eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › Budowa oświetlenia drogowego Dzielnica Mieszkaniowa Zachód w Słupsku w ramach zadania inwestycyjnego Rozbudowa dróg i oświetlenia na osiedlu Dzielnica Mieszkaniowa Zachód w Słupsku



Ogłoszenie z dnia 2021-08-04


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00136033 z dnia 2021-08-04

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa oświetlenia drogowego Dzielnica Mieszkaniowa Zachód w Słupsku w ramach zadania inwestycyjnego Rozbudowa dróg i oświetlenia na osiedlu Dzielnica Mieszkaniowa Zachód w Słupsku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 221221715

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Przemysłowa 73

1.5.2.) Miejscowość: Słupsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: +48598410091

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zimslupsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zimslupsk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zimslupsk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa oświetlenia drogowego Dzielnica Mieszkaniowa Zachód w Słupsku w ramach zadania inwestycyjnego Rozbudowa dróg i oświetlenia na osiedlu Dzielnica Mieszkaniowa Zachód w Słupsku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-95e92521-d3e8-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00136033

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001554/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Budowa oświetlenia Dzielnicy Mieszkaniowej Zachód w ramach zadania inwestycyjnego Rozbudowa dróg i oświetlenia na osiedlu Dzielnica Mieszkaniowa Zachód w Słupsku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00094076/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.261.19.2021.ZP6

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 2632814,74 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 637296,46 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. „Budowa oświetlenia drogowego Dzielnicy Mieszkaniowej Zachód w Słupsku” w ramach zadania inwestycyjnego Rozbudowa dróg i oświetlenia na osiedlu Dzielnica Mieszkaniowa Zachód w Słupsku.
2. Zadanie inwestycyjne obejmuje wykonanie sieci oświetlenia drogowego z oprawami typu LED Dzielnicy Mieszkaniowej Zachód w Słupsku, tj. ulic: Kiepury, Osieckiej, Riedla, Niemena, Ordonówny, Nalepy, Przybory, Banacha i Kaczmarskiego w Słupsku oraz odcinka kanału technologicznego do projektowanej szafki oświetleniowej.
1) Zakres budowanego oświetlenia drogowego obejmuje:
a) roboty przygotowawcze (pomiarowe i rozbiórkowe),
b) wykonanie robót ziemnych,
c) ułożenie kablowej sieci oświetleniowej w wykopach wraz z budową odcinka kanału technologicznego,
d) posadowienie 78 latarni drogowych z oprawami LED zawieszonych na stalowych słupach stożkowych o wysokości 8 m (wysokość montażu oprawy) z wysięgnikami pojedynczymi 1,0 m.
UWAGA!
Zamówienie nie obejmuje wykonania części zaprojektowanego oświetlenia wzdłuż ul. Nalepy i Banacha, które wykonane zostaną w II etapie.
Zakres wyłączony z zamówienia:
ul. Nalepy: lampy od nr 3.3.9 do 3.3.18,
ul. Banacha: lampy od nr 2.10 do 2.17.
Przedmiar został pomniejszony o wyłączony zakres.
e) posadowienie i montaż szafki oświetleniowej wraz z osprzętem i montażem kabla zasilającego ze złącza do projektowanej szafki oświetleniowej;
f) wykonanie wszelkich innych robót towarzyszących niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia w szczególności określonych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarach;
g) wykonanie badań i pomiarów;
h) wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej;
i) opracowanie z zatwierdzeniem projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót;
Zadanie zostało dofinansowane ze środków budżetu państwa w ramach programu wieloletniego pod nazwą "Program na rzecz zwiększenia szans rozwojowych Ziemi Słupskiej na lata 2019-2024"
3. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany za pomocą dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią załączniki do SWZ.
4. UWAGA!
1) do wyceny należy przyjąć słupy ocynkowane stożkowe okrągłe o wysokości 8 m z wysięgnikiem pojedynczym 1m
2) należy zastosować oprawy, których system sterowania zgodny jest z użytkowanym przez ZIM w Słupsku system sterowania Reva Siled - SILED CMS. Przed odbiorem Zamawiający przeprowadzi test funkcjonalności sterowania nowymi oprawami w zakresie funkcji określonych w punkcie 1.9 Projektu Wykonawczego - Podstawowe funkcje systemu, w szczególności w zakresie ewidencjonowania, monitorowania, alarmowania, sterowania oraz konfigurowania.
5. Materiały rozbiórkowe nadające się do powtórnego użycia są własnością Zamawiającego. Zgodnie z decyzją Inspektora Nadzoru/przedstawiciela Zamawiającego materiały zakwalifikowane do ponownego zastosowania (np. płytki betonowe, krawężniki kamienne, oznakowanie) będą przewiezione na plac składowy w siedzibie ZIM w Słupsku przy ul. Przemysłowej 73. Z czynności kwalifikacji materiałów każdorazowo Wykonawca i Inspektor Nadzoru/przedstawiciel Zamawiającego sporządzą pisemny protokół. Koszty przewozu materiału Wykonawca winien uwzględnić w ofercie. Materiał rozbiórkowy nie nadający się do powtórnego użycia Wykonawca zutylizuje na własny koszt bez możliwości ponownego jego użycia jako materiał przekruszony.
6. W przypadku rozbieżności między STWiORB a projektem budowlano-wykonawczym, dokumentem nadrzędnym jest projekt budowlano-wykonawczy.
7. Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku, posiada pozwolenie na budowę przedmiotowej inwestycji.
8. Wykonawca przygotuje dokumentację powykonawczą odbiorową zgodnie z Umową.
9. Wykonawca zobowiązany jest do wyceny robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia wyłącznie z materiałów i urządzeń fabrycznie nowych, dopuszczonych do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, objętych certyfikatem w zakresie tzw. znaku bezpieczeństwa, wskazującego na zgodność z Polską Normą, aprobatą techniczną i właściwymi przepisami technicznymi, zgodnie z art. 10 ustawy z 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane.
10. W przypadku, gdy w opisie zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że gwarantują one realizację robót w zgodzie z Prawem Budowlanym i odpowiednimi normami, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w opisie zamówienia oraz zostaną one wcześniej zaakceptowane przez Zamawiającego.
11. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów spełniających wymagania norm, posiadających odpowiednie certyfikaty i aprobaty techniczne oraz założone w projekcie parametry techniczne.
12. W przypadku potrzeby zmiany materiałów na etapie realizacji robót Wykonawca przed ich zastosowaniem musi uzyskać zgodę Zamawiającego, po uzyskaniu pozytywnej opinii inspektora nadzoru inwestorskiego/przedstawiciela Zamawiającego i projektanta.
13. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego tych robót. Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane stanowi jedno z kryterium oceny ofert i będzie oceniany zgodnie z zasadami wskazanymi w SWZ.
14. Zamawiający wymaga co najmniej 10 letniej gwarancji producenta na zainstalowane oprawy oświetleniowe oraz słupy stalowe z wysięgnikami.
15. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia rękojmi na wykonane roboty budowlane stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia na okres 60 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego robót.
16. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa pn. „Budowa oświetlenia drogowego Dzielnicy Mieszkaniowej Zachód w ramach zadania inwestycyjnego Rozbudowa dróg i oświetlenia na osiedlu Dzielnica Mieszkaniowa Zachód w Słupsku”, stanowiąca jedność pod względem formalno-prawnym. Rezygnacja z podziału podyktowana jest obawami, że nadmierny podział robót spowoduje nieprawidłową realizację zamówienia poprzez obniżenie jakości wykonanych prac oraz zwiększenie kosztów ich wykonania (mniejszy zakres robót generuje wyższe ceny jednostkowe robót). Brak podziału poszczególnych z nich nie ograniczy możliwości ubiegania się o zamówienie małym i średnim przedsiębiorcom, tym samym nie narusza konkurencji.
17. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
18. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
19. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia wskazano we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 648186,02 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 696480,32 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 648186,02 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Inżynierskich TRAFIC Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 839-020-38-14

7.3.3) Ulica: ul. Szymanowskiego 15

7.3.4) Miejscowość: Słupsk

7.3.5) Kod pocztowy: 76-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 648186,02 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-08-04 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.