eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › Dostawa oleju opałowego do Szkoły Podstawowej im. 2 Pułku Ułanów Grochowskich w Przebrodzie



Ogłoszenie z dnia 2023-03-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa oleju opałowego do Szkoły Podstawowej im. 2 Pułku Ułanów Grochowskich w Przebrodzie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. 2 Pułku Ułanów Grochowskich w Przebrodzie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001145143

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Przebród 15

1.5.2.) Miejscowość: Suwałki

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-402

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 87 563 80 84

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@przebrod.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przebrod.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-99563be4-b3a3-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa oleju opałowego do Szkoły Podstawowej im. 2 Pułku Ułanów Grochowskich w Przebrodzie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-99563be4-b3a3-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00135753

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00108605/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa oleju opałowego do Szkoły Podstawowej im. 2 Pułku Ułanów Grochowskich w Przebrodzie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00108615

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SP.26.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 145621,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego do celów grzewczych do Szkoły Podstawowej im. 2 Pułku Ułanów Grochowskich w Przebrodzie, Przebród 15, 16-402 Suwałki, zwanej dalej Szkoła Podstawową. Olej opałowy powinien spełniać wymagania Zamawiającego, zgodnie z zapisami niniejszej SWZ. Dostarczony olej opałowy powinien spełniać odpowiednie wymagania jakościowe i musi charakteryzować się parametrami nie gorszymi niż poniżej wymienione:
1) gęstość w temperaturze 15oC (nie wyższa niż) 860 kg/m3;
2) lepkość kinematyczna w temperaturze 20oC (nie większa niż) 6 mm2/s;
3) temperatura płynięcia (nie wyższa niż) -20 oC;
4) temperatura zapłonu (nie mniejsza niż) 56oC;
5) zawartość wody (nie wyższa niż ) 200mg/kg;
6) zawartość siarki (nie więcej niż) 0,10%;
7) wartość opałowa (nie mniejsza niż) 42,6 MJ/kg;
8) zawartość znacznika (nie wyższa niż) 9 mg/l;
9) barwa czerwona.
3.2. Planowana sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego łączna dostawa ilości oleju opałowego to 25 000 litrów.
Pojemność 3 zbiorników w Szkole Podstawowej na olej opałowy wynosi łącznie 2 500 litrów.

3.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zamówienia w zależności od faktycznego zużycia oleju opałowego, które uzależnione będzie między innymi od warunków pogodowych. Zakres zamówienia może zostać pomniejszony maksymalnie o 50 % planowanej ilości litrów oleju opałowego.
3.4. Wykonawca zobowiązuje się zrealizować sukcesywne dostawy oleju opałowego lekkiego, odpowiednio oznaczonymi i przystosowanymi własnymi środkami transportowymi posiadającymi ważne świadectwa legalizacji liczników, z nienaruszonym oplombowaniem, na własny koszt i ryzyko, wraz z załadunkiem, rozładunkiem opału w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie Szkoły Podstawowej, zgodnie ze złożonym zamówieniem. Autocysterny realizujące dostawy muszą być wyposażone w pompy wraz z legalizowanym układem pomiarowo-wydawczym z możliwością odczytu pomiaru.
3.5. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać warunkom określonym w:
1) Obowiązującej w Polsce normy PN-C-96024:2020-12 lub równoważnej;
2) Rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 1 grudnia 2016 r. w sprawie wymagań jakościowych dotyczących zawartości siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których będą stosowane ciężkie oleje opałowe (Dz.U. z 2016 r. poz. 2008 z późn. zm.);
3) Rozporządzeniu Ministra Finansów z dnia 11 września 2019 r. w sprawie znakowania i barwienia wyrobów energetycznych (Dz. z 2019 r. poz. 1822 z późn. zm.);
4) Ustawie o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw z dnia 25 sierpnia 2006 r. (Dz. z 2022 r. poz. 1315 z późn. zm.) oraz przepisom wykonawczym wydanym na jej podstawie, w szczególności Rozporządzeniu Ministra Gospodarki w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych z dnia 9 października 2015 r. (Dz.U. z 2015 roku poz. 1680 z późn. zm.)
3.6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Podział na części spowodowałby nadmierne koszty wykonania zamówienia oraz poważne trudności w skoordynowaniu działań różnych Wykonawców co skutkowałoby nieprawidłową realizacją zamówienia. Dzielenie zamówienia na części mogłoby skutkować zwiększeniem nakładów finansowych po stronie Zamawiającego w celu realizacji zadania.

3.7. Kody CPV:
Główny:
09135100-5 olej opałowy

3.8. Wymagania jakościowe, o których mowa w art. 246 ust. 2 ustawy, Zamawiający szczegółowo opisał w opisie przedmiotu zamówienia i załącznikach do SWZ. Opis ten wskazuje na wszystkie elementy, które mają wpływ na koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia. Dzięki precyzyjnemu opisowi przedmiotu zamówienia, jedyna różnica będzie zaoferowana cena (tzn. przedmiot zamówienia jest zestandaryzowany – identyczny, niezależnie od tego, który z wykonawców go wykona). Ponadto zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego jest dostawa powszechnie dostępną o ustalonych standardach jakościowych.
3.9. Zamawiający nie stawia wymagań wynikających z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 138500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 142750,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 138500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Auto-Myjnia, Hurtowa i Detaliczna Sprzedaż Paliw Płynnych i Gazowych Adam Kozłowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8470003684

7.3.3) Ulica: Aleje Lipowe

7.3.4) Miejscowość: Olecko

7.3.5) Kod pocztowy: 19-400

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 138500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.