eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pniewy › Modernizacja Zespołu szatniowego w hali sportowo-widowiskowej Ośrodka Sportu i Rekreacji w Pniewach



Ogłoszenie z dnia 2022-04-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja Zespołu szatniowego w hali sportowo-widowiskowej Ośrodka Sportu i Rekreacji w Pniewach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pniewy Ośrodek Sportu i Rekreacji

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 300717190

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wolności20

1.5.2.) Miejscowość: Pniewy

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-045

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.7.) Numer telefonu: 612936496

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: hala@pniewy.org

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.osirpniewy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pniewy_wlkp

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja Zespołu szatniowego w hali sportowo-widowiskowej Ośrodka Sportu i Rekreacji w Pniewach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9a1a90ad-abc2-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00136174

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00092953/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja zespołu szatniowego w hali sportowo-widowiskowej Ośrodka Sportu i Rekreacji w Pniewach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00098269/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OSIR.271.1.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 178999,44 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zamówieniu pn.: „Modernizacja zespołu szatniowego w hali sportowo-widowiskowej Ośrodka Sportu i Rekreacji w Pniewach”, polegających na kompleksowym remoncie 4 szatni w hali sportowo-widowiskowej, obejmujących część sanitarną w każdym pomieszczeniu. W zakres robót nie wchodzą przebieralnie
1) Zamawiający uzyskał stosowne upoważnienie Burmistrza Gminy Pniewy do przeprowadzenia postępowania i podpisania umowy
2) Roboty budowlane nie wymagają zgłoszenia zamiaru wykonania robót niewymagających pozwolenia na budowę
3) Potencjalny Wykonawca przystępujący do postępowania musi się liczyć z ewentualnością prowadzenia robót budowlanych w czynnym obiekcie i związanych z tym utrudnień oraz zastosowaniu wszelkich możliwych zabezpieczeń na dojściach do budynku i w obrębie prowadzonych prac
4) Dojazd i dojście do remontowanego zespołu możliwe jest od wewnętrznego dziedzińca – działki nr 2131
6) Obiekt czynny jest 5 dni w tygodniu od 7.00 do 22.00, w soboty od 12.00 do 17.00.

Zakres robót budowlanych przy remoncie – odniesienie do przedmiaru
- demontaż przyborów łazienkowych (pojemniki na papier toaletowy, suszarki elektryczne, pojemniki na mydło itp.) – poz.50,160,170,180
- demontaż istniejącej stolarki drzwiowej wraz z ościeżnicami - poz.60,70,710,
- demontaż kratek wentylacyjnych – poz. 200
- demontaż/rozebranie sufitu podwieszanego – poz. 10
- skucie warstw posadzkowych do wymaganych głębokości w miejscach obniżenia poziomu posadzki, skucie nierówności betonu do gł 1cm -poz. 20, 30
- skucie starej glazury ze ścian – poz. 40
- demontaż baterii umywalkowych ,umywalek oraz podejść – poz. 80,90
- demontaż geberitu z miską fajansową, podejścia wodociągowego, podejścia odpływowego – poz. 100,110,120,130,140
- demontaż instalacji wod-kan. -poz. 220,230,240,250,260,
- demontaż osprzętu elektrycznego (gniazdka, lampy, oświetlenie awaryjne) – poz.150,190,210.
- wywóz gruzu – poz.720,730,
- wymiana stolarki drzwiowej typu PCV z kratkami wentylacyjnymi, okuciami i odbojnikami.
- montaż podtynkowej instalacji wodnej oraz baterii prysznicowych o parametrach:
- bateria czasowa natryskowa z głowicą natryskową, z regulowanym czasem przepływu wody zmieszanej w zakresie od 0-40 sekund, z przyłączem „1/2";
wysoce odporna na wandalizm, wykonana z litego mosiądzu. Wyrób przeznaczony do intensywnego używania w miejscach publicznych, pozwalający na oszczędność wody i energii; uruchamianie baterii – ręczne, poz. 490;
- montaż sufitu podwieszanego na profilu 60cm, wypełnienie z włókien mineralnych-poz. 660
- montaż anemostatów w suficie podwieszanym – poz. 690
- wymiana punktów świetlnych w suficie podwieszanym – typ led, poz. 670;
- ułożenie nowej posadzki z płytek I gatunku 60x60cm, o parametrach: poz. 420; poz. 430; poz. 450; poz. 470; poz. 480;
- wykonanie okładzin ścian z płytek ceramicznych do wysokości 2 m o parametrach: nasiąkliwość wodna < 0,5 % (wg PN-EN ISO 10545 – 3), wytrzymałość na zginanie (wg PN-EN ISO 10545 – 4) min. 35 N/mm2, siła łamiąca (wg PN-EN ISO10545 – 4) >1300 N, odporność na ścieranie wgłębne (wg PN-EN ISO 10545 – 6) < 175 mm3; odporność na działanie środków domowego użytku (wg PN-EN ISO 10545 – 13); min. UB, fugowanie płytek ściennych i podłogowych, poz. 440; poz. 460; poz. 510; poz. 520; poz. 590;
- malowanie farbą lateksową o klasie 1 odporności na szorowanie na mokro wg PN EN 13 300, wraz z przygotowaniem podłoża poprzez poszpachlowanie nierówności i ubytków ścian powyżej poziomu okładzin z płytek,
- montaż luster nad umywalkami, lustra o szerokości 60cmx60cm, naklejane na płytki naścienne, poz. 640;
- montaż pojemników na mydło w płynie, poz. 580;
- tynkowanie ścian i sufitów w miejscach ubytków tynkiem cementowo-wapiennym, poz. 300; poz. 310;
- szpachlowanie ścian i sufitów gładzią gipsową, dwukrotne,
- montaż na gotowym podłożu opraw oświetlenia awaryjnego, gniazd wtykowych – poz. 650,poz. 680
- wymiania wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej – poz. 320; poz. 330; poz.340; poz. 450;
- wymiana instalacji wewnętrznej wodociągowej – poz. 110; poz. 280; poz. 290; poz. 300; poz. 310; poz. 350; poz. 360; poz. 370; poz. 380; poz. 390; poz. 400; poz. 410; poz. 610;
- wymiana armatury sanitarnej – poz. 550; poz. 560; poz. 570; poz. 580; poz. 600; poz. 620; poz. 630; poz. 640; poz. 700;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 178999,44 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 226571,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 178999,44 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ErgoBud Włodzimierz Fiszer

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5951422619

7.3.3) Ulica: Szmaragdowa 17

7.3.4) Miejscowość: Sieraków

7.3.5) Kod pocztowy: 64-410

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 178999,44 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-08-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.