eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakopane › Dostawa paliw ciekłych do samochodów służbowych Szpitala Powiatowego w Zakopanem



Ogłoszenie z dnia 2022-04-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa paliw ciekłych do samochodów służbowych Szpitala Powiatowego w Zakopanem

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL POWIATOWY IM. DR TYTUSA CHAŁUBIŃSKIEGO W ZAKOPANEM

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000311510

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Kamieniec 10

1.4.2.) Miejscowość: Zakopane

1.4.3.) Kod pocztowy: 34-500

1.4.4.) Województwo: małopolskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.4.7.) Numer telefonu: +48 182015351

1.4.8.) Numer faksu: +48 182015351

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpital-zakopane.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpital-zakopane.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00136106

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-04-26

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu,

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00129525/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
1. Przedmiotem przetargu jest wybór wykonawcy, który wykona na rzecz zamawiającego dostawy polegające na sukcesywnej dostawie – tankowanie do zbiornika pojazdów służbowych Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem paliw ciekłych, realizowanych w stacji paliw Wykonawcy w obrocie bezgotówkowym zgodnie z potrzebami Zamawiającego w okresie 12 miesięcy licząc od daty podpisania umowy, wg zestawienia przedstawionego poniżej.
2. Dostawa paliw ciekłych przez cały okres trwania umowy, o których mowa powyżej obejmuje:
1) Benzyna bezołowiowa 95 oktanów (PB95) – w szacunkowej ilości ok. 1 000 litrów,
2) Olej napędowy (ON) – w szacunkowej ilości ok. 29 000 litrów.
3. Zamawiający zastrzega, że oferowane paliwa płynne muszą spełniać wymagania jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 09 października 2015 roku w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 roku, poz. 1680 ze zm.), ponad to w szczególności:
1) W zakresie paliw określonych w punkcie 5.2.1) zaproszenia – wymagania aktualnej normy PN-EN 228+A1:2017-06 „Paliwa do pojazdów samochodowych. Benzyna bezołowiowa. Wymagania i metody badań”,
2) W zakresie paliw określonych w punkcie 5.2.2) zaproszenia – wymagania aktualnej normy PN-EN 590+A1:2017-06 „Paliwa do pojazdów samochodowych. Oleje napędowe. Wymagania i metody badań”.
4. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego.
5. Zamawiający zastrzega, że stacja paliw, w której będzie dokonywane bezgotówkowe tankowanie pojazdów służbowych Szpitala Powiatowego w Zakopanem musi znajdować się na terenie miasta Zakopane oraz musi pracować we wszystkie dni tygodnia i święta w godzinach minimum od 7:00 do 19:00.
6. Zamawiający zastrzega, że realizacji dostaw paliw będących przedmiotem niniejszego postępowania będzie się w szczególności odbywać wg następujących zasad:
1) Rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym dokonywane będą na podstawie faktycznie zakupionych paliw. Wykonawca składając ofertę przetargową zaoferuje Zamawiającemu stały upust/rabat liczony od każdego litra zakupionego paliwa, tj. od cen obowiązujących w dniu zakupu (tankowania do zbiornika) paliw na stacji, udzielony rabat/upust będzie niezmienny przez cały czas trwania umowy.
2) Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą dokonywane 2 razy w miesiącu na podstawie zbiorczych faktur VAT wystawianych w terminie do siedmiu dni po zakończeniu każdego z okresów rozliczeniowych. Ustala się następujące okresy rozliczeniowe: od 1-go do 15 dnia miesiąca i od 16-tego dnia miesiąca do ostatniego dnia miesiąca. Wykonawca wystawi faktury, liczone w cenach detalicznych obowiązujących w dniu tankowania paliw na Stacji Paliw, pomniejszone o zaoferowany stały rabat/upust.
7. Wykonawca w terminie 5 dni roboczych od podpisania umowy przekaże nieodpłatnie Zamawiającemu 13 kart wystawionych na Szpital Powiatowy w Zakopanem, a przypisanych do konkretnych pojazdów, których szczegółowy wykaz został określony poniżej w punkcie 5.8 niniejszej SWZ. Wykonawca zapewni ważność kart w całym okresie obowiązywania umowy. Ponadto Wykonawca zapewni potwierdzenie dokonania każdorazowej transakcji przy użyciu kart bezgotówkowego tankowania w formie wydruku (dowód sprzedaży) bezpośrednio na stacji paliw. Wykonawca jest uprawniony przy każdej transakcji dokonywanej przy użyciu karty bezgotówkowego tankowania do weryfikacji karty oraz nr rejestracyjnego pojazdu. Każda transakcja bezgotówkowa zostanie zarejestrowana z dokładnym podaniem numeru transakcji bezgotówkowej, daty, miejsca, wartości i ilości zakupionego asortymentu. Zestawienie zbiorcze, o którym mowa powyżej będzie załącznikiem do faktury, które w szczególności powinno zawierać rozliczenie każdorazowej transakcji dokonanej przez Zamawiającego w danym okresie rozliczeniowym tj.: miejsce, datę i godzinę transakcji, nazwę produktu, cenę jednostkową, ilość pobranego asortymentu i całkowitą wartość transakcji (brutto i netto). Zamawiający zastrzega, że Ilość kart w trakcie trwania umowy może ulec zmianie zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego.
8. Pojazdy służbowe Zamawiającego uprawnione do bezgotówkowego tankowania to:
1) Volkswagen Crafter – Ambulans – Nr rej. KTT JV 99
2) Volkswagen Transporter – Ambulans – Nr rej. KTT JY 99
3) Volkswagen Transporter – Ambulans – Nr rej. KTT 99PJ,
4) Volkswagen Transporter – Ambulans – Nr rej. KTT 99VN,
5) Volkswagen Transporter – Ambulans – Nr rej. KTT 5E99,
6) Volkswagen Transporter – Ambulans – Nr rej. KTT 6E99,
7) Volkswagen Transporter – Ambulans – Nr rej. KTT HH99,
8) Volkswagen Transporter – Ambulans – Nr rej. KTT HJ99
9) MAN – Ambulans – Nr rej. KTT HK99,
10) Fiat Ducato – Ambulans – Nr rej. KTT 9J99,
11) Skoda Karoq – Nr rej. KTT PS34,
12) Skoda Fabia – Nr rej. KTT 99XS,
13) Renault Kangoo Van – Nr rej. KTT NX99,
14) Urządzenia mechaniczne – kosiarki, odśnieżarki.
9. Zamawiający informuje, że podana powyżej w punkcie 2 ilość poszczególnych paliw będących przedmiotem niniejszego postępowania jest wielkością wyliczoną w sposób szacunkowy i w trakcie realizacji przedmiotowej umowy mogą ulec zmianie, zmniejszeniu nie więcej niż o 20 %, w zależności od rzeczywistych potrzeb zamawiającego.
10. Warunki wykonania zamówienia zawarte są w projekcie umowy, która stanowi załącznik nr 5 do SWZ.

Po zmianie:
1. Przedmiotem przetargu jest wybór wykonawcy, który wykona na rzecz zamawiającego dostawy polegające na sukcesywnej dostawie – tankowanie do zbiornika pojazdów służbowych Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem paliw ciekłych, realizowanych w stacji paliw Wykonawcy w obrocie bezgotówkowym zgodnie z potrzebami Zamawiającego w okresie 12 miesięcy licząc od daty podpisania umowy, wg zestawienia przedstawionego poniżej.
2. Dostawa paliw ciekłych przez cały okres trwania umowy, o których mowa powyżej obejmuje:
1) Benzyna bezołowiowa 95 oktanów (PB95) – w szacunkowej ilości ok. 1 000 litrów,
2) Olej napędowy (ON) – w szacunkowej ilości ok. 29 000 litrów.
3. Zamawiający zastrzega, że oferowane paliwa płynne muszą spełniać wymagania jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 09 października 2015 roku w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 roku, poz. 1680 ze zm.), ponad to w szczególności:
1) W zakresie paliw określonych w punkcie 5.2.1) zaproszenia – wymagania aktualnej normy PN-EN 228+A1:2017-06 „Paliwa do pojazdów samochodowych. Benzyna bezołowiowa. Wymagania i metody badań”,
2) W zakresie paliw określonych w punkcie 5.2.2) zaproszenia – wymagania aktualnej normy PN-EN 590+A1:2017-06 „Paliwa do pojazdów samochodowych. Oleje napędowe. Wymagania i metody badań”.
4. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego.
5. Zamawiający zastrzega, że stacja paliw, w której będzie dokonywane bezgotówkowe tankowanie pojazdów służbowych Szpitala Powiatowego w Zakopanem musi znajdować się na terenie miasta Zakopane oraz musi pracować we wszystkie dni tygodnia i święta w godzinach minimum od 7:00 do 19:00.
6. Zamawiający zastrzega, że realizacji dostaw paliw będących przedmiotem niniejszego postępowania będzie się w szczególności odbywać wg następujących zasad:
1) Rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym dokonywane będą na podstawie faktycznie zakupionych paliw. Wykonawca składając ofertę przetargową zaoferuje Zamawiającemu stały upust/rabat liczony od każdego litra zakupionego paliwa, tj. od cen obowiązujących w dniu zakupu (tankowania do zbiornika) paliw na stacji, udzielony rabat/upust będzie niezmienny przez cały czas trwania umowy.
2) Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą dokonywane 2 razy w miesiącu na podstawie zbiorczych faktur VAT wystawianych w terminie do siedmiu dni po zakończeniu każdego z okresów rozliczeniowych. Ustala się następujące okresy rozliczeniowe: od 1-go do 15 dnia miesiąca i od 16-tego dnia miesiąca do ostatniego dnia miesiąca. Wykonawca wystawi faktury, liczone w cenach detalicznych obowiązujących w dniu tankowania paliw na Stacji Paliw, pomniejszone o zaoferowany stały rabat/upust.
7. Wykonawca w terminie 7 dni roboczych od podpisania umowy i złożenia stosownego wniosku wyda Zamawiającemu 13 kart wystawionych na Szpital Powiatowy w Zakopanem, a przypisanych do konkretnych pojazdów, których szczegółowy wykaz został określony poniżej w punkcie 5.8 niniejszej SWZ, wg następującego cennika:
• 0 zł netto za kartę nową,
• 0 zł netto za kartę dodatkową wydawaną w trakcie realizacji umowy
• 10 zł netto za kartę wymienną (na skutek zagubienia, kradzieży, zmiany dotychczasowych danych etc.).
Wykonawca zapewni ważność kart w całym okresie obowiązywania umowy. Ponadto Wykonawca zapewni potwierdzenie dokonania każdorazowej transakcji przy użyciu kart bezgotówkowego tankowania w formie wydruku (dowód sprzedaży) bezpośrednio na stacji paliw. Wykonawca jest uprawniony przy każdej transakcji dokonywanej przy użyciu karty bezgotówkowego tankowania do weryfikacji karty oraz nr rejestracyjnego pojazdu. Każda transakcja bezgotówkowa zostanie zarejestrowana z dokładnym podaniem numeru transakcji bezgotówkowej, daty, miejsca, wartości i ilości zakupionego asortymentu. Zestawienie zbiorcze, o którym mowa powyżej będzie załącznikiem do faktury, które w szczególności powinno zawierać rozliczenie każdorazowej transakcji dokonanej przez Zamawiającego w danym okresie rozliczeniowym tj.: miejsce, datę i godzinę transakcji, nazwę produktu, cenę jednostkową, ilość pobranego asortymentu i całkowitą wartość transakcji (brutto i netto). Zamawiający zastrzega, że Ilość kart w trakcie trwania umowy może ulec zmianie zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego.
8. Pojazdy służbowe Zamawiającego uprawnione do bezgotówkowego tankowania to:
1) Volkswagen Crafter – Ambulans – Nr rej. KTT JV 99
2) Volkswagen Transporter – Ambulans – Nr rej. KTT JY 99
3) Volkswagen Transporter – Ambulans – Nr rej. KTT 99PJ,
4) Volkswagen Transporter – Ambulans – Nr rej. KTT 99VN,
5) Volkswagen Transporter – Ambulans – Nr rej. KTT 5E99,
6) Volkswagen Transporter – Ambulans – Nr rej. KTT 6E99,
7) Volkswagen Transporter – Ambulans – Nr rej. KTT HH99,
8) Volkswagen Transporter – Ambulans – Nr rej. KTT HJ99
9) MAN – Ambulans – Nr rej. KTT HK99,
10) Fiat Ducato – Ambulans – Nr rej. KTT 9J99,
11) Skoda Karoq – Nr rej. KTT PS34,
12) Skoda Fabia – Nr rej. KTT 99XS,
13) Renault Kangoo Van – Nr rej. KTT NX99,
14) Urządzenia mechaniczne – kosiarki, odśnieżarki.
9. Zamawiający informuje, że podana powyżej w punkcie 2 ilość poszczególnych paliw będących przedmiotem niniejszego postępowania jest wielkością wyliczoną w sposób szacunkowy i w trakcie realizacji przedmiotowej umowy mogą ulec zmianie, zmniejszeniu nie więcej niż o 20 %, w zależności od rzeczywistych potrzeb zamawiającego.
10. Warunki wykonania zamówienia zawarte są w projekcie umowy, która stanowi załącznik nr 5 do SWZ.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2022-04-29 12:00

Po zmianie:
2022-05-04 12:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2022-04-29 12:15

Po zmianie:
2022-05-04 12:15

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2022-05-28

Po zmianie:
2022-06-02

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.