eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Postomino › Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy przebudowie drogi gminnej w miejscowości Korlino



Ogłoszenie z dnia 2021-08-04


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00136334 z dnia 2021-08-04

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy przebudowie drogi gminnej w miejscowości Korlino

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Postomino

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979890

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Postomino 30

1.5.2.) Miejscowość: Postomino

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-113

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@postomino.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.postomino.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://postomino.bip.net.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy przebudowie drogi gminnej w miejscowości Korlino

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-351f5b43-d98f-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00136334

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002212/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Pełnienie nadzoru inwestorskiego: Przebudowa drogi gminnej w m. Korlino

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00099986/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.13.2021.SS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 24000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego przy przebudowie drogi gminnej w miejscowości Korlino.
2. Opis robót budowlanych został określony w dokumentacji dostępnej na stronie www.postomino.bip.net.pl.
3. Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia podpisania protokołu końcowego bezusterkowego odbioru robót dla inwestycji. Termin realizacji robót budowlanych: 4 miesiące od dnia podpisania umowy; przewidywany termin podpisania umowy na roboty budowlane to: lipiec 2021 r.
4. Zakres usługi nadzoru inwestorskiego w ramach przedmiotu zamówienia obejmuje przede wszystkim:
1) ochronę interesów Zamawiającego we wszystkich przejawach nadzoru,
2) sprawowanie kontroli zgodności realizacji inwestycji z dokumentacją projektową, pozwoleniem na budowę, umową z wykonawcą robót budowlanych oraz przepisami prawa budowlanego i sztuką budowlaną,
3) sprawdzanie i rozliczanie faktycznie wykonanych robót zgodnie z umową zawartą z wykonawcą wraz z potwierdzaniem kwot do zapłaty,
4) sprawdzenie, potwierdzenie prawidłowości i kompletności dokumentacji rozliczeniowej składanej przez wykonawcę robót budowlanych oraz dokumentacji powykonawczych,
5) sporządzanie kalkulacji porównawczej w przypadku wystąpienia robót zamiennych,
6) sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobiegania zastosowania wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie,
7) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad i usterek,
8) uczestnictwo w przeglądach,
9) sprawdzenie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych,
10) udział w odbiorze inwestycji,
11) udział w przeglądach gwarancyjnych wykonywanej inwestycji oraz nadzór nad usuwaniem ewentualnych usterek bez dodatkowej zapłaty za te czynności,
12) weryfikacja i zatwierdzanie wniosków materiałowych,
13) sprawdzanie dokumentacji powykonawczej sporządzanej przez Wykonawcę robót,
14) kontrolowanie Wykonawcy robót w zakresie zabezpieczenia warunków bhp na placu budowy i w otoczeniu,
15) kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawcę robót zasad bhp, przepisów p. poż., ochrony środowiska,
16) pobyt na placu budowy w odstępstwach czasu zabezpieczających skuteczny i prawidłowy nadzór, tj. co najmniej 1 raz w tygodniu, w czasie prowadzenia robót przez Wykonawcę robót. Każdy pobyt na budowie w czasie prowadzonych robót ma być potwierdzony wcześniejszym (min. 1-dniowe wyprzedzenie) poinformowaniu telefonicznym lub mailowym Zamawiającego o czasie przybycia na teren budowy;
17) informowanie Zamawiającego najpóźniej w ciągu 3 dni roboczych od zaistnienia wszelkich okoliczności mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność wykonywanych przez wykonawcę robót budowlanych, zaistnieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej lub przedmiarach robót,
18) udzielanie odpowiedzi na zapytania Wykonawcy w terminie 4 dni roboczych od złożenia zapytania (termin ten obejmuje uzyskanie od Zamawiającego akceptacji projektu odpowiedzi); przed udzieleniem odpowiedzi Wykonawcy, Inspektor nadzoru zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu projektu tej odpowiedzi i uzyskania akceptacji w tym zakresie,
19) co najmniej 1 raz na 2 tygodnie składanie informacji o stanie zaawansowania robót inwestycji opisanej w Opisie przedmiotu zamówienia, przyczynach ewentualnych opóźnień i zagrożeń w wykonywaniu robót i stosunku Wykonawcy do realizacji przedmiotowego zamówienia,
20) realizację ustaleń, decyzji i poleceń podjętych w czasie spotkań z zakresu prowadzenia robót budowlanych,
21) odpowiedzialność za przepływ informacji pomiędzy Zamawiającym, Wykonawcą a Inspektorem nadzoru,
22) przekazywanie wszelkich odpowiedzi na zapytania, informacji drogą elektroniczną - mailem zarówno Zamawiającemu (e-mail: ug@postomino.pl lub a.franczak@postomino.pl) jak i Wykonawcy robót,
23) udzielanie ustnych i pisemnych informacji o realizacji zadania na żądanie Zamawiającego oraz opracowanie niezbędnej dokumentacji na żądanie Zamawiającego,
24) stałe konsultacje i doradztwo na rzecz zamawiającego, opiniowanie ewentualnych zmian
w dokumentacji,
25) dokonanie innych niezbędnych czynności konsultingowych dla Zamawiającego na etapie realizacji inwestycji.
5. Inspektorzy nadzoru inwestorskiego odpowiedzialni są za prowadzenie nadzoru robót budowlanych zgodnie z: ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz.U.2020.1333) sztuką i wiedzą budowlaną, przepisami i normami, dokumentacją projektową, projektami wykonawczymi, przedmiarami robót oraz Specyfikacjami Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.
6. Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia:
1) Niedozwolone jest pełnienie nadzoru inwestorskiego przez osoby/firmy, które wykonują jakiekolwiek prace na rzecz wykonawcy robót budowlanych, w czasie realizacji niniejszej umowy,
2) Bez pisemnej zgody Zamawiającego Wykonawca (Inspektor nadzoru) nie jest upoważniony do wprowadzania żadnych zmian w zakresie realizacji nadzorowanej inwestycji,
3) Inspektor Nadzoru ponosi pełną odpowiedzialność za skutki prawne i finansowe spowodowane istotnymi zmianami wprowadzonymi przez siebie w trakcie realizacji inwestycji, które nie zostały wcześniej pisemnie zaakceptowane przez Zamawiającego,
4) Inspektor Nadzoru ponosi odpowiedzialność wobec Zamawiającego za niewykonane lub nienależyte wykonanie usług objętych niniejszą umową, w tym usługi nadzoru inwestorskiego, w szczególności za błędy i naruszenia zasad praktyki zawodowej,
5) Inspektor Nadzoru zapewnia we własnym zakresie i na własny koszt transport w celu dotarcia na budowę lub na miejsce narad.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14800 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18819 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14800 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kazimierz Ziółkowski Zakład Usług Technicznych

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770522713

7.3.4) Miejscowość: Sławno

7.3.5) Kod pocztowy: 76-100

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14800 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

2021-08-04 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.