eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głowno › Rozbudowa infrastruktury drogowej wraz z odwodnieniem na terenie miasta Głowna



Ogłoszenie z dnia 2022-04-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa infrastruktury drogowej wraz z odwodnieniem na terenie miasta Głowna

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Głowno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057684

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Młynarska 15

1.5.2.) Miejscowość: Głowno

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-015

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ajaniak@glowno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.glowno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://glowno.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa infrastruktury drogowej wraz z odwodnieniem na terenie miasta Głowna

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2b500ddb-8b1a-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00134444

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00028900/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Rozbudowa infrastruktury drogowej wraz z odwodnieniem na terenie miasta Głowna.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00054490/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ITB.271.4.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2375995,90 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) Budowa kanalizacji deszczowej, odprowadzającej wody opadowe i roztopowe z terenu ulic Zakopiańskiej, Kolejowej w Głownie, projektowanym wylotem brzegowym do rzeki Mrożycy . Inwestycja zlokalizowana będzie na działkach nr ew. 73, 97/14, 101/1, 274/6 w obrębie ew. 0007 Głowno 7 w jednostce ewidencyjnej 102001_1 miasto Głowno. Zakres zamówienia obejmuje budowę kanału głównego do rzeki oraz kanałów bocznych do wpustów ściekowych. Projektowane długości sieci kanalizacji deszczowej: PVC SN8 śr. 600 mm – L = 342,0 m, PVC SN8 śr. 200 mm – L = 100,4 m. Łącznie L =442,4 m. Odbiornikiem wód deszczowych i roztopowych jest rzeka Mrożyca. Zakres robót budowlanych obejmuje:
- wytyczenie trasy sieci kanalizacji deszczowej,
- wykonanie odkrywek istniejącego uzbrojenia ewentualne wykonanie rozbiórki istn. nawierzchni utwardzonych w niezbędnym zakresie,
- usunięcie lub zabezpieczenie przeszkód terenowych, drzewa, pkt. geodezyjnego,
- wykonanie wykopów,
- ułożenie projektowanej sieci (w przedmiotowym zakresie) w wykopach ,
- wykonanie uzbrojenia sieci kanalizacji deszczowej, osadnika, separatora, studni rewizyjnych, wpustów ściekowych,
- budowie wylotu brzegowego z umocnieniem dna i skarpy ,
- wzmocnienie podstawy budowli rurami stalowymi,
- ubezpieczenie skarpy brzegu narzutem kamiennym w płotkach ,
- zasypanie , wyrównanie i obsianie trawą terenu,
- likwidację istniejących wylotów oraz kanalizacji deszczowej,
- odtworzenie nawierzchni na szerokości wykopów

2) Remont ul. Zakopiańskiej w Głownie
Na drodze gminnej Nr 120568 E (ul. Zakopiańska) zaprojektowano jezdnię bitumiczną tak, jak w stanie istniejącym o szerokości zmiennej od ok. 7,00 m do ok. 7,45 m.
Przed ułożeniem nakładki asfaltowej należy sfrezować istniejącą nawierzchnię na średnią grubość ok. 8 cm z równoczesnym nadaniem spadków poprzecznych 2 %. Ponadto planuje się wymianę zniszczonych krawężników 15 x 30 cm wzdłuż remontowanej nawierzchni wraz z remontem istniejących nawierzchni chodników i zjazdów wraz z podbudową. Należy obustronnie wymienić istniejącą nawierzchnię chodnika i zjazdów z zachowaniem istniejących szerokości chodnika tj. od ok. 1,5 m do ok. 3,00 m. Na remontowanym chodniku nadano spadek poprzeczny wynoszący 2 % w kierunku jezdni. Chodnik bezpośrednio przy jezdni ograniczono krawężnikiem betonowym 15 x 30 cm na ławie betonowej z oporem, wyniesionym o 10-12 cm w stosunku do nawierzchni jezdni. W okolicy przejść dla pieszych wyniesiono krawężnik o 2 cm w stosunku do nawierzchni jezdni. Na włączeniu zjazdów
indywidualnych do jezdni zaprojektowano skosy w stosunku n : m, gdzie n = m = 1,50 m, w formie zmiany rodzaju nawierzchni a krawężnik od strony jezdni wyniesiono o 3-4 cm w stosunku do nawierzchni jezdni. Na zjazdach zaprojektowano spadki podłużne wynoszące 0,5 – 5,0 %w kierunku jezdni. Po zewnętrznej stronie chodnika i zjazdów oraz w miejscu gdzie chodnik oddzielony jest od jezdni należy wykonać obrzeża betonowe 8 x 30 cm na ławie betonowej z oporem, wyniesione o 0 cm w stosunku do nawierzchni chodnika i zjazdów.
Remontowany chodnik oraz zjazdy należy dostosować wysokościowo do przyległych budynków, ogrodzeń, bram wjazdowych, dojść do furtek, zjazdów oraz terenu przyległego. Dodatkowo w ramach zadania należy wyregulować urządzenia obce w odniesieniu do nowej niwelety drogi. Żadne roboty nie będą wykonywane w odległości mniejszej niż 20 m od granicy obszaru kolejowego.
Łączna długość remontowanej drogi wynosi ok. 265,00 mb.

3) Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Rataja, na odcinku od ul. Spółdzielczej do ul. 11 Listopada.
W zakresie zamówienia znajduje się wykonanie kanału sanitarnego od studni S48 w ul. 11 Listopada, do studni S-50 w ul. Rataja oraz przyłącza (sięgacze) ks 76 i ks 78. Nie należy wyceniać budowy przyłącza ks 77, gdyż posesja została wcześniej podłączona do sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Spółdzielczej. Należy wycenić rozebranie nawierzchni z kostki brukowej na skrzyżowaniu z ul. 11 Listopada, w celu wykonania włączenia kanału do studni S-48 oraz kanalizacji deszczowej do studni D-86 oraz ponowne ułożenie rozebranej nawierzchni (roboty te nie są zawarte w załączonym przedmiarze).

4) Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Rataja, na odcinku od ul. Spółdzielczej do ul. 11 Listopada.
W zakresie zamówienia znajduje się wykonanie kanału deszczowego od studni D86 w ul. 11 Listopada, do studni D-88 w ul. Rataja oraz wpustów K 94 i K 95.

5) Budowa ul. Polnej na odcinku od ul. Mickiewicza do ul. Ułańskiej.
W zakresie zamówienia znajduje się wykonanie drogi o nawierzchni asfaltowej na odcinku ok. 200 mb, wraz ze zjazdami do posesji oraz jednostronnego chodnika o szerokości 2m. Zjazdy do posesji i chodnik wykonać należy z kostki brukowej betonowej typu Behaton. Kolor zjazdów – czerwony, kolor chodnika – szary.
Uwaga: przy wycenie oferty nie należy wyceniać wykonania zjazdów oznaczonych w dokumentacji projektowej jako Zjazdy nr 5 i 6, gdyż zostały wcześniej zrealizowane.

6) Budowa ul. Hubala
W zakresie zamówienia znajduje się wykonanie drogi o długości ok. 130m i szer. 3,00m, o nawierzchni z kostki brukowej betonowej, wraz ze zjazdami do posesji. Nawierzchnie wykonać należy z kostki brukowej betonowej typu Behaton. Kolor zjazdów – czerwony, kolor nawierzchni jezdni – szary.

7) Budowa ul. M. Skłodowskiej – Curie.
W zakresie zamówienia znajduje się wykonanie ciągu pieszojezdnego o długości 117 mb i szer 5 mb o nawierzchni z kostki brukowej betonowej wraz ze zjazdami do posesji. Nawierzchnie wykonać należy z kostki brukowej betonowej typu Behaton. Kolor zjazdów – czerwony, kolor nawierzchni jezdni – szary.
Planowaną przebudowę sieci teletechnicznej wykona Inwestor przed planowanym w Harmonogramie, rozpoczęciem robót przez Wykonawcę.
8) Budowa nawierzchni ul. Rataja na odcinku od ul. Spółdzielczej do ul. 11 Listopada – w zakresie zamówienia znajduje się wykonanie drogi o szer. 5 m. i dł. 90 m. o nawierzchni z kostki brukowej betonowej, wraz ze zjazdami do posesji,. Kolor zjazdów – czerwony, kolor nawierzchni jezdni – szary.

2. Wymagania dot. zatrudnienia na umowę o pracę
1) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane niżej czynności w zakresie realizacji zamówienia, ponieważ wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 z późn. zm.).
2) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, w trakcie realizacji zamówienia osób obsługujących pojazdy i urządzenia tj. operatorzy, kierowcy oraz osoby wykonujące roboty budowlane, w szczególności roboty ziemne, wod-kan, roboty drogowe - pracownicy fizyczni. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców – wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących powyższe czynności.
3) Powyższe wymogi nie dotyczą osób kierujących i nadzorujących budową oraz dostawców materiałów budowlanych i sprzętu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45233140-2 - Roboty drogowe

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2908677,57 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3554700,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2908677,57 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: K2A Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 387843299

7.3.3) Ulica: A, Struga

7.3.4) Miejscowość: Zgierz

7.3.5) Kod pocztowy: 95-015

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Zakres: budowa sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej, wykonanie nawierzchni asfaltowych oraz wykonanie nawierzchni z kostki brukowej. Nazwa Podwykonawcy: Roboty Drogowe Dariusz Kłys.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2908677,57 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.