Ogłoszenie z dnia 2022-04-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00075175/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-03
- 2022/BZP 00085921/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Sieradza gm. Żabno
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Żabno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000529137
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ul. Władysława Jagiełły 1
1.5.2.) Miejscowość: Żabno
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-240
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@zabno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.malopolska.pl/umwzabno,m,402331,2022.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Sieradza gm. Żabno2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aa4e2e15-9892-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00136088
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00060177/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.12 Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Sieradza gm. Żabno
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RG.271.4.22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 7896665,87 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Sieradza gm. Żabno,
2) Na przedmiot zamówienia składa się realizacja:
a) Zadania I – pn. „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowo-grawitacyjnej dla miejscowości Sieradza w gminie Żabno”
b) Zadania II – pn. „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Sieradza - Etap II” w formule zaprojektuj i wybuduj.
I. W skład przedmiotu zamówienia, objętego zadaniem I wchodzi realizacja następującego zakresu robót i obowiązków:
1) ZLEWNIA P1
a) Sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej PCV DN 200 typ "S" - 3475,93 m
b) Sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej PCV DN160 typ"'S" - 768,68 m
c) Sieć kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej PE100 SDR17 DN 90 - 962,49 m
d) Pompownia ścieków P1 polimerobeton DN 1500 x 5320 mm - 1 kpl
e) Studnie kanalizacyjne betonowe DN 1000 - 77 kpl
f) Studnia kanalizacyjna betonowa z osadnikiem DN 1000 (S1.1) - 1 kpl
g) Studnia kanalizacyjna rozprężna betonowe DN 1000 - 1 kpl
h) Studnie kanalizacyjne PCV (PP; PE) DN 425x200 - 58 kpl
i) Studnie kanalizacyjne PCV (PP;PE) DN 425x160 - 109 kpl
j) Przewiert rurą przewodową PE100RC SDR17 - DN 200 mm - 20,61 m
k) Przewiert rurą przewodową PE100RC SDR17 - DN 160 mm - 48,02
l) Przewiert rurą przewodową PE100RC SDR17 - DN 90 mm - 10,74 m
m) Przewiert rurą osłonową pod torami kolejowymi PE100RC SDR17 - DN 160 mm - 24,28 m
n) Przewiert rurą osłonową pod rzeką Żabnica PE100RC SDR17 - DN 160 mm - 44,00 m
o) Przewiert rura ochronna stalowa 323x8,0 - 18,02 m
p) Przewiert rura ochronna stalowa 273,5x8,0 - 39,82 m
q) Przewiert sterowany PERC DN 160 mm - 24,28 m
r) Przekroczenie gazociągu wys. ciśn. 250 w rurze ochronnej PE100SDR 17 DN 315 mm - 30,00 m
s) Przekroczenie gazociągu wys. ciśn. 300 w rurze ochronnej PE100SDR 17 DN 160 mm - 22,10 m
t) Odbudowa nawierzchni dróg warstwa wiążąca 4 cm - 7729 m2
u) Odbudowa nawierzchni dróg warstwa ścieralna 5 cm - 8856 m2
v) Monitoring pompowni P1 z włączeniem do istniejącego systemu GPK Niedomice - 1 kpl. i zapisem na nośnikach CD
w) inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza w wersji papierowej i cyfrowej w wersji dxf lub dwg.
2) ZLEWNIA P2
a) Sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej PCV DN 200 typ "S" - 1239,43 m
b) Sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej PCV DN160 typ"'S" - 39,14 m
c) Sieć kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej PE100 SDR17 DN 90 - 628,93 m
d) Pompownia ścieków P2 polimerobeton DN 1200 x 5500 mm - 1 kpl
e) Przewiert sterowany rurą przewodową PE100RC DN 90 mm - 7,12 m
f) Przewiert rurą osłonową PE100RC SDR17 - DN 315 mm - 45,68 m
g) Studnie kanalizacyjne betonowe DN 1000 - 23 kpl
h) Studnia kanalizacyjna betonowa z osadnikiem DN 1000 (S2.) - 1 kpl
i) Studnie kanalizacyjne PCV (PP; PE) DN 600x200 - 1 kpl
j) Studnie kanalizacyjne PCV (PP; PE) DN 425x200 - 16 kpl
k) Studnie kanalizacyjne PCV (PP;PE) DN 425x160 - 5 kpl
l) Przekroczenie gazociągu wys. ciśn. 80 w rurze ochronnej PE100SDR 17 DN 160 mm - 30,00 m
m) Odbudowa nawierzchni dróg warstwa wiążąca 4 cm - 661 m2
n) Odbudowa nawierzchni dróg warstwa ścieralna 5 cm - 786 m2
o) Budowa drogi tymczasowej do DPS w Sieradzy - 1 kpl
p) Monitoring pompowni P2 z włazceniem do istniejącego systemu GPK Niedomice - 1 kpl.
q) Monitoring- inspekcja kanalizacji kamerą TV z opracowaniem wykresów zapisem na nośnikach CD
r) inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza w wersji papierowej i cyfrowej w wersji dxf lub dwg.
3) Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia w ramach zadania I określają:
Dokumentacja Projektowa – Załącznik nr 5 do SWZ,
Przedmiar robót (będący częścią Dokumentacji projektowej) – Załącznik nr 4 do SWZ.
STWiORB – Załącznik nr 6 do SWZ,
Projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 7 do SWZ.
II. W skład przedmiotu zamówienia, objętego zadaniem II wchodzi realizacja następującego zakresu robót i obowiązków:
1) Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na budowę oraz wcześniejszym uzyskaniem decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego.
2) Wykonanie na podstawie sporządzonej dokumentacji projektowej sieci kanalizacji zbiorczej grawitacyjnej PCV200 o długości ok 503,0m.
Ad. 1)
a) W ramach wykonania dokumentacji projektowo-kosztorysowej Wykonawca:
opracuje i zatwierdzi u Zamawiającego bilans ścieków dla okresu obecnego i perspektywicznego wraz z projektowanym schematem układu sieci i obiektów oraz obliczeniami hydraulicznymi,
sporządzi kosztorys inwestorski,
sporządzi przedmiar robót,
sporządzi Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB)
opracuje mapę do celów projektowych,
opracuje dokumentację terenowo-prawną,
opracuje dokumentację geologiczną w zakresie niezbędnym do prawidłowej realizacji robót i zgodną z odrębnymi przepisami,
uzyska pozwolenia wodnoprawne na przekroczenia cieków wodnych (jeżeli wymagane),
opracuje Dokumentację Projektową niezbędną do wykonania Robót, wraz uzgodnieniem projektu w Gminnym Przedsiębiorstwie Kanalizacyjnym w Niedomicach przy ul. Kolejowej 10,
opracuje Dokumentację Powykonawczą niezbędną do potwierdzenia prawidłowości wykonanych Robót,
uzyska wszelkie uzgodnienia, opinie i decyzje administracyjne niezbędne dla zaprojektowania i wykonania prac budowlanych oraz zezwolenia na eksploatację.
opracuje projekt budowlany obejmujący wszystkie branże:, sanitarną, i jeżeli będzie wymagane branże architektoniczną, budowlano-konstrukcyjną, drogową, elektryczną,
opracuje projekt techniczny,
wykona wszelkie niezbędne opracowania wymagane do realizacji inwestycji, w tym między innymi projekty odtworzenia nawierzchni, tymczasowej organizacji ruchu, usunięcia kolizji z istniejącą infrastrukturą podziemną, operaty wodnoprawne,
uzyska wszystkie opinie, uzgodnienia, pozwolenia i decyzje administracyjne niezbędne do zaprojektowania i wykonania prac budowlanych oraz przekazania sieci kanalizacyjnej wraz z obiektami do eksploatacji;
uzyska zgody właścicieli sieci w zakresie dostępu do mediów, niezbędnych na okres prowadzenia robót; zgodnie z zapisami decyzji lokalizacyjnej uzgodni lokalizację projektowanej sieci kanalizacyjnej
o ile będzie to wymagane, opracuje inwentaryzację zieleni i uzyska w imieniu Zamawiającego decyzję zezwalającą na wycinkę lub przesadzenie kolidującej zieleni,
o ile będzie wymagane, opracuje projekt odwodnienia wykopów i uzyska decyzję pozwolenia wodnoprawnego na odwodnienie wykopów,
opracuje informację dotyczącą BIOZ,
uzyska decyzję zatwierdzającą projekt budowalny oraz pozwolenie na budowę,
opracuje projekt wykonawczy wszystkich branż, w tym dokona obliczeń średnic dobranych rurociągów
opracuje projekt rozruchu / prób końcowych
uzgodni i zbierze pisemne zgody właścicieli nieruchomości w formie umowy, na których planowane są rurociągi bądź przepompownie. W przypadku gdy dojazd do obiektów sieciowych będzie przebiegał po działkach będących własnością innych osób, Wykonawca winien również uzyskać pisemną zgodę tych właścicieli na możliwość ustanowienia drogi dojazdowej do przepompowni ścieków.
b) Dokumentacja projektowa musi być kompletna celem uzyskania niezbędnych decyzji, które umożliwią rozpoczęcie prowadzenia robót budowlanych w ramach przedmiotowej inwestycji, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 poz. 2351) oraz musi odpowiadać wymaganiom w zakresie zasad dokonywania opisu przedmiotu zamówienia i ustalania wartości zamówienia określonego w ustawie z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 poz. 1129 ze zmianami) oraz przepisach wykonawczych do niej.
c) Zamawiający udzieli Wykonawcy wszelkich niezbędnych pełnomocnictw do złożenia w jego imieniu oświadczenia o dysponowaniu nieruchomością na cele budowlane i uzyskania w szczególności pozwolenia na budowę.
d) W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca uzyska wszelkie niezbędne dla realizacji Projektu zezwolenia i decyzje właściwych organów administracji.
e) Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu Dokumentację projektowo-kosztorysową w formatach i ilości egzemplarzy określonych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (dalej również PFU).
Ad. 2)
a) Wykonawca na podstawie sporządzonych zgodnie z postanowieniami zawartymi w pkt. Ad. 1) dokumentów, w szczególności dokumentacji projektowej, wykonana następujący zakres robót:
sieć kanalizacji zbiorczej grawitacyjnej PCV200 o długości ok. 503,0m.
montaż studni rewizyjnych włazowych oraz nie włazowych o średnicach:
• dn 1000 w ilości ok.- 5 szt.
• dn 425 w ilości ok.- 10 szt.
przewierty pod drogami gminnymi o długości ok 15,0 m.
włączenie do projektowanej sieci kanalizacyjnej.
3) Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia w ramach zadania II określają:
a) Program Funkcjonalno-Użytkowy – Załącznik nr 5.1 do SWZ,
b) Projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
79421200-3 - Usługi projektowe inne niż w zakresie robót budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7780474,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14013390,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7780474,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ‘’ATB” Przedsiębiorstwo Budowlano Inżynieryjne Tomasz Adamczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8661610432
7.3.4) Miejscowość: Staszów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ATB Przedsiębiorstwo Budowlano Inżynieryjne Tomasz Adamczyk
jakie przetargi wygrała firma
ATB Przedsiębiorstwo Budowlano Inżynieryjne Tomasz Adamczyk
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7780474,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa dostępności komunikacyjnej - przebudowa DP 3021D Mikoszów - Karszów
- Budowa ścieżek rowerowych w ramach Trasy VIA REGIA na terenie miasta Złotoryja Nr projektu FEDS.05.02-IZ.00-0009/23
- Modernizacja Pałacu Męcińskich w Działoszynie
- Zagospodarowanie terenu wokół kaplicy cmentarnej wraz z budową kolumbarium na cmentarzu komunalnym - etap I
- "Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie tarasu w budynku Centrum Edukacyjnego w Milanowskiej Wólce 18a, 26-006 Nowa Słupia numer działki 37",
- Utworzenie parku i systemu zbierania i zagospodarowania wody deszczowej w miejscowości Jasień.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.