eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Koncepcja programowa budowy ulic w dzielnicy Gruchawka w Kielcach (m.in. Iglasta, Kaczowa, Lubiczna, Łazy, Piaseczny Dół, Zastawie)



Ogłoszenie z dnia 2021-08-04


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00136083 z dnia 2021-08-04

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Koncepcja programowa budowy ulic w dzielnicy Gruchawka w Kielcach (m.in. Iglasta, Kaczowa, Lubiczna, Łazy, Piaseczny Dół, Zastawie)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kielce - Miejski Zarząd Dróg w Kielcach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009343

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Prendowskiej 7

1.5.2.) Miejscowość: Kielce

1.5.3.) Kod pocztowy: 25-395

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wzp@mzd.kielce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzd.kielce.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/mzd_kielce

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Budowa i utrzymanie: dróg, obiektów mostowych, odwodnienia dróg i oświetlenia ulicznego

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Koncepcja programowa budowy ulic w dzielnicy Gruchawka w Kielcach (m.in. Iglasta, Kaczowa, Lubiczna, Łazy, Piaseczny Dół, Zastawie)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a18c97a2-bd24-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00136083

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005477/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Opracowanie koncepcji programowej budowy ulic w dzielnicy Gruchawka w Kielcach (m.in. Iglasta, Kaczowa, Lubiczna, Łazy, Piaseczny Dół, Zastawie)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00067732/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP.26.1.11.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 393936,78 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
„Koncepcja programowa budowy ulic w dzielnicy Gruchawka w Kielcach
(m.in. Iglasta, Kaczowa, Lubiczna, Łazy, Piaseczny Dół, Zastawie)”
2. Zakres koncepcji programowej ma obejmować m.in.:
a) Budowę/przebudowę ulic: Iglastej, Kaczowej, Lubicznej, Łazy, Piaseczny Dół, Zastawie, Hubalczyków, Gruchawka, Przęsłowa, Żelaznogórska,
b) Budowę/przebudowę chodników, ścieżek rowerowych, dróg manewrowych, miejsc postojowych, zjazdów indywidualnych i publicznych, przystanków wzdłuż wszystkich projektowanych dróg,
c) Budowę/przebudowę infrastruktury związanej z drogą tj.: oświetlenie uliczne, kanał technologiczny, odwodnienie dróg i terenu wraz z docelowym odbiornikiem wód,
d) Budowę infrastruktury niezwiązanej z drogą oraz jej przebudowę/zabezpieczenie w przypadku kolizji,
e) Rozbudowę/przebudowę obiektu mostowego w ciągu ulicy Piaseczny Dół na potoku Sufragańczyk,
f) Rozbudowę/przebudowę przepustu pod ul. Zastawie,
g) Budowę oczyszczalni wód deszczowych (OWD),
h) Rozbiórkę kolidujących obiektów,
i) Wycinkę kolidujących drzew i krzewów,
j) Oznakowanie pionowe i poziome oraz urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 305999,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 487080,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 305999,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALFA PROJEKT Tomasz Płonka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6922025081

7.3.3) Ulica: Strońska 4A/21

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-540

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 305999,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-08-04 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.