eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Giżycko › Remont dróg w Składzie Szeroki Bór



Ogłoszenie z dnia 2022-04-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dróg w Składzie Szeroki Bór

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 24 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.3.) Oddział zamawiającego: 24 WOG

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 280602118

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowowiejska 20

1.5.2.) Miejscowość: Giżycko

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-500

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.7.) Numer telefonu: 261 335 156

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.prokopczuk@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://24wog.wp.mil.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/24wog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


wojskowa jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont dróg w Składzie Szeroki Bór

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5b142dc6-a42f-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00134759

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00006499/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Remont dróg w Składzie Szeroki Bór.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00085598/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 18/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 546803,51 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ogólny zakres robót do wykonania:

Remont dróg na odcinkach: od magazynu nr 26 do magazynu 30, od magazynu nr 30 do magazynu nr 27, od magazynu nr 27 kierunek wyjazdu budynek nr 34 oraz wyrównanie odcinka drogi na obwodnicy (strona lewa) od przejazdu kolejowego bocznego w stronę słupa elektrycznego nr 2.
- Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IV do wskaźnika I s  1,0
- Nawierzchnia z tłucznia kamiennego - warstwa dolna z tłucznia - grubość po zagęszczeniu 10 cm do wskaźnika I s  1,0
- Nawierzchnia z tłucznia kamiennego - warstwa górna z tłucznia - grubość po zagęszczeniu 7 cm do wskaźnika I s  1,0
- Nawierzchnia z tłucznia kamiennego - warstwa górna z tłucznia - każdy dalszy 1 cm grubość po zagęszczeniu do wskaźnika I s  1,0
- Plantowanie poboczy o szerokości min. 0,5 m z zagęszczeniem w celu umożliwienia odpływu wód opadowych i roztopowych.




2. Warunki realizacji zadania:
1. Zamawiający informuje iż w dniu 22.03.2022r. o godzinie 11.00 odbędzie się wizja lokalna miejsca inwestycji. Wizję lokalną przeprowadzi Pani Krystyna Miazga tel. 261-334-540. Koszt takiej wizyty ponosi Wykonawca. Składający ofertę nie ma obowiązku uczestniczenia w wizji lokalnej.
2. Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana
za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu, najpóźniej w dniu podpisania umowy ustanowił kierownika robót posiadającego odpowiednie uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku – Prawo budowlane) oraz dostarczy dowód jego przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa.
3. Wykonawca robót (kierownik budowy) w pełni odpowiada za bezpieczeństwo
i higienę pracy w miejscu realizacji robót, oraz za zachowanie bezpieczeństwa pożarowego.
4. Roboty będą realizowane na terenie czynnego zakładu. W związku z tym Wykonawca przy kalkulowaniu kosztów i czasu pracy powinien uwzględnić utrudnienia z tego tytułu.
5. Realizacja robót w godzinach 700-1530 (istnieje możliwość pracy do godziny 1800
w dniach poniedziałek- piątek oraz do godz.1500 w sobotę po uzgodnieniu
z Kierownikiem Składu Szeroki Bór).
6. Wykonawca zobowiązany będzie do pokrycia kosztów poboru energii elektrycznej, poboru wody i odprowadzenia ścieków związanych z realizacją robót i potrzebami socjalnymi. Sposób rozliczenia został określony we wzorze umowy. Brak możliwości podłączenia do mediów na terenie ścisłym ( technicznym)
7. Wykonawca wyznaczy koordynatora do spraw BHP , który będzie współpracował z przedstawicielem użytkownika miejsca terenu budowy wyznaczonym przez Kierownika Składu Szeroki Bór.
8. W przypadku uszkodzenia systemów alarmowych, p.poż, sieci jawnych, niejawnych, sieci telefonicznej, elektrycznej, komputerowej, wodociągowej, kanalizacyjnej, ciepłowniczej itp. Wykonawca usunie awarię w ciągu 48 godzin od zdarzenia zgodnie z obowiązującymi Normami. W przypadku nie usunięcia awarii w wyznaczonym terminie Zamawiający zleci wykonanie usunięcia awarii osobie trzeciej na koszt Wykonawcy.
9. O zamiarze przystąpienia do robót należy powiadomić Kierownika Składu Szeroki Bór i osoby funkcyjne SOI Bemowo Piskie rejon Szeroki Bór, tel.261-334-540.
10. W ramach realizacji umowy nie przewiduje się przetwarzania informacji niejawnych.
11. Wykonawca niezwłocznie po podpisaniu umowy oraz przed przystąpieniem do realizacji usługi w obiektach Użytkownika przekaże Użytkownikowi dane dotyczące pracowników przewidzianych do realizacji przedmiotu umowy obejmujące co najmniej:
1) imię i nazwisko;
2) numer i serię dowodu osobistego, datę jego ważności oraz organ który go wydał.
12. W przypadku gdy do realizacji usługi Wykonawca będzie używał na terenie Użytkownika pojazdów mechanicznych przekaże również dane pojazdu obejmujące co najmniej:
1) markę, kolor, opis charakterystycznych oznaczeń;
2) numer rejestracyjny;
3) dane właściciela pojazdu.
13. W przypadku realizacji usługi przez pracowników Wykonawcy lub Podwykonawcy będących cudzoziemcami mają zastosowanie zapisy Decyzji Nr 107/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 18 sierpnia 2021 r. w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej.
14. W celu dopuszczenia cudzoziemców do realizacji usługi na terenie obiektów Użytkownika konieczne jest uzyskanie pozwolenia jednorazowego, o którym mowa w §2 ust. 23 decyzji wskazanej pkt. 13.
15. W przypadku, o którym mowa pkt. 14 Wykonawca jest zobowiązany przedstawić Zamawiającemu co najmniej 10 dni przed planowanym wejściem na teren obiektów (kompleksu wojskowego) Użytkownika, wykaz pracowników posiadających inne obywatelstwo niż polskie zawierający co najmniej:
1) imię i nazwisko,
2) datę urodzenia,
3) obywatelstwo,
4) numer paszportu lub rodzaj i numer innego dokumentu tożsamości oraz datę jego ważności.
16. Warunkiem koniecznym do dopuszczenia pracownika Wykonawcy do świadczenia usługi na obiektach Użytkownika jest odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji i zasad przebywania obowiązujących w obiektach Użytkownika, które zorganizuje przedstawiciel Użytkownika we wskazanym przez siebie terminie
17. Warunki określone w pkt 11 – 16 stosuje się także do Podwykonawców, jeżeli zatrudnienie Podwykonawców przewidziano w umowie.
18. Realizacja przedmiotu umowy będzie odbywała się w siedzibie/obiektach użytkowanych przez Użytkownika.
19. W przypadku konieczności aktualizacji danych lub o jakiej mowa w pkt. 11 i 12 zostanie zachowana forma pisemna w związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest do zgłaszania zmian w składzie osobowym z co najmniej
7 dniowym wyprzedzeniem oraz 10 dniowym wyprzedzeniem w przypadku cudzoziemców.
20. Wykonawca zapewni:
1) stabilność składu osobowego pracowników świadczących usługę;
2) przestrzeganie przez pracowników świadczących usługę procedur wynikających z uregulowań dotyczących organizacji ochrony oraz funkcjonowania systemu przepustkowego związanych
w szczególności z:
a) eksponowaniem przepustki osobowej,
b) posiadaniem przez pracownika przy sobie dokumentu
tożsamości,
c) zasadami używania urządzeń do przetwarzania obrazu
i dźwięku na obiektach Użytkownika.
21. Procedury o jakich mowa pkt. 20 ppkt 2 zostaną przedstawione pracownikom Wykonawcy podczas szkolenia o jakim mowa w pkt. 16 przeprowadzonego przez Użytkownika i przedstawiciela jednostki odpowiedzialnej za ochronę obiektów kompleksu.
22. Wykonawca zapewni, że zachowa również po zakończeniu realizacji umowy
w tajemnicy informacje dotyczące materiałów lub informacji nieoznaczonych jako niejawne, lecz których ujawnienie mogłoby mieć szkodliwy wpływ na wykonywanie przez Zamawiającego lub Użytkownika właściwych dla nich zadań lub negatywnie wpłynąć na poziom ochrony obiektów, mienia i osób a w szczególności:
1) rozmieszczenie lub przeznaczenie pomieszczeń lub budynków;
2) zastosowanych środków ochrony organizacyjnych, fizycznych
i technicznych;
3) sposobu organizacji pracy przez poszczególnych pracowników, pełnionych przez nich funkcji oraz ich danych osobowych.
23. Obowiązkiem Wykonawcy wobec Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych właściwej jednostki wojskowej lub instytucji wojskowej na terenie której przewidziano realizację zamówienia jest po podpisaniu umowy, dostarczenie wniosku (załącznik nr 5 do SWZ) wraz z wymaganymi przez właściwą jednostkę organizacyjną załącznikami. W sprawach związanych
z realizacją zamówienia należy kierować się do osób wskazanych w umowie jako do kontaktów.
24. Wykonawca (podwykonawca), jeżeli przy realizacji zamówienia będzie posługiwał się cudzoziemcami, którzy będą wchodzili na teren jednostki wojskowej, musi uzyskać pozwolenie odpowiednich organów na wstęp tych osób na teren jednostki, zgodnie z „Instrukcji w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej” stanowiącej załącznik do Decyzji nr 107/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 18 sierpnia 2021r. w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. MON 2021, poz. 177.).
25. Transport odpadów z terenu budowy winien być przeprowadzony przez firmę posiadającą stosowne uprawnienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 635000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10967596,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 635000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Żwirownia usługi ziemno-budowlane Cezary Leszczyński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8491001294

7.3.4) Miejscowość: Jagodne

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 635000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-04-26 do 2022-09-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.