eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdwin › ZP/11/2023 "Przygotowanie zbiorników do badań dozorowych"



Ogłoszenie z dnia 2023-03-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ZP/11/2023 „Przygotowanie zbiorników do badań dozorowych”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 21. Baza Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 331029355

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Połczyńska 32

1.5.2.) Miejscowość: Świdwin

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-301

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publ.21blt@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.21blt.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/21blt

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZP/11/2023 „Przygotowanie zbiorników do badań dozorowych”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-738cdf34-a916-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00135126

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00089932

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/11/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 - Przygotowanie do badań dozorowych zbiorników oraz filtrów na składach MPS nr 2,3 oraz KSP-20 Świdwin, zbiorników oraz filtrów składu MPS-1 Mirosławiec, stacji paliw oraz KSP-20 ZZ Mirosławiec, przewodów elastycznych do napełniania i opróżniania zbiorników transportowych, cystern dystrybutorów jednostek wojskowych RO 21.BLT oraz dostarczenie niezbędnej dokumentacji technicznej. Przedmiot zamówienia obejmuje
w szczególności:
1) Przygotowanie do badan dozorowych zbiorników zgodnie z zakresem prac tj. – rewizja zewnętrzna, rewizja zewnętrzna i wewnętrzna filtrów paliwa (zgodnie z zakresem określonym w zał. nr 1).
2) Usunięcie istniejących przecieków oraz usterek ujawnionych w trakcie przygotowywania do badan dozorowych.
3) Zgodnie z art. 3 ust. 1, pkt 32 Ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz.U. 2016, poz.1987 ze zm.), wytwórcą odpadów powstających w wyniku świadczenia usługi czyszczenia zbiorników, jest podmiot świadczący tą usługę – Wykonawca. Wykonawca jako wytwórca odpadów, nada wydobytym odpadom odpowiednie kody.
4) Wykonawca zobowiązany jest do wywozu składowanych śmieci, wytworzonych w związku z realizacją usługi. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do przekazania do utylizacji odpadów ropopochodnych z czyszczenia zbiorników, zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami w tym zakresie. Wykonawca zobowiązany będzie do postępowania z odpadami zawierającymi substancje niebezpieczne, wytworzonymi w wyniku realizacji przedmiotowej usługi, w sposób zapobiegający emisji substancji niebezpiecznych do środowiska. Wykonawca po realizacji zlecenia zobowiązany jest do dostarczenia kopi karty przekazania odpadów.
5) Demontaż dekli filtrów w których będzie przeprowadzana rewizja wewnętrzna.
6) Wymiana uszczelek, montaż po przeprowadzeniu badań.
7) Sprawdzenie oraz konserwacja zaworów oddechowych zbiorników.
8) Sprawdzenie systemu do monitoringu wycieków stacji paliw oraz KSP-20;
9) Zabezpieczenie pod względem ppoż.
10) Wystawienie dokumentacji technicznej zbiorników, filtrów:
- poświadczenie sprawdzenia zaworów oddechowych na zbiornikach;
- w trakcie badania należy przygotować zawory bezpieczeństwa filtrów paliwa do sprawdzenia na stanowisku próbnym;
11) Wykonawca musi być obecny w trakcie wykonywania badań dozorowych realizowanych przez Wojskowy Dozór Techniczny w Gdyni (WDT) i w razie potrzeby służyć pomocą w zakresie wskazanym przez przedstawiciela WDT.
12) Termin wykonania czynności dozoru technicznego musi zostać uzgodniony z WDT przez Wykonawcę. O rozpoczęciu realizacji Wykonawca poinformuje Zamawiającego (szefa służby MPS) z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.
13) Odbiór wykonanych prac odbędzie się po wykonaniu czynności związanych z badaniami dozorowymi na podstawie kompletu odpowiednich dokumentów dozorowych. Po wykonaniu badań dozorowych sporządzony musi zostać protokół odbioru usługi podpisany przez Wykonawcę i Zamawiającego, oraz dokumentacja z wykonywania badań dozorowych na każdy sprzęt poddany badaniom z osobna wystawione przez wykonawcę oraz WDT.
14) Okres gwarancji na wykonane prace minimum 12 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru usługi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50514100-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji zbiorników

4.5.5.) Wartość części: 102000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2 - Przygotowanie do badań dozorowych zbiorników na składzie RMN ZZ Mrzeżyno, zbiorników do przewozu mat. nieb. Dystrybutor Paliwa 5Ł22A, Dystrybutor Utleniacza 5Ł62A oraz dostarczenie niezbędnej dokumentacji technicznej. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) Przygotowanie do badan dozorowych zbiorników zgodnie z zakresem prac tj. – rewizja zewnętrzna, rewizja wewnętrzna próba szczelności na zbiorniku wynikających z dokumentacji dozorowej,
2) Usunięcie istniejących przecieków oraz usterek ujawnionych w trakcie przygotowywania do badan dozorowych.
3) Demontaż włazów i instalacji paliwowych ze zbiorników.
4) Wymiana uszczelek zbiorników.
5) Zabezpieczenie pod względem ppoż.
6) Odgazowanie zbiorników oraz sprawdzenie, przegląd konserwacja zaworów oddechowych.
7) O rozpoczęciu realizacji Wykonawca poinformuje Zamawiającego (szefa służby MPS) z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.
8) Ewentualne usuniecie korozji wewnątrz zbiorników (zbiornik zawiera mieszankę kwasowo-azotowa o stężeniu 95%).
9) Wystawienie dokumentacji technicznej zbiorników:
- poświadczenie wykonania próby szczelności zbiorników,
- poświadczenie sprawdzenia zaworów oddechowych na zbiornikach;
10) Odbiór wykonanych prac dokona Wojskowy Dozór Techniczny w Gdyni po uprzednim uzgodnieniu terminu z Wykonawcą i dostarczeniu przez Wykonawcę kompletu dokumentów niezbędnych do przeprowadzeniu badań.
11) Po wykonaniu badań dozorowych sporządzony musi zostać protokół odbioru usługi podpisany przez Wykonawcę i Zamawiającego, oraz dokumentacja z wykonywania badań dozorowych na każdy sprzęt poddany badaniom z osobna wystawione przez wykonawcę oraz WDT.
12) Okres gwarancji na wykonane prace minimum 12 m-cy od dnia podpisania protokołu odbioru usługi.
Przygotowanie do badań dozorowych cystern dystrybutorów należy przeprowadzić zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Obrony Narodowej z dnia 05.12.2012 r. (Dz. U. 2012 poz. 1364 ze zm.) w sprawie warunków krajowego przewozu towarów niebezpiecznych środkami transportu należącymi do Sił Zbrojnych Rzeczypospolitej Polskiej lub środkami transportu, za które Siły Zbrojne Rzeczypospolitej Polskiej są odpowiedzialne;

4.5.3.) Główny kod CPV: 50514100-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji zbiorników

4.5.5.) Wartość części: 38000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 158547,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 202593,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 158547,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe JARGUZ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8391773838

7.3.3) Ulica: ul. Przemysłowa 14

7.3.4) Miejscowość: Słupsk

7.3.5) Kod pocztowy: 76-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 158547,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53295,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70358,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53295,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PETRO-BUD-SERWIS Przedsiębiorstwo Remontowo-Budowlano-Serwisowe Andrzej Szczepaniak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7670004529

7.3.3) Ulica: Górzna 102A

7.3.4) Miejscowość: Złotów

7.3.5) Kod pocztowy: 77-400

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53295,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.