eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka › Zadanie Z6 Budowa kanalizacji Mietniów, Rożnowa w ramach Projektu pn. "Budowa kanalizacji w Gminie Wieliczka - etap IV"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-04-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zadanie Z6 Budowa kanalizacji Mietniów, Rożnowa
w ramach Projektu pn. „Budowa kanalizacji w Gminie Wieliczka – etap IV”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WIELICZKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555364

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Powstania Warszawskiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 12 263 41 00

1.5.8.) Numer faksu: 12 278 68 60

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: magistrat@wieliczka.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wieliczka.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/wieliczka

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zadanie Z6 Budowa kanalizacji Mietniów, Rożnowa
w ramach Projektu pn. „Budowa kanalizacji w Gminie Wieliczka – etap IV”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9fc18b61-9f89-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00136326

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026393/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.1.2 Zadanie nr 6 Budowa kanalizacji sanitarnej - Mietniów, Rożnowa w Gminie Wieliczka

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 działanie 2.3 „Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach” oś priorytetowa II „Ochrona środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00080753/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.14.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 134361470,64 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 535097,55 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o łącznej długości 458,0 mb wraz ze studzienkami rewizyjnymi w miejscowościach Mietniów i Rożnowa oraz odtworzenie stanu pierwotnego.
1. Zakres robót:
1.1) Sumaryczna długość sieci kanalizacji sanitarnej wynosi 458,0 mb w tym:
- 414,5 mb z rur PVC SN8 DN 200 – rury stosowane do kanałów głównych grawitacyjnych;
- 43,5 mb z rur PVC SN8 DN 160 – rury stanowiące przyłącza do kanałów głównych ;
1.2) Studzienki kanalizacyjne na kanałach głównych w liczbie 15 szt. w tym:
- DN 1000 mm betonowe – 8 szt.;
- DN 1000 mm z tworzywa sztucznego – 2 szt.;
- DN 600 mm z tworzywa sztucznego – 2 szt.;
- DN 425 mm z tworzywa sztucznego – 3 szt.;
2. Szczegółowy zakres zamówienia określają poniższe opracowania wchodzące w skład dokumentacji projektowej i stanowiące załączniki do niniejszej SWZ:
- Dokumentacja techniczna;
- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych;
- Dokumentacja geotechniczna;
- Przedmiar robót. Przedmiar robót należy traktować jako dokument uzupełniający, a brak jakiejkolwiek pozycji w przedmiarze nie zwalnia Wykonawcy z konieczności jej wykonania, jeżeli wynika z projektu wykonawczego;
- Decyzje, opinie i uzgodnienia.
3. Oznaczenie zakresu prac wg wspólnego słownika zamówień CPV:
45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45230000-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
4. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia:
4.1) Kanały zlokalizowane będą w drogach oraz terenach prywatnych.
4.2) W czasie realizacji należy zwracać baczną uwagę na kolizje z innymi przewodami i liniami energetycznymi, aby ich nie uszkodzić. Podczas wykonywania wykopów istniejące uzbrojenie należy odpowiednio zabezpieczyć. Kable energetyczne i teletechniczne zabezpieczyć przez założenie na nich rur ochronnych połówkowych typu Arot Dn110, L=3m. Przy skrzyżowaniu z gazem na kanale założyć rury ochronne Dn 400, L=4m. Zalecane jest wykonanie wykopów sondażowych dla zlokalizowania uzbrojenia, które w opracowaniu projektowym przejęto na podstawie podkładów sytuacyjno – wysokościowych.
4.3) Budowę sieci kanalizacji sanitarnej należy prowadzić metodami tradycyjnymi z zastosowaniem rur kielichowych. Rury i kształtki do budowy kanalizacji sanitarnej przewiduje się z PVC-U klasy S (sztywność obwodowa SN 8) ze ścianą litą jednorodną lub ze ścianką z rdzeniem spienionym o połączeniach kielichowych z fabrycznie zamontowaną uszczelką wargową zapewniającą szczelność połączeń na kielichach. Rury i kształtki muszą posiadać odporność chemiczną na związki chemiczne tam występujące. Przewody kanalizacyjne muszą być odporne na infiltrację wody gruntowej i eksfiltrację ścieków.
4.4) Studnie kanalizacyjne powinny być wykonane z materiałów trwałych, wodoszczelnych i charakteryzujących się odpornością na czynniki chemiczne, fizyczne, biologiczne, na ścieranie, na obciążenia statyczne i dynamiczne. Studzienki kanalizacyjne przewiduje się jako włazowe z tworzywa sztucznego lub betonowe o średnicy 1000 mm. W sąsiedztwie planowanych przyłączy zastosować kinety zbiorcze z dwoma dopływami lub połączeniowe z jednym dopływem.
5. Zamawiający powierzy Wykonawcy następujące obowiązki:
5.1) przejęcie terenu robót od Zamawiającego;
5.2) zorganizowanie placu budowy w tym wykonanie zaplecza budowy, instalacji i zabudowań tymczasowych i wszystkich innych czynności niezbędnych do właściwej realizacji prac:
5.2.1) wykonawca bez odrębnego wynagrodzenia zobowiązuje się zasilić w energię elektryczną oraz w inne niezbędne media plac budowy wraz z montażem liczników, a także zobowiązuje się ponosić bieżące koszty zużycia wody i innych mediów (po wcześniejszym opomiarowaniu tych mediów);
5.2.2) wykonawca zobowiązuje się wykonać i utrzymać na swój koszt ogrodzenie budowy (placu, zaplecza budowy, strzec mienia znajdującego się na terenie budowy, a także zapewnić warunki bezpieczeństwa osób znajdujących się na terenie budowy oraz utrzymywać teren budowy w należytym porządku, w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych, usuwać na swój koszt śmieci i odpady;
5.3) zabezpieczenie i oznaczenie prowadzonych robót oraz dbanie o stan techniczny i prawidłowość oznakowania (m.in. tablica informacyjna budowy) przez cały czas realizacji prac;
5.4) sporządzenie i zatwierdzenie przez Inspektora Nadzoru oraz Zamawiającego planu realizacji robót wraz z planem zagospodarowania placu budowy;
5.5) zapewnienie dozoru mienia na terenie robót na własny koszt od momentu przejęcia terenu robót od Zamawiającego do momentu zrealizowania i odebrania przedmiotu zamówienia;
5.6) przestrzeganie zasad bezpieczeństwa, BHP, ppoż.;
5.7) sporządzenie dokumentacji fotograficznej (wraz z opisem - nr działki, punkty charakterystyczne, urządzenia na nieruchomości itp.) trasy kanalizacji przed przystąpieniem do robót;
5.8) opracowanie i uzyskanie (łącznie z zatwierdzeniem we właściwej instytucji) niezbędnej dokumentacji formalno-prawnej dot. projektu organizacji ruchu drogowego, oznakowań i zabezpieczenia robót na czas realizacji robót wraz z zapewnieniem na własny koszt zatwierdzonej organizacji ruchu drogowego na czas realizacji robót;
5.9) w przypadku stwierdzenia błędów projektowych Zamawiający dokona we współdziałaniu z projektantem sieci stosownych korekt;
5.10) ponoszenie opłat za zajęcie pasa drogowego oraz innych opłat jakie powinien uiścić Wykonawca w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia;
5.11) skierowanie do wykonywania przedmiotu zamówienia pracowników posiadających odpowiednie kwalifikacje, zezwolenia, badania itp.;
5.12) zapewnienie kadry i nadzoru nad wykonywaniem przedmiotu zamówienia - skierowanie osób posiadających kwalifikacje zawodowe i stosowne uprawnienia (w danej branży) konieczne do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie;
5.13) zapewnienie sprzętu koniecznego do wykonania przedmiotu zamówienia spełniającego wymagania norm technicznych;
5.14) wykonanie przedmiotu zamówienia z materiałów własnych odpowiadających wymaganiom określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane,
5.15) prowadzenie dziennika budowy i udostępnianie go Inspektorowi Nadzoru oraz Zamawiającemu celem dokonywania wpisów i potwierdzeń;
5.16) informowanie Inspektora Nadzoru Inwestorskiego oraz Zamawiającego o konieczności wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, w terminie do 7 dni od stwierdzenia konieczności ich wykonania;
5.17) informowanie Inspektora Nadzoru Inwestorskiego oraz Zamawiającego o terminie odbioru robót zanikających lub ulegających zakryciu. Jeżeli Wykonawca nie poinformuje o tych faktach:
5.17.1) będzie zobowiązany do odkrycia robót, a następnie przywrócenia roboty do stanu pierwotnego,
5.17.2) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót - naprawienia ich lub doprowadzenia do stanu poprzedniego.
.5.18) dostarczanie (na każde żądanie Inspektora Nadzoru lub Zamawiającego) niezbędnych dokumentów potwierdzających parametry techniczne oraz wymagane normy stosowanych materiałów i urządzeń w tym np. wyników oraz protokołów badań, sprawozdań i prób dotyczących realizowanego przedmiotu zamówienia;
5.19) kompletowanie w trakcie realizacji robót wszelkiej dokumentacji zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i przepisami wykonawczymi do tej ustawy oraz przygotowanie do odbioru końcowego kompletu dokumentów niezbędnych przy odbiorze;
5.20) usunięcie wszelkich wad i usterek stwierdzonych przez Inspektora Nadzoru, Zamawiającego w trakcie trwania robót w terminie nie dłuższym niż termin technicznie uzasadniony i konieczny do ich usunięcia;
5.21) informowanie Inspektora Nadzoru oraz Zamawiającego o problemach technicznych lub okolicznościach, które mogą wpłynąć na jakość robót lub termin zakończenia robót;
5.22) zabezpieczenie instalacji, urządzeń i obiektów na terenie robót i w jej bezpośrednim otoczeniu, przed ich zniszczeniem lub uszkodzeniem przez cały czas realizacji zadania;
5.23) naprawa ewentualnych uszkodzeń urządzeń i obiektów oraz usuwania awarii powstałych w wyniku realizacji przedmiotu umowy na własny koszt;
5.24) dbanie o porządek na terenie robót oraz utrzymywanie terenu robót w należytym stanie i porządku, w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych (m.in. obowiązek prowadzenia robót w taki sposób aby mieszkańcy w sposób ciągły mieli dostęp do swoich posesji), składowanie i usuwanie wszelkich zbędnych materiałów, odpadów i śmieci oraz niepotrzebnych urządzeń prowizorycznych i pomocniczych;
5.25) odtworzenie stanu pierwotnego nieruchomości (nawierzchnie, zieleń, nasadzenia itp.), w których wykonywane były roboty stanowiące przedmiot umowy - uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę. Wykonawca jest zobowiązany uzyskać pisemne oświadczenie właściciela nieruchomości o jej odtworzeniu do stanu pierwotnego;
5.26) zapewnienie na własny koszt transportu odpadów powstałych w wyniku realizacji przedmiotu umowy do miejsc ich odzysku lub unieszkodliwiania, łącznie z kosztami zagospodarowania odpadów;
5.27) przestrzeganie przepisów prawnych wynikających z następujących ustaw:
a) Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska,
b) Ustawa z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach;
c) Ustawa z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane ;
z uwagi na ograniczenia technicze formularz (limit znaków) ciąg dalszy opisu zawarta w punkcie 3 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 713400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1014025,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 713400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowa INSTBU D Stanisław Boguta Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP : 683 205 01 29 Regon: 12 1192655

7.3.4) Miejscowość: Nieznanowice 50

7.3.5) Kod pocztowy: 32-420

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 713400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.