Ogłoszenie z dnia 2021-08-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00126784/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-26
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00135826 z dnia 2021-08-04 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa defibrylatorów z wyposażeniem.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: STACJA POGOTOWIA RATUNKOWEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 771549594
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ignacego Jana Paderewskiego 5
1.5.2.) Miejscowość: Słupsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: 59/8414520
1.5.8.) Numer faksu: 59/8414522
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pogotowie@pogotowie.slupsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pogotowie.slupsk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pogotowie.slupsk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa defibrylatorów z wyposażeniem.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bd83505b-edf2-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00135826
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00042956/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Dostawa defibrylatorów z wyposażeniem
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Pomorscy medycy – bezpieczni w pracy, bezpieczni dla pacjentów”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00126784/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SE-407/20/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla Stacji Pogotowia Ratunkowego w Słupsku dwóch defibrylatorów z wyposażeniem, o parametrach technicznych zgodnych z treścią specyfikacji.
2. Zamawiający wymaga zaoferowania nowych urządzeń, z datą produkcji minimum 2021 roku.
3. Oferowane urządzenia muszą spełniać wymagania określone w ustawie o wyrobach medycznych oraz posiadać Deklarację Zgodności z Normą PN-EN 1789:2007+A2:2014 potwierdzającą możliwość przewożenia i pracy urządzeń w ambulansie medycznym.
4. Oferowane wyroby medyczne winne spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2010 nr 107, poz. 679).
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SWZ. Przedstawione w załączniku parametry są bezwzględnie wymagane pod rygorem odrzucenia oferty.
6. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
7. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
10. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
11. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
12. Przy wszelkich od wołaniach w nin. specyfikacji do polskiej normy PN-EN 1789:2007+A2:2014, należy czytać odpowiednio „lub normy równoważnej”.
13. Zamawiający nie określa w opisie przedmiotu zamówienia żadnych wymagań dotyczących zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.).
14. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych.
15. Wspólny słownik zamówień (CPV):
- 33100000-1 – urządzenia medyczne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie udzielenie odpowiedzi na zadane pytania w terminie składania ofert.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 195235,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 195235,55 PLN
2021-08-04 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Dostawa wyrobów medycznych dla Pracowni Hemodynamiki oraz Oddziału Chirurgii Naczyniowej - 44/TP/2024
- Świadczenie usługi schronienia w noclegowni dla bezdomnych mężczyzn z terenu Gminy Redzikowo
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu nowego pojazdu hakowego o DMC min. 18 ton zasilanego gazem CNG, wyposażonego w solarkę i pług odśnieżny.
- "Poprawa stanu dróg powiatowych na terenie Powiatu Słupskiego poprzez ich modernizację" z podziałem na 5 zadań
- Świadczenie usług cateringowych w 2024 roku - II postępowanie
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na rewitalizację i adaptację zagrody nr 9 w Swołowie - II postępowanie
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa stołu operacyjnego oraz dermatomu z kontenerem.
- Sukcesywna dostawa artykułów medycznych j. u. dla SP ZOZ w Bogatyni
- Dostawa wyposażenia do Pracowni Diagnostyki Histopatologicznej, Cytologicznej i Molekularnej wraz z rozbudową systemu informatycznego.
- Dostawa próżniowego procesora tkankowego na potrzeby Zakładu Patomorfologii
- "Dostawa aparatu USG dla Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie"
- Dostawa, instalacja, montaż i uruchomienie oraz przeprowadzenie szkolenia z obsługi myjni - dezynfektora do endoskopów
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.