eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sokółka › Dostawa i montaż mebli biurowych do Starostwa Powiatowego w Sokółce



Ogłoszenie z dnia 2021-08-03


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00135191 z dnia 2021-08-03

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż mebli biurowych do Starostwa Powiatowego w Sokółce

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT SOKÓLSKI

1.3.) Oddział zamawiającego: ZARZĄD POWIATU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658628

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. marsz. Józefa Piłsudskiego 8

1.5.2.) Miejscowość: Sokółka

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-100

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.7.) Numer telefonu: 857110811

1.5.8.) Numer faksu: 857112008

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@sokolka-powiat.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sokolka-powiat.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż mebli biurowych do Starostwa Powiatowego w Sokółce

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f5545e8a-d26c-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00135191

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001226/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa i montaż mebli biurowych do Starostwa Powiatowego w Sokółce, Zespołu Szkół w Sokółce, Zespołu Szkół w Suchowoli i Zespołu Szkół w Dąbrowie Białostockiej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00088865/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR-IV.272.23.2021.DM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 153847,84 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 65225,84 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż fabrycznie nowych, nieużywanych, pełnowartościowych, niewadliwych, kompletnych, wyposażonych we wszystkie elementy niezbędne do zainstalowania i dopuszczenia do użytku, wolnych od wad fizycznych i prawnych, pochodzących z bieżącej produkcji, mebli biurowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Sokółce.
2. Zamawiający wymaga, aby żaden element mebli, ani żadna ich część składowa, nie była powystawowy i nie była wykorzystywana wcześniej przez inny podmiot. Wszystkie oferowane meble muszą posiadać stosowne certyfikaty, atesty i raporty dopuszczające do sprzedaży i użytkowania na terenie RP.
3. Zakres przewidziany do realizacji zamówienia (dostawa i montaż mebli biurowych do Starostwa Powiatowego w Sokółce) obejmuje:
1) Biurko proste o wymiarach 70 cm x 180 cm x 75 cm - 1 szt.,
2) Biurko proste o wymiarach 70 cm x 120 cm x 75 cm – 1 szt.,
3) Biurko (w kształcie litery L) o wymiarach 50 cm x 90 cm x 170 cm x 70 cm x 75 cm – 3 szt.,
4) Biurko (w kształcie litery L) o wymiarach 70 cm x 170 cm x 90 cm x 50 cm x 75 cm – 3 szt.,
5) Biurko (w kształcie litery L) o wymiarach 50 cm x 90 cm x 160 cm x 60 cm x 75 cm – 1 szt.,
6) Biurko (w kształcie litery L) o wymiarach 60 cm x 160 cm x 90 cm x 50 cm x 75 cm - 1 szt.,
7) Kontener o wymiarach 45 cm x 50 cm x 75 cm – 2 szt.,
8) Kontener o wymiarach 60 cm x 50 cm x 75 cm – 2 szt.,
9) Kontener o wymiarach 43 cm x 50 cm x 75 cm – 2 szt.,
10) Kontenery o wymiarach 43 cm x 45 cm x 63 cm – 3 szt.,
11) Dostawka do biurka (w kształcie litery L) o wymiarach 120 cm x 50 cm – 1 szt.,
12) Regał biurowy o wymiarach 75 cm x 80 cm x 230 cm – 2 szt.,
13) Regał biurowy o wymiarach 100 cm x 50 cm x 230 cm – 1 szt.,
14) Szafa aktowo-ubraniowa o wymiarach 115 cm x 40 cm x 230 cm - 1 szt.,
15) Regał biurowy o wymiarach 80 cm x 36 cm x 185 cm – 2 szt.,
16) Regał aktowy o wymiarach 40 cm x 80 cm x 185 cm – 4 szt.,
17) Szafa ubraniowa o wymiarach 70 cm x 70 cm x 180 cm – 1 szt.,
18) Szafa ubraniowa narożną o wymiarach 66 cm x 66 cm x 36 x 185 cm – 1 szt.,
19) Nadstawka o wymiarach 40 cm x 80 cm x 75 cm – 4 szt.,
20) Fotel obrotowy bez zagłówka – 2 szt.,
21) Fotel obrotowy biurowy z zagłówkiem – 47 szt.,
22) Fotel obrotowy z oparciem siatkowym – 3 szt.,
23) Kontener o wymiarach 50 cm x 50 cm x 75 cm – 2 szt.,
24) Nadstawka narożna o wymiarach 66 cm x 66 cm x 40 cm x 40 cm x 75 cm – 1 szt.,
25) Odbojnica płaska ścienna o wymiarach 30 cm x 120 cm– 8 szt.,
26) Nadstawka 40x40x75cm – 1 szt.,
27) Regał aktowy 40x40x185cm – 1 szt.,
28) Szafa ubraniowa narożna o wymiarach 66 cm x 66 cm x 40 x 185 cm – 1 szt.
29) Odbojnica płaska ścienna o wymiarach 90 cm x 30 cm – 1 szt.,
30) Odbojnica płaska ścienna o wymiarach 50 cm x 30 cm – 1 szt.
31) Odbojnica płaska ścienna o wymiarach 30 cm x 30 cm – 1 szt.,
32) Odbojnica płaska ścienna o wymiarach 125 cm x 30 cm – 1 szt.,
33) Odbojnica płaska ścienna o wymiarach 300 cm x 30 cm – 1 szt.,
34) Odbojnica płaska ścienna o wymiarach 25 cm x 30 cm – 1 szt.,
35) Odbojnica płaska ścienna o wymiarach 95 cm x 30 cm – 1 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39111100-4 - Siedziska obrotowe

39112000-0 - Krzesła

39113100-8 - Fotele

39121100-7 - Biurka

39131000-9 - Regały biurowe

39132100-7 - Szafy na akta

39141300-5 - Szafy

39151300-8 - Meble modułowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60860,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70934,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 62119,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOBO Datczuk Spółka jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5422498686

7.3.3) Ulica: Kuriany 104

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-588

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 62119,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

2021-08-03 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.