eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Wymiana stolarki budowlanej w lokalach mieszkalnych komunalnych będących w zasobach Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Gdyni



Ogłoszenie z dnia 2021-08-03


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00135210 z dnia 2021-08-03

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana stolarki budowlanej w lokalach mieszkalnych komunalnych będących w zasobach Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Gdyni

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD BUDYNKÓW I LOKALI KOMUNALNYCH W GDYNI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 360995521

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Hugo Kołłątaja 1

1.5.2.) Miejscowość: Gdynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-332

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: 586284100

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zbilk.gdynia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbilk.gdynia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/zbilkgdynia/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Administrowanie obiektami komunalnymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana stolarki budowlanej w lokalach mieszkalnych komunalnych będących w zasobach Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Gdyni

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6d9c4465-cdbe-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00135210

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001579/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Wymiana stolarki budowlanej w lokalach gminnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00084905/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZBILK.IZ.MK.241.P.5.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 287127,11 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W zakresie części I:a) do wykonania są roboty budowlane w zakresie: dostawy, demontażu i
montażu stolarki drzwiowej w zamieszkałych lokalach przy ul.: 3-go Maja 27/31 m 50, Abrahama
66/17, Chwarznieńska 6/62, Chwarznieńska 26/1, Chwarznieńska 176D/1, Dickmana 38/119,
Dickmana 38/302, Dickmana 38/307, Dickmana 38/410, Handlowej 9A/24, Handlowa 9B/9,
Kołobrzeska 7/3, Kopernika 13/1, Kopernika 17/4, Legionów 55/7, Leszczynki 175A/1 (2 szt.),
Nauczycielska 4/27, Opata Hackiego 15D/12, Opata Hackiego 29/74, Pawia 10A/1, Pucka
100/1, Rolnicza 12/77, Sandomierska 1/1, Sandomierska 1B/13, Wachowiaka 15/1, Węglowa
14/1, Węglowa 20/2 (2 szt.), Widna 7/10, Zamenhofa 14/77, (zwanych dalej Lokalami) oraz przy ul. Okrzei 22 A i B oraz ul. Okrzei 24 A i B (zwanych dalej Budynkami).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421131-1 - Instalowanie drzwi

4.5.5.) Wartość części: 103135,86 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W zakresie części II:a) do wykonania są roboty budowlane w zakresie: dostawy, demontażu i
montażu stolarki okiennej PCV wraz z parapetami zewnętrznymi i wewnętrznymi w
zamieszkałych lokalach przy ul.: 3 Maja 27/31 m. 50, Abrahama 68/10, Abrahama 70/14,
Chwarznieńska 91E/1, Chwarznieńska 176D/1, Dantyszka 13/17, Hallera 27/8, Handlowa 9A/31,
Herberta 7/4, Kołłątaja 52/2, Komandorska 5/5, Komandorska 19/7, Koperkowa 2C/4, Kopernika
5/9, Kopernika 17/4, Morska 73/10, Morska 108B/20, Opata Hackiego 15D/12, Opata Hackiego
23/65, Opata Hackiego 27/14, Portowa 3/11, Ramułta 49/2, Reja 4/7, Rolnicza 12/80,
Romanowskiego 6B/3, Sandomierska 1B/5, Sandomierska 1B/18, Szczecińska 30/7,
Szczecińska 30A/7, Traugutta 2A/4, Węglowa 20A/1, Widna 3/24, Widna 7/10, Widna 11/37, Zamenhofa 12A/6, (zwanych dalej Lokalami).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421132-8 - Instalowanie okien

4.5.5.) Wartość części: 206961,41 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 103135,86 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 103135,86 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 103135,86 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ELMIR Spółka Cywilna Mirosław Mendykowski Agnieszka Mendykowska

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ELMIR Spółka Cywilna Mirosław Mendykowski Agnieszka Mendykowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9581316932

7.3.3) Ulica: Chylońska 176 C

7.3.4) Miejscowość: Gdynia

7.3.5) Kod pocztowy: 81-007

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 103135,86 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 202169,34 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 206961,41 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 206961,41 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DOMIX Waldemar Kopka Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5791927887

7.3.3) Ulica: Daleka 117

7.3.4) Miejscowość: Malbork

7.3.5) Kod pocztowy: 82-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 206961,41 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

2021-08-03 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.