eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemianowice Śląskie › Poprawa efektywności energetycznej w budynkach będących własnością miasta Siemianowice Śląskie - etap 4



Ogłoszenie z dnia 2022-04-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa efektywności energetycznej w budynkach będących własnością miasta Siemianowice Śląskie – etap 4

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Siemianowice Śląskie-Urząd Miasta Siemianowice Śląskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255453

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 10

1.5.2.) Miejscowość: Siemianowice Śląskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pz_sienkiewicza@um.siemianowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.siemianowice.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umsiemianowice.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa efektywności energetycznej w budynkach będących własnością miasta Siemianowice Śląskie – etap 4

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-843b26b0-7dbe-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00134740

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00007218/22/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.41 Poprawa efektywności energetycznej budynków mieszkalnych w gminie Siemianowice Śląskie ETAP IV

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 / Oś Priorytetowa I: Zmniejszenie emisyjności gospodarki / Działanie 1.7: Kompleksowa likwidacja niskiej emisji na terenie województwa śląskiego / Poddziałanie: 1.7.1 Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach mieszkalnych w województwie śląskim

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00033856/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RL.271.4.00002.2021, ZP.rp.01.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 649679,96 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynku mieszkalnego
znajdującego się przy ulicy Sienkiewicza 6 w Siemianowicach Śląskich w ramach projektu:
Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 / Oś Priorytetowa I: Zmniejszenie
emisyjności gospodarki / Działanie 1.7: Kompleksowa likwidacja niskiej emisji na terenie
województwa śląskiego / Poddziałanie: 1.7.1 Wspieranie efektywności energetycznej w
budynkach mieszkalnych w województwie śląskim.
2) Zakres robót obejmuje w szczególności:
a) wykonanie wymiany stolarki drzwiowej wejściowej do budynku,
b) wykonanie częściowej wymiany stolarki okiennej,
c) wykonanie izolacji pionowej ścian
d) wykonanie izolacji pionowej ścian fundamentowych do wysokości cokołu oraz dodatkowe
osłonięcie folią kubełkową pod poziomem terenu,
e) wykonanie nowego pokrycia dachu z styropapy,
f) uzupełnienie lub wymianę orynnowania, wymianę obróbek blacharskich i wykonanie nowych
parapetów,
g) częściowe przemurowanie kominów ponad dachem, wykonanie nowych czap betonowych i
ocieplenie,
h) wykonanie nowego wyłazu dachowego,
i) wykonanie oświetlenia zewnętrznego budynku.
3) Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia obejmuje
a) Dokumentacja projektowa – (Dodatek nr 3 do SWZ),
b) Przedmiar robót – (Dodatek nr 4 do SWZ),
c) STWiOR – (Dodatek nr 5 do SWZ),
d) Projektowane postanowienia umowy – (Dodatek nr 6 do SWZ),
– zwane dalej „Dokumentacją”
4) Nie przewiduje się zmian konstrukcyjnych w budynkach oraz zmian zagospodarowania
terenu.
5) Zamawiający zastrzega, że prace będą wykonywane na czynnym, zamieszkałym budynku.
Zalecane jest aby prace powodujące duży hałas (np. wiercenie, kucie, etc.) lub kolidujące z
funkcjonowaniem budynków były wykonywane od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00-
.18.00 a w przypadku braku takiej możliwości, np. ze względu na technologię wykonania lub
konieczność zachowania ciągłości robót, były wykonywane po uprzednich ustaleniach z
Inspektorem nadzoru. W czasie wykonywania robót, Wykonawca jest zobowiązany wygrodzić i
utrzymywać teren budowy w stanie wolnym od nadmiernych przeszkód komunikacyjnych,
składować wszelkie urządzenia pomocnicze, sprzęt i materiały w ustalonych miejscach i należytym porządku oraz usuwać zbędne przedmioty z terenu budowy. Wykonawca jest
zobowiązany, na bieżąco porządkować i zabezpieczać obszar prowadzonych prac oraz
informować mieszkańców budynku o ewentualnych niedogodnościach.
6) Zamawiający opisał przedmiot zamówienia bez wskazania znaków towarowych, patentów lub
pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkt lub usługi
dostarczane przez konkretnego wykonawcę.
Jeżeli wykonawca stwierdzi, że przedmiot zamówienia został opisany w sposób, o którym mowa
w art.99 ust.5 ustawy, tj. zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent,
dostawca) materiałów, a nie podano kryteriów stosowanych w celu oceny równoważności,
powinien zwrócić się do Zamawiającego o wskazanie, jakie kryteria będą stosowane w celu
oceny równoważności.
Jeżeli w Dokumentacji opisanej powyżej znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych,
specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1
pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
Użycie w Dokumentacji danej normy, oceny technicznej, specyfikacji technicznych i systemu
referencji technicznej ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w
stosunku do określonego materiału/urządzenia/produktu.
7) Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie
przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp, tj. mających status zakładu pracy
chronionej, spółdzielnie socjalne oraz innych wykonawców, których głównym celem lub głównym
celem działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały
zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych.
8) Wybrany Wykonawca udzieli Zamawiającemu na przedmiot zamówienia gwarancji i rękojmi
na okres zgodny z ofertą Wykonawcy, jednak nie krótszy niż 60 miesięcy, licząc od dnia
następnego po dniu protokolarnego odbioru bez zastrzeżeń całości przedmiotu zamówienia.
9) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych
w projektowanych postanowieniach umowy (Dodatek nr 6 do SWZ).
10) Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia uwzględnił wymagania w zakresie
dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich
użytkowników, o których mowa art. 100 ust. 1 Pzp.
11) Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia nie określił wymagań dotyczących wydajności
lub funkcjonalności, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 1 Pzp.
12) Zamawiający nie żąda od Wykonawcy etykiety oraz nie wskazuje mających zastosowanie
wymagań określonej etykiety, o których mowa w art.104 Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 800381,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 849192,83 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 800381,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAH-BUD MAHMOUD MAHMOUD

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481941072

7.3.3) Ulica: Opolska 7

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.5) Kod pocztowy: 41-800

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 800381,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.