Ogłoszenie z dnia 2021-08-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00074090/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-07
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00136232 z dnia 2021-08-04 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i remont budynku Ratusza Miejskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KŁODAWA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019214
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: DĄBSKA 17
1.5.2.) Miejscowość: Kłodawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-650
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: 632730622
1.5.8.) Numer faksu: 632730688
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@klodawa.wlkp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.klodawa.wlkp.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/klodawa1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa i remont budynku Ratusza Miejskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-827b10f5-c770-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00136232
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001007/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa budynku Ratusza Miejskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00074090/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.2.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1485386,62 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i remont budynku Ratusza Miejskiego, dostosowanie do funkcji użyteczności publicznej oraz podwyższenie standardu technicznego budynku, dla którego zakres robót obejmuje m.in.:
1) wykonanie robót rozbiórkowych i demontażowych,
2) wykonanie nowej posadzki wraz z warstwami podbudowy,
3) wykonanie nowej aranżacji pomieszczeń,
4) wykonanie nowych otworów drzwiowych i poszerzenie istniejących,
5) osadzenie nowych nadproży,
6) wykonanie nowego pokrycia dachu,
7) wykonanie docieplenia stropu poddasza wraz z pomostami roboczymi,
8) wykonanie nowych tynków wapiennych wewnętrznych ścian i sufitów wraz z malowaniem – wykończeniem wnętrz,
9) wykonanie posadzek,
10) wykonanie nowych sanitariatów,
11) renowacja elewacji i odtworzenie detali architektonicznych,
12) wykonanie nowych tynków wapiennych zewnętrznych wraz z kolorystyką,
13) wymiana obróbek blacharskich i parapetów zewnętrznych blacharskich na elementy z blachy tytanowo - cynkowej,
14) wymiana rynien i rur spustowych na elementy z blachy tytanowo - cynkowej,
15) wymiana stolarki okiennej wraz z parapetami wewnętrznymi,
16) wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej i wewnętrznej,
17) wykonanie i przebudowa schodów zewnętrznych i wewnętrznych,
18) wykonanie kotłowni,
19) wykonanie nowej instalacji c.o. wraz z wymianą grzejników,
20) wykonanie instalacji wod. - kan. wraz z wymianą i montażem armatury,
21) wykonanie klimatyzacji w pokojach,
22) wymiana instalacji elektrycznej, lamp i osprzętu,
23) wykonanie instalacji niskoprądowej,
24) wykonanie instalacji odgromowej,
25) wykonanie windy zewnętrznej.
Budynek Ratusza jest wpisany do Rejestru zabytków, w związku z czym podlegać będzie nadzorowi konserwatorskiemu w trakcie prowadzonych robót oraz odbiorowi konserwatorskiemu po zakończeniu robót.
Szczegółowy zakres prac znajduje się w załączonej do SWZ Dokumentacji projektowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1845498,21 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2033293,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1845498,21 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Albuilding Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6662110564
7.3.3) Ulica: Os. Żeromskiego 21
7.3.4) Miejscowość: Osiek Mały
7.3.5) Kod pocztowy: 62-613
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1845498,21 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 210 dni
2021-08-04 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI KŁODAWA
więcej: przetargi KŁODAWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontu dachu polegające na wymianie ocieplenia poddasza i wymianie pokrycia dachowego z blachy cynkowo-tytanowej na budynku Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Lublinie.
- Remont budynku Szkoły Podstawowej w Komarówce Podlaskiej
- Prace remontowo-modernizacyjne w budynku Przedszkola Specjalnego nr 188, przy ul. Kieleckiej 20 w Warszawie.
- "Przebudowa i rozbudowa zadaszeń nad ciągami komunikacyjnymi i stanowiskami targowymi wraz z infrastrukturą towarzyszącą i przebudową pawilonów w ramach modernizacji i termomodernizacji Targowiska"
- Przebudowa służbowych pomieszczeń mieszkalnych na pomieszczenia biurowe i pomieszczenie socjalne wraz z dostosowaniem drogi ewakuacyjnej do wymagań bezpieczeństwa pożarowego
- Budowa i przebudowa dróg gminnych w Nowym Dworze Gdańskim środki z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.