eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Budowa placu zabaw przy ul. Sadowej i Brylantowej w Gliwicach



Ogłoszenie z dnia 2022-04-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa placu zabaw przy ul. Sadowej i Brylantowej w Gliwicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Usług Komunalnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271048212

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Strzelców Bytomskich 25c

1.5.2.) Miejscowość: Gliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-109

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: 323350410

1.5.8.) Numer faksu: 322310032

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzuk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.gliwice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mzuk.bip.gliwice.eu/zamowieniaPubliczne

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa placu zabaw przy ul. Sadowej i Brylantowej w Gliwicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-88d35ef0-a5da-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00135077

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000492/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Wykonanie 8 projektów zagospodarowania terenu w róznych lokalizacjach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00089267/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MZUK.EPZ.50.13.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 234176,62 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje:Roboty budowlane związane z montażem małej architektury oraz wykonaniem nawierzchni w ramach budowy placu zabaw przy ul. Sadowej i Brylantowej w Gliwicach. Teren inwestycyjny zlokalizowany jest na działce 430, 431, 432, 434, obręb Stare Gliwice. Etap I.

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, w tym:

Wykonanie podbudowy i nawierzchni chodnika z kostki betonowej z obrzeżami trawnikowymi.
Wykonanie podbudowy i nawierzchni bezpiecznej z mat przerostowych.
Instalacja urządzeń zabawowych i elementów małej architektury.
Budowa ogrodzenia.
Montaż ławek, koszy na śmieci i paneli ogrodzeniowych – własność MZUK. Zamawiający przekaże wymienione elementy małej architektury Wykonawcy - zostaną one wydane Wykonawcy z magazynu własnego Zamawiającego.

Zakres prac obejmuje:

Roboty wytyczeniowe.
Roboty przygotowawcze i ziemne.
Wykonanie podbudowy i nawierzchni chodnika z kostki betonowej z obrzeżami trawnikowymi - kostka betonowa szara z krawędzią wykonaną z kostki w kolorze grafitowym na wzór istniejącej na siłowni zewnętrznej.
Wykonanie nawierzchni bezpiecznej z czarnych mat przerostowych. Maty muszą posiadać certyfikat zgodności z Normą PN-EN 1177 - dla wysokości swobodnego upadku minimum 3,4 m oraz atest higieniczny PZH. Maty wykonane według niżej podanej specyfikacji:- długość 1500 mm,- szerokość 1000 mm,- grubość minimum 23 mm.
Ułożenie geowłókniny z nasionami traw, stosowanych pod maty przerostowe.
Zakup i montaż 8 urządzeń zabawowych zgodnie z projektem i zaleceniami producentów.
Zakup i montaż nowych słupków ogrodzeniowych oraz 2 szt. furtek na plac zabaw. Słupki panelowe wykonane z profilu zamkniętego o wymiarze 60x40 mm:- długość słupka minimum 1600 mm,- słupki zamknięte u góry kapturkami plastikowymi wewnętrznymi,- jeden słupek do szybkiego demontażu,Furtka wejściowa 2 szt. wyposażona w samozamykacz o wymiarach:- wysokość 1000 mm,- szerokość 1200 mm,- słupek nośny wykonany z profilu zamkniętego o wymiarach 80x80 mm dł. 1600 mm.Wszystkie elementy wymienione w opisie ocynkowane i malowane proszkowo w czterech podstawowych kolorach RAL (czerwony, zielony, żółty, niebieski) w ilości po 1/4 z każdego koloru.UWAGA: w projekcie nie uwzględniono zakupu nowych furtek. W ofercie należy uwzględnić zakup i montaż 2 szt. furtek.
Zakup i montaż 2 szt. tablic regulaminowych.
Zakup i montaż 3 szt. stojaków rowerowych:- konstrukcja stalowa malowana proszkowo,- grubość ścianki min. 3,2 mm, przekrój max 80 mm,- długość 100 cm,- wysokość od poziomu gruntu 65 cm.UWAGA: w projekcie nie uwzględniono stojaków na rowery. W ofercie należy uwzględnić zakup i montaż 3 szt.
Montaż ławek i koszy na śmieci – własność MZUK. Zamawiający przekaże wymienione elementy małej architektury Wykonawcy - zostaną one wydane Wykonawcy z magazynu własnego Zamawiającego.
Uzupełnienie piasku w piaskownicy na wysokość 50 cm od poziomu gruntu:- piasek kopany, bez części ilastych przeznaczony do stosowania w piaskownicach na placach zabaw.

Wszystkie prace mają być wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną i według projektu budowlano – wykonawczego.

Integralną częścią niniejszej specyfikacji są:

Projekt budowlano - wykonawczy.
Przedmiar robót.
Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.

UWAGA: Wszystkie elementy składowe dokumentacji stanowią komplet. Przy sporządzaniu oferty przetargowej oraz realizacji przedmiotu zamówienia wszystkie elementy dokumentacji należy rozpatrywać łącznie. Podane w przedmiarach podstawy wyceny nie są zobowiązujące dla Wykonawcy.

Rozwiązania równoważne:

Jeżeli Zamawiający w niniejszym SWZ wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym.

Zastosowane przez Wykonawcę rozwiązania równoważne muszą być co najmniej:

o tej samej wytrzymałości i trwałości, o tym samym poziomie estetyki;
o parametrach technicznych opisanych w dokumentacji przetargowej;
spełniać te same funkcje, wymagania bezpieczeństwa i jakości;
posiadać stosowne dokumenty dopuszczające do użytkowania (certyfikaty, deklaracje zgodności, itp.).

Zamawiający zaznacza, że ewentualne wskazania na urządzenia pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać urządzenia, aby spełniać wymagania stawiane przez Zamawiającego, stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia i nie mają na celu uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów.

Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Musi wykazać, że zastosowane rozwiązania równoważne zapewniają osiągnięcie oczekiwanej funkcjonalności technicznej całego układu będącego przedmiotem zamówienia. W takim przypadku Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z opisem systemu, zestawieniem ilościowym urządzeń oraz schematem ideowym działania. Ponadto Wykonawca składając ofertę równoważną ponosi pełną odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej, a zaoferowanie materiałów równoważnych nie może prowadzić do zmiany projektu.

W przypadku, gdy w SWZ znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2) oraz ust. 3 i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.

Istotne warunki zamówienia:

Przed przystąpieniem do robót należy wykonać wykopy kontrolne. Wykopy te należy wykonać w miejscu robót fundamentowych, w których mogą występować skrzyżowania oraz zbliżenia z istniejącymi instalacjami podziemnymi. Roboty ziemne należy wykonać z zachowaniem szczególnej ostrożności w miejscach występowania uzbrojenia.
Zachowanie szczególnej ostrożności w trakcie wykonywania prac w obrębie istniejącego drzewostanu oraz systemów korzeniowych drzew. W razie potrzeby prace w sąsiedztwie korzeni wykonywać ręcznie.
Roboty należy prowadzić pod nadzorem wszystkich jednostek odpowiedzialnych za istniejące uzbrojenie terenu.UWAGA: Koszt nadzorów należy ująć w ofercie cenowej.
Do wykonania robót należy stosować materiały określone w specyfikacji technicznej, posiadające certyfikat na znak bezpieczeństwa i deklaracje zgodności z Polską Normą lub Aprobatą Techniczną.
Wykonawca po zakończeniu robót zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji powykonawczej.
Odbiór końcowy zostanie dokonany przez Komisję wyznaczoną przez Zamawiającego z udziałem Wykonawcy. Komisja dokona oceny jakości wykonanych robót na podstawie przedstawionych dokumentów, oceny wizualnej oraz zgodności wykonania robót z projektem wykonawczym, specyfikacją techniczną oraz przedmiarami robót.
Z odbioru zostanie sporządzony protokół odbioru robót.

Do odbioru Wykonawca zobowiązany jest przedstawić następujące dokumenty:

Operat powykonawczy geodezyjny z naniesieniem na zasoby mapowe Wydziału Geodezji i Kartografii Urzędu Miejskiego w Gliwicach;
Certyfikaty i deklaracje zgodności na materiały i urządzenia zastosowane do wykonania robót;
Oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania obiektu budowlanego z projektem budowlanym;
Dziennik budowy,
Dokumentację powykonawczą,
Instrukcje eksploatacji i konserwacji oraz gwarancje producentów urządzeń,
Certyfikaty i dokumentacje potwierdzające zgodność urządzeń, nawierzchni oraz ogrodzenia z normami PN-EN1176 i PN-EN 1177.

W czasie realizacji robót Wykonawca zobowiązany jest do:

Stałego utrzymania porządku i ładu na terenie budowy.
Oznakowania i odpowiedniego zabezpieczenia materiałów niezbędnych do wykonania prac.
Bieżącego wywozu odpadów i gruzu pochodzącego z rozbiórek.
Oznakowania i zabezpieczenia miejsc prowadzenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP.
Udziału w odbiorach robót zanikających, ulegających zakryciu, odbiorach cząstkowych i udziału w odbiorze końcowym.

Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z Polityką Bezpieczeństwa Pracy oraz Polityką Środowiskową obowiązującymi w MZUK.*

Wykonawca zobowiązany jest do stosowania zasad środowiskowych, bezpieczeństwa i higieny pracy dla dostawców towarów, usług i robót budowlanych obowiązujących w MZUK.*

* - dokumenty dostępne na stronie internetowej www.mzuk.pl pod hasłem Polityka ZSZ.

UWAGA:

Niniejsze postępowanie prowadzone jest w trybie podstawowym z możliwością negocjacji zgodnie z art. 275 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych.
Negocjacje ofert nie są obowiązkowe.
Zamawiający ogranicza liczbę wykonawców, których zaprosi do negocjacji ofert: do trzech wykonawców.
Selekcja wykonawców nastąpi na podstawie kryterium oceny ofert określonego w rozdziale 20 niniejszej SWZ, co oznacza, że w przypadku skorzystania z możliwości negocjacji, Zamawiający do negocjacji zaprosi trzech wykonawców, którzy zdobyli najwięcej punktów w kryterium oceny ofert.
Oferta ostateczna nie może przedstawiać warunków gorszych niż w pierwotnej ofercie. Dopuszczalne jest złożenie oferty ostatecznej z warunkami tożsamymi jak w ofercie złożonej w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówienie.

Wymagany termin gwarancji: min. 36 miesięcy maks. 60 miesięcy - licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy bez wad przy czym okres gwarancji musi być równy okresowi rękojmi. , Wymagany termin rękojmi: min. 36 miesięcy maks. 60 miesięcy - licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy bez wad przy czym okres rękojmi musi być równy okresowi gwarancji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34928200-0 - Ogrodzenia

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 248952,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 395076,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 248952,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BHPlay Maciej Mync

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312510487

7.3.3) Ulica: Spółdzielcza 27/2

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-102

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 248952,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.