 8
1.6 BIURKO szt. 2
1.7 KRZESŁO OBROTOWE szt. 2
1.8 SZAFA NA SEGREGATORY szt. 1
1.9 SZAFA ZAMYKANA szt. 1
1.10 STÓŁ WARSZTATOWY szt. 1
1.11 SZAFA METALOWA GOSPODARCZA szt. 1
1.12 SZAFKA ŚCIENNA NARZĘDZIOWA szt. 1
1.13 KOSZE DO SEGREGACJI ODPADÓW szt. 2

4.5.3.) Główny kod CPV: 39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci

39112000-0 - Krzesła

39121000-6 - Biurka i stoły

39130000-2 - Meble biurowe

39142000-9 - Meble ogrodowe

39151200-7 - Stoły robocze

4.5.5.) Wartość części: 22127,35 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa wyposażenia do wypożyczalni sprzętu w ramach projektu „Budowa infrastruktury turystyczno- rekreacyjnej nad Jeziorem Tarpno w Grudziądzu”:
2.1 LEŻAKI szt. 20
2.2 STOJAKI NA SPRZĘT PŁYWAJĄCY kpl. 12
2.3 KAJAKI szt. 12
2.4 PRZYCZEPA DO PRZEWOZU KAJAKÓW szt. 1
2.5 ROWER WODNY szt. 3
2.6 WIOSŁA KAJAKOWE szt. 24
2.7 KAMIZELKI ASEKURACYJNE szt. 30
2.8 ŁÓDŹ MOTOROWA szt. 1
2.9 SILINK DO ŁODZI MOTOROWEJ szt. 1
2.10 PRZYCZEPA DO PRZEWOZU ŁODZI MOTOROWEJ szt. 1
2.11 ROWER TREKKINGOWY szt. 10
2.12 KASK ROWEROWY szt. 10
Przedmiot zamówienia opisany w poz. 2.9 Silnik do łodzi motorowej załącznika nr 1.2., powinien być dostarczony przez Wykonawcę z pełnym zbiornikiem paliwa oraz ze wszystkimi płynami eksploatacyjnymi niezbędnymi do uruchomienia urządzenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37412000-9 - Sprzęt do uprawiania sportów wodnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34223300-9 - Przyczepy

34311000-0 - Silniki do pojazdów

34430000-0 - Rowery

34432000-4 - Części i akcesoria do rowerów

39142000-9 - Meble ogrodowe

39525300-1 - Kamizelki ratunkowe

4.5.5.) Wartość części: 153562,62 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa wyposażenia punktu pierwszej pomocy wraz z montażem w ramach projektu „Budowa infrastruktury turystyczno-rekreacyjnej nad Jeziorem Tarpno w Grudziądzu”:
3.1 KOZETKA LEKARSKA szt. 1
3.2 SZAFA NA LEKI szt. 1
3.3 TORBA RATOWNICZA R1 szt. 1

4.5.3.) Główny kod CPV: 33192000-2 - Meble medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33141623-3 - Zestawy pierwszej pomocy

4.5.5.) Wartość części: 6302,41 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20390,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28351,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20390,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Oprema Tomasz Turek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 363876024

7.3.3) Ulica: Fryderyka Chopina 8A/7

7.3.4) Miejscowość: Poręba

7.3.5) Kod pocztowy: 42-480

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20390,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wykonawca nie przystąpił do podpisania umowy.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 145700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 463488,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6408,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12950,00 PLN

2021-08-04 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.