Ogłoszenie z dnia 2021-08-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00061722/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-21
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00135824 z dnia 2021-08-04 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Kompleksowa termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Żyrakowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Żyraków
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661091
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żyraków 137
1.5.2.) Miejscowość: Żyraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-204
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 14 680 71 21
1.5.8.) Numer faksu: 14 680 71 24
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@zyrakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zyrakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Żyrakowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-88fa38c4-b989-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00135824
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002840/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Kompleksowa termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Żyrakowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00061722/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IiGK.271.2.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 409426,14 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
- Opis budynku:
Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Żyrakowie znajdującego się na dz. nr ewid. 659/13 obr. 0013 Żyraków, jedn. ewid. 180307_2 Żyraków, o powierzchni ok. : 416 ,65 m2 i o kubaturze ok.: 3740,24 m3. Budynek składa się z jednej kondygnacji podziemnej (piwnicy) oraz dwóch nadziemnych (parter, piętro) oraz poddasza nieużytkowego. Obiekt murowany, otynkowany na rzucie zbliżonym do prostokąta o wymiarach ok. 25,46m długości oraz ok. 16,17m szerokości. W budynku urządzono pomieszczenia biurowe, sale, pomieszczenia pomocnicze oraz sanitariaty.
- Zakres prac polega min. na:
• dociepleniu ścian zewnętrznych budynku warstwą styropianu
• dociepleniu cokoła oraz ścian piwnic styrodurem
• dociepleniu ścian budynku poniżej poziomu terenu styrodurem
• wykonaniu docieplenia stropu na poddaszu warstwą styropianu
• wymianie istniejącego pokrycia dachu, łat, kontrłat oraz folii paroizolacyjnej
• wymianie istniejących rur spustowych
• wymianie drzwi
• wymianie parapetów zewnętrznych
• remoncie schodów zewnętrznych
• remoncie wszystkich kominów
• wymianie wszystkich zewnętrznych lamp na nowe ledowe
Uwaga!
1. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w załączniku numer 4 do niniejszej specyfikacji oraz dokumentacji technicznej będącej załącznikiem do niniejszego SWZ.
2. Roboty budowlane wymienione w pkt 2 nie podlegają pozwoleniu na budowę zgodnie z art. 29. ust. 2, pkt 1, 4.
3. Prace wykonywane będą na budynku Urzędu Gminy, Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania prac remontowych w sposób umożliwiający ciągłą i niezakłóconą pracę urzędu.
4. Szczegóły rozwiązań technicznych oraz sposobu prowadzenia prac wg rysunków projektu wykonawczego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 533661,22 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 533661,22 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 533661,22 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WAL MAR Waldemar Marciniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8181545025
7.3.3) Ulica: ul. 3 Maja 56
7.3.4) Miejscowość: Sędziszów Małopolski
7.3.5) Kod pocztowy: 39-120
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 533661,22 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-08-04 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Gruntowny remont budynku świetlicy wiejskiej w Tobyłce wraz z jego wyposażeniem, Gmina Bargłów Kościelny
- "Poprawa jakości życia mieszkańców Przygórza poprzez budowę infrastruktury sportowej" Przetarg 2
- Modernizacja cmentarza komunalnego w Paczkowie
- Dostawa i montaż systemu klimatyzacji do części pomieszczeń budynku Sądu Rejonowego w Głubczycach
- Wykonanie projektu oraz remontu pomieszczeń administracyjno - biurowych oraz sanitarnych w budynkach Zamawiającego w formule "zaprojektuj i wybuduj
- Termomodernizacja budynku OSP w Krasnołanach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.