eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chrząstowice › Dowóz uczniów do przedszkoli i szkół podstawowych na terenie Gminy Chrząstowice w formie zakupu biletów miesięcznych w ramach przewozów regularnych na rok szkolny 2021/2022 z zapewnieniem opiekunów



Ogłoszenie z dnia 2021-08-04


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00136291 z dnia 2021-08-04

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów do przedszkoli i szkół podstawowych na terenie Gminy Chrząstowice w formie zakupu biletów miesięcznych w ramach przewozów regularnych na rok szkolny 2021/2022 z zapewnieniem opiekunów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CHRZĄSTOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413018

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 38

1.5.2.) Miejscowość: Chrząstowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-053

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 774110403

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@chrzastowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://chrzastowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz uczniów do przedszkoli i szkół podstawowych na terenie Gminy Chrząstowice w formie zakupu biletów miesięcznych w ramach przewozów regularnych na rok szkolny 2021/2022 z zapewnieniem opiekunów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-153e8fee-d998-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00136291

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002954/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dowóz uczniów do przedszkoli, szkół podstawowych na terenie Gminy Chrząstowice w roku szkolnym 2021/2022

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00100320/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.6. 2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 208250,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Dowóz uczniów do przedszkoli i szkół podstawowych na terenie Gminy Chrząstowice w formie zakupu biletów miesięcznych w ramach przewozów regularnych na rok szkolny 2021/2022 wraz z zapewnieniem opiekunów w autobusach”.
Wykonawca zobowiązany będzie do dowiezienia i odwiezienia uczniów do szkół i dzieci do przedszkoli zgodnie z wykazem tras. Łączna liczba uczniów do przewiezienia do szkół i przedszkoli i z powrotem wynosi: 169.
Wykonawca winien dowieźć uczniów do szkół i dzieci do przedszkoli na godzinę 7.50. Odwiezienie uczniów do miejscowości zamieszkania powinno nastąpić w godzinach od 11.15 do 16.00, a dzieci przedszkolnych w godz. od 14.00 do 16.30. Zamawiający zastrzega, aby wyjazd i powrót dzieci - faktyczne godziny odjazdów autobusów - Wykonawca ustalił z dyrektorami poszczególnych szkół
i przedszkoli. Ilość kursów zawarta jest w zał. Nr 9 do specyfikacji. Bilety miesięczne będą przekazywane poszczególnym dyrektorom szkół i przedszkoli przez Wykonawcę najpóźniej do dnia 25 miesiąca poprzedzającego miesiąc wykonania zamówienia. Wykonawca na podstawie wyżej wymienionego załącznika będzie wystawiał faktury i przekazywał je dyrektorom.
Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpieczeństwa uczniów w czasie dowozu do szkół i przedszkoli i w drodze powrotnej.
Wykonawca podczas świadczenia każdego przewozu zobowiązany jest zapewnić uczniom dodatkowo tj. poza kierowcą, opiekuna. Funkcję opiekuna może sprawować wyłącznie osoba:
• pełnoletnia,
• mająca zdolność do czynności prawnych, korzystająca z pełni praw publicznych,
• niekarana za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
• nie figurująca w bazie Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym.
Osoba pełniąca funkcję opiekuna będzie zobowiązana w szczególności do: zapewnienia bezpieczeństwa w trakcie przewozu dzieci do przedszkoli i szkół, zapewnienia bezpiecznego wsiadania do pojazdu oraz wysiadania z pojazdu dzieci, opieki i zwracania uwagi na właściwe zachowanie się dzieci w czasie przejazdu, w przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu dzieci w pojeździe, niedopuszczenie do ich przewozu.
W przypadku awarii wyznaczonego autobusu Wykonawca podstawi niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 1 godziny od powstania awarii, autobus spełniający właściwe wymagania techniczne
w ruchu drogowym. Ilość pojazdów na danej trasie przewozu należy dostosować do ilości przewożonych uczniów.
Wykonawca uwzględni możliwość sporadycznych zmian godzin przywozu i dowozu uczniów wynikających z organizacji pracy szkoły czy przedszkola.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
Odbiór uczniów na wyznaczonych trasach będzie się odbywał na istniejących przystankach na terenie Gminy Chrząstowice.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 226460,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 226460,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 226460,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Opolskie Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej S.A

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7540335216

7.3.3) Ulica: Ul. Rodziewiczówny 1

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.5) Kod pocztowy: 45-348

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 226460,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-08-04 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.