eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Moszczenica › Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Jarostach



Ogłoszenie z dnia 2021-08-03


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00134570 z dnia 2021-08-03

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Jarostach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MOSZCZENICA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590647948

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kosowska 1

1.5.2.) Miejscowość: Moszczenica

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-310

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: 446169625

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@moszczenica.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ug.moszczenica.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/ https://bip.moszczenica.eu/groups/details/1245/roboty-budowlane

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Jarostach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3f3663b5-c914-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00134570

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000885/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa boiska wielofunkcyjnego przy SP w Jarostach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00079282/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: INW.271. 10 .2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 325201,03 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie boiska wielofunkcyjnego, bieżni prostej i skoczni w dal oraz budowa (przeniesienie w inną lokalizację) obiektów małej architektury - urządzeń siłowni zewnętrznej przy Szkole Podstawowej w Jarostach.
3. Zakres prac obejmuje m.in.:

1) Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Jarostach

Lokalizacja inwestycji: dz. nr 126/9 obręb Jarosty

W ramach zadania należy wykonać:
- boisko wielofunkcyjne do gry w piłkę ręczną, koszykową i siatkową o wymiarach: 34 m x 24 m
- bieżnię prostą 3-torową na 60 m – łączna długość bieżni: 78 m, szer. 3 x 1,22 m
- skocznię do skoku w dal o szer. 1,22 m zakończoną zeskocznią z piasku o wymiarach 2,8 x 8,0 m
- montaż stałego wyposażenia sportowego (bramki do piłki ręcznej, zestaw do koszykówki – 2 szt., wyposażenie boiska do gry w piłkę siatkową,
- montaż piłkochwytów za bramkami do piłki ręcznej oraz za koszami do koszykówki o wys. 6 m i dł. 2 x 20 m.
- montaż tablicy informacyjnej z regulaminem korzystania z boiska sportowego

Bieżnia, skocznia w dal oraz boisko wielofunkcyjne posiadać będą nawierzchnię sztuczną poliuretanową.

Powierzchnia płyty boiska: 816,00 m2
Powierzchnia bieżni prostej 3-torowej: 294,06 m2
Powierzchnia skoczni w dal wraz z zeskocznią: 75,20 m2

Parametry minimalne wymagane dla nawierzchni poliuretanowej :
WŁAŚCIWOŚCI: WYMAGANA
WARTOŚĆ
Wytrzymałość na rozciąganie, N/mm2 (MPa) Minimum 1,08
Wydłużenie względne przy zerwaniu, % Minimum 55
Amortyzacja wstrząsów, redukcja siły, na podłożu betonowym (23°C), % 38-40
Odkształcenie pionowe, na podłożu betonowym (23°C), mm 1,7-1,8
Tarcie (współczynnik tarcia lub odczyt skali TRRL) Minimum 0,53
Grubość, mm Minimum 13,0

Dokumenty potwierdzające wymagane parametry dla zaoferowanej przez Wykonawcę nawierzchni poliuretanowej, muszą być przedstawione Zamawiającemu przed podpisaniem umowy.

Konstrukcja nawierzchni boiska:
- warstwa użytkowa nawierzchni – gr. 0,2 cm
- warstwa nośna nawierzchni – gr. 1,1 cm
- elastyczna warstwa bazowa ET ze ścieru gumowego i żwiru zlepionego lepiszczem poliuretanowym – gr. 3,5 cm
- warstwa klinująca z kruszywa kamiennego stabilizowanego mechanicznie 0-31,5 mm – gr. 5 cm
- warstwa konstrukcyjna z kruszywa kamiennego stabilizowanego mechanicznie 31,5 – 63 mm – gr. 10 cm
- warstwa odsączająca z zagęszczonego piasku lub pospółki – gr. 10 cm
- istniejące sprofilowane podłoże gruntowe dogęszczone powierzchniowo
- obrzeże betonowe 8x30 cm na podsypce cementowo – piaskowej wraz z wykonaniem ławy betonowej wraz z oporem z betonu

Odwodnienie: zastosowano powierzchniowy odpływ wody, spadek 0,5% kopertowy.

2) Budowa obiektów małej architektury urządzeń siłowni zewnętrznej przy Szkole Podstawowej w Jarostach (przeniesienie urządzeń w nową lokalizację).

Lokalizacja inwestycji: dz. nr 126/9 obręb Jarosty

W ramach zadania należy wykonać obiekty małej architektury urządzeń siłowni zewnętrznej w m. Jarosty:
a) siłownia zewnętrzna biegacz – 1 szt.
b) siłownia zewnętrzna surfer – 1 szt.
c) siłownia zewnętrzna rower + krzesło do wyciskania – 1 szt.


W/w urządzenia są obecnie zamontowane w północnej części dz. nr 126/9. W ramach zadania Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania demontażu urządzeń i ich ponownego montażu w nowej lokalizacji wskazanej w dokumentacji projektowej.
Podczas demontażu i ponownego montażu urządzenia powinny zostać odpowiednio zabezpieczone tak aby nie zostały uszkodzone.


5. Ważne:
1) Przy wycenie przedmiotu zamówienia należy uwzględnić m.in. obsługę geodezyjną inwestycji (w tym w szczególności geodezyjne wytyczenie robót i inwentaryzację geodezyjną powykonawczą) a także niezbędne próby, badania i odbiory.
2) W wycenie należy uwzględnić uzyskanie we własnym zakresie i na własny koszt wszelkich uzgodnień, opinii i pozwoleń
3) Wykonawca zobowiązany będzie do zabezpieczenia i oznakowania terenu budowy jak również zabezpieczenia budowy przed dostępem osób trzecich.
4) W ramach niniejszego zadania do obowiązków wykonawcy należy także opracowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej niezbędnej do wykonania odbioru prac.


Zamawiający umożliwia Wykonawcom przed złożeniem oferty przeprowadzenie wizji lokalnej.
Wykonawcy zainteresowani wzięciem udziału w wizji lokalnej proszeni są o zgłoszenia drogą elektroniczną ze wskazaniem imienia i nazwiska na adres e-mail: ug@moszczenica.eu.

6.Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z zakresem i warunkami określonymi w niniejszej SWZ, dokumentacją techniczną oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót będących przedmiotem zamówienia.

7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Załączony przedmiar robót nie ma charakteru wyczerpującego i dokument ten może nie wskazywać wszystkich prac koniecznych do wykonania przedmiotu umowy, co nie ma wpływu na ryczałtowy charakter ceny.

8. Jeżeli w dokumentacji użyto nazw znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, ich zastosowanie nie jest obowiązkowe, zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych, a nazwy zostały podane jedynie w celach informacyjnych dla umożliwienia porównania równoważności.

9. Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia wskazującego na obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.

10. Wymagania dot. zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o prace - wg zapisów w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 422796,01 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 471090,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 422796,01 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Leszek Kułak – Budownictwo Sportowe. Inżynieria Krajobrazu

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 210007169

7.3.3) Ulica: ul. Lawendowa 1m

7.3.4) Miejscowość: Skwierzyna

7.3.5) Kod pocztowy: 56-440

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 422796,01 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-27
2021-08-03 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.