Ogłoszenie z dnia 2022-04-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00063717/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Modernizacja szczegółowej osnowy wysokościowej na obszarze powiatu łódzkiego wschodniego w celu wdrożenia układu wysokościowego PL-EVRF2007-NH” etap III – pomiar sieci wysok. wraz z wyrównaniem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT ŁÓDZKI WSCHODNI
1.3.) Oddział zamawiającego: Powiat Łódzki Wschodni
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057649
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Henryka Sienkiewicza 3
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-113
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.7.) Numer telefonu: 42 633 71 91
1.5.8.) Numer faksu: 42 632 93 11
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@lodzkiwschodni.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.lodzkiwschodni.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.lodzkiwschodni.pl.1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Modernizacja szczegółowej osnowy wysokościowej na obszarze powiatu łódzkiego wschodniego w celu wdrożenia układu wysokościowego PL-EVRF2007-NH” etap III – pomiar sieci wysok. wraz z wyrównaniem2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1171f8e8-92f4-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00134585
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024819/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 „Modernizacja szczegółowej osnowy wysokościowej na obszarze powiatu łódzkiego wschodniego w celu wdrożenia układu wysokościowego PL-EVRF2007-NH” etap III – pomiar sieci wysok. wraz z wyrównaniem
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00063717/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Or.272.1.6.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację wykonania pomiaru, wyrównania sieci oraz wykonania czynności związanych z zasileniem bazy szczegółowej osnowy geodezyjnej wysokościowej zatwierdzonego projektu technicznego i stabilizacji nowych znaków wykonanych w ramach etapów I oraz II Modernizacji szczegółowej osnowy wysokościowej na obszarze powiatu łódzkiego wschodniego w celu wdrożenia układu wysokościowego PL-EVRF2007-NH.
2. Opis stanu istniejącego.
Powierzchnia powiatu wynosi około 500 km2.
Gminy wchodzące w skład powiatu: Andrespol, Brójce, Koluszki, Rzgów, Tuszyn, Nowosolna.
Miasta na terenie powiatu: Koluszki, Rzgów, Tuszyn.
Powiat graniczy z powiatami: brzezińskim, pabianickim, piotrkowskim,, tomaszowskim, zgierskim oraz miastem Łódź.
Na zaprojektowaną sieć składają się:
o 45 punktów nawiązania położonych na terenie powiatu łódzkiego wschodniego i powiatów sąsiednich;
o 441 punktów w granicach powiatu, w tym:
- 146 o stabilizacji znakami naziemnymi (18 adaptowanych, 128 nowych),
- 295 o stabilizacji znakami ściennymi/na budowli (201 adaptowanych, 94 nowe).
Według danych zawartych w projekcie technicznym do pomiaru przewidziano 225 linii niwelacyjnych o łącznej długości 586 km. Dodatkowo w ramach realizacji projektu należy wykonać pomiar odcinków kontrolnych o łącznej długości 11,8 km, w tym sprawdzić wybrane sumy przewyższeń pomierzonych odcinków linii niwelacyjnych pomiędzy punktami nawiązania 2 klasy i porównać dane pomiaru z przewyższeniami osnowy podstawowej, celem stwierdzenia stałości punktów nawiązania. Łączna ilość kilometrów niwelacji geometrycznej wg projektu wynosi 597,8 km.
3. Zakres rzeczowy zamówienia:
Zakres prac geodezyjnych
1) Sprawdzenie stabilności punktów nawiązania;
2) Pomiar linii niwelacyjnych metodą niwelacji geometrycznej i opracowanie wyników;
3) Wyrównanie sieci niwelacji;
4) Identyfikacja punktów łącznych oraz wykonanie kontrolnej transformacji wysokości punktów osnowy wysokościowej dotychczasowego rejestru osnów z układów Kronsztad60 i Kronsztad86;
5) Przetworzenie roboczych opisów topograficznych 220 punktów z inwentaryzacji do plików png oraz pdf wg wzoru ustalonego przy realizacji etapu II;
6) Uzupełnienie informacji na wszystkich opisach topograficznych w zakresie wysokości H punktów w układach PL-EVRF2007-NH i PL-KRON86-NH, współrzędnych geodezyjnych oraz x, y w układzie PL-2000 strefie 7;
7) Skompletowanie geodezyjnej dokumentacji technicznej;
8) Utworzenie, na podstawie bazy dotychczasowej oraz wyników prac etapów I - III modernizacji, bazy rejestru osnów wysokościowych w programie BANK OSNÓW 4 firmy Geobid oraz jego implementacja na serwerze Zamawiającego. Szczegółowy zakres przenoszonych danych z systemu dotychczasowego należy uzgodnić z Zamawiającym.
4. Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia:
1) Wykonawca realizuje przedmiot zamówienia własnym sprzętem.
2) Zamawiający nie przewiduje określania w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3) Zamawiający na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, 1043 i 1495).
4) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia:
a) pozyskaniu materiałów zgromadzonych w powiatowym zasobie geodezyjnym
i kartograficznym z PODGiK,
b) analiza materiałów, o których mowa pkt a), w tym na badaniu wiarygodności tych materiałów oraz zakresu i sposobu ich wykorzystania,
c) pomiar linii niwelacyjnych,
d) wyrównanie sieci niwelacji,
e) wykonanie opisów topograficznych.
5) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy lub Podwykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt. 4). Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymagań i dokonywania ich oceny,
b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymagań,
6) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie nie krótszym niż 7 dni roboczych, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt. 4) czynności w trakcie realizacji zamówienia:
oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy.
7) Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 4) czynności Zamawiający przewiduje sankcje w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę/Podwykonawcę kary umownej w wysokości określonej w projekcie umowy.
Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 4) czynności.
8) Zamawiający nie określa wymagań obejmujących aspekty gospodarcze, środowiskowe, społeczne, związane z innowacyjnością, zatrudnieniem lub zachowaniem poufności informacji.
5. Obowiązek wynikający z ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych.
Zamawiający na podstawie art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. Elektromobilność i paliwa alternatywne (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 110 z późn. zm.) wymaga aby łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym używanych przy wykonywaniu tego zadania wynosi co najmniej 10%.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71354000-4 - Usługi sporządzania map
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71355000-1 - Usługi pomiarowe
72311100-9 - Usługi konwersji danych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 166911,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 355470,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 166911,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Geokart – International sp. z o.o.,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon: 001376670
7.3.3) Ulica: Wita Stwosza
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-113
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Stabilizacja i pomiar punktów osnowy geodezyjnej
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GEOKART-INTERNATIONAL SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
GEOKART-INTERNATIONAL SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 166911,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-25INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Wykonanie błękitno-zielonej infrastruktury (BGI) przy budynkach Wydziału Biologii i Ochrony Środowiska UŁ przy ul. Pomorskiej 141/143 i ul. Banacha 12/16 w Łodzi - w formule zaprojektuj i wybuduj
- DEA OZPA 272.14.2024 Dostawa testów diagnostycznych i kontrolnych do WSSE w Łodzi
- "Usługa cateringowa zbiorowego żywienia dzieci uczęszczających do Niepublicznego Przedszkola Politechniki Łódzkiej".
- Realizacja badań diagnostycznych stanowiących podstawę opracowania strategii rozwoju kształcenia zawodowego województwa łódzkiego w ramach projektu KPO
- ZP 14/24 Serwis i nadzór autorski nad systemem laboratoryjnym Marcel wraz z poprawieniem działania usług integracyjnych
- Zakup i dostawa samochodu osobowego o napędzie hybrydowym dla OT KOWR w Łodzi.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębów ewidencyjnych 326101_1.0055 i 326101_1.0056 położonych w jednostce ewidencyjnej Miasto Koszalin 326101_1
- "Opracowanie dokumentacji projektowych budowy dróg metodą śladową (płyty betonowe)"
- Modernizacja oświetlenia ulicznego w Gminie Jarosław
- Modernizacja oświetlenia ulicznego na osiedlu Węglowa.
- Rozbudowa budynków Urzędu Miasta i Gminy Mrozy oraz Gminnego Centrum Kultury w Mrozach.
- Świadczenie serwisu przegl. instalacji i urządzeń śred., niskiego napięcia, baterii kondensat., transfor.15/04kV, aktywnego filtra, oraz gotowość do interwencji serwis. wraz z wyk. napraw-NCPS SOLARIS
więcej: Usługi sporządzania map »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.