eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rawicz › Przebudowa dróg gminnych w Rawiczu - ul. Saperskiej, ul. Broniewskiego i ul. Spokojnej



Ogłoszenie z dnia 2021-08-03


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00134425 z dnia 2021-08-03

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg gminnych w Rawiczu – ul. Saperskiej, ul. Broniewskiego i ul. Spokojnej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RAWICZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050729

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 21

1.5.2.) Miejscowość: Rawicz

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-900

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: (65)- 546-54-00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rawicz.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.rawicz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/465292

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg gminnych w Rawiczu – ul. Saperskiej, ul. Broniewskiego i ul. Spokojnej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aca0a168-c2a6-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00134425

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001375/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Przebudowa ulicy Broniewskiego od SP4 do ul. Winiary wraz z budową ścieżki pieszo-rowerowej oraz miejsc postojowych przy ul. Spokojnej w Rawiczu

1.1.5 Przebudowa ulicy Saperskiej w Rawiczu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00071298/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZPiF.2710.6.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PRZEBUDOWA ULICY SAPERSKIEJ W RAWICZU

1. Zamówienie polega w szczególności na przebudowie ok. 180 metrów ulicy Saperskiej w Rawiczu w celu poprawy płynności jazdy oraz poprawy bezpieczeństwa wszystkich uczestników ruchu. W ramach przedsięwzięcia należy wykonać nową nawierzchnię z masy bitumicznej. Zakres opracowania obejmuje również regulację kostki brukowej betonowej oraz krawężników betonowych na przejściach dla pieszych, a także regulację istniejących studzienek i zaworów w celu nawiązania do nowo przebudowanej drogi. Należy wykonać nowe wpusty uliczne oraz studnie rewizyjne.

1) Zakres robót do wykonania:
a) rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych i podbudowy,
b) demontaż studzienek ściekowych, studni rewizyjnych, przykanalików,
c) wykonanie frezowania nawierzchni asfaltowych,
d) regulacja kostki brukowej betonowej oraz krawężników betonowych przy przejściach dla pieszych,
e) wykonanie przykanalików z rur PVC, wpustów ulicznych, studni rewizyjnych,
f) regulacja pionowa studzienek rewizyjnych, studzienek dla zaworów gazowych, zaworów wodociągowych
g) wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego,
h) ułożenie ścieku dwurzędowego z betonowej kostki brukowej na ławie betonowej,
i) odtworzenie stałej organizacji ruchu.

2. Poza robotami budowlanymi wyszczególnionymi powyżej w ramach zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie również do:
1) wykonania pomiarów geodezyjnych wraz z inwentaryzacją powykonawczą i tabelą pomiarów powykonawczych, która powinna zawierać:
a) długość: drogi, ścieku, przykanalików wraz ze wskazaniem ich średnicy,
b) powierzchnię: jezdni z masy bitumicznej,
c) ilość: wpustów, studni,
2) wykonania sfrezowania nawierzchni, materiał w formie nadającej się do ponownego wbudowania należy przekazać do Zamawiającego w miejsce przez niego wskazane,
3) opracowania projektu tymczasowej organizacji ruchu (wraz z uzyskaniem niezbędnych opinii i uzgodnień). Kompletny projekt należy przedłożyć w Urzędzie Miejskim Gminy Rawicz,
4) wprowadzenia tymczasowej organizacji ruchu poprzez ustawienie odpowiedniego oznakowania oraz poinformowania mieszkańców o planowanych pracach i utrudnieniach w ruchu (co najmniej na 7 dni przed zamontowaniem oznakowania pionowego dotyczącego zabezpieczenia robót, w oparciu o zatwierdzony projekt tymczasowej organizacji ruchu, należy powiadomić organ zarządzający ruchem, zarządcę drogi oraz właściwego Komendanta Policji o rozpoczęciu robót podając datę ustawienia oznakowania oraz datę przywrócenia lub wprowadzenia stałej organizacji ruchu na drodze - Wykonawca sporządzi protokół z czynności odbiorowych),
5) wprowadzenia stałej organizacji ruchu poprzez ustawienie odpowiedniego oznakowania oraz poinformowania mieszkańców o planowanych pracach i utrudnieniach w ruchu (co najmniej na 7 dni przed wprowadzeniem stałej organizacji ruchu, w oparciu o zatwierdzony projekt, należy powiadomić organ zarządzający ruchem, zarządcę drogi oraz właściwego Komendanta Policji o dacie przywrócenia lub wprowadzenia stałej organizacji ruchu na drodze - Wykonawca przedłoży do Urzędu Miejskiego Gminy Rawicz protokół z czynności odbiorowych, podpisany i zatwierdzony przez przedstawicieli organu zarządzającego ruchem oraz Powiatowej Policji),
6) innych prac towarzyszących wykonaniu niniejszego zadania.

3. Szczegółowy zakres zamówienia stanowiący opis przedmiotu zamówienia określony został za pomocą:
1) dokumentacji projektowej wraz z załącznikami,
2) STWiORB
3) przedmiaru robót wraz z kosztorysem zerowym (UWAGA: Rozliczenie ryczałtowe. Zakres prac do wykonania określa załączony przedmiar wraz z kosztorysem zerowym. Przedmiar robót / kosztorys zerowy ma charakter orientacyjny – stanowi jedynie dokument pomocniczy w celu ustalenia ceny ofertowej. Wykonawca sam dokona oceny ostatecznego zakresu w oparciu o dokumentację projektową i wizję w terenie

4. Pozostałe wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia zostały określone w rozdziale III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 276185,58 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PRZEBUDOWA ULICY BRONIEWSKIEGO W RAWICZU NA ODCINKU OD SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 4 W RAWICZU DO UL. WINIARY ORAZ BUDOWIE ŚCIEŻKI PIESZO – ROWEROWEJ WRAZ Z MIEJSCAMI POSTOJOWYMI PRZY UL. SPOKOJNEJ W RAWICZU

1. Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych:

A. w zakresie w ulicy Broniewskiego: prace polegające w szczególności na przebudowie ok. 225 m ulicy Broniewskiego w Rawiczu na odcinku od skrzyżowania z ulicą Michała Wołodyjowskiego do skrzyżowania
z ulicą Winiary w celu poprawy płynności jazdy oraz bezpieczeństwa wszystkich uczestników ruchu. W ramach przedsięwzięcia należy wykonać nową jezdnię o nawierzchni bitumicznej wraz z częściową wymianą konstrukcji. Zakres opracowania obejmuje również wykonanie nowego chodnika i zjazdów z kostki brukowej betonowej. Część istniejącego chodnika należy wyregulować wysokościowo do projektowej drogi. Należy wykonać nowe wpusty uliczne oraz przykanaliki, istniejące studnie wyregulować.

1) Zakres robót do wykonania (branża drogowa):
a) rozbiórka elementów drogi tj. nawierzchni z kostki brukowej betonowej, płyty betonowe, płyt drogowych betonowych, krawężniki i obrzeża betonowe, ściek, ławy pod krawężniki i obrzeża, podbudowy, mas mineralno-bitumicznych,
b) profilowaniu i zagęszczaniu podłoża,
c) wykonanie podbudowy,
d) wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego,
e) frezowanie nawierzchni bitumicznej,
f) wykonanie nawierzchni chodników z kostki brukowej betonowej,
g) przełożenie nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej,
h) wykonanie nawierzchni zjazdów z kostki brukowej betonowej,
i) ustawienie krawężników i obrzeży betonowych,
j) wykonanie ławy pod krawężniki, obrzeża, ściek
k) ułożenie ścieku ulicznego z kostki brukowej betonowej,
l) sadzenie drzew,
m) oznakowanie drogi zgodnie ze stałą organizacją ruchu,

2) Zakres robót do wykonania (odwodnienie korpusu drogowego):
a) rozbiórka studzienek ściekowych ulicznych,
b) kanały z rur PVC o śr. 200 mm,
c) wykonanie studzienek ściekowych ulicznych betonowych,
d) regulacja i wymiana włazów studni kanalizacji na płyty żelbetowe,
e) regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych,
f) regulacja pionowa studzienek telefonicznych,

B. w zakresie w ulicy Spokojnej: prace polegające w szczególności na budowie ścieżki pieszo-rowerowej z kostki brukowej betonowej bezfazowej w ulicy Spokojnej w Rawiczu na odcinku od skrzyżowania z ulicą Wały Kościuszki do ulicy Żwirowej. W ramach przedsięwzięcia należy wykonać również chodnik oraz miejsca postojowe z kostki brukowej betonowej. Zjazdy na ulicę Szczanieckich oraz ulicę Żwirową należy przełożyć i dostosować wysokościowo do przebudowanego odcinka ścieżki pieszo-rowerowej. Odwodnienie odbywać się będzie powierzchniowo do istniejących wpustów ulicznych. Rozebraną kostkę należy ułożyć na palety i przewieźć w miejsce wskazane przez Inwestora.

1) Zakres robót do wykonania (branża drogowa):
a) rozbiórka elementów drogi tj. nawierzchni z kostki brukowej betonowej, płyty betonowe, płyt drogowych betonowych, krawężniki, oporniki i obrzeża betonowe, ławy pod krawężniki i obrzeża,
b) zakup palet do transportu kostki brukowej i trylinki w miejsce wskazane przez Inwestora,
c) ręczne paletowanie kostki brukowej oraz trylinki,
d) wykonanie podbudowy,
e) ustawienie krawężników i obrzeży betonowych,
f) wykonanie ławy pod krawężniki, obrzeża,
g) wykonanie nawierzchni ścieżki pieszo-rowerowej z kostki brukowej betonowej bezfazowej,
h) wykonanie nawierzchni zatok postojowych z kostki brukowej betonowej,
i) wykonanie nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej,
j) sadzenie drzew,
k) oznakowanie drogi zgodnie ze stałą organizacją ruchu,

2) Zakres robót do wykonania (odwodnienie korpusu drogowego):
a) demontaż elementów żeliwnych istniejących studni rewizyjnych z kręgów betonowych,
b) montaż włazów żeliwnych na istniejących studniach rewizyjnych,
c) regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych,
d) wymiana pokryw studni telekomunikacyjnych,

2. Poza robotami budowlanymi wyszczególnionymi powyżej w ramach zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie również do:
1) wykonania pomiarów geodezyjnych wraz z inwentaryzacją powykonawczą i tabelą pomiarów powykonawczych, która powinna zawierać:
a) długość: drogi, ścieku, krawężników, obrzeży, oporników, ścieżki pieszo-rowerowej,
b) powierzchnię: jezdni, chodnika, zjazdów, ścieżki pieszo-rowerowej, miejsc postojowych,
c) długości: przykanalików wraz ze wskazaniem ich średnicy,
d) liczbę: studni, wpustów,
2) wykonania sfrezowania nawierzchni, materiał w formie nadającej się do ponownego wbudowania należy przekazać do Zamawiającego w miejsce przez niego wskazane,
3) sporządzenia protokołu przekazania kostki brukowej betonowej oraz trylinki, które należy zdać Zamawiającemu (dotyczy materiału nadającego się do ponownego wbudowania),
4) opracowania projektu tymczasowej organizacji ruchu (wraz z uzyskaniem niezbędnych opinii i uzgodnień). Kompletny projekt należy przedłożyć w Urzędzie Miejskim Gminy Rawicz,
5) wprowadzenia tymczasowej organizacji ruchu poprzez ustawienie odpowiedniego oznakowania oraz poinformowania mieszkańców o planowanych pracach i utrudnieniach w ruchu (co najmniej na 7 dni przed zamontowaniem oznakowania pionowego dotyczącego zabezpieczenia robót, w oparciu o zatwierdzony projekt tymczasowej organizacji ruchu, należy powiadomić organ zarządzający ruchem, zarządcę drogi oraz właściwego Komendanta Policji o rozpoczęciu robót podając datę ustawienia oznakowania oraz datę przywrócenia lub wprowadzenia stałej organizacji ruchu na drodze - Wykonawca sporządzi protokół z czynności odbiorowych),
6) wprowadzenia stałej organizacji ruchu poprzez ustawienie odpowiedniego oznakowania oraz poinformowania mieszkańców o planowanych pracach i utrudnieniach w ruchu (co najmniej na 7 dni przed wprowadzeniem stałej organizacji ruchu, w oparciu o zatwierdzony projekt, należy powiadomić organ zarządzający ruchem, zarządcę drogi oraz właściwego Komendanta Policji o dacie przywrócenia lub wprowadzenia stałej organizacji ruchu na drodze - Wykonawca przedłoży do Urzędu Miejskiego Gminy Rawicz protokół z czynności odbiorowych, podpisany i zatwierdzony przez przedstawicieli organu zarządzającego ruchem oraz Powiatowej Policji),
7) innych prac towarzyszących wykonaniu niniejszego zadania.

3. Szczegółowy zakres zamówienia, stanowiący opis przedmiotu zamówienia określony został za pomocą:
1) dokumentacji projektowej wraz z załącznikami, w tym – załącznik nr 1: mapa sytuacyjna
z zakresem robót uwzględnionych w przedmiotowym zamówieniu „Przebudowa ulicy Broniewskiego w Rawiczu”
2) STWiORB
3) przedmiaru robót wraz z kosztorysem zerowym (UWAGA: Rozliczenie ryczałtowe. Zakres prac do wykonania określa załączony przedmiar wraz z kosztorysem zerowym. Przedmiar robót / kosztorys zerowy ma charakter orientacyjny – stanowi jedynie dokument pomocniczy w celu ustalenia ceny ofertowej. Wykonawca sam dokona oceny ostatecznego zakresu w oparciu o dokumentację projektową i wizję w terenie

4. Pozostałe wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia zostały określone w rozdziale III SWZ.

5. Zamówienie jest w całości współfinansowane z Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 1143364,89 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 159082,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 191582,71 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 159082,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marcin Matuszewski Kamieniarstwo GRANITLUX Centrum Kamienia i Klinkieru

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6991826507

7.3.3) Ulica: Poznańska 6

7.3.4) Miejscowość: Rawicz

7.3.5) Kod pocztowy: 63-900

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 159082,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 778860,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 984132,43 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 778860,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marcin Matuszewski Kamieniarstwo GRANITLUX Centrum Kamienia i Klinkieru

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6991826507

7.3.3) Ulica: Poznańska 6

7.3.4) Miejscowość: Rawicz

7.3.5) Kod pocztowy: 63-900

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 778860,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 105 dni

2021-08-03 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.