eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żyraków › Kompleksowa termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Żyrakowie



Ogłoszenie z dnia 2021-08-04


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00135824 z dnia 2021-08-04

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Kompleksowa termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Żyrakowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Żyraków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661091

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żyraków 137

1.5.2.) Miejscowość: Żyraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-204

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 14 680 71 21

1.5.8.) Numer faksu: 14 680 71 24

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@zyrakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zyrakow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Żyrakowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-88fa38c4-b989-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00135824

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002840/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Kompleksowa termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Żyrakowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00061722/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IiGK.271.2.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 409426,14 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

- Opis budynku:
Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Żyrakowie znajdującego się na dz. nr ewid. 659/13 obr. 0013 Żyraków, jedn. ewid. 180307_2 Żyraków, o powierzchni ok. : 416 ,65 m2 i o kubaturze ok.: 3740,24 m3. Budynek składa się z jednej kondygnacji podziemnej (piwnicy) oraz dwóch nadziemnych (parter, piętro) oraz poddasza nieużytkowego. Obiekt murowany, otynkowany na rzucie zbliżonym do prostokąta o wymiarach ok. 25,46m długości oraz ok. 16,17m szerokości. W budynku urządzono pomieszczenia biurowe, sale, pomieszczenia pomocnicze oraz sanitariaty.
- Zakres prac polega min. na:
• dociepleniu ścian zewnętrznych budynku warstwą styropianu
• dociepleniu cokoła oraz ścian piwnic styrodurem
• dociepleniu ścian budynku poniżej poziomu terenu styrodurem
• wykonaniu docieplenia stropu na poddaszu warstwą styropianu
• wymianie istniejącego pokrycia dachu, łat, kontrłat oraz folii paroizolacyjnej
• wymianie istniejących rur spustowych
• wymianie drzwi
• wymianie parapetów zewnętrznych
• remoncie schodów zewnętrznych
• remoncie wszystkich kominów
• wymianie wszystkich zewnętrznych lamp na nowe ledowe

Uwaga!
1. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w załączniku numer 4 do niniejszej specyfikacji oraz dokumentacji technicznej będącej załącznikiem do niniejszego SWZ.
2. Roboty budowlane wymienione w pkt 2 nie podlegają pozwoleniu na budowę zgodnie z art. 29. ust. 2, pkt 1, 4.
3. Prace wykonywane będą na budynku Urzędu Gminy, Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania prac remontowych w sposób umożliwiający ciągłą i niezakłóconą pracę urzędu.
4. Szczegóły rozwiązań technicznych oraz sposobu prowadzenia prac wg rysunków projektu wykonawczego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 533661,22 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 533661,22 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 533661,22 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WAL MAR Waldemar Marciniak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8181545025

7.3.3) Ulica: ul. 3 Maja 56

7.3.4) Miejscowość: Sędziszów Małopolski

7.3.5) Kod pocztowy: 39-120

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 533661,22 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-08-04 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.