eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Przygotowanie i realizacja kampanii informacyjno-promocyjnej dotyczącej programu Interreg V-A Polska-Słowacja 2014-2020 w mediach społecznościowych z udziałem influencerów.



Ogłoszenie z dnia 2021-08-03


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00135512 z dnia 2021-08-03

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie i realizacja kampanii informacyjno-promocyjnej dotyczącej programu Interreg V-A Polska-Słowacja 2014-2020 w mediach społecznościowych
z udziałem influencerów.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Projektów Europejskich

1.3.) Oddział zamawiającego: Centrum Projektów Europejskich

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141681456

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Domaniewska 39a

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-672

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 223783100

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@cpe.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.cpe.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.cpe.gov.pl/p2527/zamowienia-publiczne/ogloszenia-o-zamowieniach/przygotowanie-i-realizacja-kampanii-informacyjno-promocyjnej-dotyczacej-programu-interreg-v-a-polska

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Wsparcie w realizacji programów UE

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przygotowanie i realizacja kampanii informacyjno-promocyjnej dotyczącej programu Interreg V-A Polska-Słowacja 2014-2020 w mediach społecznościowych
z udziałem influencerów.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a25b4cec-d4ba-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00135512

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007234/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.51 Przygotowanie i realizacja kampanii informacyjno-promocyjnej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Współpracy INTERREG Polska-Słowacja 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00097308/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WA.263.16.2021.KR

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 104824,92 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i realizacja kampanii informacyjno-promocyjnej dotyczącej programu Interreg V-A Polska-Słowacja 2014-2020 w mediach społecznościowych z udziałem influencerów. Celem zamówienia jest realizacja kampanii informacyjno-promocyjnej dotyczącej programu Interreg V-A Polska-Słowacja 2014-2020 w mediach społecznościowych z udziałem influencerów. Celem nadrzędnym kampanii jest promocja osiągnięć programu i projektów dofinansowanych z Funduszy Europejskich. Kalendarz imprez programu zawiera cykliczne wydarzenie roczne, łączone z obchodami Europejskiego Dnia Współpracy. Ze względu na pandemię, udział i organizacja wydarzeń jest utrudniona. Instytucje wdrażające program (IZ, IK, WST) zdecydowały o innej formie świętowania: z wykorzystaniem kampanii informacyjno-promocyjnej w mediach społecznościowych. 1.Cele: a.Promocja projektów Interreg związanych z zachowaniem i rozwojem unikatowego dziedzictwa kulturowego na pograniczu, ze szczególnym uwzględnieniem rzemiosła tradycyjnego oraz konserwacji obiektów dziedzictwa kulturowego
b. Promocja korzyści, jakie niesie za sobą współpraca ponad granicami dzięki dofinansowaniu z Funduszy Europejskich (aspekt transgraniczny: rozwój regionów przygranicznych, współpraca terytorialna, zacieśnianie więzi społecznych) 2.Grupy docelowe: a. Najważniejszą grupą docelową jest społeczność mieszkająca na pograniczu, która może skorzystać z Programu na różne sposoby: i. zrealizować własny projekt ii. wziąć udział w projekcie (w organizowanych wydarzeniach, warsztatach, szkoleniach) iii. korzystać na co dzień z efektów projektów (dróg, ścieżek, szlaków turystycznych, odnowionych budynków, miejsc rekreacyjnych, wystaw itp.) b.Młodzi do 30 roku życia mieszkający w Polsce i na Słowacji c.Osoby z Polski i Słowacji zainteresowane turystyką (pieszą, rowerową, górską), planujące wakacje, zainteresowane dziedzictwem kulturowym lub osoby, które już odwiedziły obszar pogranicza
d. Dofinansowanie z Programu musi być przeznaczone na cele publiczne, czyli niezarobkowe, co sprawia, że grupa docelowa może być jeszcze bardziej różnorodna, co wymaga głębszej analizy i dostosowania formy przekazu w kampanii. 3. Kluczowe komunikaty (key messages) a.Program promuje i wspiera rozwój i widoczność dziedzictwa kulturowego, które jest atrakcją turystyczną pogranicza b.Pielęgnujemy tradycję i wyjątkowość regionu c. Fundusze Europejskie wspierają rozwój polsko-słowackiego pogranicza 4. Spodziewanym efektem kampanii jest: a. dotarcie do jak najszerszej grupy odbiorców, b. tworzenie pozytywnego wizerunku Programu i UE c. zwiększenie wiedzy wśród opinii publicznej na temat Funduszy Europejskich i zmian, które dzięki nim mają miejsce. 5.Spodziewane rezultaty: a. Co najmniej 10% więcej osób lubiących nasze profile na Facebooku i Instagramie (do momentu przygotowania pierwszej wersji raportu przez Wykonawcę) b. Co najmniej 1000 aktywnych odbiorców kampanii (polubienia na Facebooku, polubienia postów na profilach influencerów) c. Co najmniej 30 000 osób, do których dotrą co najmniej 3 posty kampanii z profilu programu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 91020,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 91020,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 91020,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: APLAN MEDIA Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7312045370

7.3.3) Ulica: Wróblewskiego 18

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 93-578

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 91020,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni

2021-08-03 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.