eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wolsztyn › "Zakup monitora do ciągłych pomiarów hemodynamicznych na potrzeby Oddziału AIiT SPZOZ w Wolsztynie"



Ogłoszenie z dnia 2021-08-03


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00134538 z dnia 2021-08-03

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup monitora do ciągłych pomiarów hemodynamicznych na potrzeby Oddziału AIiT SPZOZ w Wolsztynie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W WOLSZTYNIE

1.3.) Oddział zamawiającego: SPZOZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970773426

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wschowska 3

1.5.2.) Miejscowość: Wolsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-200

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@spzozwolsztyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozwolsztyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/spzoz_wolsztyn

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


SPZOZ

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup monitora do ciągłych pomiarów hemodynamicznych na potrzeby Oddziału AIiT SPZOZ w Wolsztynie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2c580d19-d8cf-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00134538

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004385/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.22 „Zakup monitora do ciągłych pomiarów hemodynamicznych na potrzeby Oddziału AIiT SPZOZ w Wolsztynie”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00099350/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TP/11/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 140000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „zakup monitora do ciągłych pomiarów hemodynamicznych na potrzeby Oddziału AIiT SPZOZ w Wolsztynie”; TP/11/2021, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, parametry graniczne wymaganego monitora zostały odpowiednio opisane w załączniku nr 2 (parametry graniczne monitora do pomiarów hemodynamicznych) do SWZ.
Przedmiot zamówienia obejmuje zakup, dostawę, montaż i uruchomienie, przekazanie do eksploatacji oraz przeszkolenie w zakresie obsługi i użytkowania.
Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie siedziba Zamawiającego, tj. SPZOZ w Wolsztynie; Oddział Anestezjologii i Intensywnej Terapii.
Wymagania ogólne dotyczące przedmiotu zamówienia:
a) przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania w zakresie dopuszczenia do obrotu i stosowania,
b) przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieregenerowany, nieużywany, nie eksponat wystawowy oraz spełniać wymagania opisane w załączniku nr 2 do SWZ,
c) Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia, który został zakwalifikowany jako wyrób medyczny spełniał narzucone przepisami prawa wymagania w zakresie dopuszczenia do obrotu na terenie RP, posiadał wymagane przepisami prawa świadectwa rejestracyjne zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja, 2010r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2020 poz.186 z późn zm.)
d) Koszty i ryzyko transportu, wniesienia, opakowania, ubezpieczenia na czas przewozu, transportu oraz montażu wszystkich elementów wyposażenia oraz przeszkolenia użytkowników w zakresie obsługi i użytkowania ponosi wykonawca.
Uzasadnienie niepodzielenia zamówienia na części: Przedmiot zamówienia jest niepodzielny w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, stanowi jedno urządzenie- monitor do pomiarów hemodynamicznych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na przedmiot zamówienia inny niż opisany w specyfikacji warunków zamówienia.
Wymogi dotyczące gwarancji i serwisowania
a) Zamawiający wymaga minimum 24 miesięcznej gwarancji liczony od daty dostawy monitora do ciągłych pomiarów hemodynamicznych oraz minimum 36 miesięcznego okres rękojmi,
b) sprzęt musi być objęty autoryzowanym serwisem producenta sprzętu, przy czym wymagany czas reakcji na zgłoszenie awarii oraz usterek wynosi maksymalnie do 8 godzin od chwili zgłoszenia awarii, czas naprawy maksymalnie do 24 godzin od daty zgłoszenia. Pod pojęciem czasu reakcji serwisu należy rozumieć przyjęcie reklamacji i podjęcie działań zmierzających do usunięcia usterek na miejscu w siedzibie Zamawiającego.
c) W przypadku konieczności sprowadzenia części zamiennych z zagranicy czas naprawy może zostać wydłużony maksymalnie do 3 dni roboczych.
d) w ramach gwarancji wykonawca musi wykonać nieodpłatne przeglądy techniczne zgodnie z wymaganiami producenta (nie rzadziej jednak niż raz w roku).
e) Najpóźniej na 14 dni przed upływem terminu gwarancji wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia nieodpłatnego przeglądu technicznego.
f) W ramach umowy Wykonawca zobligowany będzie: zapewnić transport przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego w taki sposób, aby spełnić warunki narzucone w tym zakresie przez producenta.
g) W przypadku przekroczenia terminów napraw gwarancyjnych powyżej 72 godzin wymagane jest wydłużenie okresu gwarancji o cały okres ewentualnej niesprawności dostarczonego przedmiotu zamówienia.
h) W przypadku 3-krotnej naprawy gwarancyjnej tego samego elementu lub podzespołu, wchodzącego w skład przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wymienić wadliwy element lub podzespół na nowy wolny od wad.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33123000-8 - Urządzenia do diagnostyki sercowo-naczyniowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33141625-7 - Zestawy diagnostyczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 151200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 151200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 151200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Edwards Lifesciences Poland Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1070015148

7.3.3) Ulica: Al. Jerozolimskie 100

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-807

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 151200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

2021-08-03 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.