eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Małomice › Przebudowa dróg gminnych w cztery strony świata do Małomic: ul. Kościuszki, Chrobrego, Pruszkowska i Lipowa w Gminie Małomice



Ogłoszenie z dnia 2023-03-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa dróg gminnych w cztery strony świata do Małomic: ul. Kościuszki, Chrobrego, Pruszkowska i Lipowa w Gminie Małomice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Małomice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770391

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Konstytucji 3 maja

1.5.2.) Miejscowość: Małomice

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-320

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: +48683769027

1.5.8.) Numer faksu: +48683769027

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@malomice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://malomice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg gminnych w cztery strony świata do Małomic: ul. Kościuszki, Chrobrego, Pruszkowska i Lipowa w Gminie Małomice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9990cdaf-bdb4-11ed-b311-9aae6ad31be8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00135327

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00028112/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Przebudowa dróg gminnych w cztery strony świata do Małomic: ul. Kościuszki, Chrobrego, Pruszkowska i Lipowa w Gminie Małomice

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9990cdaf-bdb4-11ed-b311-9aae6ad31be8

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) Postępowanie prowadzone jest w języku polskim;
2) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami pod adresami:
https://ezamowienia.gov.pl/pl/; urzad@malomice.pl
3) Pełna dokumentacja postępowania znajduje się pod adresem:
https://ezamówienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 4)Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-
Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa
Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacja zamieszczona w
zakładce „Centrum Pomocy”.
5) Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia
ani logowania.
6) Sposób komunikowania się za pośrednictwem Platformy e – Zamówienia został opisany pod adresem:
https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2021/10/Komunikacja-w-postepowaniu-5.1.pdf
7) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB.
8) Minimalne wymagania techniczne sprzętu używanego w celu korzystania z Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące
specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
e przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną
przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
rzysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych
osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa Drogi Gminnej ul. Lipowa w Małomicach dz.nr ewd. 453, 500, 501, 521/1, 751/2, 16 obręb Małomice. Zakres robót obejmuję przebudowę istniejącej drogi gminnej (ul. Lipowej na odcinku od skrzyżowania z ul. Kościelną do dz. nr ewd. 6 i obejmuję przebudowę drogi o nawierzchni asfaltowej, budowę i przebudowę chodników, wykonanie zjazdów na drogi leśne oraz wjazdów na indywidualnych na przyległe działki prywatne. Cała inwestycja mieści się w granicach pasa drogowego drogi publicznej. Zgodnie z dokumentacją techniczną-budowlaną-Wykonawczą sporządzoną przez P.P.H. AWIS sp. z o.o. 65-376 Zielona Góra, ul. Wierzbowa 24. Zaświadczenie ROŚiB-B.sz.6743.183.2022 r. o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:
Cena – 60 % = 60 pkt
Gwarancja – 40 % = 40 pkt
21.1.1. Kryterium „Cena” (C):
Kryterium „Cena” będzie rozpatrywana na podstawie ceny ryczałtowej brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w pkt. 3 formularza oferty.
Punktacja za kryterium: „cena” C zostanie obliczona wg wzoru:
cena ryczałtowa oferty brutto najniższa
„C” = x 100 x 60 %
cena ryczałtowa oferty brutto badanej oferty
21.1.2. Kryterium „Gwarancja” (G) :
Oferowany przez Wykonawcę termin gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane, wbudowane materiały oraz zamontowane urządzenia będzie oceniany w następujący sposób:
36 miesięcy – 0 pkt.
48 miesięcy - 20 pkt
60 miesięcy - 40 pkt
Wykonawca zobowiązany jest wskazać liczbę miesięcy na jaką udziela gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane w pkt. 7
formularza oferty, dokonując odpowiednich skreśleń: 36, 48 lub 60 miesięcy.
W przypadku braku wskazania przez wykonawcę w formularzu oferty okresu na jaki zostaje udzielona gwarancja jakości,
zamawiający uzna, że wykonawca udziela gwarancji jakości na minimalny okres tj. 36 miesięcy.
21.2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione w niniejszej SWZ warunki oraz
uzyska łącznie największą liczbę punktów (P) stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów,
wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem: P = C + G, gdzie:
C - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Cena”
G - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Gwarancja”.
21.3. Maksymalna ilość punktów jaką może uzyskać oferta wykonawcy wynosi 100,00 punktów. Punkty wylicza się z dokładnością
do dwóch miejsc po przecinku.
21.4 Zamawiający po sprawdzeniu ofert i stwierdzeniu, że oferty nie podlegają odrzuceniu ale treść tych ofert w zakresie kryterium
oceny ofert wymaga ulepszenia, będzie mógł prowadzić negocjacje treści ofert w ramach kryteriów oceny ofert, a po zakończeniu
negocjacji będzie mógł zaprosić Wykonawców do złożenia ofert dodatkowych. Oferta dodatkowa nie może być mniej korzystna w
żadnym z kryteriów oceny ofert wskazanych w zaproszeniu do negocjacji niż oferta złożona w odpowiedzi na ogłoszenie o
zamówieniu,
21.5 Oferta przestaje wiązać Wykonawcę w zakresie, w jakim złoży on ofertę dodatkową zawierającą korzystniejsze propozycje w
ramach każdego z kryteriów oceny ofert wskazanych w zaproszeniu do negocjacji.
21.6 Oferta dodatkowa, która jest mniej korzystna w którymkolwiek z kryteriów oceny ofert wskazanych w zaproszeniu do negocjacji
niż oferta złożona w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu, podlega odrzuceniu.
21.7 Jeżeli Zamawiający będzie udzielał zamówienia bez prowadzenia negocjacji, a złożone oferty otrzymają taką samą liczbę
punktów, spośród tych ofert za ofertą najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta z najniższą ceną. Jeżeli będą to oferty o takiej samej
cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty - do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych.
21.8 Jeżeli Zamawiający nie będzie prowadził negocjacji wówczas dokonuje wyboru najkorzystniejszej oferty spośród niepodlegających odrzuceniu ofert złożonych w odpowiedzi na ogłoszenie.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa drogi gminnej ul. B. Chrobrego wraz z urządzeniem mostowym Etap 1 obejmujący przebudowę drogi polegającą na wykonaniu na całej długości odcinka (758,6 m) objętego zadaniem należy wykonać po lewej stronie jezdni pobocze z kruszywa łamanego 0/31,5 mm. o szerokości 0,75 m Istniejącą nawierzchnie należy sfrezować, wykonać warstwę wyrównawczą i warstwę ścieralną z betonu asfaltowego AC 11S. o. Wody opadowe z jezdni będą odprowadzane do wpustu deszczowego oraz powierzchniowo na na tereny przyległe - zieleń. Zgodnie z dokumentacją techniczną sporządzoną przez AS Biuro Projektów i Nadzoru mgr. Adam Strzeszyński ul. Rzeźniczaka 11b/3 Zielona Góra

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:
Cena – 60 % = 60 pkt
Gwarancja – 40 % = 40 pkt
21.1.1. Kryterium „Cena” (C):
Kryterium „Cena” będzie rozpatrywana na podstawie ceny ryczałtowej brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w pkt. 3 formularza oferty.
Punktacja za kryterium: „cena” C zostanie obliczona wg wzoru:
cena ryczałtowa oferty brutto najniższa
„C” = x 100 x 60 %
cena ryczałtowa oferty brutto badanej oferty
21.1.2. Kryterium „Gwarancja” (G) :
Oferowany przez Wykonawcę termin gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane, wbudowane materiały oraz zamontowane urządzenia będzie oceniany w następujący sposób:
36 miesięcy – 0 pkt.
48 miesięcy - 20 pkt
60 miesięcy - 40 pkt
Wykonawca zobowiązany jest wskazać liczbę miesięcy na jaką udziela gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane w pkt. 7
formularza oferty, dokonując odpowiednich skreśleń: 36, 48 lub 60 miesięcy.
W przypadku braku wskazania przez wykonawcę w formularzu oferty okresu na jaki zostaje udzielona gwarancja jakości,
zamawiający uzna, że wykonawca udziela gwarancji jakości na minimalny okres tj. 36 miesięcy.
21.2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione w niniejszej SWZ warunki oraz
uzyska łącznie największą liczbę punktów (P) stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów,
wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem: P = C + G, gdzie:
C - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Cena”
G - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Gwarancja”.
21.3. Maksymalna ilość punktów jaką może uzyskać oferta wykonawcy wynosi 100,00 punktów. Punkty wylicza się z dokładnością
do dwóch miejsc po przecinku.
21.4 Zamawiający po sprawdzeniu ofert i stwierdzeniu, że oferty nie podlegają odrzuceniu ale treść tych ofert w zakresie kryterium
oceny ofert wymaga ulepszenia, będzie mógł prowadzić negocjacje treści ofert w ramach kryteriów oceny ofert, a po zakończeniu
negocjacji będzie mógł zaprosić Wykonawców do złożenia ofert dodatkowych. Oferta dodatkowa nie może być mniej korzystna w
żadnym z kryteriów oceny ofert wskazanych w zaproszeniu do negocjacji niż oferta złożona w odpowiedzi na ogłoszenie o
zamówieniu,
21.5 Oferta przestaje wiązać Wykonawcę w zakresie, w jakim złoży on ofertę dodatkową zawierającą korzystniejsze propozycje w
ramach każdego z kryteriów oceny ofert wskazanych w zaproszeniu do negocjacji.
21.6 Oferta dodatkowa, która jest mniej korzystna w którymkolwiek z kryteriów oceny ofert wskazanych w zaproszeniu do negocjacji
niż oferta złożona w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu, podlega odrzuceniu.
21.7 Jeżeli Zamawiający będzie udzielał zamówienia bez prowadzenia negocjacji, a złożone oferty otrzymają taką samą liczbę
punktów, spośród tych ofert za ofertą najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta z najniższą ceną. Jeżeli będą to oferty o takiej samej
cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty - do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych.
21.8 Jeżeli Zamawiający nie będzie prowadził negocjacji wówczas dokonuje wyboru najkorzystniejszej oferty spośród niepodlegających odrzuceniu ofert złożonych w odpowiedzi na ogłoszenie.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa drogi gminnej od km 0+000 do km 0+872,75 z wyłączeniem odcinka od km 0+294,56 do km 0+406,62 - ulica Kościuszki - odcinek I i przebudowa nawierzchni od km 0+000 do km 098,84 - ul. Curie Skłodowskiej - odcinek II Roboty obejmować będą przebudowę nawierzchni drogi, chodników, oświetlenia drogowego, kanalizacji deszczowej i przebudowę wodociągu
Zadanie należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną sporządzoną przez M-TRAKT Pracownie Projektową ul. Bohaterów Westerpllate 11, pok. 334 65-034 Zielona Góra
Wykonawca zobowiązany jest w trakcie realizacji zadania zapewnić przejezdność przebudowywanym odcinkiem ul. Kościuszki dla samochodów o masie całkowitej do 3,5 tony oraz autobusów komunikacji publicznej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:
Cena – 60 % = 60 pkt
Gwarancja – 40 % = 40 pkt
21.1.1. Kryterium „Cena” (C):
Kryterium „Cena” będzie rozpatrywana na podstawie ceny ryczałtowej brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w pkt. 3 formularza oferty.
Punktacja za kryterium: „cena” C zostanie obliczona wg wzoru:
cena ryczałtowa oferty brutto najniższa
„C” = x 100 x 60 %
cena ryczałtowa oferty brutto badanej oferty
21.1.2. Kryterium „Gwarancja” (G) :
Oferowany przez Wykonawcę termin gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane, wbudowane materiały oraz zamontowane urządzenia będzie oceniany w następujący sposób:
36 miesięcy – 0 pkt.
48 miesięcy - 20 pkt
60 miesięcy - 40 pkt
Wykonawca zobowiązany jest wskazać liczbę miesięcy na jaką udziela gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane w pkt. 7
formularza oferty, dokonując odpowiednich skreśleń: 36, 48 lub 60 miesięcy.
W przypadku braku wskazania przez wykonawcę w formularzu oferty okresu na jaki zostaje udzielona gwarancja jakości,
zamawiający uzna, że wykonawca udziela gwarancji jakości na minimalny okres tj. 36 miesięcy.
21.2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione w niniejszej SWZ warunki oraz
uzyska łącznie największą liczbę punktów (P) stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów,
wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem: P = C + G, gdzie:
C - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Cena”
G - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Gwarancja”.
21.3. Maksymalna ilość punktów jaką może uzyskać oferta wykonawcy wynosi 100,00 punktów. Punkty wylicza się z dokładnością
do dwóch miejsc po przecinku.
21.4 Zamawiający po sprawdzeniu ofert i stwierdzeniu, że oferty nie podlegają odrzuceniu ale treść tych ofert w zakresie kryterium
oceny ofert wymaga ulepszenia, będzie mógł prowadzić negocjacje treści ofert w ramach kryteriów oceny ofert, a po zakończeniu
negocjacji będzie mógł zaprosić Wykonawców do złożenia ofert dodatkowych. Oferta dodatkowa nie może być mniej korzystna w
żadnym z kryteriów oceny ofert wskazanych w zaproszeniu do negocjacji niż oferta złożona w odpowiedzi na ogłoszenie o
zamówieniu,
21.5 Oferta przestaje wiązać Wykonawcę w zakresie, w jakim złoży on ofertę dodatkową zawierającą korzystniejsze propozycje w
ramach każdego z kryteriów oceny ofert wskazanych w zaproszeniu do negocjacji.
21.6 Oferta dodatkowa, która jest mniej korzystna w którymkolwiek z kryteriów oceny ofert wskazanych w zaproszeniu do negocjacji
niż oferta złożona w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu, podlega odrzuceniu.
21.7 Jeżeli Zamawiający będzie udzielał zamówienia bez prowadzenia negocjacji, a złożone oferty otrzymają taką samą liczbę
punktów, spośród tych ofert za ofertą najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta z najniższą ceną. Jeżeli będą to oferty o takiej samej
cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty - do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych.
21.8 Jeżeli Zamawiający nie będzie prowadził negocjacji wówczas dokonuje wyboru najkorzystniejszej oferty spośród niepodlegających odrzuceniu ofert złożonych w odpowiedzi na ogłoszenie.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

8.1 zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
8.2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:
Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
8.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Minimalny poziom zdolności - Wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną ubezpieczenia dla Części 1 lub 2 o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 złotych dla Części 3 o wartości nie mniejszej niż 1500000,00 zł, Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, przedłoży Zamawiającemu w/w
dokument przed podpisaniem umowy

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną ubezpieczenia dla Części 1 lub 2 o wartości nie mniejszą niż 500.000,00 złotych, dla Części 3 o wartości nie mniejszej niż 1500000,00 zł Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, przedłoży Zamawiającemu w/w dokument przed podpisaniem umowy.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wraz z Ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć:
1) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub
innego właściwego rejestru, chyba że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz
danych a Wykonawca w Formularzu Oferty wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów w odniesieniu do
Wykonawcy, Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o zamówienie; w przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności
ww. dokumentów pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający
może żądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez Zamawiającego
dokumentów;
2) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy chyba, że umocowanie
do reprezentacji wynika z dokumentów, o których mowa w pkt. 16.6. ppkt 1) IDW;
3) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. umowa o współdziałaniu). Pełnomocnik może być ustanowiony do
reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy;
4) oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz, z uwzględnieniem postanowień
pkt. 18.3. IDW;
5) oświadczenie wymagane postanowieniami pkt. 10.2. i 13.3. IDW;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Informacje dotyczące wadium:
Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości dla Części 3 - 15 000,00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100), dla Części 1 i 2 po 10000,00 złotych (słownie złotych: dziesięć tysięcy złotych 00/100).
18.2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach
wymienionych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp, w zależności od wyboru Wykonawcy:
a) pieniądzu,
b) gwarancjach bankowych,
c) gwarancjach ubezpieczeniowych,
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2) ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299 oraz z 2022
r. poz. 807 i 1079).
18.3. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał
gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej. Wadium takie musi obejmować cały okres związania ofertą. Treść
gwarancji lub poręczenia nie może zawierać postanowień uzależniających jego dalsze obowiązywanie od zwrotu oryginału
dokumentu do gwaranta lub poręczyciela.
Jako Beneficjenta wadium wnoszonego w formie poręczenia lub gwarancji należy wskazać – Gminę Małomice.
W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie
obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 98
ust. 6 ustawy Pzp.
Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu
do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego.
Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści wskazanie adresu e mail lub adresu pocztowego na który
Zamawiający prześle oświadczenie o zwolnieniu wadium.
Wadium wniesione w formie poręczenia lub gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć taką samą płynność jak
wadium wniesione w pieniądzu – dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. Dlatego w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory
odnośnie poręczenia lub gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich,
chyba, że wynika to z przepisów prawa.
18.4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na konto zamawiającego:
Bank Spółdzielczy w Żaganiu O/Szprotawa 69 9657 0007 0010 0100 3795 0005, (w tytule przelewu należy wpisać numer lub tytuł postępowania), najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Ze
względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie
przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin wpływu
pieniędzy na konto zamawiającego, z uwzględnieniem terminu składania ofert.
18.5. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Wykonawca będzie miał możliwość w przypadkach określonych w art. 98 ust. 2 ustawy Pzp wystąpienia o zwrot wadium, przy czym złożenie
wniosku o zwrot wadium spowoduje rozwiązanie stosunku prawnego Zamawiającego z Wykonawcą i utratę przez
Wykonawcę prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, uregulowanych w Dziale IX ustawy Pzp.
18.6. Zamawiający zwróci wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi
oświadczenia o zwolnieniu wadium. Zaleca się, aby poręczenie lub gwarancja wskazywały adres mailowy na jaki
Zamawiający winien składać oświadczenie
o zwolnieniu wadium, o którym mowa w art. 98 ust. 5 ustawy Pzp.
18.7. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
13.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać
wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa
narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835).
13.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie,
o którym mowa w pkt. 10.2 IDW składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Z uwagi na fakt, że liczba znaków w przedmiotowym polu nie może być większa niż 4000 znaków zamawiający informuje,
że przewiduje możliwość zmian postanowień umowy zawartej z wybranym wykonawcą na podstawie art. 455 ustawy pzp, a
także w przypadkach określonych w projekcie umowy , stanowiącym rozdział 4 SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-04-14 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-04-14 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-05-15

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Inwestycja dofinansowana ze środków państwowego funduszu celowego w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład:
Program Inwestycji Strategicznych
2. Wykonawca biorący udział w niniejszym postępowaniu może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy
z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835). Na potwierdzenie w/w braku podstaw
wykluczenia wykonawca winien złożyć oświadczenie, zgodnie z art. 125 ust. 1 ustawy pzp, obejmujące oprócz podstaw
wykluczenia z art. 108 ustawy pzp również art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w
zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z
2022 r., poz. 835).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.