eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wschowa › Remonty cząstkowe dróg gminnych w gminie Wschowa w roku 2022



Ogłoszenie z dnia 2022-04-26

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remonty cząstkowe dróg gminnych w gminie Wschowa w roku 2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wschowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050787

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Wschowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-400

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 65/540 86 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: www.przetargi@wschowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminawschowa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remonty cząstkowe dróg gminnych w gminie Wschowa w roku 2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b2ca4ad2-aa9a-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00134522

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00014970/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Remonty cząstkowe

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00095778/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt. 1) w zw. z art.214 ust. 1 pkt. 11) ustawy Pzp. ponieważ zostały spełnione przesłanki ustawowe określone art. 214 ust. 1 pkt. 11), tj. zamówienie udzielane jest przez zamawiającego, o którym mowa w art. 4 i
art. 5 ust. 1 pkt 1, osobie prawnej oraz spełnione są łącznie następujące warunki ( warunki wymieniono w dalszej części ogłoszenia w: INFORMACJE DODATKOWE).

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.10.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 296100,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.W ramach zakresu podstawowego zamówienia jest wykonanie robót związanych z remontem cząstkowym dróg gminnych w gminie Wschowa w roku 2022 w podziale na następujące zadania:
1.1.Zadanie A: wykonanie robót związanych z remontami cząstkowymi dróg gminnych o nawierzchni nieumocnionej;
1.2.Zadanie B: wykonanie robót związanych z remontami cząstkowymi dróg gminnych o nawierzchni umocnionej,
1.3.Zadanie C: wykonanie robót związanych z remontem cząstkowym oznakowania dróg gminnych.
2. PRAWO OPCJI:
2.1.Zamawiający przewiduje prawo opcji. Przedmiot zamówienia określa zakres podstawowy oraz zakres opcjonalny związany z wykonaniem dodatkowych remontów cząstkowych dróg, których wykorzystanie zależne jest od możliwości finansowych Zamawiającego.
2.2.W ramach zakresu opcjonalnego zamówienia (w przypadku uruchomienia przez Zamawiającego zastrzeżonego prawa opcji zgodnie z zapisami umowy) – należy wykonanie robót w oparciu o wskazane pozycje kosztorysu ofertowego (opcjonalnego) stanowiącego- Załącznik nr 8 do Zaproszenia, w ramach pozycji określających zakres opcjonalny zamówienia, wg. zapotrzebowania Zamawiającego.
2.3.Szczegółowe warunki uruchomienia prawa opcji zawarte są w Projektowanych postanowieniach umowy.
3. Termin wykonania zamówienia (zakresu podstawowego oraz zakresu opcjonalnego – w przypadku jego uruchomienia): – 250 dni od dnia podpisania umowy, sukcesywnie według zleceń Zamawiającego. Jednocześnie zamawiający informuję, że zgodnie z przepisami ustawy Pzp umowa w sprawie realizacji zamówienia może być zawarta po upływie 14 dni od dnia opublikowania w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenia o zamiarze zawarcia umowy.
4. Przedmiot zamówienia wykonać należy w oparciu o przedmiary robót oraz ceny jednostkowe poszczególnych asortymentów robót wymienionych w kosztorysie ofertowym:
- Załącznik nr A.2 - Zadanie A
- Załącznik nr B.2 - Zadanie B
- Załącznik nr C.2 - Zadanie C - ustalonych podczas negocjacji.
5.Po stronie wykonawcy leży zakup i dostarczenie wszelkich niezbędnych materiałów potrzebnych do wykonania poszczególnych zadań przedmiotu zamówienia oraz zapewnienie sprzętu niezbędnego do wykonania zadania.
6. Zamawiający w terminie realizacji zamówienia będzie, według potrzeb, wzywał Wykonawcę do realizacji robót z przedstawionego zakresu, a odbiór zamówienia nastąpi na podstawie obmiaru na gruncie przez wykonawcę i sprawdzenia przez inspektora nadzoru.
7. Zakres robót i szczegółowa lokalizacja będzie sukcesywnie ustalana przez Zamawiającego w miarę potrzeb.
8.Realizacja zamówienia przebiegać będzie sukcesywnie na podstawie zleceń przekazywanych każdorazowo przez Zamawiającego za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej (e-mail) lub telefonicznie. Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie potwierdzić fakt otrzymania zlecenia. W przypadku braku potwierdzenia otrzymania zlecenia przez Wykonawcę, Zamawiający uzna, iż wysłane przez Zamawiającego zlecenie na podany przez Wykonawcę adres e-mail zostało mu doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się Wykonawcy z jego treścią. Ze zlecenia telefoniczne pracownik Zamawiającego zobowiązany jest sporządzić notatkę służbową.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34922100-7 - Oznakowanie drogowe

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 363319,61 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 363319,61 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 363319,61 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZUK Wschowa Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000939940

7.3.3) Ulica: ul. Daszyńskiego 10

7.3.4) Miejscowość: Wschowa

7.3.5) Kod pocztowy: 67-400

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 363319,61 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 250 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.