eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Pełnienie zastępczego nadzoru inwestorskiego w zakresie termomodernizacji budynków mieszkalnych wraz z wymianą źródeł ciepła w Rybniku Boguszowicach z podziałem na 3 zadania: Patriotów 8, 10, 12



Ogłoszenie z dnia 2021-08-04


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00135842 z dnia 2021-08-04

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie zastępczego nadzoru inwestorskiego w zakresie termomodernizacji budynków mieszkalnych wraz z wymianą źródeł ciepła w Rybniku Boguszowicach z podziałem na 3 zadania: Patriotów 8, 10, 12

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271505550

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 17

1.5.2.) Miejscowość: Rybnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 42 948 65

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@zgm.rybnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zgm.rybnik.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.zgm.rybnik.pl/przetargi

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie zastępczego nadzoru inwestorskiego w zakresie termomodernizacji budynków mieszkalnych wraz z wymianą źródeł ciepła w Rybniku Boguszowicach z podziałem na 3 zadania: Patriotów 8, 10, 12

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-230a41da-d40d-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00135842

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002916/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.53 Pełnienie zastępczego nadzoru inwestorskiego w zakresie termomodernizacji budynków mieszkalnych wraz z wymianą źródeł ciepła w Rybniku Boguszowicach z podziałem na 3 zadania: ul. Patriotów 8,10,12

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Termomodernizacja budynków mieszkalnych w Rybniku - Boguszowicach oraz Niedobczycach wraz z wymianą źródeł ciepła, nr POIS.01.07.01-00-0009/20

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00092007/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP.2120.0016.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 344794,88 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 63948,67 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest pełnienie zastępczego nadzoru inwestorskiego w zakresie termomodernizacji budynków mieszkalnych wraz z wymianą źródeł ciepła w Rybniku Boguszowicach. Zadanie 1: Budynek przy ul. Patriotów 8
Zakres robót budowlanych stanowiących przedmiot nadzoru:
1) naprawa hydroizolacji ścian piwnic,
2) docieplenie ścian zewnętrznych,
3) ocieplenie ścian poniżej poziomu gruntu,
4) docieplenie stropu nad piwnicą,
5) docieplenie stropu nad ostatnią kondygnacją,
6) wymiana stolarki okiennej,
7) wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej,
8) docieplenie ościeży okiennych i drzwiowych,
9) likwidacja zsypów na węgiel,
10) wykonanie nowych obróbek blacharskich, parapetów,
11) wykonanie opaski wokół budynku,
12) roboty wykończeniowe i porządkowe,
13) wykonanie instalacji gazowej z rur stalowych oraz miedzianych wewnątrz budynku,
14) montaż instalacji centralnego ogrzewania,
15) montaż grzejników stalowych płytowych,
16) montaż pieca gazowego dwufunkcyjnego, kondensacyjnego z zamkniętą komorą spalania,
17) roboty wykończeniowe i porządkowe.
Szczegółowy zakres usługi określa rozdział VI Specyfikacji Warunków Zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.5.) Wartość części: 22066,08 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest pełnienie zastępczego nadzoru inwestorskiego w zakresie termomodernizacji budynków mieszkalnych wraz z wymianą źródeł ciepła w Rybniku Boguszowicach. Zadanie 2: Budynek przy ul. Patriotów 10
Zakres robót budowlanych stanowiących przedmiot nadzoru:
1) naprawa hydroizolacji ścian piwnic,
2) docieplenie ścian zewnętrznych,
3) ocieplenie ścian poniżej poziomu gruntu,
4) docieplenie stropu nad piwnicą,
5) docieplenie stropu nad ostatnią kondygnacją,
6) wymiana stolarki okiennej,
7) wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej,
8) docieplenie ościeży okiennych i drzwiowych,
9) likwidacja zsypów na węgiel,
10) wykonanie nowych obróbek blacharskich, parapetów,
11) wykonanie opaski wokół budynku,
12) roboty wykończeniowe i porządkowe,
13) wykonanie instalacji gazowej z rur stalowych oraz miedzianych wewnątrz budynku,
14) montaż instalacji centralnego ogrzewania,
15) montaż grzejników stalowych płytowych,
16) montaż pieca gazowego dwufunkcyjnego, kondensacyjnego z zamkniętą komorą spalania,
17) roboty wykończeniowe i porządkowe.
Szczegółowy zakres usługi określa rozdział VI Specyfikacji Warunków Zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.5.) Wartość części: 18526,66 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest pełnienie zastępczego nadzoru inwestorskiego w zakresie termomodernizacji budynków mieszkalnych wraz z wymianą źródeł ciepła w Rybniku Boguszowicach. Zadanie 3: Budynek przy ul. Patriotów 12
Zakres robót budowlanych stanowiących przedmiot nadzoru:
1) naprawa hydroizolacji ścian piwnic,
2) docieplenie ścian zewnętrznych,
3) ocieplenie ścian poniżej poziomu gruntu,
4) docieplenie stropu nad piwnicą,
5) docieplenie stropu nad ostatnią kondygnacją,
6) wymiana stolarki okiennej,
7) wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej,
8) docieplenie ościeży okiennych i drzwiowych,
9) likwidacja zsypów na węgiel,
10) wykonanie nowych obróbek blacharskich, parapetów,
11) wykonanie opaski wokół budynku,
12) roboty wykończeniowe i porządkowe,
13) wykonanie instalacji gazowej z rur stalowych oraz miedzianych wewnątrz budynku,
14) montaż instalacji centralnego ogrzewania,
15) montaż grzejników stalowych płytowych,
16) montaż pieca gazowego dwufunkcyjnego, kondensacyjnego z zamkniętą komorą spalania,
17) roboty wykończeniowe i porządkowe.
Szczegółowy zakres usługi określa rozdział VI Specyfikacji Warunków Zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.5.) Wartość części: 23355,93 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione, ponieważ w postępowaniu na zadanie nr 1 została złożona oferta przez jednego Wykonawcę, która została odrzucona zgodnie z art. 226 ust 1 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych w związku z art. 224 ust. 6 ww. ustawy.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione, ponieważ w postępowaniu na zadanie nr 2 została złożona oferta przez jednego Wykonawcę, która została odrzucona zgodnie z art. 226 ust 1 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych w związku z art. 224 ust. 6 ww. ustawy.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione, ponieważ w postępowaniu na zadanie nr 3 została złożona oferta przez jednego Wykonawcę, która została odrzucona zgodnie z art. 226 ust 1 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych w związku z art. 224 ust. 6 ww. ustawy.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

2021-08-04 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.