eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łukowica › Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Świdnik - Gmina Łukowica



Ogłoszenie z dnia 2022-04-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Świdnik – Gmina Łukowica

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łukowica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892452

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Łukowica

1.5.2.) Miejscowość: Łukowica

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-606

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@lukowica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lukowica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.bip.malopolska.pl/uglukowica

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Świdnik – Gmina Łukowica

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6aa6f451-8200-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00134739

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018431/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Świdnik- Gmina Łukowica.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00042308/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.rb/TP/1/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Świdnik – Gmina Łukowica.
Zadanie jest podzielone na dwa etapy, tj.:
Etap I :
• dokumentacja projektowa (w tym koncepcja uzgodniona z Zamawiającym, projekt architektoniczno budowlany z wymaganymi pozwoleniami i uzgodnieniami oraz projekt techniczny, projekt wykonawczy, przedmiar i kosztorys, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych);
• realizacja robót budowlanych (roboty przygotowawcze, rozbiórkowe, fundamentowe do stanu surowego otwartego).
Etap II:
• realizacja robót budowlanych – stan zamknięty, wykończenie obiektu, zagospodarowanie terenu oczyszczalni ( w tym instalacje wod-kan, rurociągi technologiczne, instalacje i sieci elektryczne);
• realizacja robót technologicznych (dostawa i montaż urządzeń technologicznych);
• rozruch technologiczny (rozruch mechaniczny, hydrauliczny i technologiczny) oraz uzyskanie ostatecznej decyzji pozwolenia na użytkowanie);
Zamówienie będzie realizowane w formie „Zaprojektuj i wybuduj".
2. Zakres rzeczowy obejmuje w szczególności:
1) Ogólny opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie rozbudowy oczyszczalni ścieków w
miejscowości Świdnik, gmina Łukowica. W ramach rozbudowy oczyszczalni ścieków do przepustowości średniodobowej Qdśr = 960 m3/d (Qdmax = 1248 m3/d) zostaną zrealizowane:
 rozbiórka i likwidacja istniejących obiektów i instalacji nieczynnej oczyszczalni ścieków,
 budowa zbiornika buforowo – retencyjnego,
 budowa przepływowego reaktora biologicznego z wydzielonymi 2 ciągami technologicznymi. Każdy ciąg składał się będzie z komory denitryfikacji i, komory nitryfikacji,
 budowa budynku technicznego dla urządzeń technologicznych,
 budowa dwóch osadników wtórnych,
 budowa wiaty na kontener osadu odwodnionego,
 modernizacja i adaptacja istniejących obiektów oczyszczalni ścieków,
 budowa niezbędnej infrastruktury technicznej w tym sieci międzyobiektowych,
 budowa dodatkowego zjazdu z drogi gminnej oraz placów i dróg wewnętrznych.
2) Charakterystyczne parametry określające wielkość zamówienia
Zakres Zamówienia obejmuje wszystkie niezbędne działania mające na celu prawidłowe, zgodne z przepisami, warunkami Umowy, wymaganiami podanymi w niniejszym Programie Funkcjonalno-Użytkowym i najlepszą dostępną wiedzą zaprojektowanie i wykonanie Przedmiotu Zamówienia, a w szczególności następującego rodzaju roboty:
a) Sporządzenie harmonogramu robót;
b) Ubezpieczenie budowy;
c) Pozyskanie i weryfikację wszystkich danych niezbędnych do prawidłowego zaprojektowania i wykonania Przedmiotu Zamówienia,
d) Wykonanie pomiarów i badań;
e) Sporządzenie inwentaryzacji istniejących obiektów i urządzeń, w zakresie koniecznym do sporządzenia dokumentacji projektowej i wykonania robót;
f) Sporządzenie ekspertyz stanu technicznego istniejących obiektów, w zakresie koniecznym do sporządzenia dokumentacji projektowej i wykonania robót;
g) Sporządzenie map do celów projektowych;
h) Sporządzenie projektów robót geologicznych, wykonanie badań geologicznoinżynierskich, sporządzenie dokumentacji geologicznej oraz ustalenie geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych;
i) Uzyskanie wyrysu i wypisu z rejestru gruntów;
j) Uzyskanie w imieniu Zamawiającego warunków zasilania w energię elektryczną dla przebudowy i rozbudowy oczyszczalni ścieków (jeśli będzie wymagane). Obecnie zapewniona moc przyłączeniowa wynosi 70 kW zgodnie z warunkami Tauron;
k) Opracowanie koncepcji projektowej przebudowy i rozbudowy oczyszczalni ścieków oraz ich zatwierdzenie przez przedstawiciela Zamawiającego;
l) Sporządzenie wniosków wraz z niezbędnymi dokumentami i uzyskanie pozwoleń wodnoprawnych na wykonanie robót w zakresie wynikającym z przepisów ustawy Prawo wodne (jak np. na wykonanie urządzeń wodnych - nowego wylotu ścieków z oczyszczalni ścieków do odbiornika, na długotrwałe obniżenie poziomu zwierciadła wody podziemnej);
m) Sporządzenie inwentaryzacji zieleni i wykazu drzew i krzewów do usunięcia, sporządzenie wniosku i uzyskanie zgody na usunięcie drzew i krzewów, usunięcie drzew i krzewów (łącznie z karpinami) oraz ich zagospodarowanie, wykonanie przesadzeń i/lub nasadzeń zastępczych (stanowiących kompensację przyrodniczą) oraz pielęgnacja przesadzonych i nasadzonych drzew i krzewów do czasu odbioru końcowego, uiszczenie opłat jeśli zostaną naliczone;
n) Sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia;
o) Sporządzenie wszystkich dokumentów koniecznych dla rozpoczęcia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami (dokumentów dla zgłoszenia robót, projektu budowlanego w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane - (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.), w tym uzyskanie wszystkich niezbędnych warunków, zgód, uzgodnień, opinii, decyzji, a także zgłoszenie robót w imieniu Zamawiającego do właściwego organu i uzyskanie zaświadczenia o braku sprzeciwu do zgłoszenia (dla robót niewymagających pozwolenia na budowę), wystąpienie do właściwego organu w imieniu Zamawiającego i uzyskanie ostatecznych decyzji o pozwoleniu na budowę/rozbiórkę (dla robót wymagających uzyskania pozwolenia na budowę) dla całego zakresu robót objętych Zamówieniem;
p) Sporządzenie projektów technicznych i wykonawczych w tym również przedmiaru, specyfikacji technicznej, kosztorysu oraz ich zatwierdzenie przez przedstawiciela Zamawiającego;
q) Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, Programu Zapewnienia Jakości, projektu organizacji robót oraz ich zatwierdzenie przez przedstawiciela Zamawiającego;
r) Dostawę materiałów i urządzeń na teren budowy zatwierdzonych przez przedstawiciela Zamawiającego;
s) Wykonanie robót rozbiórkowych, budowlano - montażowych na podstawie prawomocnego pozwolenia na budowę, w sposób zgodny z: dokumentacją projektową Wykonawcy zatwierdzoną przez Zamawiającego, Programem Funkcjonalno-Użytkowym i poleceniami Inspektora Nadzoru;
t) Odwodnienie wykopów, wymianę gruntu w zakresie koniecznym do wykonania robót;
u) Obsługę geodezyjną robót, w tym sporządzenie operatów, inwentaryzacji powykonawczej, dokumentacji geodezyjno – kartograficznej i przekazanie jej do właściwego ośrodka;
v) Nadzór autorski projektantów;
w) Zaprojektowanie, uzgodnienie i wykonanie zmiany organizacji ruchu oraz wykonanie lub zorganizowanie objazdów na czas prowadzenia robót;
x) Uiszczenie opłat za zajęcie pasa drogowego;
y) Uiszczenie opłat związanych z uzyskaniem warunków, zgód, uzgodnień, decyzji, z nadzorami gestorów infrastruktury, konserwatora zabytków itp.;
z) Uporządkowanie i odtworzenie terenu po zakończeniu robót budowlanych;
aa) Wywóz i zagospodarowanie wszelkich odpadów powstałych w związku z prowadzonymi robotami, w tym nadmiaru ziemi, materiałów z rozbiórek;
bb) Sporządzenie instrukcji BHP i p.poż.,
cc) Sporządzenie instrukcji eksploatacji obiektów, w tym obsługi i konserwacji urządzeń;
dd) Szkolenie personelu Zamawiającego dotyczące obsługi wybudowanych lub przebudowanych obiektów oraz urządzeń i instalacji dostarczonych i wykonanych w zakresie Zamówienia;
ee) Próby Końcowe, w tym pomiary efektywności oczyszczania ścieków;
ff) Wykonanie dokumentacji powykonawczej;
gg) Przygotowanie niezbędnych dokumentów i uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektów budowlanych, wykonanych oraz przebudowanych w zakresie Zamówienia;
hh) Sporządzenie operatu wodnoprawnego na szczególne korzystanie z wód i uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia wodnoprawnego na odprowadzanie ścieków oczyszczonych z oczyszczalni ścieków do odbiornika (dla stanu po rozbudowie i przebudowie oczyszczalni).
Zamawiający wymaga, aby sposób prowadzenia robót zapewniał utrzymanie ruchu i eksploatacji na wszystkich istniejących obiektach i przewodach oczyszczalni. W ramach zamówienia należy wykonać także stosowne opracowanie geotechniczne terenu w zależności od przyjętej kategorii geotechnicznej projektowanych obiektów budowlanych dla potrzeb ich posadowienia oraz inwentaryzację zieleni.
3) Zakres prac projektowych do wykonania w ramach zamówienia
Wykonawca opracuje i dostarczy w ramach niniejszego zamówienia dokumentację projektową zawierającą następujące elementy:
1. Koncepcję projektową rozbudowy oczyszczalni ścieków w ilości 2 egzemplarzy w formie papierowej oraz elektronicznej
2. Projekt budowlany w zakresie:
a) projekt zagospodarowania terenu,
b) projekt architektoniczno-budowlany,
c) projekt techniczny w ilości 3 egzemplarzy w formie papierowej oraz elektronicznej zgodny z wymaganiami polskiego Prawa Budowlanego w szczególności określone w art. 34 ust. 6 pkt 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane, (Obwieszczenie Marszałka Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 7 lipca 2020 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu ustawy - Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego Dz. U. 2020 poz. 1609.
Ponadto Wykonawca uzyska wszelkie uzgodnienia konieczne do właściwego zaprojektowania i wykonania Robót, w szczególności:
- zgodności z wymaganiami ochrony przeciwpożarowej,
- zgodności z wymaganiami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony sanitarnoepidemiologicznej,
- zgodności z wymaganiami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
które są niezbędne dla zgodnego z prawem i skutecznego wystąpienia o pozwolenie na budowę lub zgłoszenia robót.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w SWZ oraz w Zał. nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233140-2 - Roboty drogowe

45236000-0 - Wyrównywanie terenu

45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10976999,95 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14323350,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10976999,95 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU "INKO 2001" K. ŁUKASIK, K. KACZOR, J.MAJEWSKI SPÓŁKA JAWNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7342632385

7.3.3) Ulica: Lwowska 220

7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz

7.3.5) Kod pocztowy: 33-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10976999,95 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 33 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.