eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Wielkopolski › Zakup wraz z dostawą artykułów biurowych



Ogłoszenie z dnia 2021-08-03


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00135368 z dnia 2021-08-03

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wraz z dostawą artykułów biurowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO OSTRÓW WIELKOPOLSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855512

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Powstańców Wlkp. 18

1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-400

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umostrow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://umostrow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup wraz z dostawą artykułów biurowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-26577fd8-e47f-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00135368

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001900/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Zakup artykułów biurowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00115028/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WRM.RZP.271.25.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 27769,80 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Ekologiczny papier ksero A4,wykonany w 100 % z makulatury. Gramatura min.80 g/m² . Białość min. CIE 70 (ISO 70) 800 ryz
2. Ekologiczny papier ksero A3, biały o gramaturze min.80 g/m² . Białość min. CIE 169 10 ryz
3. Papier ksero A4 satyna o gramaturze 200 g/m² biały 250 szt.
4. Papier ksero A4 satyna o gramaturze 80 g/m² kolor jasnoniebieski 2 ryzy
5. Papier- etykiety samoprzylepne A4-Rozmiar etykiety: 210x297 mm -kolor biały 1000 ark.
6. Papier - samoprzylepny A4, pocięty w etykiety o wym. 105x42,3 mm- liczba etykiet na arkuszu: 14 100 ark.
7. Papier –samoprzylepny A4, pocięty w etykiety o wym.52,5x29,7 mm liczba etykiet w arkuszu: 40 400 ark.
8. Przekładki A4 kolorowe, kartonowe z dziurkami do wpinania do segregatora, wykonane z kartonu o gramaturze nie mniejszej niż 160 g/m². Ilość w opakowaniu 10 szt. 15 op
9. Przekładki format 1/3 A4 kolorowe, kartonowe z dziurkami do wpinania do segregatora Wykonane z kartonu o gramaturze nie mniejszej niż 160 g/m² , do wpinania w pionie oraz w poziomie. Ilość w opakowaniu 100 szt. 10 op.
10. Rozszywacz biurowy - metalowa konstrukcja, obudowa z trwałego tworzywa. 15 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30192000-1 - Wyroby biurowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe

30197000-6 - Drobny sprzęt biurowy

30197644-2 - Papier kserograficzny

4.5.5.) Wartość części: 10680,50 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Nożyczki biurowe wykonany z nierdzewnej stali ,do cięcia papieru, kartonu, zdjęć, taśm samoprzylepnych itp. o długości nie mniejszej niż 25 cm. 15 szt.
2. Kołonotatnik formatu A-4,w kratkę, okładka wykonana z twardego polipropylenu, z możliwością wpięcia kartek do segregatora, min. 80 kartek, podwójna spirala 3 szt.
3. Kołonotatnik formatu A-5,w kratkę, okładka wykonana z twardego polipropylenu, z możliwością wpięcia kartek do segregatora, min. 80 kartek, podwójna spirala 2 szt.
4. Przybornik na biurko wykonany z metalu, siatkowy o wymiarach ok. 205x103x98 mm., z przegrodą na karteczki o wymiarach ok. 100 x 100 mm., kolor czarny 5 szt.
5. Pudło archiwizacyjne A4 tekturowe, szer. 12 cm, składane wykonane z bezkwasowej tektury dostosowane do dokumentów formatu A4 50 szt.
6. Pudło archiwizacyjne A4 tekturowe, szer. 10 cm, składane wykonane z bezkwasowej tektury, dostosowane do dokumentów formatu A4 30 szt.
7. Skoroszyt tekturowy z oczkiem A4, pełny 1/1, zawieszany, okładka sztywna tektura, gramatura nie mniej niż 250 g/m² W środku blaszka i wąsy do wpięcia dokumentów 400 szt.
8. Skoroszyt tekturowy z oczkiem A4, połówka ½ zawieszany , okładka sztywna tektura, gramatura nie mniej niż 250 g/m² biały. W środku blaszka i wąsy do wpięcia dokumentów 200 szt.
9. Skoroszyt plastikowy, PVC- A4, twardy, z perforacją, z wsuwanym paskiem papierowym do opisu, z otworami na wpięcie do segregatora. Przezroczysta przednia okładka, kolorowa tylna - kolor pomarańczowy. Szerokość wąsów przy rozłożeniu: min. 17 cm, szerokość grzbietu: min. 2 cm. 100 szt.
10. Skoroszyt plastikowy, PVC- A4, twardy, z perforacją, z wsuwanym paskiem papierowym do opisu, z otworami na wpięcie do segregatora. Przezroczysta przednia okładka, kolorowa tylna - kolor niebieski. Szerokość wąsów przy rozłożeniu: min. 17 cm, szerokość grzbietu: min. 2 cm. 150 szt.
11. Skoroszyt plastikowy, PVC- A4, twardy, z perforacją, z wsuwanym paskiem papierowym do opisu, z otworami na wpięcie do segregatora. Przezroczysta przednia okładka, kolorowa tylna - kolor zielony. Szerokość wąsów przy rozłożeniu: min. 17 cm, szerokość grzbietu: min. 2 cm. 150 szt.
12. Skoroszyt plastikowy, PVC- A4, twardy, z perforacją, z wsuwanym paskiem papierowym do opisu, z otworami na wpięcie do segregatora. Przezroczysta przednia okładka, kolorowa tylna - kolor czarny. Szerokość wąsów przy rozłożeniu: min. 17 cm, szerokość grzbietu: min. 2 cm. 3 500 szt.
13. Segregator A-4, z okuciem, szerokość 70 mm, powlekany, z mechanizmem dźwigniowym, brzegi dolne okucie metalowe, opis segregatora wymienny - kolor czarny 250 szt.
14. Segregator A-4, z okuciem, szerokość 70 mm, powlekany, z mechanizmem dźwigniowym, brzegi dolne okucie metalowe, opis segregatora wymienny - kolor różowy 20 szt.
15. Segregator A-4, z okuciem, szerokość 50 mm, powlekany, z mechanizmem dźwigniowym, brzegi dolne okucie metalowe, opis segregatora wymienny - kolor czarny 100 szt.
16. Segregator A-4, z okuciem, szerokość 50 mm, powlekany, z mechanizmem dźwigniowym, brzegi dolne okucie metalowe, opis segregatora wymienny - kolor różowy 25 szt.
17. Segregator A-4, z okuciem, szerokość 50 mm, powlekany, z mechanizmem dźwigniowym, brzegi dolne okucie metalowe, opis segregatora wymienny - kolor szary 25 szt.
18. Segregator A-5, z okuciem, szerokość 70 mm, powlekany, z mechanizmem dźwigniowym, brzegi dolne okucie metalowe, opis segregatora wymienny - kolor czarny 30 szt.
19. Spinacze okrągłe 28mm (100 szt. w opakowaniu) 150 op.
20. Spinacze okrągłe 50 mm (100 szt. w opakowaniu) 100 op.
21. Taśma klejąca przezroczysta, biurowa, rozmiar ok. 18mm x 20m 200 szt.
22. Taśma samoprzylepna do pakowania, brązowa ok 48mm x 50 100 szt.
23. Teczka tekturowa A4,wyposażona w gumkę wzdłuż długiego boku wykonana
z kartonu min. 350 g. lakierowana, kolor pomarańczowy 50 szt.
24. Teczka tekturowa A4, wyposażona w gumkę wzdłuż długiego boku ,wykonana z kartonu min.350 g. lakierowana, kolor niebieski 100 szt.
25. Teczka tekturowa A4,wyposażona w gumkę wzdłuż długiego boku, wykonana z kartonu min 350 g. lakierowana, kolor zielony 100 szt.
26. Teczka tekturowa A4, wyposażona w gumkę wzdłuż długiego boku , wykonana z kartonu min. 350 g. lakierowana, kolor żółty 100 szt.
27 Teczka tekturowa A4,wyposażona w gumkę wzdłuż długiego boku ,wykonana z kartonu min. 350 g. lakierowana, kolor czarny 150 szt.
28. Teczka tekturowa A3, wyposażona w gumkę wzdłuż długiego boku ,wykonana z kartonu min. 350 g. lakierowana, kolor czarny 10 szt.
29. Teczka wiązana, tekturowa biała, gładka wykonana z bezkwasowej tektury, gramatura nie mniej niż 400 g/m², szeroki grzbiet i klapy umożliwiające przechowywanie większej ilości kartek /1ryza/ teczka 5cm . 400 szt.
30. Teczka wiązana A4 ,tekturowa biała, gładka wykonana z bezkwasowej tektury, gramatura nie mniej niż 250 g/m² 400 szt.
31. Zakładki indeksujące papierowe o wymiarach ok.20x50mm, 4 kolory x50 karteczek, z możliwością opisu 150 szt.
32. Zakładki indeksujące (transparentne), strzałki o wymiarach ok.12x45mm, 5 kolorów x25 karteczek z możliwością opisu 150 szt.
33. Zakreślacz fluorescencyjny, szeroki, ścięty, gr. linii ok. 5 mm, kolor pomarańczowy 24 szt.
34. Zakreślacz fluorescencyjny, szeroki, ścięty, gr. linii ok. 5 mm, kolor niebieski 24 szt.
35. Zakreślacz fluorescencyjny, szeroki, ścięty, gr. linii ok. 5 mm, kolor zielony. 24 szt.
36. Zeszyt A4, min.96 kartek, w kratkę , oprawa twarda, introligatorska 10 szt.
37. Zszywki 24/6 (1000 szt. w opakowaniu) 150 op.
38. Zszywacz mocny na zszywki 24/6, metalowy, na min. 50 kartek 30 szt.
39. Wąsy, paski skoroszytowe wykonane z kolorowego polipropylenu i metalu
o wymiarach nie mniejszych jak 15cm x 3cm, posiadające dziurowanie o rozstawie oczek 6-8 cm do włożenia do segregator. Kolor czarny 500 szt.
40. Wąsy, paski skoroszytowe wykonane z kolorowego polipropylenu i metalu
o wymiarach nie mniejszych jak 15cm x 3cm, posiadające dziurowanie o rozstawie oczek 6-8 cm do włożenia do segregator. Kolor czarny. 500 szt.
41. Wąsy, paski skoroszytowe wykonane z kolorowego polipropylenu i metalu o wymiarach nie mniejszych jak 15cm x 3cm, posiadające dziurowanie o rozstawie oczek 6-8 cm do włożenia do segregator. Kolor szary. 500 szt.
42. Wąsy, paski skoroszytowe wykonane z kolorowego polipropylenu i metalu o wymiarach nie mniejszych jak 15cm x 3cm, posiadające dziurowanie o rozstawie oczek 6-8 cm do włożenia do segregator. Kolor niebieski. 500 szt.
43. Wąsy, paski skoroszytowe wykonane z kolorowego polipropylenu i metalu o wymiarach nie mniejszych jak 15cm x 3cm, posiadające dziurowanie o rozstawie oczek 6-8 cm do włożenia do segregator. Kolor zielony. 500 szt.
44. Wąsy, paski skoroszytowe wykonane z kolorowego polipropylenu i metalu o wymiarach nie mniejszych jak 15cm x 3cm, posiadające dziurowanie o rozstawie oczek 6-8 cm do włożenia do segregator. Kolor żółty. 500 szt.
45. Wąsy, paski skoroszytowe wykonane z kolorowego polipropylenu i metalu o wymiarach nie mniejszych jak 15cm x 3cm, posiadające dziurowanie o rozstawie oczek 6-8 cm do włożenia do segregator. Kolor czerwony. 500 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30192000-1 - Wyroby biurowe

30197000-6 - Drobny sprzęt biurowy

4.5.5.) Wartość części: 7742,20 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Cienkopis grubość pisania nie większa niż 0,4 mm -kolor czerwony. 36 szt.
2. Cienkopis grubość pisania nie większa niż 0,4 mm -kolor zielony. 26 szt.
3. Długopis jednorazowy. Grubość linii pisania max.1mm - kolor niebieski 100 szt.
4. Długopis automatyczny Grand GR-2101 lub równoważny. Metalowa obudowa, długość linii pisania min.1500m, grubość linii pisania max. 0.7 mm, kolor wkładu niebieski. 30 szt.
5. Długopis automatyczny Zenith lub równoważny, długość linii pisania min.2500m, grubość linii pisania max 0,7 mm Kolor wkładu niebieski. 30 szt.
6. Długopis wymazywalny -tusz wodoodporny grubość linii pisania max.0,5 mm-kolor niebieski 10 szt.
7. Długopis żelowy Pentel K116 lub równoważny. Długość linii pisania min . 550 mm. Grubość linii pisania max. 0,3 mm. Rodzaj tuszu-wodoodporny./kolor czarny 36 szt.
8. Długopis żelowy Pentel K116 lub równoważny. Długość linii pisania min . 550 mm. Grubość linii pisania max. 0,3 mm. Rodzaj tuszu-wodoodporny./ kolor czerwony 36 szt.
9. Długopis żelowy Pentel K116 lub równoważny. Długość linii pisania min . 550 mm. Grubość linii pisania max 0,3 mm. Rodzaj tuszu-wodoodporny./ kolor niebieski 240 szt.
10. Długopis Pentel BK77 lub równoważny, dł. linii pisania min 1700m , grubość , linii pisania max. 0,30mm-kolor niebieski 72 szt.
11. Długopis z przylepcem z wymiennym wkładem, samoprzylepna podstawka, z możliwością przymocowania długopisu w pozycji pionowej lub poziomej, rozciągliwa sprężyna (do ok. 1 m), możliwość wymiany wkładu, kolor wkładu niebieski 25 szt.
12. Dyspenser do taśmy biurowej, stabilna podstawa. Max rozmiar taśmy 19x 33m 10 szt.
13. Dziurkacz – metalowy mechanizm, metalowa obudowa, z ogranicznikiem formatu A4/A5/A6, dziurkuje min. 30 kartek (80g/m2) jednorazowo; 2 dziurki; średnica dziurki: 5,5 mm; odstęp pomiędzy dziurkami: 80mm. 30 szt.
14. Folia do laminowania A3 , 303 x 426 mm grubość 100mic.(100 szt. w opakowaniu) 2 op.
15. Foliopis typu „S” (grubość linii maks. 1,0mm) kolor czarny 12 szt.
16. Folia bąbelkowa- ochronna, pęcherzykowa, dwuwarstwowa. Wielkość pęcherzyka min.10 mm. Szerokość min. 120cm, długość na rolce min 70 metrów. Grubości min.40 mikronów. 1 rolka
17. Gumka do mazania o wymiarach nie mniejszych niż : szer.20mm x grub. 10mm x długość 55mm 20 szt.
18. Karteczki samoprzylepne, żółte ,format 76x76mm,ilość karteczek w bloczku min-100szt 600bl
19. Karteczki samoprzylepne, żółte ,format 76x50mm ,ilość karteczek w bloczku min-100 szt. 240bl
20. Klej w sztyfcie – kolor biały, po naniesieniu bezbarwny usuwalny za pomocą wody -min.15g. 260 szt.
21. Korektor w taśmie. Szer. taśmy korekcyjnej 5 mm długość taśmy min. 8m 80 szt.
22. Kuweta, tacka - szuflada bezbarwna na dokumenty A4, z krawędzią , możliwość łączenia w pionie lub kaskadowo. 20 szt.
23. Ołówek zwykły z gumką , twardość rysika HB 30 szt.
24. Poduszka do stempli-pieczątek No.2 116x70 mm nasączona czerwonym tuszem 2 szt.
25. Pinezki baryłki do tablic korkowych , kolorowe 100 szt. w opakowaniu plastikowym. 5 op.
26. Pisak gruby, końcówka okrągła (marker), grub. linii ok. 1,5 do 2,00 mm, kolor czarny 10 szt.
27. Zestaw gąbka z magnesem i pisaki do tablicy suchościeralnej (4 pisaki, różne kolory) 5 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30192000-1 - Wyroby biurowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe

30197000-6 - Drobny sprzęt biurowy

4.5.5.) Wartość części: 3754,70 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Gumka recepturka (100 szt. w opakowaniu) 25 op.
2. Klipsy biurowe – 51 mm 60 szt.
3. Klipsy biurowe – 32 mm 120 szt.
4. Klipsy biurowe – 25 mm 120 szt.
5. Klipsy biurowe – 41 mm 60 szt.
6. Koperty samoklejące C-5, białe 10 000 szt.
7. Koperty samoklejące C-4, białe 8 000 szt.
8. Koperta samoklejąca biała C-4 z rozszerzanym dnem i bokami 200 szt.
9. Koperty samoklejące C-6 ,białe 8 000 szt.
10. Koperty samoklejące C-6 , białe okno prawe 6 000 szt.
11. Koperty B-4 samoklejące - kolor biały 500 szt.
12. Koperty samoklejące, białe DL SK (rozm. 110x220 mm) okno prawe 20 000 szt.
13. Koperta powietrzna z folią bąbelkową, biała, symbol E-15 100 szt.
14. Koperta powietrzna z folią bąbelkową, biała, symbol H-17 100 szt.
15. Koperta powietrzna z folią bąbelkową, biała, symbol H-18 100 szt.
16. Koszulki foliowe A- 4, krystaliczne ,wykonane z gładkiej folii , z dziurkami do wpięcia. Grubość min. 50 mic. 3 000 szt.
17. Koszulki foliowe A-4 z klapką. Grubość min. 100 mic. 100 szt.
18. Obwoluty „L” A-4, grubość min. 0,15 mm, tył i przód z przezroczystej twardej foli PCV 2 500 szt.
19. Okładki do bindowania format A4 , tektura skóropodobna o gramaturze min.250 g.-kolor czarny. 100 szt.
20. Papierowa podkładka na biurko z planem tygodnia i kalendarzem rocznym min. 30 kartek, format A2 (kartki wyrywane) 5 szt.
21. Podkładka ,deska z klipem A4 zamykana, powlekana folia PVC. Pojemność nie mniej niż 100 kartek 50 szt.
22. Pojemnik siatkowy z okrągłym dnem , metalowy, pokryty lakierem- kolor czarny. Wymiary wysokość około10cm, średnica około 9 cm 5 szt.
23. Pojemnik na spinacze z magnetycznym wieczkiem 10 szt.
24. Skorowidz A4 teleadresowy min .96 k. twarda oprawa 1 szt.
25. Wkłady do pióra Parker, długie, niebieskie 15 szt.
26. Wkłady do pióra Sheaffer, niebieskie 12 szt.
27. Woreczki strunowe o wymiarach 160 x 250mm. 200 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30192000-1 - Wyroby biurowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe

30197000-6 - Drobny sprzęt biurowy

4.5.5.) Wartość części: 5592,40 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11906,02 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11906,02 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11906,02 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Serwis Wszystko Dla Biura Sylwia Spychała

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 622-236-10-49

7.3.3) Ulica: Ks. Warszawskiego 18

7.3.4) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski

7.3.5) Kod pocztowy: 63-400

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11906,02 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9221,79 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9221,79 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9221,79 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Serwis Wszystko Dla Biura Sylwia Spychała

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 622-236-10-49

7.3.3) Ulica: Ks. Warszawskiego 18

7.3.4) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski

7.3.5) Kod pocztowy: 63-400

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9221,79 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5051,87 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5051,87 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5051,87 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Serwis Wszystko Dla Biura Sylwia Spychała

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 622-236-10-49

7.3.3) Ulica: Ks. Warszawskiego 18

7.3.4) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski

7.3.5) Kod pocztowy: 63-400

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5051,87 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5715,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5715,84 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5715,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Serwis Wszystko Dla Biura Sylwia Spychała

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 622-236-10-49

7.3.3) Ulica: Ks. Warszawskiego 18

7.3.4) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski

7.3.5) Kod pocztowy: 63-400

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5715,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

2021-08-03 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.